Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja alexina » 7.8.2006 11:07:47

Rahat loppu ja pakko ottaa pikalaina jostain että saa lääkkeet ostettua :(
alexina
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 7.8.2006 11:57:01

alexina kirjoitti:Rahat loppu ja pakko ottaa pikalaina jostain että saa lääkkeet ostettua :(

Oliskin luottotiedot kunnossa niin sais otettua ton vipin. Ei oo massit vielkää tullu ja nyt joudun käyttää vuokrarahoja siihen että saan ees ruokaa ostettua.
Todennäköisesti en saa velkojakaan ikinä, kun mun äijä veti eilen pataan sitä tyyppiä joka on mulle velkaa. Seurauksena todennäköisesti se, että kyseinen tyyppi tulee mulle valittamaan siitä, vaikka asia ei mulle kuulu paskan vertaa. Vituttaa.
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja durak » 7.8.2006 12:06:53

Saanko kysyä ketä sun äijäs veti pataan? Surunmurhaaja. Jouduin itsekin viikonloppuna mukiloinnin uhriksi. Käänsin toisen poskenikin sanoin että Jeesus rakastaa sinua ja poistuin paikalta.
durak

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 7.8.2006 12:09:55

Sitä kenestä sä huutelit siellä kurssilla. Kuulema eilen. En tiiä mikä siinä oli taustalla. Vituttaa vaan kun tiiän et tää kyseinen henkilö purkaa muhun sen. Ja vituttaa sekin, että nää kaks ihmistä ylipäänsä ees on missään tekemisissä keskenään kun eivät oo koskaan voineet sietää toisiaan, ja sit mä joudun aina siihen välikäteen. Vituttaa :evil:
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja durak » 7.8.2006 12:14:33

Niinpä.. Arvasin kenestä on kyse. Jos se on mustasukkanen susta?
En tiedä minusta se on ihan hauska jätkä vaikka vähän ylimielinen onkin.
durak

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 7.8.2006 12:20:29

durak kirjoitti:Niinpä.. Arvasin kenestä on kyse. Jos se on mustasukkanen susta?
En tiedä minusta se on ihan hauska jätkä vaikka vähän ylimielinen onkin.

Niinno en tiiä. Mustasukkanenhan se on aina, ihan sama kuka ois kyseessä. Mut en usko et toi niitten välinen juttu mihinkään sellaseen liittyy. Onneks en ollu ite paikalla kun tää kyseinen välikohtaus tapahtu.
Kukas sua muuten pataan veti? Typerää.
Meitsil on muuten vaan silmäkulma mustana kun olin niin överikännissä lauantaina että olin ottanu damagee aika voimakkaasti, joka paikka on kipee ja mustelmilla. En vaan muista yhtään mitään, eikä muista kyl äijäkään niin ei voi siltäkään kysyy. Noh, sellasta se on. Pitää taas rajottaa..
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja stonehead » 7.8.2006 12:24:20

..................
Viimeksi muokannut stonehead päivämäärä 7.8.2006 12:34:44, muokattu yhteensä 1 kerran
KuvaKuva
stonehead
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja durak » 7.8.2006 12:33:22

Ota ens kerralla vähemmän. :wink: Niin en tuntenut henkilöä enkä välttämättä halua tutustuakaan.
durak

ViestiKirjoittaja Viimeiset Hitaat » 7.8.2006 12:37:27

No nyt vituttaa ihan liikaa jarrureflat!

Jarruja käytetty 4 vuotta ja 1,5 vuotta buprea. Nyt 6 lähes kuivaa viikkoa takana ja tää "Varpusparvi"-ongelma vaan jatkuu. Litalgin poistaa tai siirtää ongelmaa, mutta taitaa olla pitkänpäälle haitallista troppia. Onko tietoa kuinka pitkään tämä ongelma jatkuu pitkän käytön jälkeen? Muita refloja ei ole pientä depistä huomioitsematta.

Terveisin
Jarrumies
Viimeiset Hitaat

ViestiKirjoittaja stonehead » 7.8.2006 12:38:15

Mun eteen pölähti vuos sitten torilla lökäpöksy nappula jotain sparraus esitystä veteleen.Rupesiin nauramaan oikein röhönaurua kun tää siinä sätki ja veuhto.No täähän siitä suivaantu ja poksautti kulmaan.Nauroin mahakippurassa vielä enemmän ja kundi jäi siihen pomppimaan paikalleen ja ihmettelemään et mites hänen kickbox kuninkaan suora nyt noin vaikuttaa.
Viimeksi muokannut stonehead päivämäärä 7.8.2006 12:44:43, muokattu yhteensä 2 kertaa
KuvaKuva
stonehead
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 7.8.2006 12:39:48

Juu mä ihan luulen, et nyt jää toi mun juominen vähäks aikaa.. Oon huomannu sen, että nyt kun juon paljon harvemmin kun ennen, niin juonkin sit ihan älyttömät perseet, eikä oo mitään järkee, kun en pysy ees pystyssä enkä muista mitään. Mä en ymmärrä et miks mulle ylipäänsä sikalassakaan myytiin enää mitään, vaikka myyjien on pakko ollu tajuta miten sekasin mä oon ollu.

Kauheet morkkikset oli eilen, kun mietin että mitähän pitää taas tapahtua jotain niin kauheeta, että mä ottaisin jotain opikseni.. No onneks tää tuleva viikonloppu tulee oltua selvinpäin kun lähen sinne Stadiin :D Linnanmäelle ja Formula1-tapahtumaan :P

edit:typo.
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja stonehead » 7.8.2006 12:43:41

Surunmurhaaja kirjoitti:Juu mä ihan luulen, et nyt jää toi mun juominen vähäks aikaa.. Oon huomannu sen, että nyt kun juon paljon harvemmin kun ennen, niin juonkin sit ihan älyttömät perseet, eikä oo mitään järkee, kun en pysy ees pystyssä enkä muista mitään. Mä en ymmärrä et miks mulle ylipäänsä sikalassakaan myytiin enää mitään, vaikka myyjien on pakko ollu tajuta miten sekasin mä oon ollu.

Kauheet morkkikset oli eilen, kun mietin että mitähän pitää taas tapahtua jotain niin kauheeta, että mä ottaisin jotain opikseni.. No onneks tää tuleva viikonloppu tulee oltua selvinpäin kun lähen sinne Stadiin :D Linnanmäelle ja Formula1-tapahtumaan :P

edit:typo.
Käykää ihmeessä sealifessä.Se on hieno mesta.Suosittelen!!
KuvaKuva
stonehead
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 7.8.2006 12:46:53

Emmää meinannu mennä kun SpaceShottiin. Se on mun ja serkun jokakesäinen traditio. Varsinkin pilvessä. Ei jaksa jonottaa siel niihin laitteisiin, todennäköisesti on viel ihan törkeesti jengiä kun siel on joku NRJ:n konsertti samana iltana. Oh jeah! Joku Antti Tuisku, Lovex, Disco, ym. shittiä!! :lol: Ainoo minkä vois kattoo on Don Johnson Big Band.

PS: Repesin muuten sille kun kuulin sen Antti Tuiskun biisin, mis sanottiin jotain et "Tuntuu aivan siltä kuin olisin mennyt biitistä sekaisin" :lol: :lol: :lol:
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja stuf » 7.8.2006 13:02:51

Potkii liiaks :E
stuf

ViestiKirjoittaja hollowlife10 » 7.8.2006 13:10:48

geraldine^ kirjoitti:
Surunmurhaaja kirjoitti:Kuvottavin tapahtuma taas pitkään aikaan! Hyi saatana! Sellanen tosi pitkäjalkanen hämähäkki käveli äsken mun paljaitten varpaitten päällä. Yääähh! Etovaa! Huusin kyl niin et koko talo varmaan kuuli. Mä en voi sietää hämähäkkejä. Ne on niin kuvottavia ja inhottavia et ei mitään järkee! Onneks noi isot hämähäkit ei varmaan ees oo mitään vaarallisia, mut silti ne on kauheita! Hyi! Onneks sain tapettua ton paskan, mut silti tuntuu et joka paikassa kävelis hämiksiä! Yäk, niinku sillon sienipäissään se hämähäkki hyppäs mun päälle, se vasta kauheeta olikin. Pitäis kuolla niiden kaikkien sukupuuttoon! :x :x :x

tai sääsket! ÖLAKFLÖAKFJAKGH. semmonen vitun lukki siivillä.
vähemmästäkin flippaa.

hehhe, vai lukki..Tietteks mitä, tääl ei oo tullu yhtäkään hyttystä tai sääskeä sisään vaikka ovet ja ikkunat on auki..Helvetin hyvä sinänsä mikään ei oo vittumaisempaa ku mennä nukkuun ja joku vitun hyttynen inisee jossain ja sit ku laittaa valot päälle ni eihän sitä näy missään ja ku meinaa saada unta ni eiköhän se jo ime...
hollowlife10

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna