Olet täällä

miten jäljet pois

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: miten jäljet pois

ViestiKirjoittaja Maago » 29.5.2013 08:32:51

Turha valittaa jos on alkanut itseään tikkaamaan. Itse kuljen reikineni t-paita päällä kaupungilla. Ei ihmiset niitä huomaa, yleensä kasvoja katsotaan tarkemmin. Ihmiset kuitenkin ajattelevat että ovat jotain arpia... Eri juttu jos niitä oikein etsitään.
Ei sillä ole merkitystä mistä tulet, sillä on, mihin olet menossa.
Maago
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja irtokarkki » 29.5.2013 10:21:08

Mulla on kolmen sentin rusto(aika vaalea) oikeassa kädessä. Vasen käsi onkin sitten ranteesta kyynärvareteen täynnä niin syviä vekkejä mitä itse olen viillellyt että kai ne niihin kiinnittää enemmän huomiota.
Tämä on niin pieni paikkakunta että kaikki tietävät ketkä ovat anarkkeja joten fuck them.
luulin että tulin hulluksi
irtokarkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja facsimile » 29.5.2013 18:23:07

Mites plastiikkakirurgia? Sellasta kuulema tehään, et otetaan perseestä ihoa ja siirretään siihen pahannäköseen paikkaan? Mitä mahtaa moinen maksaa? Mun taipeet kaipais kyl semmosta, et pystyis tekee jotain hoitsun hommia tms tulevaisuudessa, ilman et kaikki tajuu, et oon ex nisti.

Myös laserilla saa kai ainaki ne arvet haalenemaan (varmasti paljon halvempaa ku et jos jotain joutuu leikkaamaan yms).
The heart has its reasons of which reason knows nothing. -Blaise Pascal
facsimile@windowslive.com
facsimile
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 29.5.2013 18:42:15

Aika on melko hyvä lääke, mähän taannoin makasin sairaalassa ja joka neljäs tunti otettiin verinäyte ja yksi mumma pisti sitten läpi. Toinen käsi ei käynyt tipantakia ja meinasivat ttaa otsasuonesta jolloin sanoin vaksin avustuksella saatte nenästä, laittoivat rintaan kraanan josta sai nätisti ainakin ulos ja taive rustottui ja kesti kauan parantua. Ehkä pieni kuoppa on muistona siittä ja kyllä ne sitä rasvaili usein, ajankanssa sitten rustokin katosi mut ilkeä ja ruma oli pitkään eikä siittä otettu normi verikokeita pitkään aikaan. Tuskin on taikakeinoa korjata mutta ei missään nimessä uusia pistoksia, luulis ihonsiirron olevan melko vaikea laskimon päälle ja tuleehan siittäkin arvet. Rasvaus oikeilla aineilla ja kevyt hieronta kuhan ollaan varmoja ettei ole trombeja jotka lähtee liikkeelle, faksi olet niin fiksu että tiedät kyllä ihan ite.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.5.2013 07:17:36

^ Eipä kunnolla rustottuneisiin pistoskohtiin, joihin on tökitty monet, monet kerrat ja välillä ihan miten sattuu ja millä sattuu, juurikaan aika tai hyvätkään voiteet mitään auta. Sama juttu syvien viilto- tms. arpien kanssa. Toki nuo ajan myötä vaalenevat, mutta näkyvät kuitenkin lopun ikää sen verran, että se plastiikkakirurgia taitaa olla ainut vaihtoehto saada tuollaiset jäljet kokonaan pois. No, itse en siihen lähde, varsinkaan, kun omasta pussista se kaiketi pitäisi tällaisissa tapauksissa kustantaa. Ei mun eläkeläisenä(lue: menetettynä tapauksena) tarvitse näytellä nättejä ja siloisia käsivarsia esim. töissä. Kovin pahaan kuntoon en ole suoniani onneksi saanut, vaikka kyllä niissäkin jäljet näkyvät, mutta noita muita arpia onkin sitten senkin edestä, että tuskinpa mun suoniini suurtakaan huomiota kukaan kiinnittää, paitsi ehkä verikokeen otossa. Aina sekin tosin on jostain suonesta onnistunut ilman suurempia ongelmia.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Maago » 30.5.2013 08:21:39

Mutta kun siitä plastiikkakirurgiastakin jää arvet... Itselläni on aika ja Trombosol ja perusvoiteet auttaneet. Jälkjet ovat vaalentuneet. Mutta edelleen väitän ettei normi tavis ensimmäisenä ajattele että olet nisti. Varsinkin jos et muuten näytä sellaiselta. Kyllä ihmisillä on paloarpia ja kolariarpia yms.
Ei sillä ole merkitystä mistä tulet, sillä on, mihin olet menossa.
Maago
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja facsimile » 30.5.2013 12:44:50

^ No kyl moni varmaan pidemmän päälle osaa laskea 1+1=2, kun kummassakin taipeessa on jäljet. Haluaisin kovasti noista eroon. Eivät ne mitenkään älyttömän pahat ole, mutta häiritsevät kyllä mua aika paljon.
The heart has its reasons of which reason knows nothing. -Blaise Pascal
facsimile@windowslive.com
facsimile
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 30.5.2013 20:49:27

^Mikäli ei ole syviä koloja, laser auttaa.. Lievemmissä värimuutoksissa voi jopa happokuorinta (aknearpiin) jeesata.. Muuten ihonsiirto ja pahimmat arvet (parin sentin kuopat) eivät lähde millään.. Eräs itse verikokeitaan (pakolla, kun kaikki suonet kaulaa luk ott paskana) usein ottava, kysyi asiasta.. Toisaalta kun ruvet on revitty ja psykoosissa piikkikoukku, niin en ole nähnyt toista yhtä pahannäköistä ihoa.. :o Hänelle neuvo oli oppia elämään asian kanssa tai käyttää ikä pitkähihaisia housuja & paitoja.. :|
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tjok420 » 17.11.2019 19:59:01

Bepanthen hyvä, mikä vaan voide melkein parempi kuin ei mitään.
Mitenhän kortisoni rasva? Pari päivää laitellu en vaa toiä tekeekähyvää...
Tjok420
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 24.11.2019 15:24:23

Tatuoija tatuoi sellaisen pienen kukan aina piikinjälen kohdalle? oiskos pähee..?
KAIKKI ALKOHOLISMISSA KULMINOITUU KRAPULAAN
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Itse Häiriö » 24.11.2019 17:36:36

Jjep, täpit taipeisiin, jos kuvia muutenkin harrastelee... :wink:

Rasvoista Hirudoid forte (suht tuoreisiin jälkiin kylläkin vain) tepsii oikeasti hyvin! Suosittelen.
Aoteeksita saa ja n. 15e taitaa hinta pyöriä.
Saa voiteena ja geelinä.

Samoin Hirudoid hoitaapi ärtynyttä/lievästi tulehtunutta kohtaa, jos vaikkapa ohikkaat on käyny ja punoittava patti kiusaa iholla.
Ja mahd. mustelmaa vaalentaa todella nopeasti verrattuna siihen, ettei mitään rasvaa käytä.
"...mutta normaalien maailmassa, niin hukassa..."
Itse Häiriö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 25.11.2019 02:01:48

^^ Se on, joo, tosi päheetä, kun käsivarsiin on hakattu sekä tatskat, että hirveät neulomisvekit. Kyllä sillä tietty katu-uskottavuuttaan joissakin luuseri elämäm_koulu -piireissä saa kerrytettyä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna