Olet täällä

targiniq, oxycodone/naloxone. Älkää vetäkö hihaan!

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

targiniq, oxycodone/naloxone. Älkää vetäkö hihaan!

ViestiKirjoittaja jopasjota » 4.12.2011 23:04:16

Niin, hommailin pari levyä a14kpl 5mg/2.5mg näitä.
Tuossa on tuo naloxoni sitä varten, että se jeesaisi ummetukseen.

Kyllähän kaikki varoitteli, että ei hihaan, koska naloxoni. Monestikin kun ollu fentat tai oxyt loppu, niin oon heittäny hihaan suboxonea, ja siitähän tulee ekakasi 20min hirveät reflat.

Ajattelin nytkin, että tuo huono fiilis kestäisi vain sen 20min, mutta nyt kestikin nelisen tuntia. Luukipuineen kaikkineen, mieleen tuli 9kk 24/7 oxyjen lopetus.

Elikkäs, kun tämmöistä uutta lääkettä jostain saatte, niin murskaksi vaan ja vaikka kahvin sekaan. Naloksonin bio-osuus on syötynä vain 2%, i.v sen 100% ja tässä on sitä paljon.

Tällainen varoitus.

Niin, oxyn toimimista se ei haittaa syötynä, mutta, kun oon tottunu ihan contineja rätkimään, ni pakkohan se oli typerän testata... :evil:
jopasjota
Vahvasti panostava jäsen

Re: targiniq, oxycodone/naloxone. Älkää vetäkö hihaan!

ViestiKirjoittaja jopasjota » 4.12.2011 23:07:12

Niin, yhden levyn nykäisin. Tolet on korkeat, eli itte oxystä en tarvi varoitteluja. Sen jo tiedänkin, että koviin opiaatteihin jää koukkuun.

Hitto, kun oxyyn saisi yhdistettyä fentanyylin lekalla päähän, sekunnissa nousut, niin sitten olisi jo liiankin hyvä, mitä ne on kyllä nytkin.

Suomipollella pestään näillä lattiaa.

Hitto, jos testisi joskus vaikka 4mg/150mg annoksella tuota... No jooopajoo. Nam. :mrgreen:
jopasjota
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 29.2.2012 22:29:07

Niin, no näihinhän on lisätty tuo naloksoni, koska tuo on analgeetti ja naloksoni on agonisti. Sen sijaan bubre on antoginisti eli ei tuki kaikkia reseptoreja. Siksi osalla toimii kodeiini tai tramal tms. subun jälkeen. Kaikkea ne keksii, eipä mun nuoruudessani. Itsekin luin tästä vasta, että ihan ummetukseen.. :lol: Juuh, eikö siihen löydy ihan käsitavaralääkkeitäkin.. Tuo taitaa olla se syy, että se otetaan oikein.. :roll:
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kamahl Yrgybly » 1.3.2012 15:06:17

Targiniqin naloksonilla ei sinänsä taka-ajatuksena ole mitenkään huumehörhöjen elämää vaikeuttaa rännäämisen merkeissä, se on kuitenkin marginaaliporukka verraten syöpäsairaisiin ja kroonisesta vaikeasta kivusta kärsiviin jotka tarvitsevat vahvoja kipulääkkeitä, että olo olisi siedettävä. Naloksoni on liitetty tuohon nimenomaan siksi, että opioidit vaikuttavan suoliston opioidireseptoreihin, jonka vaikutuksesta suolen toiminta hidastuu, ja aiheuttavat siis ummetusta. Lisäämällä lääkkeeseen naloksonin saadaan paikallinen opioidin vastavaikutus suolistossa ja siten opioidiummetusta ei tule läheskään niin paljoa. Eli syöpäsairaiden ynnä muiden kipuilijoiden ei tarvitse vetää joka päivä laksatiiveja jotta suoli toimisi kun oksikodonia syövät.

Ei kaikki lääketeollisuuden kehitys ole keskittynyt pelkästään vaikeuttamaan narkkarien narkkaamista. En kyllä tiedä miksi ränninarkki Targiniqeja hankkisi kun OxyContinit kuitenkin selvästi halvempia.
Two beers, or not two beers? That, is the question.
Kamahl Yrgybly
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja näkymätön ninni » 2.3.2012 03:41:11

jopasjota kirjoitti:Niin, hommailin pari levyä a14kpl 5mg/2.5mg näitä.

Kyllähän kaikki varoitteli, että ei hihaan, koska naloxoni. Monestikin kun ollu fentat tai oxyt loppu, niin oon heittäny hihaan suboxonea, ja siitähän tulee ekakasi 20min hirveät reflat.

Ajattelin nytkin, että tuo huono fiilis kestäisi vain sen 20min, mutta nyt kestikin nelisen tuntia. Luukipuineen kaikkineen, mieleen tuli 9kk 24/7 oxyjen lopetus.

Elikkäs, kun tämmöistä uutta lääkettä jostain saatte, niin murskaksi vaan ja vaikka kahvin sekaan. Naloksonin bio-osuus on syötynä vain 2%, i.v sen 100% ja tässä on sitä paljon.

Tällainen varoitus.

Niin, oxyn toimimista se ei haittaa syötynä, mutta, kun oon tottunu ihan contineja rätkimään, ni pakkohan se oli typerän testata... :evil:

älä ny housuus kuse, [Poistettu sääntöjenvastaista. -Päihdelinkin moderaattori]
Kun meno menee oudoksi, niin oudot panee menoksi.
näkymätön ninni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja KingComa » 26.11.2019 12:22:56

jopasjota kirjoitti:Niin, hommailin pari levyä a14kpl 5mg/2.5mg näitä.

Tällainen varoitus.

No johan on, 20min reflat Suboxonesta? Ihme kun ei minulla moisia ole tullut.. Mutta enhän minä olekkaan ollut kuin vasta 16 vuotta koukussa oppareihin, mitä minä muka tietäisin... Ja joo tiedän, vanha topic, etsin vaan tietoa Targiniqin IV-mahdollisuuksista mielenkiinnosta ja törmäsin tähän. Mutta vakavissaan, toki eri keho voi reagoida eri tavalla eri aineista, sitä en kiellä.. Ensimmäinen kerta vaan kun kuulen moista, edes kavereillani ei ole ollut moista ongelmaa. Erittäin jännä!
Se mikä ei tapa voi tappaa sinut myöhemmin.
KingComa
Miedosti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 29.11.2019 12:44:01

^ No ei niitä refloja Xonesta pelkiltään tulekaan, vaan siitä, jos Xonea/yleensä buprea ottaa jonkin vahvemman opparin päälle. Buprenorfiini kun blokkaa muiden oppareiden vaikutuksen ja näin ollen toki aiheuttaa reflat siitä vahvemmasta opparista, kun kumoaa sen vaikutuksen. Jos on ensin ottanut buprea ja sitten ottaa jotakin täysagonistia, niin se ei ole vaarallista, täysagonisti ei silloin vain vaikuta, mutta noin päin, että ottaa ensin täysagonistia ja sen vielä vaikuttaessa buprea, seuraukset voivat olla hyvinkin ikävät ja pahimmassa tapauksessa jopa hengenvaaralliset, jos buprea menee kiskaisemaan metadonin päälle.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Sauna