Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja hip » 3.8.2006 22:56:31

Delirium 1. kirjoitti:
hokksa kirjoitti:Eiköhän tää ala olla jo normaalia että vituttaa joka päivä.

On.

Paitsi silloin kun en oo töissä, silloin ei vituta.

kantsiiko siis käyä töissä???

"Mä haluun olla vapaa ja uskaltaa,
ihan omaan tahtiin askeltaa,
sano muut mitä vaan, ei haittaa siitä vaan,
ei kaikkii voi miellyttää kuitenkaan.

Mä tulin tyhjin käsin tähän maailmaan,
ja yhtä lailla rikkauksia vailla lähden taas,
siis miksi tätä arvokkainta käydä tuhlaamaan,
tekemällä töitä ehtimättä huilaamaan.

No joutilaisuutta ei arvosteta lainkaan,
niin paljon pitää aina saada aikaan,
kukaan ei voi kahlita Isä Aikaa,
vaikka miten paljon sitä haluaisikaan.

Mä haluun olla vapaa ja uskaltaa,
sano muut mitä vaan,ei haittaa,siitä vaan,
kaikkii ei voi miellyttää.

No ensin tuhlaa aikaa että sais rahaa,
ja sitten palaa rahaa siihen että sais aikaa
tehä jotain sille mikä ahistaa ja painaa,
kun ei ehi elää omaa elämäänsä lainkaan.

Jos se on sun kohtalos, sun täytyy se valita,
no painaa päivästä päivään, ei tarvi murehtia,
mut jos teet sitä huonolla omallatunnolla,
silloin tuhlaat elämääsi oikein kunnolla.

Mä haluun olla vapaa ja uskaltaa,
sano muut mitä vaan,ei haittaa siitä vaan,
siitä vaan, siitä vaan, siitä vaan... "

jukka poika & kompostikopla
Kuva
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
hip
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Miffy » 3.8.2006 23:10:20

Jukka poika on kyl loistava :D
Miffy

ViestiKirjoittaja stonehead » 3.8.2006 23:11:48

Jukka taitaa !
KuvaKuva
stonehead
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja hip » 3.8.2006 23:11:53

mutta paarma se vasta loistava onkii! :D
Kuva
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
hip
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nölliäinen » 4.8.2006 01:00:49

Roolipelejä (sekä pöytäroolipelejä että larppausta), ompelua, kirjoittamista mikäli inspiraatio iskee perspiraation sijasta, omituisia okkvlt-kokeiluja, tietokonepelejä (kunnon retromatskua kuten ADOM, Areena, Master of Magic jne.), lukemista (lähinnä eskapistisia fantasiatiiliskiviä) ja kuvanmuokkausta nappipäissäni.

Suunnitteilla olisi aloittaa jonniinlainen itsepuolustus sekä ammuskelu.
nölliäinen

ViestiKirjoittaja nölliäinen » 4.8.2006 09:38:38

Ei nyt ole tänään tapahtunutta mutta vituttaa siltikin. Note to myself: ei sotketa Rivatrileja viinan kanssa. enää. ikinä. eikä koskaan. Loput jääköön kertomatta koska hävettää ihan enemmän kuin laki sallii.
nölliäinen

ViestiKirjoittaja Kinnunen » 4.8.2006 09:58:14

Vituttaa tänään ja monena muuna päivänä: Kaverit, jotka on kerjäämässä hädän hetkellä rahaa yms. Sitten kun itselläni on tiukka paikka niin ei mitään! Ei edes velkoja makseta vaikka hyvin tiedän että mahdollisuus olisi. Vittu että pistää vihaksi. Kohta lähtee terveiset heille tyylillä, joka varmasti herättää. Nyt ainakin tiedän että yhtään kaveria en auta taloudellisesti missään tilanteessa. En edes tarjoa tulta tupakkaan.

Toivottavasti joku kaveri lukuisi tämän. Tässä yhteisesti kaikille ystävilleni: Haistakaa niin pitkä paska kuin haravan varsi. :evil: :evil: :evil:
Kinnunen

ViestiKirjoittaja Eazy » 4.8.2006 11:09:25

Ei ketuta mikään, joka on melko harvinaista :shock:
Hollywood Holocaust
Eazy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kinnunen » 4.8.2006 11:19:50

Juuri kun sain aiemman viestin kirjoitettua niin kaveri soitti ja sanoi että on laittanut tililleni rahaa tänään. Mutta kun ei ole! Vittu mitä homoja koko porukka. (Anteeksi kielenkäyttöni, mutta kun kusettajat vituttaa) Ja röökitkin on loppu. Voi hermojen kiristys :!:
Kinnunen

ViestiKirjoittaja Rauli Herttua » 4.8.2006 12:14:39

Kinnunen kirjoitti:Juuri kun sain aiemman viestin kirjoitettua niin kaveri soitti ja sanoi että on laittanut tililleni rahaa tänään. Mutta kun ei ole! Vittu mitä homoja koko porukka. (Anteeksi kielenkäyttöni, mutta kun kusettajat vituttaa) Ja röökitkin on loppu. Voi hermojen kiristys :!:

Jos kaverillas on eri pankki, niin ne rahat on siellä vasta yöllä kahdentoista jälkeen. Eli ei välttämättä kusettanut. :?:
Rauli Herttua

ViestiKirjoittaja Vimma » 4.8.2006 12:31:33

ja siis tuossahan saattaa mennä kauemminkin, yksi virkapäivä, eli voip olla että vasta maanantaina saat rahasi tilille.
Kuva
Vimma
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 4.8.2006 12:36:39

Vittumaista tänään on se, etten oo vielkään saanu velkoja enkä muitakaan mulle kuuluvia rahoja!

Toiseks vittumaista on noi MTV3:n idiootit tossa saatanan OTV:ssä! Vittu mua ei mikään voi vituttaa niin paljoo kun noitten saatanan bimbo-ämmien käkätys ja kiljuminen ja paskanjauhaminen! Ei voi ihmiset olla noin tyhjäpäisiä aivokuolleita paskoja! No onneks sentään voin laittaa aina telkkarin kiinni tai toiselle kanavalle, mut edes se kun mä vilaukselta nään noi aivottomat kanat, saa mut silmittömän raivon partaalle! Ja yleensäkin noi kaikki vitun mobiilipelit sun muut! Kuka nolla työntää rahansa tollaseen paskaan!!?! Ja vittu ku sitä tulee melkein joka kanavalta! Onneks en maksa mitään TV-lupaa!
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja stuf » 4.8.2006 13:53:22

Vittumaista ko se yks kirje ei oo tullu mut ei o tullu kyl mainoksiakaa tai mitää muutakaa ni EHKÄ JOS JUMALA ON OLEMAS JNE niin se on vaa vitusti myöhäs......................
stuf

ViestiKirjoittaja viemäri » 4.8.2006 14:01:03

Tänään vituttaa aikalailla kaikki.

Lähinnä se kun on niin aikaansaamaton paska, että ei osaa kuin yksinään kämpillä rypeä itsesäälissä.

Yksinäisyys vituttaa, kun sen tietää olevan ihan kokonaan oma vika.
viemäri

ViestiKirjoittaja frontti » 4.8.2006 16:04:25

Kaikki menee päin emätintä ja anusta. Ruskeesta jauhelihakastikkeesta tuli lähes mustaa, uudet oman maan potut kiehu hellälle. Muija tulee jo huomenillalla jälkikasvun kaa aurinkorannalta. Mul hirvee siivous mökillä, darra, kaik ahistaa. Viina ei maistu, ryynit ei, savut tekee jotain. Mä juon väkisin taluviinaa, pirtu ei mee enään ales. Huoh. Liian pitkä oli frontil putki, mä jatkan viel viikon. Tuli viel selkäleikkauspaperitki. Ei hyvältä näytä ny. But huomenna päivä on uus. Tulpas pitkä purku. :oops:
"Kun nainen menettää taitonsa hurmata, hän oppii vihaamaan". -Nietzche-
frontti
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna