Olet täällä

Tietoa fentanyylistä

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Tietoa fentanyylistä

ViestiKirjoittaja hostile751@gmail.com » 17.3.2011 16:30:15

Viimeinen Hidas kirjoitti:^pantza!

Hyvä että et jäännyt koukkuun. Sama asia pätee alkoholiin. Joistakin tulee alkoholisteja ja joistain ei sen jälkeen kun ovat nauttineet ensimmäisen kerran alkoa... Minusta tuli narkomaani, kun olin ensimmäisen kerran ottanut opiaatteja :( .

Tuo sinun virtsaumpi on normaali opiaattien haittavaikutus. Eri opiaateilla vaikutus on erinlainen. Käsittääkseni juuri fentanyyli ei aiheuta niin paljon virtsaumpea tai histamiinin aiheuttamaa kutinaa kuin moni muu opiaatti.

VH

Sama virsi... Minulla myös ensimmäinen opiaatti-kokemus vaikutti niin syvästi, että jäin nalkkiin samantien.
Samalla radalla olen yhä, hallitummin vaan nyt. Olen jäänyt koukkuun niin moneen asiaan. Urheilusta lähtien... Urheilu ei kyllä enää onnistu. Sillä tasolla millä harrastin. Sanotaankin, että monet kilpa-tason urheilijat uran loputtua, syystä tai toisesta, jäävät kiinni huumeisiin tai alkoholiin. On siihen tieteellinen selityskin, mutta en jaksa nyt sitä naputella. Long story... mutta järkeenkäypä.
"kaksi tablettia on parempi, kuin kuukauden loma", näin mainostettiin amfetamiinia lehdissä v.1938-1940. Mainonnan kohde-henkilöt olivat opiskelijoista kotirouviin. Kirjasta:Unileipää,kuolonvettä,spiidiä. Huumeet Suomessa v.1800-1950.
hostile751@gmail.com
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja takatimi » 31.3.2011 16:05:23

97,ekat pellit,ja se oli siinä.14 vuotta todela veemäistä nitkuilua.. Nyt löin hanskat naulaan ja alistuin korvaushoitoon. Ihmiset ovat yksilöitä,mä en pääse eroon,kaikki kokeiltu. Korvaushoitoon nyt sitte,ei jaksa enää.. :(
takatimi
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Arpa » 1.5.2011 16:15:11

Terve!

Fentanyylin annostus on niin vaikeata, että se kannattaa täysin unohtaa, jos annoksesi normaalisti on esim. 240 mg kodeiinia tai 1-2 mg buprenorfiinia. Laastarista on todella vaikea leikata sopivan kokoista palaa, jotta vaikutus olisi toivottu! Tuollaisella toleranssilla homma on venäläistä rulettia, jossa mahdollisuus selvitä on 5/6 :( .

[Poistettu erotteluohjeet ja haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]

Arpakuutio
Elämä voittaa!
Arpa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Arpa » 20.5.2011 18:23:31

Tässä on tietoa fentanyylistä, jota ei ole aikaisemmin mainittu täällä. Eläimien LD50 arvoja:

[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]Henki lähtisi yhdellä laastarilla noin kahdeksalta ihmiseltä...

ArpaKuutio

PS. Jos viesti moderoidaan, niin saisinko selvityksen miksi se tehtiin? En halua turhaan kirjoittaa viestejä, jotka heti moderoidaan :twisted: .
Elämä voittaa!
Arpa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja pantza » 21.5.2011 05:14:28

Itse Durogesic-laastaria 75mikrogrammaa/1h käyttäneenä voin sanoo et näyttää toleranssit olevan aikas kovat..mömmöissä istuin 24/7 himassa melkeen puol vuotta...jälkitilat kun lopetin...ei juurikaan krapulaa pahempia. Varmaan ihmisestä kiinni kelle tulee ja kelle ei noit viekkareita...nykyään söin päivittäin n. 600mg tramalii ja ei mitään loppupeleissä vaikutusta...sit vaihoin kipulääkityksen reumalääkitykseen ja heti toimi...olisko placebo-vaikutusta...mene ja tiedä. Mut ei kaikki ole narkkeja jotka vahvoja opiaatteja syö/söi...ite vaihdoin sen takia, kun alko munuaiset ja maksa kärsimään kovasti. Terkkuja kovista kivuista kärsiville, luontaistuotteet on kaikista parhaimpia :D
pantza
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Arpa » 23.5.2011 19:11:12

Tere!

Minulla ei ole koskaan tullut paiseita muulloin kuin vain silloin, kun olen käyttänyt fentanyyliä (liuotinaineet):

Kuva

Nyt tämä paise on vaivannut jo kolme viikkoa ja kipu alkaa tuntumaan siltä, että se tulee luusta asti :( . Bakteeri ei ole voinnut paisetta aiheuttaa, vaan se on fentanyylin liuotin, joka toimii myös desifiointiaineena :!:

Pitäisiköhän tässä hakeutua lääkääriin vihdoinkin? Vaihtoehtoni ovat työterveyslääkäri, jota en oikein kehtaisi käyttää tai sitten terveyskeskus. Mitä teen? Alan olla itsekkin jo tosi huolissani!

Paise on nyt paljon pahempi kuin tuossa kuvassa, joka on nyt noin kaksi viikkoa laajentunut :(

Minulla on niin huonot suonet, että pistin fentanyyli+liuotin litkun sormeeni :?

Tämä Arpa ei voita! (Kiitos osallistumisesta!)
Elämä voittaa!
Arpa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chronic » 23.5.2011 19:34:46

Arpa, suosittelen hakeutumaan sinne lääkäriin kiireen vilkkaa ellet sitten halua, että koko sormi amputoidaan!!
Every man dies, but not every man really lives.
Chronic
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Maxmix » 24.5.2011 07:06:38

Mikset arpa vois mennä yksityiselle? Keksit jonkun meriselityksen, mitä on tapahtunut. Tyyliin olit lomalla ja joku ötökkä pisti siihen ja sit jossain vinku-intiassa antoi jotain lääkettä ja toi oli tulos :lol:

Mielenkiintosta vaan, kun et sä oo niitä tietojas ja pistotaitojas kehuskellut VH?
Maxmix
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Arpa » 24.5.2011 14:41:38

Maxmix kirjoitti:Mielenkiintosta vaan, kun et sä oo niitä tietojas ja pistotaitojas kehuskellut VH?

Mikä ihmeen VH? Se, että tuo paise pääsi kehittymään johtui vain ja ainoastaan siitä, että liuotin oli 100% raakaa :( . Kun olen jatkossa blandannut vedellä liuottimen 50%:ksi, niin ongelmat ja kirvely oli poissa :) . En ole ekspertti pistämisessä, vaikka olen varmasti n. 2000-3000 kertaa pistänyt laskimoon :oops: . Tuossakin hommassa (eli pistämisessä) kannattaa käyttää järkeä, eikä välttämättä uskoa kokeneempaa nistiä. Moni kokenut nisti tekee hirveästi virheitä rännäyksessä :lol: . Lue A-Klinikan ohjeet miten rännätä oikeaoppisesti :mrgreen: .

ArpKuutio
Elämä voittaa!
Arpa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Arpa » 27.5.2011 20:09:36

Tervehdys nistit!

Kun fentanyyliä pistää suoneen on liuottimen oltava vähintää 50% laimennettua ja se ei saa mennä missään nimessä IM:äksi!!! Lisäksi fentanyyliä ei kannata käyttää kännissä tai tulos voi olla seuraava :( :

Kuva

Yllä on siistimpi versio sormesta.
Alla rumempi versio, joka lähes vastaa tätä päivää

Kuva

Nyt solukkoa on kuoritunut niin paljon, että luu näkyy. Lisäksi kolo haisee ihan vitulle!

Sormi on pirun kipeä ja taitaa mädäntyä irti. Lääkäriin en ole kehdannut mennä :? .

Tämä Arpa ei voita! (Kiitos osallistumisesta!)
Viimeksi muokannut Arpa päivämäärä 13.6.2011 16:53:33, muokattu yhteensä 2 kertaa
Elämä voittaa!
Arpa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Arpa » 30.5.2011 14:43:08

Miksiköhän Photobucket päätti sensuroida kuvan minun mädäntyvästä sormestani? Ihan greisiä, kun vertaan tuota kuvaa muihin paljon rankempiin kuviin, mitä mulla on Photobucketissa :( .

Veikkaan, että joku on Suomesta ollut yhteydessä sinne ja yrittänyt saada kuvan julkaisijan tietoja selville jollain oudolla verukkeella :? . Sen jälkeen Photobucket on päättänyt sensuroida kuvan ilman parempaa tietoa...

ArpaKuutio
Elämä voittaa!
Arpa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kirkas » 8.9.2011 22:55:20

Jep jep, olisin "kehdannut" hoitoon mennä aikasemmin.. muuten asiasta perseeseen päihdelinkin sensuuri vituttaa niin *voi veljet* aika helvetisti ettei täällä vitti mielipiteitänsä pahemmin ilmasta, ja toisaalta ei muutenkaan ole napannut, päivä kerrallaan korvaushoidossa on tarpeeks rankkaa, koitan sulkea päihteet pois niin kauan tavalla tai toisella ennenkun pystyn niistä puhuun avoimesti ja tarpeeksi. KIPEÄ JA VÄSYNYT en tajua mitä tolla edellisekkäkin meinasin.
thats it!
kirkas
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna