Syötkö sä mitään?Niin, tässä asiassa naisen sukupuoli saattaa olla vaikuttava tekijä.
Olen aikuisiällä ollut plösö ja kuikelo, välillä vajaa satku ja alle kuuskööt kilova.
Kyl näihin marginaalipainoihin joku aina välillä kiinnitti huomiota ja ne oli mulla päällä vuosia.
Epäterveellisiä lukemia kumpikin ja ei se olo ollut hyvä ollenkaan. Naisena ois varmaan huomauteltu enempi.
Koiravuosina pidin törkeästi kultsikkaani paljon vapaana jopa keskustan alueella, etenkin
2000-luvulla ja sittemminkin.
Kyl siitä jotkut ahkerasti sanoivat ja lainmuutoksen jälkeenhän se oli aiheellistakin, sillä tulkinta oli ehdoton.
Siitäkin ois naisena kuullut varmaan enempi, sillä naiset joutuvat kestämään kaikenlaista tarpeetonta paskaa muutenkin.
Onhan naisilla sitten vastaavasti paljon mukavia asioita, joista muunsukupuoliset eivät pääse perille mitenkään.
John Lennon lauloi syntymäni aikoihin, että
-> Woman is the nigger of the world ,
https://youtu.be/f4iq0GzRuzQIf you don't belive me take a look to the one you're with. Bowien, jonka synttärinä menimme yhteistuumin kihloihin,
kokemana tämä oli ihan konkretiaa, sillä vaimonsa oli somalianamerikkalainen mallikaunistus
Iman, jolla on myös aivot.
do something about it. No, mä en olekaan lisäämässä sitä taakkaa,

for sure
mut pitäähän mun pöljäillä päivittäin, vaan sellasesta naiset tai osa ainakin "tykkää",
mut ilkee ja tietoisen tyhmä ei tarvii olla, se on kyl sukupuoleen katsomatta valinta
edit. mut miten sellanen ihme, kuin vittuiluttomuus tehdään. Jätetään vaan pois ne negatiiviset jutut.
Se on niin helppoa jättää sanomatta asioita. Teippaa jesarilla leipäluukkunsa umpeen ja
istuu käsiensä päällä himassa. easy as a fuck, man
Mä oon puhtaasti itsekkäistä syistä nykyään tällanen mallikelpoinen tyyppi. Ja monilta osin en tietenkään olé