Olet täällä

Voxra/bupropioni, viihdearvoa?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Voxra/bupropioni, viihdearvoa?

ViestiKirjoittaja dexmex-cowboy » 10.3.2013 00:32:14

^ ikävä kuulla :( onhan tuo erilainen varmasti i.v ja noi kaikki tööttäs nii aika suuri määrä, ja valmiiks väkivalaisille ei pitäis määrätä ollenkaan. mulla lääkekäytössä, nii tää selittää aamulla ku kone lähtee käyntiin tunteen.
Ajatus lentää, minä en.
dexmex-cowboy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 14.3.2013 17:47:04

Hups. Sori, Spinaali, nyt vasta huomasin tuon pyyntösi. Poistin varan vuoksi tuon omankin sepustukseni, kun se lähinnä käsitteli tuota sinun juttuasi :) .
Viimeksi muokannut Winston-84 päivämäärä 3.4.2013 13:38:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Spinaalipuudutus » 15.3.2013 10:16:56

Voisitko Winston poistaa tuon mun tekstin, en halua enää pitää sitä julkisena.
Olettaessasi toisesta ihmisestä asioita unohdat, että häntä ei voi hallita, ei edes ajatuksen tasolla. Älä oleta, kysy ja tiedä.
Spinaalipuudutus
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Subgirl » 3.4.2013 13:05:08

Mä sain joskus Voxran mielipidelääkkeeksi, ja allekirjoitan todellakin nuo raivokohtaukset! Söin sitä vaan vajaat kaks viikkoo, mut sinä aikana ehin melkein tuhota harvat ihmissuhteeni, kun raivosin IHAN tyhjästä puhelimessa kavereille ja äidille, ja naamatustenkin joillekin. En ikinä käyttäydy aggressiivisesti missään aineissa, joten tää järkytti mua itseenikin tosi paljon. Sain oikeesti pelätä itseäni, etten olis alkanu heittelemään kissoja seinille tai jotain vielä pahempaa. Aivot oli niin kireellä aamusta iltaan että hyvä ettei sattunu mitään pahempaa. Kaikki maholliset mielipidelääkkeet melkein on kokeiltu, mut tää Voxra oli todellakin pelottavin tapaus kaikista. En tosiaan suosittele kellekään edes lääkkeeksi, saati sitten isona annoksena päihtymistarkotukseen.
Subgirl
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dexmex-cowboy » 4.5.2013 23:54:16

boostaako voxra buprea? tai onko kellään samanlaisia kokemuksia vai kuvittelenko vain,
Ajatus lentää, minä en.
dexmex-cowboy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SoiKannel » 5.5.2013 00:22:51

dexmex-cowboy kirjoitti:boostaako voxra buprea? tai onko kellään samanlaisia kokemuksia vai kuvittelenko vain,

Eiks Bupropioni oo amfetamiinijohdannainen. Luin joskus jostain, että alkuperäinen nimi, amfebutamoni, vaihdettiin ilman mitään ilmeistä syytä bupropioniksi vuosituhannen vaihteessa.
Boostauksesta on vaikea mennä sanomaan mitään...
SoiKannel
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dexmex-cowboy » 5.5.2013 01:51:44

SoiKannel kirjoitti:Eiks Bupropioni oo amfetamiinijohdannainen. Luin joskus jostain, että alkuperäinen nimi, amfebutamoni, vaihdettiin ilman mitään ilmeistä syytä bupropioniksi vuosituhannen vaihteessa.
Boostauksesta on vaikea mennä sanomaan mitään...
(köyhän miehen speedboal :lol: )kyllä näillä aamu lähtee mukavasti käyntiin, siihen vielä tupakki ja kuppi tai kaks kahvia niin siin on minun stimut. ritalinin (tarvittaessa) tai vastaavan jos sais nii sit ois hyvä.
Ajatus lentää, minä en.
dexmex-cowboy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Doomantia » 7.5.2013 22:21:46

Jos nokittaa puolikkaan 300:sen, niin ihan mukavat olothan näistä tulee pariksi tunniksi. Musiikki kuulostaa helvetin hyvältä, yms. Kirvelee vaan aivan saatanallisesti.

Jos taas pureskelee 900mg, niin itelle tuli ainakin melkoisen paha olo. Pötsiä väänsi niin perkeleellisesti ja hiki valui. Makukin oli kyllä totaalisen hirveä.
Doomantia
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dexmex-cowboy » 11.5.2013 07:58:17

Doomantia kirjoitti:Jos nokittaa puolikkaan 300:sen, niin ihan mukavat olothan näistä tulee pariksi tunniksi. Musiikki kuulostaa helvetin hyvältä, yms. Kirvelee vaan aivan saatanallisesti.

Jos taas pureskelee 900mg, niin itelle tuli ainakin melkoisen paha olo. Pötsiä väänsi niin perkeleellisesti ja hiki valui. Makukin oli kyllä totaalisen hirveä.
nenään kyl sattuu aivan saatanasti ja nokka turpoo umpeen, ite mielummin tykitän ku snooraan jättää vaan ihan vitun isot mustelmat jälkeensä ku tuo sitrus polttaa, syötynä kannattaa ottaa pohjalle se 300 ja siit nostaa 150 fiiliksen mukaan nousee aika nopee muskattuna tai paloiteltuna.
Ajatus lentää, minä en.
dexmex-cowboy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja irtokarkki » 13.5.2013 23:32:01

dexmex-cowboy kirjoitti:^ ikävä kuulla :( onhan tuo erilainen varmasti i.v ja noi kaikki tööttäs nii aika suuri määrä, ja valmiiks väkivalaisille ei pitäis määrätä ollenkaan. mulla lääkekäytössä, nii tää selittää aamulla ku kone lähtee käyntiin tunteen.

Mulla tulee ritalista ja muista ADD/ADHD lääkkeistä raivareita, pinna äärimmäisen kirellä muutenkin. Toivottavasti tästä ei niin pahasti kun kuulostaa muuten toimivalta lääkkeeltä.
luulin että tulin hulluksi
irtokarkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja garion1984 » 15.5.2013 09:25:44

Vedin toussa yhtenä päivänä 450mg voxraa hihaan, olot olivat kyllä mielenkiintoiset, mietinkin nyt kuinka terveellistä tuon mömmön vihaan vetäminen on? Älkääkä aloittako, et mikään minkä vetää suoneen ei ole terveellistä, tiedän tuon. Haen lähinnä jotain tietoa esim. jos vetää ohi ym.
garion1984
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dexmex-cowboy » 15.5.2013 10:13:49

garion1984 kirjoitti:Vedin toussa yhtenä päivänä 450mg voxraa hihaan, olot olivat kyllä mielenkiintoiset, mietinkin nyt kuinka terveellistä tuon mömmön vihaan vetäminen on? Älkääkä aloittako, et mikään minkä vetää suoneen ei ole terveellistä, tiedän tuon. Haen lähinnä jotain tietoa esim. jos vetää ohi ym.
tuliko sulle mustelmaa pistokohtaan? liikaa kun vetää niin alkaa kai hallusinoimaan
Ajatus lentää, minä en.
dexmex-cowboy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dexmex-cowboy » 16.5.2013 20:59:11

garion1984 kirjoitti:Vedin toussa yhtenä päivänä 450mg voxraa hihaan, olot olivat kyllä mielenkiintoiset, mietinkin nyt kuinka terveellistä tuon mömmön vihaan vetäminen on? Älkääkä aloittako, et mikään minkä vetää suoneen ei ole terveellistä, tiedän tuon. Haen lähinnä jotain tietoa esim. jos vetää ohi ym.
no itsekkin taas pitkäst aikaa kokeilin iv. ja tulu pari nappia vetästyä, tuleeko muille näist mustelmat pistokohtaan? itellä ei tullu ku 1/10 siisti pistojälki (osittain selittää et mun huonot pistokohat ja ylimääräin sählinki) mut silti mikää muu douppi ei vastaavia jälkiä/mustelmia saanu noin paljo aikaseks. lisäks alko pakottaa mustelmaa siis sellaseen mikä ei nyt liity millään tapaa tökkimiseen vaan on taipeen yläpuolel. miellyttävä aine, nousut vois vaa olla smootimmat ja kesteo pidempi..
Ajatus lentää, minä en.
dexmex-cowboy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jappervokki » 25.5.2013 19:42:43

itse en ole noita muuten käyttänyt kuin vain hihaan. yleensä vedin 600mg - 1200mg annoksia, vaikka jo paristakin saa pienen kolauksen. ja joo, kyllähän ne toimivat, mutta viihdearvo on sitten kai määrittelykysymys. olo kyllä muuttuu, mutta ei noista mitään hienoa oloa tule. eihän noita ikinä tullut vedettyä jos vain oli jotain muuta mitä vetää. ja aina kun oli hakannut oli pistopaikka siinä kunnossa että saikin alkaa etsimään uutta. ja tälle tavaralle on tyypillistä, että sitä uutta pistopaikkaa pitää alkaa etsimään melkein välittömästi, sillä vaikka tulee kolaus niin tuntuu siltä kuin pitäisi kolahtaa vielä enemmän. yleensä näitä vetää niin kauan kuin näitä riittää, mikä on aika kumma juttu kun kyseessä on kuitenkin aine jota haluaa viimeiseen asti välttää.
jos haluatte päästä näppärästi eroon suonistanne niin tämä on kyllä siihen tarkoitukseen parasta kamaa mihin olen törmännyt. itsellä ja usealla kaverilla aiheuttanut pahoja paiseita ja antibiootteja vaativia tulehduksia. kehottaisin olemaan vetämättä suoneen jos vaan mitenkään voitte välttää.
jappervokki
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja EXKäyttäjä » 30.3.2018 01:15:15

Mulla määrättiin tätä ahdistukseen ja yleisen vireustilan nostoon ekan kerran joskus 2013. Tottakai siihenaikaan niitä oli sitten pakko tykitellä. Kyllä niistä "nousut" tulee, mutta sitten vaatii heti seuraavan. Mulla meni se 90 kpl paketti kolmessa päivässä ja en löytänyt suonta sitten mistään enää. (tietysti jotkut on parempia kun toiset tässäkin) Ja jos ihan pinta suoniin tykittelin, niin meni tunto kädestä muutamaks päiväks. Eli ihan vitun karsee IV käytössä.

Nyt mulle määrättiin taas A-Klinikan kautta näitä ja aattelin et murskaan pari ja imasen... Kyllä noita miedompia (150mg) meni yön aikana varmaan kymmenkunta ja nenä ihan vitun kipeenä. Ajattelin koittaa ihan syömällä ja ehkä aamulla kahvin kansa nuuskata yhen niin pääsee iikkelle, mutta tohon IV paskaan en enää koske.. Vaikutuksesta viel sen verran et ihanku tosiaan paskaa piriä, mut vaatii ehottomasti bentsoja ja tai opiaatteja kaveriks ettei kouristele ja ei noista muutenkaan niin hyvä olo jää.

Oikeesta vireystilan noususta voin puhua sitten kun olen syönyt vähänaikaa lääkärin määrämällä tasolla.

edit:
Rööki maistuu ihan *itun hirveeltä tän kanssa. Oon huomannu muitakin makumuutoksia ja viehän tämä näläntunnetta. Ilmeisesti käytetään tupakanpolton lopettamiseenkin, niinkuin täällä jotkut viisaammat osasivatkin jo kertoa.
EXKäyttäjä
Miedosti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna