Olet täällä

Raittius on kuitenkin tähtäimessä

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Raittius on kuitenkin tähtäimessä

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 17.8.2012 10:57:28

Mitähän Chrizzelle mahtaa kuulua :? ? Tainnut jättää sitten foorumin lopullisesti. Toivottavasti vielä hengissä...
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chrizze » 17.8.2012 18:20:35

Olen elossa :) ..kirjoittelen tipilässä nykyään,kun siellä sillain vapaampaa...
Beware of your thoughts,because they will become your words.
Beware of your words,because they will become your actions.
Beware of your actions,because they will become your habits.
Beware of your habits,because they will form your destiny.
Chrizze
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 18.8.2012 13:14:50

^ Ai siekin oot siirtyny sinne? Mie jossain vaiheessa kun palasin tänne kirjoittelee, niin jäikin tipilä kokonaan unholaan. Mut oon kyllä moneen otteeseen ajatellu et pitäisi tulla taas sinne kurkkimaan et mikä meno päällä. Ja muutenki, kun siellä on paljon hyviä tyyppejä, joiden kanssa tulee ihan keskustelua, eikä oo tällasta enimmäkseen yksinään kirjoittelua ku täällä, ni ihan vaan sikskin ois kyllä oikeastaan järkevämpää kirjoitella sinne ku tänne. Nii, ja senki puolesta kun se ei ole niin julkinen. Sinne ei voi kuka tahansa tulla pällistelee. Mutki ois kyllä moni tuttu jo tunnistanu, jotka ei mun päihteilyistä tiedä, jos ne tätä foorumia seuraisi. Mut miksipä ne seuraisi? Mut joo, joku virhe on ilmeisesti sattunut jossain kohtaa, kun olen jämähtänyt tänne..? :roll:
LOVE is kindness, HATE is blindness.
iina
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 18.8.2012 14:12:59

Mikä virhe, me ollaan kaikki paremmassa tai pahemmassa jamassa mutta yhtä kaikki, elämä ei ole halutun lainen niin jaamme kokemuksia ja jopa tuetaan toisiamme. Joku ny aina on eri mieltä mutta kun elämä karkaa käsistä siitä on hyvä puhua muiden kanssa, itse olen saanut tältä foorumilta voimaa ja uskoa elämään vaikka joudun syömään opiaatteja lopun elämääni kipuihin. Olin kirurkisella osastolla 3vrk ja otin niiden panadol tipan pois ja solmin letkun ku en saanut ottaa omia lääkkeitä ja tempasin pari teemua ja diapamia niin aamulla joku kandi tökki kylkeen että saan lähteä kotiin kun hoito ei kelpaa, murtunut selkänikama rupes jäämään toiseksi kun neuropaattiset kivut jotka vaatii vähän teemua rupes olemaan pahemmat. Kosti kirjoittamalla epikriisin jossa kaaduin kännissä ja lääkkeiden vaikutuksen alla kaksi päivää ennen tapaturmaa, asia korjattu nyt niin että on lisätty oikea syy mmutta virheellistä tietoa ei voida poistaa. Vaasan eka juoppo joka puhaltaa lanssissa 0 promillea kun ne tarkistaa voiko antaa kipulääkettä ja juopolle sitä ei annettu niin taju lähti röntgenissä ku käänsivät, lanssin miehet olis antanu morfiinipiikin mutta ne paperit sanoo että ei. Tästä eteenpäin en ole yhtäkään päivää selvinpäin.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 18.8.2012 15:47:28

NeuroKipu kirjoitti:Mikä virhe

Tarkoititko tän mulle kysymyksenä? Siis tähän:
iina kirjoitti: joku virhe on ilmeisesti sattunut jossain kohtaa, kun olen jämähtänyt tänne..? :roll:

Jos, niin tarkoitin sitä että kun tipilä on samankaltainen paikka, eli päihdefoorumi, mutta kun siellä on huomattavasti leppoisampi tunnelma ja tiiviimpi yhteisö, jossa sitä tukea saa myös mutta mielestäni paljon enemmän kuin täällä, ja lisäksi siellä saattaa syntyä helposti keskusteluja ihan muistakin aiheista, niin siinä mielessä on mulla sattunu joku virhe kun olen siirtyny sieltä takaisin tänne. (Tulipas pitkä lause...) Mikäänhän ei estäisi käymästä molemmissa, ja välillä oonki, mut nyt jostain syystä oon tosiaan jämähtäny kirjoittelee vain tänne.
iina
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 18.8.2012 16:16:34

Virheellä en missään tapauksessa tarkoittanut Sinua, vaan et me kaikki tehdään virheitä, siis kaikki. Nut koitetaan purkaa sydäntä ja mahdollisesti auttaa muita. Mä syön opiaatteja elämäni loppuun ja vaikka kuinka haluaisin olla ilman se on mahdotonta, selkä nivel murtuneena istun tässä ja lääkkeeksi olisin saanut panadolia ja buranaa niin sanoin että pysyn vanhoissa johon lääkäri sanoi että noita et meiltä saa. Pakko buustata oluella ja valkkarilla ku tätä kipua ei vaan kestä, olisin mielellään selvänä mutta kipu tai selvyys niin kipu voittaa.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 18.8.2012 16:27:31

NeuroKipu kirjoitti:Virheellä en missään tapauksessa tarkoittanut Sinua, vaan et me kaikki tehdään virheitä, siis kaikki. Nyt koitetaan purkaa sydäntä ja mahdollisesti auttaa muita. Mä syön opiaatteja elämäni loppuun ja vaikka kuinka haluaisin olla ilman se on mahdotonta, selkä nivel murtuneena istun tässä ja lääkkeeksi olisin saanut panadolia ja buranaa niin sanoin että pysyn vanhoissa johon lääkäri sanoi että noita et meiltä saa. Pakko buustata oluella ja valkkarilla ku tätä kipua ei vaan kestä, olisin mielellään selvänä mutta kipu tai selvyys niin kipu voittaa.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chrizze » 18.8.2012 18:00:20

Iinalle: - juu,jo tammikuusta on mulla ollut päiväkirjakin siellä,..itseasiassa tipilässä on intiimimpi tunnelma...väkeä toki vähemmän,.mut niistä tulee melkein ystäviä,keiden kans paljon purkaa sydäntään.
Chrizze
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 19.8.2012 07:12:48

Juu-uu-uu... Mullakin on hieman negatiivinen kuva Tipilästä. En kyllä osaa ihan tarkkaan määrittää, mistä moinen on tullut. Ennakkoluulojani, ennakkoluulojani. Tai sitten kuudes aistini :? .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 19.8.2012 19:17:31

^ Siellä on kieltämättä ollu sellanen ilmapiiri joskus et "täällä meillä on kivaa ja ihanaa ja niin mukava ja rauhallinen ilmapiiri - keinolla, millä hyvänsä!!" Eli jos tuli erimielisyyksiä - joka nyt on väistämättä aina odotettavissa, kun erilaiset ihmiset sosialisoivat - niin niitä ei saanu rauhassa selvittää vaan oli pakko pitää ilmapiiri "mukavana ja hyväntuulisena", jolloin asiat vaan jäi pinnan alle jäi kuohuu. Ja se vitutti et suurin osa oli vaan tuppisuina eivätkä välittäneet sanoa mielipiteitään sillon, kun olis toivonu sitä tukea. Mut kun muusa oli ylläpitäjänä jonkin aikaa, ni tunnelma oli musta rehellisempi. En tiedä, mikä tilanne on nyt. Tilanteet muuttuu eikä voi verrata johonkin sellaseen millasta siellä on ollu vuosia sit. Mut sillon ainaki kun mä siellä aktiivisesti kävin, siellä oli ehdottomasti tiiviimpi yhteishenki ku täällä. Tai no, en mä sellasta täällä kyllä edes tunne millään tasolla.
iina
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 19.8.2012 22:00:56

Kärsin kovista kivuista Iina ja olen varmasti vanhempi enkä yksinäinen mutta mun toinen käsi virtuaalisesti pitää sua kädestä kiinni ja on auttamassa nukkumaan ja kestämään elämän kolhuja. Mun oikea käsi on vapaa joten ota siittä kiinni ja purista. Käsi on pohjanmaalla mutta virtuaalinen käsi voi olla pitkä, purista jos tuntuu pahalle, mä tunnen kullä.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 20.8.2012 09:39:41

Ja malibun sekoilu Kuivurin puolella jatkuu... Kai se nyt on parempi uskoa, Chrizze 17vee, että sulla ei ole pienintäkään aikomusta päästä koskaan eroon siitä kodeiinista.

Joo, sori. Ei ollut tarkoitus loukata sua mitenkään, mutta mulla menee nyt täysin yli ymmärryksen tuo malibun ajatuksen juoksu :roll: :? .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chrizze » 22.8.2012 18:32:40

Siis mitä se Malibu on Vetänyt? :)
Chrizze
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chrizze » 22.8.2012 18:38:45

dark magus kirjoitti:
Chrizze kirjoitti:Iinalle: - juu,jo tammikuusta on mulla ollut päiväkirjakin siellä,..itseasiassa tipilässä on intiimimpi tunnelma...väkeä toki vähemmän,.mut niistä tulee melkein ystäviä,keiden kans paljon purkaa sydäntään.

ja jossain vaiheessa ne paljastuu valheiden syöpäverkoksi jos et ole joo-joo koko ajan... :)
aika kuul.
aika lame.

lame kuul depression.

Italialainen sananlasku -hyvät neuvot ovat kuin suola.ojenna vain pyydettäessä.
Chrizze
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 22.8.2012 21:37:19

NeuroKipu kirjoitti:Kärsin kovista kivuista Iina ja olen varmasti vanhempi enkä yksinäinen mutta mun toinen käsi virtuaalisesti pitää sua kädestä kiinni ja on auttamassa nukkumaan ja kestämään elämän kolhuja. Mun oikea käsi on vapaa joten ota siittä kiinni ja purista. Käsi on pohjanmaalla mutta virtuaalinen käsi voi olla pitkä, purista jos tuntuu pahalle, mä tunnen kullä.

<3 Oooo! Kiitos, lämmitti mieltä! Mä otan sua kädestä kii ja ni on parempi mieli käydä nukkuu.
iina
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna