Olet täällä

Inhokkisanoja ja -sanontoja

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Inhokkisanoja ja -sanontoja

ViestiKirjoittaja 1970 » 5.7.2021 08:03:29

Näitähän on oikeestaan ihan vitusti, mutta varmaan ne kaikki, joita sata rossaa "putousihmisistä" hokee.
En ees tiiä, onko tuo sarja enää elossa tai muutenkaan, että onko se niin laadukas, että kantsii tsiigata.
Valtakunnan virallinen anteeksivanteeksi-pyytelijä PPP liittyi taannoin niihin näyttelijäkorkeakoulukerroksen tyyppeihin.
Ehtiiköhän se nyt kansanedustajakesälomilta kovastikaan pilailemaan tai kertomaan kaskuja ja hauskuttamaan nykyistä naistaan.

Kellä ees on telkkaria nykyään. No, on mulla kolmekin, joista käytössä yks kuuskyttuumanen.
Tv:n katselun EI tarvitse olla sidoksissa kelloon tai esitysaikoihin.
Nämä jotka pitävät itseään eliittinä, kehuvat telkkarittomuudellaan.
Netissä sitten onanoivat ja asuvat n. koko elämänsä ajan ja
kattovat sieltä uusimmat sarjat ja muut mieltäkehittävät sonnat.

Pidän dikipoksia edelleen merkittävänä keksintönä.
Myös nämä operaattoreiden kromecastit eli
suoratoistopalveluaparaattivehjemasiinakojelaitteet.
Vain mainosten tappo-ohjelma adblock +
on vielä johdossa ihmisen keksimänä innovaationa.
Sille häviää sisävessa, nokkakannu ja pyörän keksiminen.

Oleellisintä elämässä on, mitä kattoo.
Mitä sanoo, mitä kokee ja mitä tekee.
Kyl siinä sitten epäolennaisuudet katoo, kato ´

mikä pössis, onko kova pöh(i)nä, hä
Bentsoitta 22.2.17 alkaen ja selkeenä sulhasena since 8.1.19 !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Rakkauden Lähettiläis » 21.7.2021 11:32:40

Raittiutta tukeva lääke
Rakkauden Lähettiläis
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rakkauden Lähettiläis » 21.7.2021 12:41:28

Mielentasaaja
Rakkauden Lähettiläis
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 27.7.2021 17:43:01

Fudis

Futis on tietysti väännetty footballista, mutta fudis..? Ruokapallo?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 28.7.2021 07:01:13

^keravalainen ilmaisu, totes ainakin Kalle Ahola, kun Don Huonojen basisti tai joku vastaava päästi suustaan ton epäsanan.
Kyl se oli futis ihan teininäkin Vaasan kentillä, jossa stadityyppinen ruottalainen lisämerkitys bruukas mukautua finskikieleen vaivattomasti. Rannikkojen ruotsinkielen vaikutus on vähän omansa joka paikassa, ei vain pk-seudulla, mut periaatteessa sama ja ite
tykkään ruottin kielestä ihan kielenä. Swedujen systeemi on vaan nykyisellään tuhoon johtava yhteiskuntamalli, ne blumaa lahkeensa.
Bentsoitta 22.2.17 alkaen ja selkeenä sulhasena since 8.1.19 !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 10.8.2021 06:01:51

Moderni historia

Mulle ei ole ihan selvinnyt, mitä tuo käytännössä tarkoittaa. Onko se kovinkin liukuva käsite vai onko sille hyvinkin tarkat määritelmät vuosissa? Aloin pohtia tätä, kun luin niistä taannoisista Saksan tulvista. Useammassakin uutisessa sanottiin, että ne ovat eniten kuolonuhreja vaatinut tapahtuma Saksan modernissa historiassa. No, mä en laskisi 1930-40-lukua varsinaisesti esihistoriaksikaan :mrgreen: . Silloin jengiä pääsi hengestään huomattavasti enemmän ja jopa ihan kertarysäyksessä enemmän, kuin vaivaiset parisataa. Ehkä saksalaiset katsovat modernin historian alkaneen jälkeen häpeällisen Natsi-Saksan ja 2. maailmansodan :? :mrgreen: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 24.8.2021 06:01:06

Alkaa tosissaan kyrsiä tämä kriittinen-sanan väärinkäyttö.

Esim. Rokotekriittiset riehuivat koululla levittämässä propagandaansa ja osoittivat mieltään THL:n toimipisteen edessä. Minun nähdäkseni ne olivat kyllä rokotevastaisia. Maahanmuuttokriittinenkin tuntuu nykyään olevan synonyymi rajat kiinni kaikilta, perkele, ja sukupuu vähintään 1700-luvulta asti ja kallon mitat, jotta on oikeus Suomen kansalaisuuteen -hulluille. Itse suhtaudun kriittisesti lähestulkoon kaikkeen. Niihinkin asioihin, joita pidän hyvinä ja kannatettavina. Asioilla kun tuppaa yleensä olla puolensa ja puolensa. Toki niitäkin ihmisiä riittää, jotka eivät suhtaudu lainkaan kriittisesti asiaan X. Ne ovat juuri niitä tyyppejä, jotka on helppoa agitoida itsemurhapommittamaan ISIS:in nimissä, polttamaan 5G-mastoja tmv. vaaralliseen radikalismiin :mrgreen: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 5.10.2021 18:27:40

Berska

Yksi tyyppi kutsui Berliiniä Berskaksi ja se kuulosti aivan harvinaisen typerältä :roll: . Kutsun tosin itsekin esim. Kööpenhaminaa aina Köpikseksi, että tiedä sitten kuulostaako tuo sen fiksummalta.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 6.10.2021 05:49:02

Kyrsinyt jo pidemmän aikaa, kun suomenkielessä juhliminen tuntuu olevan synonyymi ryyppäämiselle ja jurrissa örveltämiselle.

Taannoin joku kulttuurityyppi valitteli jossakin uutisessa teattereiden järjettömiä koronarajoituksia: Jengi saa kännätä baareissa ja siinä sivussa kaulailla toisiaan ilman turvavälejä ja meluta niin, että räkä lentää, mutta teatterikatsomossa nätisti paikallaan istuminen on muka hirveän tartuntavaarallista. Sanoi siinä jutussa, että eivät ne seniorit siellä teatterissa mitään juhli. Ai, töissäkö ne siellä käyvät? Vai jotakin muuta ankean arkista kansalaisvelvollisuutta suorittamassa? Kohta ei varmaan voi juhlia alle kouluikäisten lasten synttäreitäkään ilman, että juhlaväki päivänsankaria myöden vetää hirveät perseet, kun ilmeisesti tässä maassa ilo ilman viinaa on teeskentelyä :mrgreen: :roll: .

Kääntäen taas: Jos mä vedän pleksit kotonani tai kaverin luona ja käyn jopa siellä kuppilassa ottamassa muutaman tuopin ja tapaamassa muita juoppoja, niin ei siinä mitään erityisen juhlallista ole, enkä mä siinä mitään juhli. Mä ryyppään. Toki mä joskus ryyppään JA juhlin samaan aikaan, mutta se on sitten asia erikseen. Ja jopa minä osaan juhlia selvinpäin, niin juoppo kuin olenkin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 18.10.2021 19:36:59

Mitä sanotte tästä? raavas HD mies sanoo että "pitää ajaa PARTSUKKA" :D :D :D :D :D :D :D :D
Olen KOIVIKSESTA, Älä siis rupee VINEE:.???? rupeeks Vinee..? HÄ??
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 20.10.2021 05:59:08

Pjotr-77 kirjoitti:Mitä sanotte tästä? raavas HD mies sanoo että "pitää ajaa PARTSUKKA" :D :D :D :D :D :D :D :D

:lol: . Partsukka-sanan käyttö kuulostaa aivan hiton pöljältä myös muiden, kuin raavaiden HD-miesten käyttämänä. Ei sillä, että olisin koskaan ennen kuullut kenenkään käyttävän tuota sanaa.

HD:sta tuli mieleen: Ärsyttää, kun jotkut kirjoittavat AD/HD. Se mikään AC/DC ole. Ei siinä kuulu olla tuota kautta-merkkiä. Olen tosin joskus törmännyt siihen, että ko. häiriön koko nimi kirjoitetaan muodossa attention deficit/hyperactivity disorder, mutta en ymmärrä, mitä /-merkki muka siinä tekee.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna