Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja Hesus » 7.8.2006 13:27:27

Mua vituttaa tänää kans just nii paljon et meinaa verisuonet poksahdella päästä!!! Oon ollu monta päivää jo polttamatta... ja ei oo tehny ees mieli.. Oon vaan huomannu et oon ärtyny kokoajan... Ja nyt VITUTTAA oikeen kunnolla! Tietokone saatana kaatuilee ja vittuilee mulle henk.koht...!!! :twisted:
Hesus

ViestiKirjoittaja hollowlife10 » 7.8.2006 13:35:16

Hesus kirjoitti:Mua vituttaa tänää kans just nii paljon et meinaa verisuonet poksahdella päästä!!! Oon ollu monta päivää jo polttamatta... ja ei oo tehny ees mieli.. Oon vaan huomannu et oon ärtyny kokoajan... Ja nyt VITUTTAA oikeen kunnolla! Tietokone saatana kaatuilee ja vittuilee mulle henk.koht...!!! :twisted:

Henkilökohtaisen vitutuksen multihuipennukseen on tehty firma nimeltä MICROSOFT..Onneks oma kone on tällä hetkellä suht ok kuosissa, kunhan ei perkele mee vaan koskeen mihinkään :)
hollowlife10

ViestiKirjoittaja Speyer » 8.8.2006 11:49:11

Saatana, kun on menossa kaupan kassalle, niin myyjä nostaa puhelimen korvaansa ja menin paniikkiin ja lähdin juoksemaan kaupasta pois. En ollut vienyt mitään, mutta joskus aikasemmin kauan sitten olin. Vartijat lähtee helvetti perään ja minä juoksen niin hlevetisti karkuun niitä. Varmaan kilometrin sain juosta ympäri ostaria ja sitten tuli juuri bussi, millä pääsen kotiin niin pääsin sillä sitten karkuun niitä.

Helvetti ja poliisit vetää nyt tässä ympärillä kokoajan, mutta en tiedä onko minun perässä. Saatana! Vittu tääkin on elämää. Ei voi saatana tänään edes mennä moikkaamaan kavereita, kun kaikki ettii mua. Teki mieli helvetti jäädä vaan paikalleen, kun en jaksanut juosta turhan takia, mutta kuitenkin juoksin. Helvetti! Seuraavan kerran kun nään ne idiootit vartijat siviilissä, niin pistän sellasta kommenttia niille, että ei mitään rajaa. Vielä turhasta lähtivät perään! Tarkastais kameralta ennen kun juoksee perään ja soittaa poliisit! Tietenkin näytin tosi syylliseltä kun lähdin juoksemaan, mutta perkele. Vittu vihaan tollasta yhtä paskaa vaan. :evil:
Speyer

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 8.8.2006 11:51:50

tänään vituttaa nyt ainoastaan se että tää helvetin paskanettiyhteyslinja ei toimi, siis mun sisääntuleva posti ei tuu, ja sitten ne siellä lafkassa sanoo, No tyhjennä laatikko, joo tyhjensin ja oon tehnyt kymmenen testiä toisesta osoitteesta ja ei tuu.
Nyt soitin sinne taas, ja eivät vastaa, hitto mä vaihdan lafkaa :evil:
" Sometimes you have to pee in the sink" - Charles Bukowksi
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Miffy » 8.8.2006 12:37:30

Hassua, juuri nyt ei oikeesti vituta mikään. Sellasia aiheita on mitkä vois ärsyttää, mut en jaksa ärsyyntyä :> Poikkeuksellista. Pitänee nauttia tästä.
Miffy

ViestiKirjoittaja Miffy » 8.8.2006 12:46:44

Speyer kirjoitti:Saatana, kun on menossa kaupan kassalle, niin myyjä nostaa puhelimen korvaansa ja menin paniikkiin ja lähdin juoksemaan kaupasta pois. En ollut vienyt mitään, mutta joskus aikasemmin kauan sitten olin. Vartijat lähtee helvetti perään ja minä juoksen niin hlevetisti karkuun niitä. Varmaan kilometrin sain juosta ympäri ostaria ja sitten tuli juuri bussi, millä pääsen kotiin niin pääsin sillä sitten karkuun niitä.

Helvetti ja poliisit vetää nyt tässä ympärillä kokoajan, mutta en tiedä onko minun perässä. Saatana! Vittu tääkin on elämää. Ei voi saatana tänään edes mennä moikkaamaan kavereita, kun kaikki ettii mua. Teki mieli helvetti jäädä vaan paikalleen, kun en jaksanut juosta turhan takia, mutta kuitenkin juoksin. Helvetti! Seuraavan kerran kun nään ne idiootit vartijat siviilissä, niin pistän sellasta kommenttia niille, että ei mitään rajaa. Vielä turhasta lähtivät perään! Tarkastais kameralta ennen kun juoksee perään ja soittaa poliisit! Tietenkin näytin tosi syylliseltä kun lähdin juoksemaan, mutta perkele. Vittu vihaan tollasta yhtä paskaa vaan. :evil:

Voih, pystyn hyvin kuvittelemaan sun tilanteen ja vitutuksen. Sulla on kuitenkin silleen hyvin asiat, ettet ole oikeasti tehnyt mitään eikä nauhalta voi todistaa että olisit pöllinyt jotakin. Sitten kun joudut asiaa selvittelemään, voit ihan hyvin kertoa että sait paniikkikohtauksen siinä kassalla. Jos eivät usko vaan hankaloittavat sun elämää jotenkin, teet rikosilmoituksen.

Nimim. itsekin baaritiskillä paniikkiin joutunut
Miffy

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 8.8.2006 13:12:40

Työkkäriin pitäis lähtee kuuntelee valitusta siitä, etten oo vieläkään saanu töitä.. Vituttaa jo etukäteen kun tietää et samaa paskaa siellä vaan jauhetaan! Minkä mä sille voin jos oon kysyny kaikki paikat mitkä mua kiinnostaa eikä oo natsannu, ja toisekseen oon luonteeltani sellanen, et en mee mihinkään paskaduuniin esittää iloista naamaa, jos mua ei oikeesti kiinnosta paskan vertaa! Esim. joku kaupan kassa! En enää ikinä mee mihinkään myyntityöhön tai sellaseen. Yhtä paskaa se on!

Tää on niin *** kaupunki ja kaikki atk-alan firmat on ihan perseestä! Oon kysyny monta kertaa kaikista, mut yleisin vastaus on et "No ymmärrätkö sinä nyt tietokoneista yhtään mitään?" Vittu! En kai mä nyt huvikseen menis kyselee!! Oon yrittäny myös päästä työmarkkinatuella mikä ei maksais yritykselle mitään, mut ei onnistu. Sen oon huomannu et atk-liikkeet ainakin täällä päin harjoittaa sukupuolisyrjintää. Se tuli huomattua jo elektroniikka-linjalla opiskellessani: "Ei me nyt tarvita työharjoittelijoita tänne", sit kuiteski aina joku meidän luokkalainen äijä pääs sinne.

Ja sit työkkärissä suhtaudutaan sillein, et se niinku ois mun vika jos en väkisin oo saanu itteeni ängättyä johonkin työpaikkaan! Saatana! Just laitoin hakemuksen tohon naapuri-kaupunkiin yhelle atk-kurssille. Vittu jos en pääse sinne, niin en tiiä mitä teen!

Ois ollu unelma, jos oisin voinu jatkaa kukkakaupassa/viheralalla, mut en voi allergian takia. Neljä kertaa yritin, mut aina se päätty siihen et mul tuli keuhkoputkentulehdus ja poskiontelotulehdus muuttu krooniseks. Ei viitti oman terveyden kustannuksella tehä töitä, vaikka muuten oliskin todella kiinnostava ala.
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Deliriumi » 8.8.2006 13:22:00

Surunmurhaaja kirjoitti:Työkkäriin pitäis lähtee kuuntelee valitusta siitä, etten oo vieläkään saanu töitä..

Mol.fi sivuilta

"Työvoimatoimistosta saa henkilökohtaista palvelua työnhaussa ja -välityksessä ja tietoa työmarkkinoista, koulutuksesta, ammateista sekä yrittäjyydestä. Työvoimatoimisto neuvoo työttömyydenaikaisten etuuksien hakemisessa ja tukee työllistymistä eri tavoin. Työnantajille on tarjolla mm. rekrytointi- ja koulutuspalveluja. Avoimista työpaikoista työnantaja voi tiedottaa maksutta työhallinnon valtakunnallisissa, erittäin suosituissa kanavissa.

Työvoiman palvelukeskukset ovat työhallinnon, kuntien ja Kelan yhteisiä palvelupisteitä. Ne palvelevat henkilöitä, joiden työllistyminen on eri syistä vaikeutunut."

Niiden tehtävä ei ole valittaa asiakkaalle vaan tehdä jotain asian eteen, toki itsekin pitää olla aktiivinen mutta jotain rajaa nyt sentään.
Deliriumi

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 8.8.2006 13:29:17

Delirium 1. kirjoitti:
Surunmurhaaja kirjoitti:Työkkäriin pitäis lähtee kuuntelee valitusta siitä, etten oo vieläkään saanu töitä..

Mol.fi sivuilta

"Työvoimatoimistosta saa henkilökohtaista palvelua työnhaussa ja -välityksessä ja tietoa työmarkkinoista, koulutuksesta, ammateista sekä yrittäjyydestä. Työvoimatoimisto neuvoo työttömyydenaikaisten etuuksien hakemisessa ja tukee työllistymistä eri tavoin. Työnantajille on tarjolla mm. rekrytointi- ja koulutuspalveluja. Avoimista työpaikoista työnantaja voi tiedottaa maksutta työhallinnon valtakunnallisissa, erittäin suosituissa kanavissa.

Työvoiman palvelukeskukset ovat työhallinnon, kuntien ja Kelan yhteisiä palvelupisteitä. Ne palvelevat henkilöitä, joiden työllistyminen on eri syistä vaikeutunut."

Niiden tehtävä ei ole valittaa asiakkaalle vaan tehdä jotain asian eteen, toki itsekin pitää olla aktiivinen mutta jotain rajaa nyt sentään.

No mulle työkkärin äijä sanoi kun kysyin siellä toimistossa jotain neuvoa PC.n käytöstä, ja sanoin että mulla ei oo himasssa PC niin heitti 'Ai sitä ollaan macci-ihmisiä, vähän hieno laite, vaik työtön olet'

Repikää siitä!!

Mä päätin nyt kun pääsin kouluun että meen heti johonkin liittoon, en oo ikinä enää tekemisissä kelan enkä työkkärin kansssa, ja aion mennä alkoholistien ja mielenterveyspotilaiden kanssa töihin, sitten rupean poiltiikoksi ja parannan maailmaa :!: :!:
Ja teen kirjallisen valituksen kelan johtoon miten mua on kohdeltu tän sairasloman aikana. Esim kelan täti sanoi suoraan 'Et näytä kovin sairaalta, nuori nainen pitäisi jaksaa mennä töihin, ja jos et jaksa niin vaihda alaa, masennus ei ole mikää syy olla näin kauan sairiksella'
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Miffy » 8.8.2006 14:26:22

Aargh, nyt se vituttamattomuus sitten karisi kun joku meni mainitsemaan työmarkkinapolitiikan... Vittu. Vituttaa.

Surunmurhaaja: pidä kiinni siitä linjasta jonka olet ottanut, älä ota vastaan työtä jota ihan oikeasti et halua tehdä tai jossa yksinkertaisesti on liian huonot työehdot. Elämä on ihan liian lyhyt tuhlattavaksi tekemällä jotakin joka oikeasti on ihan hirveää. MYÖS TYÖPAIKALLA PITÄÄ OLLA OIKEUS NAUTTIA ELÄMÄSTÄ JA TEHDÄ SELLAISTA TYÖTÄ JOKA TUNTUU MIELEKKÄÄLTÄ!!! En enää ikinä menisi myymään lehtiä puhelimessa, se on duuni jota vihaa niin asiakas kuin työntekijäkin ja sen ainoa pointti on repiä omasta selkänahasta vähän lisää voittoa kustantamoille jotka haluavat myydä ihmisille tooooosi jänniä uutisia tyyliin "kimiräikkönen nähty vaalean naisen kanssa" tai "jarisillanpään suhde katkesi" tai "mattivanhanen seurustelee". Daa, ketä kiinnostaa? Miksi vitussa mä yrittäisin omalla työlläni lisätä paskan myyntiä ihmisille, jotka tarvitsee oikeesti nekin rahat elämiseen eikä juorulehden tilaukseen?

Muuten, miksi maailmanparantaminen on lapsellista ja naurettavaa hörhöilyä, mutta maailman huonontaminen on vakavaa ja arvostettua työtä? Miksi mammonan kasaamista itselle arvostetaan enemmän kuin sitä että yrittää parantaa kaikkien elinoloja tasaisesti?
Miffy

ViestiKirjoittaja miltsu » 8.8.2006 14:34:41

tajusin tänään että olen riippuvainen sadistisesta kusipäästä jota kutsun miesystäväkseni. tajusin että aion opetella elämään asian kanssa. ei selkärankaa, tahdonvoimaa eikä kunnianhimoa. vituttaa.
kun on valittava kahden pahan välillä,
valitsen aina sen jota en ole vielä kokeillut
-mae west-
miltsu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Surunmurhaaja » 8.8.2006 15:02:36

Miffy: Puhut asiaa kyllä.

Tuntuu et kaikki on nykyään sillein et "Miten sinä voit kuvitella nykymaailmassa, että sinä voisit jotenkin olla valikoiva työpaikkojen suhteen!? Sinun pitäisi ottaa se työ vastaan, mitä tarjotaan eikä olla noin ronkeli. Rahaa siitä työstä kuitenkin saa! Ajattelepa sitä!"

Ynnämuuta tollasta paskaa!! Miten niitten ihmisten päähän saa sen menemään, että mulle se "ylimääränen" raha ei oo niin tärkeetä että menisin väkipakolla johonkin saatanan Lidlin kassalle tai puhelinmyyntiin, mitä työkkari yrittää sinnikkäästi tarjota.

Onneks tänään oli tän kaupungin ainoo mukava työvoimaneuvoja paikalla kun kävin siellä. Se ei tyrkytä ikinä mitään paska-duunia, ja nyttenkin se sano, et hän ei ymmärrä kuka näitä kaikkia harjoittelupaikkoja on ollu valitsemassa, ja että hän ei ainakaan ikimaailmassa menis eikä suosittelis kellekään eräistä niistä paikoista mitä ois ollu tarjolla. Ja sit se oli sillein, et "kun sua ei selvästikään kiinnosta nää, niin en minä rupee väkisin niitä tyrkyttämään, että jos löydät vaikka jonkun mielenkiintosen kurssin, niin hae sille", ja anto viel kuukauden lisäaikaa ettii mahollisuuksia. Hainkin kahelle atk-kurssille. Ne mua kiinnostaa, ja toivon että pääsen ees toiselle.

Kiitos ja kumarrus tälle työkkärin nuorelle miehelle, tuntuu olevan ainoo järkevä virkailija jonka oon tässä kylässä tavannu. Kaikki muut työkkärin, Kelan sun muitten virkailijat on jotain viiskymppisiä työhönsä vittuuntuneita akkoja, miltä et saa mitään muuta kun halveksuntaa ja paskaa käteen!
Surunmurhaaja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Holly 2 » 8.8.2006 15:07:37

mä oon niistä kelan virkailojoista kirjoittanut ihan lehtiartikkelinkin, ja yks vastaus mikä oli aika hyvä oli että 'kelan virkaillijat ovat entisiä kansanedustajia ja valtio antaa heille kelasssa suojatyöpaikan'
Holly 2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nahka » 8.8.2006 15:45:49

Vittumaista oli se että tajus taas kuinka huonosti lääkärit tietää lääkkeistä. Lääkärini sanoi että:

Alprazolam 1mg <-> 6mg Diazepam

Minä sanoin siihen että:

:lol: Ei todellakaan!

Ja kerroin totuuden mutta ei uskonut. Lupasi tarkistaa asian ja kirjoittaa sitten sopivan määrän diapamia.

Oikea vastaavuushan on 0,5-1,0mg = 10mg.

Ja minun 1,5mg alproa päivä annos meinattiin vaihtaa 6mg diapamiin. :D

Kun oikea vaihtosuhde olisi 1,5mg -> 15-30mg
Viimeksi muokannut Nahka päivämäärä 8.8.2006 15:50:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Nahka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja hollowlife10 » 8.8.2006 15:48:31

Holly 2 kirjoitti:mä oon niistä kelan virkailojoista kirjoittanut ihan lehtiartikkelinkin, ja yks vastaus mikä oli aika hyvä oli että 'kelan virkaillijat ovat entisiä kansanedustajia ja valtio antaa heille kelasssa suojatyöpaikan'

Enpä usko että entisiä kansanedustajia koska niillä on niin surkeampaa surkeammat liksat, ehkä Kelan paikallisjohtajan virka. Mut ainaki se setä jonka luona mä käyn sillontällön on niin VITUN itteensä täynnä ja tuntuu et on semmonen aenne et painu helvettiin täältä pummi et sä meitä onnistu kusettaan...
hollowlife10

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna