Olet täällä

miten jäljet pois

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

miten jäljet pois

ViestiKirjoittaja nefertitiii » 1.11.2010 14:28:47

nyt tarttisi kikkakolmosia, kotikonsteja miten saan jäljet pois taipeista ym. mihin ny onkaa piikittäny!!????? sitä rasvaa mitä saa paketin mukana ku käy vaihtaa paskaset ruiskut puhtaisii...poistaa joo turvotuksen jos o sattunu lyömää ohi, mut miten noi punaset jäljet??? apuva?? kiire!
nefertitiii
Miedosti panostava jäsen

Re: miten jäljet pois

ViestiKirjoittaja Snow » 1.11.2010 19:16:30

.
Viimeksi muokannut Snow päivämäärä 8.11.2010 17:05:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Snow

ViestiKirjoittaja malibu » 1.11.2010 19:33:32

Peitevoiteella joka on ihoa hiukan vaaleampaa. Mineraalipeitepuikko on hyvä ja valokynää päälle. Ei ne koskaan kokonaan lähde, itelläni ainakin on tuossa keskisuonessa sellanen pieni "kolo" mut sivusuonessa on punanen useamman sentin mittanen viiva joka ei oo pois lähteny vaikka ollu piikittämättä yli vuoden (mitä muutama retkahdus ollu sinä aikana, tosin kuukausiin en oo piikittän); vaalentunu ne on..

Sit Bepanthen on hyvä ku korjaa naarmuja eli ihoa nopeammin..
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 11.11.2010 13:20:30

Edit. toisee topiccii..
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jopasjota » 12.11.2010 02:40:53

Mullakin on tos yks suonenpätkä ollu rauhassa jo nelisen vuotta ja aivan selvästi näkyy semmonen 3milliä levee ja ehkä viis senttiä pitkä rustottuma.

Toisaalta, se on suurinpirtein samanvärinen muun ihon kans, näyttää enemmänki arpikudokselta tjsp.
jopasjota
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SaBLeOnER » 4.5.2011 18:54:02

Bepanthen 8)
SaBLeOnER
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Arpa » 4.5.2011 19:03:30

SaBLeOnER kirjoitti:Bepanthen 8)

Itse käytän Trombosol voidetta, joka on vahvinta ilman reseptiä saatavaa tahnaa... Hinta on 11.99€.

ArpaKuutio
Elämä voittaa!
Arpa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Oonamuru » 6.5.2011 11:15:40

Trombosolia käytin minäkin. Viimeksi olen pistänyt joskus -05, oikeassa kädessä pääsuonessa ihan selvä "reikä". On tosin ihan muun ihon värinen eli eipä sitä nää muut kuin minä. Onneksi.
Oonamuru
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 16.5.2011 20:46:39

Mitäs nämä suomikohjumummat rasvaa nahkaansa, kuulemma sulattaa tukkeutuneet suonetki. Mainostaa välillä telkussakin, olisko jotain hiburonfortea. Muisti heittää my pahasti mutta apteekissa kyllä neuvovat ja ennen töissä yhellä palkanlaskialla oli nilkat täynnä sinisiä suonia ja sanoi tuplamääriä käyttävänsa niin nätit jalat sille tuli ja kuulemma ylempänä olleet pulloyyavat suonetkin suli. Kuulemma ei ikinä lopeta sen käyttöä.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Inya » 22.5.2011 05:27:38

Trombosol forte, niin kuin Arpa tuossa jo totesi. Toimii oikeasti.
Don't go around saying the world owes you a living.
The world owes you nothing. It was here first.

-Mark Twain
Inya
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jopo86 » 15.5.2013 21:59:03

:roll:
Viimeksi muokannut jopo86 päivämäärä 27.5.2013 11:48:43, muokattu yhteensä 1 kerran
jopo86

ViestiKirjoittaja malibu » 16.5.2013 10:30:20

^KYLLÄ! Nyt sitä saa laittaa paljon heppoisemmin perusteinkin.. Ohjeessa on se pari krt/pv, mutta noin mietoa laitan 3-4krt/pv. Ohjeessa sanotaan ettei ole haittaa tuosta voiteesta, aiemmin kasvoihin ei mielellään ja käsien pesu.. Muutettu on.. ei itsellä vie päiviä kun laitan aamulla & illalla sekä käytön jälkeen usein..

Trombosol auttaa laskimovaivoihin, mustelmat, iv-käyttö yms.. Itse käsitin aikoinani aloittajasta, että on punaiset (jo parantuvat) jäljet.. Itse käytän lisäksi Bebanthen+Aloe Vera, A- & B5-vitamiinit, hieronta (sydämeen päin, lähtee kuona-aineita liikkeelle) sekä tarvittaessa meikkaus/peittäminen..

Bebanthenin vaikuttava ainesosa (dexpantenoli muuttuu iholla B5-vitamiiniksi), uudistaa ihoa nopeasti. Hoitaja ei uskonut muutama vko aiemmin pistäneeni ed ja sitä ed päivänä, kyllä nuo mömmöt sen verran hyvin toimivat.. En tosin käytä kaikkea kerralla; lähinnä jos tietää erikoistilaisuuden olevan tulossa... Laiska olen, mutta olisi hyvä saada verikoe, näitä ihmisiä tiedän ketkä joutuvat itse ottamaan.. :roll: :| :? :o :shock:

Itse olen aikonut selvittää Trombosolin luonnonmukaisen vastineen, esim kynsinauhavoiteeseen ei massia kannata laittaa, kun vaikuttava aine dexpantenoli.. :wink: Aloe Vera kasvaa omasta takaa.. Mitä epävarmemmin esiintyy, sen helpommin jäljet huomaa.. Monesti käytän itse 2/3 hihoja..

Kaikkia jälkiä ei saa pois edes laserilla ja ihonsiirrosta jää jäljet.. Eräs, erittäin järkyttävät kolot omaava tuttu kysyi ihotautilääkäriltä.. Lisäksi neuvolassa huomaavat rustot.. Vuosienkin päästä, mikäli ei käyttöä; ei ongelmaa.. Merkintä ainoastaan.. Kaikilta otetaan seulat enivei odottaessa.. Sekavaa, mutta olkoot! :| :roll:
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja duudsoni » 17.5.2013 21:33:50

Ylilääkäri Kaikkonen määräisi Bepantheenia jokaiselle potilaalle tällaisissa tapauksissa, jooo.
~HiiOhoi~
duudsoni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Henry » 17.5.2013 23:32:57

"kuulemma sulattaa tukkeutuneet suonetki"

"ja sanoi tuplamääriä käyttävänsa"

"kuulemma ylempänä olleet pulloyyavat suonetkin suli. Kuulemma ei ikinä lopeta sen käyttöä"

komppaan neurokipua+sitaattejansa.

Hyvällä anfetamiinilla kyllä ne asiat saa kuntoon. VAI mikä se kysymys oli. olis kiva jos selkeesti otsikossa se mainittas
?????
Henry
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jopo86 » 26.5.2013 16:46:43

poistaisitko viestini ylläpito
jopo86

Seuraava

Paluu Sauna