^ Joo, tuon kouristusriskin vuoksi tuo raja käsittääkseni on, mutta olen mä kuullut Tramaliakin määrättävän sic! -merkinnällä paljon suuremmilla vuorokausiannoksilla, kuin se 400 mg ja kai se on sitten lääkärin ja potilaan välinen asia ja herran haltuun, jos kramppeja sun muita ei-toivottuja vaikutuksia tulee.
Lucrezia kirjoitti:Lisään tähän vielä omasta lääkityksestäni sen verran, että vituttaa kun käy kunnallisella lääkärillä, tai vaikka yksityisellä ja luettelee lääkkeensä niin johan alkaa kohina. Mitä ihmettä se niille kuuluu, kun mua hoitaa yksityinen psykiatri?
Ai

? Ei mulle vain olla alettu koskaan mitään kummempaa kohista, kun olen käynyt julkisella lääkärillä, siis jotakin somaattista vaivaa valittelemassa ja kertonut psykiatrin määräämät lääkitykseni. Tietävät vielä siellä, että mä olen ihan päihdeongelmainen. Kerran joku kesäsijainen mielestäni hieman liikaa uteli, mutta meni sekin nopeasti itse asiaan. Siitä ovat voineet joskus kysellä, että miten sen mun psyykkisen vointini laita on ollut, mutta siihenkin olen vastannut, että se on psykiatrin asia ja hoitokontakti löytyy kyllä. Yksityisellä puolella niitä ei olisi vähempää voinut kiinnostaa mun lääkitykseni, kun niistä ihan oma-aloitteisesti kerroin, vaan olivat lähinnä niin, että "jaajaajaa, housut pois"(Gynekologin tarkastuksesta oli siis kyse)

. Yleensä kyllä tajuavat vallan mainiosti, että nyt on hoidettavana korvatulehdus tmv. ja se korvien väli hoidetaan sitten siellä, missä hoidetaan ja psykiatri osannee asiansa. Joissakin ensiaputilanteissa mun PKV-lääkkeistäni ollaan oltu enemmänkin kiinnostuneita, että kuinka paljon ja mihin vaivaan, mutta sen nyt ymmärrän, koska yleensä olen enemmän tai vähemmän sekavissa tiloissa noihin koheltanut

. Ihmettelen vain, kun sulla käsittääkseni menee niitä kammottavia pirun benzojakin vähemmän, kuin mulla ja niistä mä nyt ajattelin niiden ensisijaisesti olevan julkisella puolella kiinnostuneita, jos jostakin tahtovat mussuttaa

.
Edit: Pöpilässä on kyllä monesti puututtu avopuolen lääkärin mulle määräämiin lääkityksiin, siis lähinnä niihin benzoihin. Ovat siis päättäneet vähentää niitä radikaalisti ja ihan tuosta vain ja ilman sen kummempia perusteluja. En ymmärrä, mitä tarkoitusta se palvelee, jos olen muutenkin aivan paskassa kunnossa psyykkisesti ja reflojen vuoksi menen entistä huonommaksi

. Mistään vieroituksista ei ole ollut kyse, paitsi ilmeisesti niiden mielestä, eikä sellaista nyt, helvetti soikoon, kannata aloittaa edes potilaan omasta tahdosta, jos tämä on parhaillaan umpipsykoottinen

. Jos mulle on avopuolelta määrätty esim. leptejä, niin niistä ei ole kyllä mitään valittamista tai vähennyksen tarvetta ilmennyt, vaan yleensä päinvastoin, ovat olleet varsin mielissään lääkityksestäni; se on niin hyvä, että sen voisi vaikka tuplata

.