Olet täällä

Xonen tiputus

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Xonen tiputus

ViestiKirjoittaja Pohjattoman nuiva » 29.3.2017 12:45:37

Jopas jotakin. Tämä tarinahan on edennyt komeasti. Onnea vaan ja kaikkea hyvää jatkoon!
Pohjattoman nuiva
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Zeus76 » 29.3.2017 13:37:53

Moi Iina :)
Mukava kuulla et noin hyvin on sun asias menny.!
Kaikkea hyvää jatkoon ja onnea parisuhteesta.!
Tsemppiä vaan jatkoon! :wink:
-Tää maa on syntinen laulu, elämä vitsi, kuolema nauru.
Turhaa tääl on vitutukseen hukkuu, anna pois sun lapsesi nukkuu...

Zeus.76@yahoo.com
Zeus76
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 29.3.2017 19:56:56

Moikka Iina ja kiva kuulla, että sulla menee noin hyvin! Mä olen joutunut vaihtamaan nimimerkkiä täällä, mutta tipilässä silloin olin bkitty, Eli tosiaan hienoa että kaikki on noin hyvin, näin mä kyllä arvelinkin sulla asioiden olevan ja kaikkea hyvää myös jatkoon! <3
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.3.2017 03:56:00

Ihanaa, ihana iina :D :D :D ! Olen tosi onnellinen sun puolestasi. Monesti miettinyt, mitä sulle kuuluu, mutta jotenkin oli sellainen kutina, että hyvin sulla taitaa mennä. Nyt ei tarvitse enää vain kutinoihinsa luottaa :P :lol: . Kaikkea parasta sulle jatkossakin <3.

Mitähän Karoliinalle kuuluu nykyään?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja exalkoholisti » 30.3.2017 21:19:32

Kun elämä vain hymyilee ja Ihana Onnen Valtameri liplattaa 8) silloin on luonnollista tältä sivulta siirtyä Facebookiin 8)
Jos facebookin perusteella Suomalaisia katsoo, tämä olisi maailman onnellisin kansa..Jokainen päivä yhtä Voittokulkua, Onnea ja Juhlaa 24/7/365 ja Forever..
Absoluuttinen Totuus on AINA SIINÄ lahkossa missä olet ITSE
exalkoholisti
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja KRSTR » 1.4.2017 04:35:07

Onnea vaan Iinalle, vaikka me ei ollakkaan oltu oikeen missään jutuissa täällä, mut silti nostan hattua sulle! Itel kanssa on toi bupre ongelma vaivannut jo vuosia ja oon kaikkee mahdollista koittanu niin k-hoitoa(mitä ne nytkin meinaa) katkoa sekä ihan kylmälopetusta, mut silti oon yhä ton kuristajakäärmeen otteessa. Nyt aion yrittää vähentämällä lopettaa, kun se käyttö on vaan ja ainoostaan reflojen poistoon. Ongelma mulla on siinä ku oon vaikka viikon ollu ilman ni tiiän et ku otan sitä buprista ni sillon saan sen pienen kohinan päälle hetkeksi. Deelit on nyt alkanu kiinnostaa ja mietein et oiskohan niillä mitään apua? Kannabista vahvempaa en oo koskaan ottanu, jollei DXM:ia lasketa, mut mietein silti et jos koklais ottaa vaikka pienen lsd tripin. Oon ainakin lukenu, et sitä on kokeiltu päihdeongelmiin ja vieläpä positiivisin tuloksin. Amfeakin oon koittanu apuna lopetukseen, mut sitä en suosittele kellään. Ainakaan itelleen siitä ei tullu muutaku vaan lisää ongelmia.
KRSTR
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Zeus76 » 1.4.2017 21:03:06

^ Joo, amfen ottaminen oppari refloihin on kuin heittäis löylyä saunan kiukaalle...!!
Eli pahentaa sitä oloa entisestään potenssiin X...
Joskus aikoinaan lopetus (yritys) kitkuissa sitäki tuli kokeiltua, ja en suosittele todellakaan..!

Zeus.76@yahoo.com
Zeus76
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja KRSTR » 1.4.2017 21:16:38

^Jep! Juurikin näin on asia! Ootko päässyt irti tosta opa koukusta? Entä mikä sulla auttoi sen selättämisessä?
KRSTR
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Zeus76 » 2.4.2017 08:43:47

^ En oo päässy mihkään, enkä enää edes yritä... :|
Toistakymmentä vuotta jo hyvän matkaa käyttäny bupree päivittäin, ja niistä nyt viimeiset n. 4-vuotta ollu korv.hoidossa. Tai oikeammin "haittoja vähentävässä ylläpitohoidossa" ihan virallisesti.

Eli tässä ollaan ja pysytään.!

Zeus.76@yahoo.com
Zeus76
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja KRSTR » 2.4.2017 08:57:14

Ai, no voi kökkö, mut oot sentään hoidossa mikä on jo iso asia. Ei sentään tarvii mistään katukiskasta ostella niitä aineksia ja eikä sen takii tarvii esim. kuumotella virkavaltaa. Toivottavasti joskus pääset niistä eroon!
KRSTR
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Zeus76 » 2.4.2017 12:52:50

^ Joo, kyl toi hoito tuli niin hyvään saumaan, et voi huoletta sanoa että se pelasti kyllä mut... :roll:
Ei siis mitään hengenlähtöä tms. ollu, mut se rahan meno ja jatkuva kuumottelu siitä, et onnistuuko taas seuraavan viikon lääkkeet vai joutuuko säätämään jotain ylimääräistä. (ja toki myös se jatkuva virkavallan väistely alkoi jo vit.....) :evil:

Ei mulla enää ole edes tarkoitus yrittää tästä irti, vaan hoito on ns. ylläpitohoitoa joka kestää niin kauan kun itse vaan haluan siinä pysyä..
Ja ei todellakaan ole haluja lähtee kokeilee ilman olemista näin pitkän käyttöhistorian jälkeen, ku tiedän jo ennalta ettei siitä mitään tule.
Tai jos joskus keksivät lääkkeen jolla lopetus onnistuisi, ja johon ei sit jäis kiinni, niin mikäs siinä sit vaik yrittäiski.
Mut näillä näkymin ei kiitos...! :wink:

Zeus.76@yahoo.com
Zeus76
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja pussyfart666 » 7.4.2017 10:32:50

Joo, mulla on tämä nyt kans meneillään ja tämä ketju antoi kyllä niin paljon uskoa siihen että mä voin pystyä tähän. Tosin uusia pelkojakin heräs, mutta sille nyt ei voi mitään...
Tuolla Kuivaushuoneessa jo avauduinkin mun tilanteesta, mun olis tosiaan tarkoitus pystyä tähän ihan yksinään, ilman minkäänlaista apua ja tukea, ja mua pelottaa aivan helvetin paljon :( Tänään vedin vähän alle millin ja mua vituttaa oma heikkous.
Tässä nyt sit mietin sellaista, että sitten kun oon saanut tuon annoksen mahdollisimman alas, niin pitäisikö mun alkaa sulattamaan pientä annosta joksikin aikaa vai yrittää vaan lopettaa? Hitto kun mä oon hukassa.
pussyfart666
Miedosti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Zeus76 » 7.4.2017 21:54:04

Morjens!
Kävin lukee sun postauksen tuolta kuivaushuoneesta ja sullaki on ihan kiitettävän pitkä historia bupren kans takana...
Mut joo, kyllä ihan ekaksi jos lopettaa meinaat niin toi iv-käyttö on kyllä viisaampi lopettaa..!
Ja älä nosta päivä-annosta vaik muuttaisit sulattelemaan. Se nimittäin vaikuttaa paljo kauemmin ku sulatat, vaik tuntuis että ei niin hyvin kolahdakaan.
Ja sit ei muuta ku pikkuhiljaa annosta pienemmäksi ja pienemmäksi, ja kun alkaa tuntuu et nyt vois kokeilla ilman olemista, niin kokeilet vaik yhden päivän olla ilman jne.
Ja jos se paskaolo äityy ihan mahdottomaksi eikä saa enää esim. nukuttua, niin ota vaik ihan vähä sulattamalla et se pahin kärsimys häviää...

Hankala oikein muuuta konstia neuvoa, ku ei siitä irti pääse ku lopettamalla, joka ei helppoa ole.!!
Mut jos on tarpeeks sisua ja motivaatiota, niin kyl se onnistuu..! (mulla ei valitettavasti riittäny "selkärankaa" lopettamaan :| )

Ei muuta kun pirusti tsemppiä yritykseen, ja kerro aina väliaikatietoja mikä on olotila ja fiilis.. :wink:
Zeus76
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja KRSTR » 3.7.2017 01:39:18

Nii ja lääkitys kannattaa pitää kans kunnossa eli ihan buranaa/panadolia kipuihin,(vaikka ei noi niitä kokonaan poistakkaan) magnesiumia suonenvetoihin, imodiumia ripulointiin, pami respa kantsii hakea jollei jo ole, nii ja paksu filtti kylmyyteen:) catapresanit ois kans hyvä mut niihin ei taida respaa saada ainakaan tietääkseni. On tarkotettu ihan opa reflojen lääkkeeksi ja on lievittäny niitä ainaki mulla. Nii ja sit jotain unilääkettä kantsii kans lekurilta kysyy.
KRSTR
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 13.7.2017 12:22:54

Heips kaikki taas, ja kiitos lämpöisistä kommenteistanne!

KRSTR ja pussyfart666, mäkin kokeilin hoitaa päihdeongelmaani korvaushoidolla, antabuksella, vaihtamalla ainetta, terapioilla tms. keskusteluilla, vaihtamalla paikkakuntaa, menemällä opiskelee, vaihtamalla laittomat aineet laillisiin, vaihtamalla miestä jne jne. Ylläri ylläri mikään näistä ei auttanut. (No, terapioista toki on ollut oma apunsa henkisen kasvun saralla, mutta kun ne ei oo auttaneet mua pysyy päihteettä, ni eipä se henkinen kasvukaan niin kovin kummoista ole ollut. )

Kun sitte vihdoin ja viimein pääsin koohoosta irti, ja pelotti ihan saatanasti et miten pärjään, hakeuduin vertaistukeen perustuviin toipumiskokouksiin. Niiden avulla mun elämä viimeinkin on muuttunut. Nyt oon täs reilu 2 ja puoli vuotta saanut porskuttaa päihteettä, eikä ees ole tehnyt mieli. Ja kuten tuossa jo kerroin, päihteiden poisjääminen ei ole se ainoa asia joka mun elämässä on muuttunut vaan mun elämä on muuttunut ihan kokonaisuudessaan. Tai siis, nykyään mulla ON sellainen asia, jota voi kutsua Elämäksi. Oon myös huomannut miten mun ihmissuhteet ovat muuttuneet, ja perheenjäseniltäkin oon saanut tästä positiivista palautetta. Mutta ilman tätä yhteisöä johon oon löytänyt, se ei olisi ollut mahdollista. Jos olisin jäänyt yksiööni yksikseni sinnittelee raivoraittiutta, olisi se kaatunut kesän ekaan pussikaljasäähän, siitä ei ole epäilystäkään.

Eli: Pussyfart ja muut, en missään tapauksessa suosittele että yksikseen yrittää koohoota lopettaa, tai mitä tahansa päihteiden käyttöä. Yksinäinen nisti on helvetin huonossa seurassa. Ja yksin ei tarvii! Apua löytyy, kun sitä vaan uskaltaa pyytää ja ottaa vastaan. Ja siis kaikella kunnioituksella ammattiauttajille, mut mun kokemus on, että paras apu löytyy niiltä, jotka tietää mistä mä tuun, koska ne on käyneet saman polun.

Tsemppiä, lopettamien ON mahdollista! <3 <3 <3
LOVE is kindness, HATE is blindness.
iina
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna