Olet täällä

Unet

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 20.11.2019 05:54:07

Viime yönä näin unta, että mulla oli seitsemän varvasta molemmissa jaloissa ja varpaisiin oli tatuoitu L-I-B-A-N-O-N, siis siten, että 1 kirjain per varvas :lol: . Kaikenlaista sitä, enkä alkanut miettiä tuolle mitään syvällisempää merkitystä. Nauratti kyllä.

Toisessa unessa olin julkisen puolen MTT:llä asioimassa, eikä mistään tullut mitään, vaikka kuinka yritin selittää psykiatrille, sairaanhoitajalle, sosiaalityöntekijälle ja varmaan siivoojallekin asioitani. Tuo uni ei ollut sitten tippaakaan surrealistinen, mutta sitäkin kaameampi :evil: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 21.11.2019 05:59:38

Nukkumisesta yleensä: Olen usein ihmetellyt niitä ihmisiä, jotka nukkuvat julkisissa kulkuvälineissä, kuten junissa ja pitkän matkan busseissa. Toki ymmärrän, että jos on paljon reissun päällä, niin se luppoaika kannattaa käyttää hyödyksi ja ottaa leponsa silloin, kun siihen tilaisuus on. Sitä minä vain ihmettelen, kun ne junissa/busseissa/lentokoneissa/laivan kansituoleissa nukkujat nukkuvat AINA niin levollisesti, korkeintaan vähän kuorsaavat. Itse nauran, itken, puhun, huudan ja muuten vain mölyän useinkin nukkuessani, sekä kahden unen välillä herätessäni käännän monesti kylkeäni hyvinkin leveästi. Näihin olen ihan itse herännyt monet kerrat ja vuosia vieressäni nukkunut luotettava lähde tietää kertoa vielä lisää yöllisestä mekastamisestani. Oikeastaan mitä paremmin nukun, ts. mitä parempilaatuista uneni on, sitä enemmän melskaan. Sitten ovat vielä erikseen nämä hommat, kun herään ns. väärässä vaiheessa unta ja saan unenpöpperöissäni paniikkikohtauksen, että missä mä olen, kuka mä olen ja mitä tapahtuu ja siinä tilassa saatan nousta hyppimään ympäri makuuhuonetta ja törmäilemään seiniin. Tuollainen häiritsisi kyllä bussia tai junanvaunua vielä enemmän, kuin ne kuuluisat puhelimeen kaikki asiansa huutavat, kännissä mölisijät, rääkyvät kakarat, haukkuvat koirat ym. :lol:

No, ehkäpä sellaiset ihmiset, jotka tietävät olevansa äänekkäitä unissaan eivät sitten harrasta tuota julkisissa nukkumista. Olen mä lentokoneessa nukkunut joskus, mutta silloin olen lääkinnyt itseäni lentopelkoa vastaan sen verran tämäkästi, että siinä tilassa en noin muutenkaan metelöi ja riehu.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Harhailija » 8.12.2019 22:59:47

Aamulla nauratti oli vähän semmonen wtf fiilis. Näin siis unta että Suomi ja Venäjä olivat sodassa ja itse olin hävittäjälentäjä. Hassua oli se, että hävittäjinä oli II-maailmansodan aikaiset koneet. 4-5 ruskikonetta sain pudotettua ja yhden pommittajan. Harmittelin kovasti vähän kun koneessani oli vain yksi konekivääri per siipi ja tehojakin olisi voinut olla enemmän. Mutta ei venäjänpojillakaan niin hyvin mennyt kun niillä näkyi muutama 2-tasokin :mrgreen: tällaista tällä kertaa.
Harhailija
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna