Olet täällä

Oxycont vs Oxycodone

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Oxycont vs Oxycodone

ViestiKirjoittaja root_ » 6.5.2011 13:15:22

Ja siis ALKAA IKINA Ikina kayttako suonensisaisesti mitaan!! Mun vikat vetohimot lahti VIIMEKS silla, ku autoin 3kk raskaana oleevaani kaveria piikittaan, etti suonet sillon sormista en pystyny ees kattomaan. Mut kyl ne himot palaa aina! nykyaan vaan koitan saada ton kuvan paahani viela kerran aina ku tekee mieli vetoja.
root_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja root_ » 6.5.2011 13:17:39

Ja siis ALKAA IKINA Ikina kayttako suonensisaisesti mitaan!! Mun vikat vetohimot lahti VIIMEKS silla, ku autoin 3kk raskaana olevaa kaveria piikittaan, etti suonet sillon sormista. oli aika vaikee kattoa. Mut kyl ne himot palaa aina! nykyaan vaan koitan saada ton kuvan paahani viela kerran aina ku tekee mieli vetoja.
root_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nezumi » 6.5.2011 14:02:46

-
Viimeksi muokannut nezumi päivämäärä 22.8.2017 20:26:57, muokattu yhteensä 1 kerran
nezumi
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pow » 6.5.2011 14:10:47

Terve Root... Kuule... Jos sinä haluat kuiville sinä kestät sen... Se on saatanasta, tiedän.... mut eihän siinä o ku kaks vaihtoehtoa, jatkaa vetämistä hamaan hautaan/totaaliseen kilahtamiseen tai vaan lopettaa... Mä en henk kohta usko näihin katkoihin jossa myrkkyjä vaihtamalla vierotetaan... Sun pitää ite päättää mitä sä haluat. Mikään riippuvuus ei o kivaa... Eikä kukaan meistä haluais olla riippuvainen mistään... mut jokainen meistä on koukussa JOHONKIN mitä se sit onkaan... hmmmmm.... mieti mitä haluat oikeesti ja tee se!
Pow
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nezumi » 6.5.2011 14:14:42

-
Viimeksi muokannut nezumi päivämäärä 22.8.2017 20:26:32, muokattu yhteensä 1 kerran
nezumi
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pow » 6.5.2011 14:17:12

Mikään muu ei auta kun oma päätös. Kaikki muu on tekopeliä... voi katkot toimii viikon tai kuukauden ja sama homma alusta... sanoo OMA kokemus, 10 v kuivilla...
Pow
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja root_ » 6.5.2011 14:46:20

No siis en oo ollu katkolla..ikina. Ja en haluis menna kun tiedan et ne koittaa saada mun kaikki laakitykset heti pois. Se on ehka se paasyy miks en haluu menna. En usko et parjaisin ilman mun rauhottavia. viela ainakaan.

Ja siis ke meinasin kilahtaa..oikeesti seota. mul on ollu psykoosi ja alko olee vahan samat fiilikset. Nyt oon 3pv maannu kampilla. Ja oon siis suunnitellu tan. Et vierotan itteni. oikeesti paatin vasta nyt et teen tan JUST NYT ku huomasin heratessa miten kovat reflat oli ja tuntuu et selviin niista. mut oon siis nyt hommannu itteni sellaseen tilanteeseen et en PYSTY hommaan douppia enaa mistaan. vaihtanu puhelin numeroo jne jne siis kaytannossa mahdotonta. ja tuntuu et mulla on vihdoin naksahtanu paassa et en voi vetaa, enaa millonkaan, enaa kertakaan. heitin varkit roskiin tiistaina ENKA OSTA UUSIA.
Siis tuntuu et pystyn lopettaa, et oisin nyt valmis. jos vaan tietasin millon taa loppuu. Nyt sunnuntaina mun pitais nahda sukulaisia ja en voi olla pois sielta enka voi olla kipee. En vaan tiia onko kaytannossa miten mahdollista etta selviin refloista ja selvitan itteni kokoon sinne mennessa? siis viimeks tiistaina contteja ja keskiviikkona viimeset teet. eilen olin siina kunnossa et meinasin menna sairaalaan. siis en menny kuitenkaan. Ja en tiia, tuntuu et alkaa ehka jo helpottaa. enempi hiki ku kylma ja sain jo ruokaa pysymaa alhaalla.

Mut jo toi auttaa et tajuan et joku VOI pystyy selvita tasta ja pysya kuivilla. en vaan oo varma mita ite teen nyt.
root_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pow » 6.5.2011 15:12:19

hyvä! Kyl sä oot kunnossa su sen verran et voit tavata sun sukulaisia... Jos sinä et enää spyttaa kaikkea oot voiton puolella! Syö vähän ja usein.. Ja nyt kun on kiva ilma, tiijä missä päin oota niin mee vaikka metsään kävelmään... se rauhoittaa... tai mikä muu hiljaisuus on Ok... Silloin kun mä tein ton olin kaupungissa ja asuin kerrostalossa... puhelin ja ovikello oli irti. Se oli vaan päätös etten halua enää!! Oli uus ihmisuhde aluillaan (joka kesti 7v) jotenkin olin vaan valmis aloittamaan puhtaalta pöydältä pikku, pikku askelein... jaksamisen mukaan. Pyörin serkkujen kanssa, ne on kuolleet molemmat ja minä oon hengissä ja raitis ja elämä on niin, niin nannaa! Nyt koskee ja sattuu... mut noi fyysiset jutut menee äkkiä ohi... Se henkinen koukkku onkin sitten jo toinen juttu... Mut voin jutella sun kanssa sit privana vaikka kun ny eka pääset tosta pahimmasta yli
Pow
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja root_ » 6.5.2011 15:37:47

Ok. thanks pow :)
Mustaki tuntuu et kestan tan. Ja on tullu kylla se viimenen niitti et en haluu vetaa enaa!
Kylla ma kestan kylla ma kestan. Nyt alko tulee kylma taas mut oikeesti olo ei oo niin helvetillinen ku eilen. mitaan tietoa lihaskrampeista, kylla noi kivutkin laantuu.
Ja siis kiitos. oikeesti. Mun tartti saada kuulla toi koska ma tiedan et se mun elama alkaa sit ku oon selvinpain. Eika se oo ihanaa aina. Tai aika harvoin tulee olemaan sen helpompaa kun nytkaan. mut jatkossa mulla tulee oleen eri konstit milla selvian siita elaman vittumaisuudesta. ja oon nyt niin varautunu siihen et kylla ma kestan!
jees :)
root_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pow » 6.5.2011 16:57:58

Kyllä sinä kestät... tietty on vaikeita juttui... mut selvässä nupissa ne kelaa oikein! Luulen et se on se tärkein pointti mikä mut on kuivilla pitänyt... tykkään käsittää ja tuntea asiat aidosti... Ja koska mieletön tarve ja himo muuttui MUN kohdalla syväksi inhoksi ja vastenmielisyydeksi... niin miks se ei tapahtuis sulle? Totta kai alku on elämää pallohukassa... kun ei osaa eikä uskalla... mut kun ei odata liikaa iteltään... se sujuu. Niin kuin vauvoilla kävelyn oppiminen... pieniä askeleita ja kompastuksia... ja taas jatketaan silkalla sisulla!!! Eikä sun myös tarvii "rämähdyksiä" pelätä... niitä voi tulla mut ne harvenee koska ne vituttaa niin maanperusteellisesti. Se itseinho ja viha on niin suunnaton et tulee taas uus voimaa tapella eteenpäin! Mä luotan suhun!
Pow
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja root_ » 6.5.2011 18:37:14

vittuku oon taistellu tan kanssa niin kauan!! Ja alotan aina alusta. Ennen joulua mulla oli pitkaan, monta kuukautta toi et mua inhottaa sekottaa mun paata MILLAAN. Siis en oo juonu pitkaan aikaan..ihan etten tykkaa enaa ja maksan takia (c. hepa on mullakin) Mut pitkaks aikaa tuli sellanen olo et en ees halua, mun ei tee mieli mitaan mika sekottais mun paata. En ees tykanny ottaa mun laakkeita ku inhosin sita pohnaa sit aina valilla(pameista ja unilaakkeista). Mut taas ku ekat vedot tarjottiin, en miettiny hetkeekaan otanko vai en. Ja pitkaan sain kusetettua itteni et ei taa haittaa koska ei taa oo subua. vittu etta oon tyhma.! Ja en usko et selvian sinne sunnuntaihin. mut kirjotan tonne kuivaushuoneesen etten pilaaa hyvien narkkareiden iloa.. keskustelkaa huumeista. ja laakkeista
root_
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pow » 6.5.2011 19:35:51

Sinä selviät sinne sunnuntaihin!!!! Minä luotan suhun ja sinä kerrot sitten mulle su iltanana tai ma miten meni!!!! Et perkele anna ny periksi!
Pow
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nezumi » 6.5.2011 21:09:55

-
Viimeksi muokannut nezumi päivämäärä 22.8.2017 20:26:07, muokattu yhteensä 1 kerran
nezumi
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nezumi » 6.5.2011 21:22:38

-
Viimeksi muokannut nezumi päivämäärä 22.8.2017 20:24:41, muokattu yhteensä 1 kerran
nezumi
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pow » 6.5.2011 22:12:05

Nezumi... kyse ei ole siitä ettei ole halua... kyse on siitä ettei ole voimia muuttua! Tappelinkohan minä asian kanssa... parikymmentä vuotta?? Ei kuule auttanu katkot eikä sairaalareissut... Mikään laitos eikä edes jonkinlainen halu lopettaa riitä. Ainoa tapa on voittaa se himo. Ei auta vaikka inhtoo itteensä, piipaa hakee kun pumppu ei kestä vieroitusoireita... mikään ei auta. Heti kun on kondiksessa se alkaa alusta... Siihen... et pääsee irti koukusta tarvitaan jotain muuta mitä vois kutsua vaikka ihmeeksi. Koska se on syvä mielen/personallisuuden muutos. Sori ny vaan... halu ja kyky & voima lopettaa on kaks täysin eri asiaa.
Pow
Miedosti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna