Olet täällä

Millanen lääkitys?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Millanen lääkitys?

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 28.6.2016 03:08:03

^ Joo, tuon kouristusriskin vuoksi tuo raja käsittääkseni on, mutta olen mä kuullut Tramaliakin määrättävän sic! -merkinnällä paljon suuremmilla vuorokausiannoksilla, kuin se 400 mg ja kai se on sitten lääkärin ja potilaan välinen asia ja herran haltuun, jos kramppeja sun muita ei-toivottuja vaikutuksia tulee.

Lucrezia kirjoitti:Lisään tähän vielä omasta lääkityksestäni sen verran, että vituttaa kun käy kunnallisella lääkärillä, tai vaikka yksityisellä ja luettelee lääkkeensä niin johan alkaa kohina. Mitä ihmettä se niille kuuluu, kun mua hoitaa yksityinen psykiatri?

Ai :o ? Ei mulle vain olla alettu koskaan mitään kummempaa kohista, kun olen käynyt julkisella lääkärillä, siis jotakin somaattista vaivaa valittelemassa ja kertonut psykiatrin määräämät lääkitykseni. Tietävät vielä siellä, että mä olen ihan päihdeongelmainen. Kerran joku kesäsijainen mielestäni hieman liikaa uteli, mutta meni sekin nopeasti itse asiaan. Siitä ovat voineet joskus kysellä, että miten sen mun psyykkisen vointini laita on ollut, mutta siihenkin olen vastannut, että se on psykiatrin asia ja hoitokontakti löytyy kyllä. Yksityisellä puolella niitä ei olisi vähempää voinut kiinnostaa mun lääkitykseni, kun niistä ihan oma-aloitteisesti kerroin, vaan olivat lähinnä niin, että "jaajaajaa, housut pois"(Gynekologin tarkastuksesta oli siis kyse) :mrgreen: . Yleensä kyllä tajuavat vallan mainiosti, että nyt on hoidettavana korvatulehdus tmv. ja se korvien väli hoidetaan sitten siellä, missä hoidetaan ja psykiatri osannee asiansa. Joissakin ensiaputilanteissa mun PKV-lääkkeistäni ollaan oltu enemmänkin kiinnostuneita, että kuinka paljon ja mihin vaivaan, mutta sen nyt ymmärrän, koska yleensä olen enemmän tai vähemmän sekavissa tiloissa noihin koheltanut :roll: . Ihmettelen vain, kun sulla käsittääkseni menee niitä kammottavia pirun benzojakin vähemmän, kuin mulla ja niistä mä nyt ajattelin niiden ensisijaisesti olevan julkisella puolella kiinnostuneita, jos jostakin tahtovat mussuttaa :? .

Edit: Pöpilässä on kyllä monesti puututtu avopuolen lääkärin mulle määräämiin lääkityksiin, siis lähinnä niihin benzoihin. Ovat siis päättäneet vähentää niitä radikaalisti ja ihan tuosta vain ja ilman sen kummempia perusteluja. En ymmärrä, mitä tarkoitusta se palvelee, jos olen muutenkin aivan paskassa kunnossa psyykkisesti ja reflojen vuoksi menen entistä huonommaksi :roll: :x . Mistään vieroituksista ei ole ollut kyse, paitsi ilmeisesti niiden mielestä, eikä sellaista nyt, helvetti soikoon, kannata aloittaa edes potilaan omasta tahdosta, jos tämä on parhaillaan umpipsykoottinen :roll: . Jos mulle on avopuolelta määrätty esim. leptejä, niin niistä ei ole kyllä mitään valittamista tai vähennyksen tarvetta ilmennyt, vaan yleensä päinvastoin, ovat olleet varsin mielissään lääkityksestäni; se on niin hyvä, että sen voisi vaikka tuplata :mrgreen: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 28.6.2016 09:28:26

Winston-84 kirjoitti:^ Ihmettelen vain, kun sulla käsittääkseni menee niitä kammottavia pirun benzojakin vähemmän, kuin mulla ja niistä mä nyt ajattelin niiden ensisijaisesti olevan julkisella puolella kiinnostuneita, jos jostakin tahtovat mussuttaa :?

Edit: Pöpilässä on kyllä monesti puututtu avopuolen lääkärin mulle määräämiin lääkityksiin, siis lähinnä niihin benzoihin. Ovat siis päättäneet vähentää niitä radikaalisti ja ihan tuosta vain ja ilman sen kummempia perusteluja. En ymmärrä, mitä tarkoitusta se palvelee, jos olen muutenkin aivan paskassa kunnossa psyykkisesti ja reflojen vuoksi menen entistä huonommaksi :roll: :x . Mistään vieroituksista ei ole ollut kyse, paitsi ilmeisesti niiden mielestä, eikä sellaista nyt, helvetti soikoon, kannata aloittaa edes potilaan omasta tahdosta, jos tämä on parhaillaan umpipsykoottinen :roll: . Jos mulle on avopuolelta määrätty esim. leptejä, niin niistä ei ole kyllä mitään valittamista tai vähennyksen tarvetta ilmennyt, vaan yleensä päinvastoin, ovat olleet varsin mielissään lääkityksestäni; se on niin hyvä, että sen voisi vaikka tuplata :mrgreen: .

Luulen sen olevan kuntakohtaista, tää kunta on kaiken suhteen pahin. Juuri tollaisten neronleimausten takia en halua lataamoon mennä. Millä helvetin oikeudella ne lähtevät niitä lääkityksiä säätämään? Sitä en voi käsittää. Ymmärrän että lisätään jotain, tai nostetaan jotain lääkitystä. Vittu mitkä olot siellä tulisi, kun yhtäkkiä päätettäis vaan tyyliin puolittaa rauhottava lääkitys. Yksi hoitaja ja kunnallisen psyk.polin ylilääkäri ym. ainakin, on päättäneet että masennus johtuu rauhottavasta lääkityksestä, että se paranee kun otetaan kaikki pkv-lääkkeet pois. :roll:
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja sukkulamato » 4.7.2016 17:15:13

- DIapam 34 mg /vrk
- Stella 10 mg /vrk
- Voxra 300 mg /vrk
- Lyrica 600 mg /vrk

- Tarvittaessa Propral 10 mg x 3 krt /vrk
Kaikki ne auringon nousut ja laskut. Ja elämä siinä välissä.
sukkulamato
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Eazy » 22.7.2016 11:50:52

Ketjun alottaja tuus kertoo vielläkö henki pihisee :mrgreen:

Mitä näitä nyt on:

Rivatril 3 x 2mg
Insomin 2 x 5mg
Tenox 2 x 20mg
Sirdalud 2 x 4mg
Lyrica 2 x 300mg (ei lääkärin määräämä)

ParaTabsia ja Buranaa niin paljon kun tarttee.
Hollywood Holocaust
Eazy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SoiKannel » 22.7.2016 12:09:32

Säteilyttämätöntä lääkekannabista 2g/pv (Erikoislääkäreiden kehoituksesta/puollosta)

Ja jos lääke yllättäen loppuu niin sitten:

Diapam 30mg/pv+Dormicum 7.5mg/pv
SoiKannel
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja mietiskeliä » 26.7.2016 12:51:53

2x2mg rivatril 2mg riittää
450mg lyrica
suboxone 12mg
mirtatsapiini 7,5mg
melatoniini 3-6mg
mietiskeliä
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 12.8.2016 14:44:51

Soikannel, tuo säteilytys ei ole ihmiselle pahaksi. Annos on niin pieni kuin hyttysen pissa valtamereen. Mua on varjoaine kuvattu X kertaa, röntgen kuvia on pino ja pistettiinpä laskimoon tsernopiiliä ja kuvattiin niin että minä säteilen, hammasremontissa otettiin monta kymmentä kuvaa ja nyt korvien tinnityksen takia taas varjoaine kuvaus. Luulis ettei musta jää enään varjoa, röntgen lääkäri sanoi että pari hoitajaa olis säteily lomalla mun annoksilla. Kumminki meinasi että lähtee nopiaa ja mistään syötävästä sitä ei ikinä kerry haitallisia määriä, no jos polodiumia syö on tilanne toinen. Mulla on sotilas kello jossa kellotaulu ja viisarit tritinumia, näkyy muuten pimeessä hyvin, siihen säteilymittari pirisee kivasti ja mun kehosta saadaan lukemia myös.

Hitto kun saisin respan hampulle, en polttaisi tai vapottaisi vaan tekisin pipareita. Kaksi neurologian ylilääkäriä puoltaa, katotaan nyt kun korvatohtorikin on ylilääkäri. Korvien tinnitys loppuu heti yhteen pipariin ja kivut häipyy eli kerron kun annan lääkemääräni käteen mikä todella auttaa. Kaveri kasvattaa mutta pienimuotoisesti ja välillä saan häneltä apua. Hitto tätä Suomen kivunhoitoa, mä saan respalla kipupiikkejä mutta nyt onnistuu kotona pistäminen kun naapurin kotisairaan hoitaja kävi jonki kurssin niin saa pistää. Pistoshoitoinen diapeetikko ei kykene pistämään itseään lihakseen, ihmeellistä.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SoiKannel » 12.8.2016 15:05:41

NeuroKipu kirjoitti:Soikannel, tuo säteilytys ei ole ihmiselle pahaksi. Annos on niin pieni kuin hyttysen pissa valtamereen.

Hitto kun saisin respan hampulle, en polttaisi tai vapottaisi vaan tekisin pipareita. Kaksi neurologian ylilääkäriä puoltaa, katotaan nyt kun korvatohtorikin on ylilääkäri. Korvien tinnitys loppuu heti yhteen pipariin ja kivut häipyy eli kerron kun annan lääkemääräni käteen mikä todella auttaa. Kaveri kasvattaa mutta pienimuotoisesti ja välillä saan häneltä apua. Hitto tätä Suomen kivunhoitoa, mä saan respalla kipupiikkejä mutta nyt onnistuu kotona pistäminen kun naapurin kotisairaan hoitaja kävi jonki kurssin niin saa pistää. Pistoshoitoinen diapeetikko ei kykene pistämään itseään lihakseen, ihmeellistä.

Juu ei tuo tosiaan ole, eikä sitä säteilyä nyt siittä lääkkeestä tule eikä taida vaikuttaa tehoihinkaan. Omat kukkaset on joutunut huonolla tuurilla uuniin, niin ei ollukkaan ihme ettei toimi niinkuin pitäs :D Tosin edelleenkään tuo ei poista homeiden mahdollisuutta (joka nyt on varmaan aika pieni niissä olosuhteissa joissa nuo kukkaset kasvatetaan/kuivataan) joka minimoidaan heti pois kun saa extracteja tilata laillisesti jostain ja niitä ei itseasiassa edes tarvi säteilyttää välttämättä koska se itse prosessi tappaa kaikki pöpöt.

Siis eihän sen respan kirjoittamiseen tarvita kuin yksi neurologi joka täyttää pari lappua ja sitten kiikutat ne apteekkiin. Tietysti pitää olla sellainen potilas jolla ei mikään muu tuo vastetta ongelmiin, että kupongit menee Fimean-seulasta läpi. Lääkekannabis tosiaan muuten auttaa tinnitukseen ja voi joskus olla ainoa helpoittava lääke...
Viimeksi muokannut SoiKannel päivämäärä 20.8.2016 13:02:26, muokattu yhteensä 1 kerran
SoiKannel
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pohjattoman nuiva » 12.8.2016 15:27:06

Sustanon 500mg/vk
Pohjattoman nuiva
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 14.8.2016 14:16:59

Se on kuntakohtaista, meillä vanhempi nais neurologi määrää semmoset hevos annokset lääkkeitä et huh huh. Ikinä en syö kuin puolet, mutta älä mene valittamaan ettei toimi, se tuplaa ne ja määrää vielä jotain muuta lisää. Kyllä äkkiä on punanen respa pöydällä.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 14.8.2016 14:35:44

^ Ei varmaan respalla Sustanon noin isolla annoksella?

Omaan listaani Insomin 5 mg x 1-2 lisänä. Jännää. :roll:
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja LatexCC » 14.8.2016 14:43:42

Koska lääkärit ovat täysin hyödyttömiä mitä tulee opioidiriippuvuuksiin ja niiden lopettamiseen, niin olen itse määrännyt sopivan lääkityksen:
bentsoja, lyricoita, gabapentiinia, lakkaa, amfetamiinia. Ei kaikkea sekasin vaan jokaista viikon välein.

Kyllähän se vituttaa ettei nykylääketiede tarjoa apua, mutta älykäs ihminen itse löytää ratkaisut.
LatexCC
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 14.8.2016 15:46:16

Mulla on elinikäinen sairaus, kovinko kannattaa katsoa tulenko riippuvaiseksi. Jos tulen (no olen jo) onko sillä väliä. Nyt mennään minimi annoksilla että mahdolliseen vanhuuteen jäis jotain apua. Onneksi tyhjäsin apteekin teemurespat ja niitä on 7 pakettia ja tramalia 4 pakettia. Kun tohtori sykerö kirjoittaa uusia niin vanhat jää voimaan, tekis mieli koittaa tramalia kun buranaa en enään saa syödä, oksennan verta ja panadol on sisupastillin tehoinen, sori panakod. Vaimo sai satasen purkin panacod ihan niska jumiin ja sanoi että mäkin voin niitä syödä. Mukava lekuri jolla olen myös ollut mutta tietää et vaimo saa ilmaiseksi lääkkeet kun on samalla työterveys lääkäri, kirjoitti ison purkin sirkkojakin. Siinä lääkäri joka hoitaa koko perhettä ja kysyi saako katsoa mun tietoja.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pohjattoman nuiva » 14.8.2016 16:05:53

Nnaana kirjoitti:^ Ei varmaan respalla Sustanon noin isolla annoksella?

Omaan listaani Insomin 5 mg x 1-2 lisänä. Jännää. :roll:

No ei. Ihan itse itselle määrätty. En tiedä löytyisikö tästä maasta noin yhteistyökykyistä tohtoria, tuskinpa.
Pohjattoman nuiva
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nasaalisti » 14.8.2016 19:32:30

Asian vierestä hieman, mutta kyllä tuo säteily on haitallista etenkin naisille, koska vaikuttaa mm. munasoluihin. Eli jos lapsia haluaa hankkia, kannattaa välttää jokaista ylimääräistä röntgen-kuvausta; mri/ct on eri asia, muttei tervellistä sekään.

Ja toistan itseäni vielä sen verran, että sähköisiä reseptejä on käytetty jo aika kauan, joten noita punaisia setelipainoreseptejä tuskin kukaan enää käyttää, sillä ne pitää erikseen tilata ja sama asia hoituu e-reseptillä ongelmitta.

Lääkityksenä itsellä oksikodoni isohkolla annoksella ja sen lisäksi mm. concerta, diapam, opamox, tenox ja stella, joskin noita kolmea viimeistä tulee aika harvoin käytettyä. Iso kasa myös muita lääkkeitä, mutten jaksa luetella.
Läppää asiasta ja asian vierestä

nasaalisti@hotmail.com
nasaalisti
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna