Olet täällä

Subutex ensikertalaiselle

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Subutex ensikertalaiselle

ViestiKirjoittaja Bubbles » 24.8.2013 23:01:00

Pakko se on sanoa. Siis buprenorfiinihan on oikeesti paska päihde. Hetken vetää ja ei sitä sen jälkeen saa ees kummemmin oloja.. Katto tulee vastaan..

Ironista tässä on kuitenki se, että itsehän kuitenkin jatkoin Subun käyttöä aina uudestaan ja uudestaan ja lopulta sitten ihan päivittäin.

Jos sitä ei ollu, ni kyllä silti himotti vaikka ei ois ollu refloja. Mun mielestä Subun säännöllinen käyttö on pian mitäänsanomatonta, mutta silti sitä vaan jatkaa ja jatkaa.

Ne REFLAT ja niiden pelko, ne kait siinä motivoi..
Wake up and smell the coffee!
Bubbles
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Joker » 25.8.2013 09:35:08

Kyllä jokainen ihminen tietää voimakkaampien huumeiden vaarat. En oikein millään suostu uskomaan, että joku on niin helvetin tyhmä, että ei tietäisi riskejä. Ehkäpä nuo huumeet ovat jonkinlainen itsemurhan korvike rankkaan ahdistukseen :( .

Ihmisten jutut tällä palstalla ovat todella naiiveja ja uskomattomia. Siksi tätä palstaa varmaan jaksaa lukea. Yksikin pitkänlinjan kirjoittaja totesi joskus: ”Silloin kun Subutex tuli, niin kukaan ei tiennyt, että siihen jää koukkuun”. ”Mä oon niinku uhri, kun en tiennyt eikä kukaan tiennyt, että Subutexin vetäminen on vaarallista”. Uskooko tää pässi ihan tosissaan itsekin tuon roskan :shock: ? Kaikki asiat yritetään tietty selittää itselleen aina parhain päin. Ja jos jostain saadaan tukea omille ”ajatuksille” ne tietty hyväksytään ja sitten jankutetaan yhdessä sitä sontaa :lol: .

Joskus kysyin miten valistaa jotain siitä, että fiman käyttö on hyvästä, kun hemmo on just tullut teholta suicide yrityksen takia. ”Etkö sinä ymmärrä, että vaarannat ehkä terveytesi ilman fimaa?” :?
Troubles?
Joker
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 25.8.2013 11:24:30

^
Tietämättömyys ja tyhmyys ei kyl oo ihan sama asia. Se, ettei tiedä kaikkia vetämänsä aineen riskejä, ei välttämättä liity mitenkään ihmisen älykkyyteen. En tiedä kenen juttuihin tuossa viittaat, mutta jotenkin musta tuntuu, että sä oot saattanut tulkita asian väärin. Teksin koukuttavuutta kun ei niin nopeasti huomaa, niin monella aloittelijalla saattaa pitkään olla käsitys, et se ei ole kovinkaan koukuttava aine. Mut että kuvittelisi sen vetämisen olevan täysin vaaratonta?? Hmm, onkohan nyt kuitenkaan ollut ihan noin?

Mut olen kyl tehnyt saman havainnon, miten uskomukset helposti mielletään faktoiksi. Jos kaikki porukan tyypit ovat asiasta samaa mieltä, niin silloinhan asian on niin oltava!
LOVE is kindness, HATE is blindness.
iina
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 25.8.2013 11:29:40

^Kuule Jokeri jos minua tarkoitat; lainaisit asiat edes oikein! Itse olen netin saanut alle 10v aiemmin ja kyllähän mä tiesin viekkarit kärsittyäni, kyseisen aineen riskit! Katu-tiedon varassa elin ja täällä porukka on laittanut metskua ja buprea samaan ruiskuun, tietämättä riskeistä!

Ainoa asia missä olen "uhri", on kh:n sääntöjen lieventäminen samaan tapaan kuin EU:n kehitys! Kun itse olen lopettanut subun ja sinä edelleen nostat fentan & mopon annoksiasi olot saadaksesi; voit miettiä kuka se "uhri" on. Sä kusetat vain itseäsi ja tiedät sen kyllä!

Mä olen niin monet viekkarit kärsinyt ja vuosikaudet pysynyt ilman useita aineita johon olen ollut koukussa; että en vain suostu jatkamaan kh:oa koko elämääni! Itse voit vielä 70-vuotiaana kepin kanssa hakea sen viikoittaisen subu-annoksesi!

Töissä ollessa aikoinani ne hUUmetestit kannustivat käyttämään subua ja vahvoja aineita. Subu ei seulassa näkynyt ja piri näkyi vain hetken vrt lääkkeet/THC. Jotain mätää systeemissä on.. :wink:
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Petri687 » 25.8.2013 13:19:45

iina kirjoitti:^
Tietämättömyys ja tyhmyys ei kyl oo ihan sama asia. Se, ettei tiedä kaikkia vetämänsä aineen riskejä, ei välttämättä liity mitenkään ihmisen älykkyyteen.

Kyllä sanoisin, että siinä tietty korrelaatio on, jos ei viitsi ottaa asiasta selvää.
Se on sellasta "fly high" huumeidenkäyttöä, kun on matot lattialla.

"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Petri687
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 25.8.2013 14:30:18

Petri687 kirjoitti:
iina kirjoitti:^
Tietämättömyys ja tyhmyys ei kyl oo ihan sama asia. Se, ettei tiedä kaikkia vetämänsä aineen riskejä, ei välttämättä liity mitenkään ihmisen älykkyyteen.

Kyllä sanoisin, että siinä tietty korrelaatio on, jos ei viitsi ottaa asiasta selvää.

Tuota ilmeisesti jokainen ihminen joka käyttää tutkareita tai edes uusia lääkkeitä; on tällöin tyhmä. Kuitenkin asiakas on se viimeinen koekaniini, jonka jälkeen vasta näkee pitkäaikaiskäytön seuraukset.. :shock: :o Tiettyjä oletuksia voi tehdä, kuten jonkun aineen voi olettaa olevan sydämmelle haitallinen kemiallisen kaavan perusteella. Fakta on, että esim subunkäytöstä raskauden aikana ei ole kunnon tietoja kuin erittäin pienillä määrillä, sen sijaan metadonista on ulkomaisia tutkimuksia pidemmältä aikaväliltä..

Uusien aineiden saapuessa, kestää kuitenkin hetken ennenkuin asia edes noteerataan. Lisäksi useat huumeidenkäyttäjät on todettu keskivertoa älykkäämmiksi (Huumeluokka-ohjelma, Kanada; luokan opettaja, ex-addikti kertoi asiasta luokalle). Omalla kohdallani on ihmetelty sitä, miten hyvät numerot olen saanut adhd:sta huolimatta.. Asia selvisi muistitestissä, jossa todettiin keskivertoa parempi muisti, numeromuisti-testissä kuuluin "parhaimpaan 5% ryhmään"; ts 95% ihmisistä muistaa numerot heikommin kuin mitä itse..

Klinikan henkilökunta on itse kertonut, että 2 ryhmää ovat lähinnä klinikan asiakkaita; ne ketkä ovat aina olleet ongelmissa (kenties perheolojen tähden, osa itse päihdeperheistä) ja yhtä paljon tulee niitä lahjakkaita ihmisiä, ketkä eivät jaksa enää niitä paineita suoriutua täydellisesti joka asiassa..

Itse ainakin uskon, että mikäli en ymmärtäisi asioita (yhteiskunnan rakennetta, matematiikkaa, fysiikkaa, biologiaa yms); kenties olisin onnellisempi.. Mikäli et jaksa elää ja olet masentunut; se järki ei todellakaan jeesaa asiaan. Kaiken lisäksi useampi käyttäjä omastakin (entisestä) tuttavapiiristä halusi kuolla! Mitä väliä sillä on tuolloin, mitä vedät?

Koulussa on edettävä muiden kanssa samaan tahtiin; ulkopuolelle jäävät nopeasti sekä hitaasti oppivat.. Molemmat ryhmät joutuvat vaikeuksiin, mikäli asiaa ei noteerata.. Lukiossa onneksi sai itse valita aineet sekä piirrellä tunnilla mikäli kerrattiin asioita.. Vasta jälkikäteen itse katsonut, että kenties lääketiedettä olisi kannattanut lähteä lukemaan, matematiikka oli lyhyt & älyttömän helppo (kiitos y-asteen opettajan joka väitti ettei kukaan luokastamme pitkää läpäisisi; olimme 2. tarkkisluokka), kemiasta kaikki kurssit, samoin biologiasta geenibiologiasta lähtien kaiken lukenut.. 1. vuosi meni sekoluun, mutta ei löydy arvosanaa joka olisi 7:aa heikompi..

Onko älykkyys kenties kirjaälykkyyttä? Ei ole. On useampaa älykkyyden lajia ja mikäli jollakin sektorilla on viisaampi, usein se on toisesta lahjakkuudesta pois. Itselleni lekuri sanoi, että "on aivan uskomatonta miten hyvin heikot puolet/mt-ongelmat pystyy peittämään muilta älyn avulla".

Useat käyttäjät eivät vain tunnu oikein välittävän elämästään! Ei se älykkyys tai järki tee ihmisestä onnellista! Kuinka moni "luokan parhaista" oppilaista on ollut kiusattu? Itse en tuohon ryhmään ole kuulunut, en kymppejä kaivannut, halusin päästä mahd helpolla jolloin kasit riittivät. Kummallisesti monella romahti ka ylä-asteella, ja sosiaalisuus (=sekoilu & vastakkainen sukupuoli) kiinnostivat enemmän..

Täällä on ollut kysely koulukiusaamisesta ja tulos oli todella kiinnostava, vaikka vastaajia oli vain n. 70. Jos opiskelisin hoiva-alaa, tekisin päättötyön kyseisestä aiheesta!

Ovatko ylipainoiset vähä-älyisiä, kun jatkavat epäterveellistä "diettiään"? Kyse on psykologiasta, ei järjestä! Joka asiassa uskotaan, että "ei tämä asia omalle kohdalleni napsahda". Psykassa oli hyvä esimerkki tällaisesta ajattelusta. Joen vieressä asuville ihmisille kerrottiin että joki mahdollisesti tulvii yli sateiden tähden. 15km:n päässä joesta asuvat ihmiset olivat jonkun verran huolissaan asiasta, 10km joesta asuvat olivat erittäin huolissaan asiasta, mutta vain 5km:n matkan päässä joesta asuvat ihmiset eivät asiasta huolestuneet.. Asian ajattelu järkyttäisi liikaa elämää, joten aivot yksinkertaisesti kieltävät asian.. Addiktit eivät koe olevansa riippuvaisia, ei addikteja löytyisi lainkaan mikäli järjellä elettäisiin..

Miksi edes käytät huumeita jos tiedät haitat? Miksi Jeppe juo, miksi Jeppe kokeili alkoholia ylipäätään? Ihminen on aina käyttänyt päihdyttäviä aineita.. Koetko itse olevasi typerä kun jäit koukkuun subuun, vaikka tiesit vaarat? :o
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Joker » 25.8.2013 15:46:08

malibu kirjoitti:^Kuule Jokeri jos minua tarkoitat; lainaisit asiat edes oikein!

No mutta malibu kulta! Miksi ihmeessä sinä luulet, että minä olisin tarkoittanut juuri sinua :roll: ?!?!
malibu kirjoitti:Katu-tiedon varassa elin ja täällä porukka on laittanut metskua ja buprea samaan ruiskuun, tietämättä riskeistä!

Ai onko metkun ja subun käytössä joku merkittävä riski? Mä kun aina luulin, että toi vessapaperin loppuminen on tuossa ainoa riski :? ! En oo tutkinut asiaa, mutta helvetin vaikea uskoa, että nuo olisi mikään riski terveelle ihmiselle...
malibu kirjoitti:Tuota ilmeisesti jokainen ihminen joka käyttää tutkareita tai edes uusia lääkkeitä; on tällöin tyhmä.

Tutkarit: Aivan malibu kulta. Helvetin tyhmiä he ovat!
Lääkkeet: Mutta tässä taas lääkäri on asiantuntijana arvioinut mahdolliset haitat tulevia hyötyjä pienemmiksi!

Lähes aivan jokaisella lääkkeillä on haittavaikutuksia.

Jokeri
Troubles?
Joker
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 25.8.2013 16:18:15

Joker kirjoitti:Ai onko metkun ja subun käytössä joku merkittävä riski? Mä kun aina luulin, että toi vessapaperin loppuminen on tuossa ainoa riski :? ! En oo tutkinut asiaa, mutta helvetin vaikea uskoa, että nuo olisi mikään riski terveelle ihmiselle...

Suboxonen kanssa.. Mitä nyt henki voi lähteä lekurin mukaan. Naloksoni-metku-bupre yhdistelmä kuulostaa houkuttelevalta.. Kuulemma sydämestä hiukan ottaa.. Kuinka terveitä ovat kh:t, joista nämä tietämättömät ovat myös alko-pillerikoukussa; kaikki ovat benjokoukussa.. :o Useimmilla cee.. Meilläpäin 99% bupresta tulee kh:sta, osa teemujen/Tekkenin muodossa. Porukka on kyllä hankkinut "allergioita" saadakseen naloksonin pois.. :roll:

Ei täällä kovin montaa pitkänlinjan kirjoittajaa ole ja itse olen rekkautunut vasta pahimpien aikojen jälkeen.. Tuota aiemmin ei ole nettiä ollut eikä aineita tullut tutkittua; riitti kun myyjä oli testannut.. :? Mitä subuakin myytiin ekaa kertaa, oli stadista sitä noudettu ja myyjä oli vetänyt puolikkaan kerralla, joka oli ollut liikaa.. :roll: Suositteli puolta määrästä.. Tosin mun täytyy olla tosi paska tyyppi, kun elossa olen; ei kuulunut suunitelmiin.. :?

Kenties itseäni vituttaa, kun tuli retkahdettua vermeihin ja vielä tuotua ne Paratiisiin.. :( Ei kuulunut tod suunnitelmiin, jäi taskuun.. Sori.. :|
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Joker » 25.8.2013 16:39:55

malibu kirjoitti:Suboxonen kanssa.. Mitä nyt henki voi lähteä lekurin mukaan. Naloksoni-metku-bupre yhdistelmä kuulostaa houkuttelevalta.. Kuulemma sydämestä hiukan ottaa..

No joo, kyllä se henki voi lähteä, jos olet valvonut pirillä 7 vrk, vetänyt päivässä yli 100mg metkua, jättänyt syömättä ja sitten vedät yhden Subutexin :? .

En kuitenkaan usko, jos olet nukkunut hyvin ja pitkään ja syönyt hyvin ja siiten vedät yhden Suboxonen, että henki siit lähtee, ellei sitten pumpussa oo jotain vikaa...

Tietty se tuntuu siltä, että henkihän tässä lähtee ihan just nyt :lol: !

Jokeri
Troubles?
Joker
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 25.8.2013 19:36:10

Meniköhän jokerilta taas vaihteeks jutun pointti ohi?
malibu kirjoitti:Katu-tiedon varassa elin ja täällä porukka on laittanut metskua ja buprea samaan ruiskuun, tietämättä riskeistä!

Metistä ja buprea siis samassa ruiskussa!! Haloo, siinä on joo jonkinlaista riskiä olemassa.
Osoittaa ettei katutieto oo kovin luotettavalla pohjalla, joka tais olla se, mitä malibu halus sanoa.
LOVE is kindness, HATE is blindness.
iina
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Petri687 » 26.8.2013 05:13:07

malibu kirjoitti:Miksi edes käytät huumeita jos tiedät haitat? Miksi Jeppe juo, miksi Jeppe kokeili alkoholia ylipäätään? Ihminen on aina käyttänyt päihdyttäviä aineita.. Koetko itse olevasi typerä kun jäit koukkuun subuun, vaikka tiesit vaarat? :o

Quottasin vain osan tekstiä, mutta ymmärrän kyllä pointtisi ja pystyn jopa samaistumaan osaan siitä. Siinä olet oikeassa, että usein kyse on vain välinpitämättömyydestä, mutta silti voidaan ainakin sanoa, että henkilö toimii typerästi, jollei ollenkaan ota selvää käyttämästään aineesta. En koe olevani typerä opioidiaddiktion vuoksi, mutta myönnän toimineeni typerästi, kun olen ottanut subua liian tiheään tahtiin, vaikka tiesin mihin se johtaa. Koitan tietenkin oppia virheistäni ja typeristä teoistani ja pitää käyttöni sillä tasolla, etten hankkisi ainakaan (pahempaa) fyysistä riippuvuutta.

"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Petri687
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 26.8.2013 07:17:46

Petri687 kirjoitti:Siinä olet oikeassa, että usein kyse on vain välinpitämättömyydestä, mutta silti voidaan ainakin sanoa, että henkilö toimii typerästi, jollei ollenkaan ota selvää käyttämästään aineesta. En koe olevani typerä opioidiaddiktion vuoksi, mutta myönnän toimineeni typerästi, kun olen ottanut subua liian tiheään tahtiin, vaikka tiesin mihin se johtaa. Koitan tietenkin oppia virheistäni ja typeristä teoistani ja pitää käyttöni sillä tasolla, etten hankkisi ainakaan (pahempaa) fyysistä riippuvuutta.

Kyllä itseänikin ärsyttävät tuollaiset älyttömyydet, etenkin kun olen sanonut että voin katsoa netistä määrät.. Samat ihmiset siis vetävät tappavat määrät Lyricaa ja muita "uusia aineita".. Tällä asialla saa ilmeisesi "katu-uskottavuutta" tai "hullun maineen".. Ei ole nettiä tai mitään muutakaan, korkeintaan myyjän sana; jota ei uskota! On ihme, että usea on vielä hengissä. Kenties "hullun maine" auttaa niitä, keneltä lihakset puuttuvat.. :o :shock: :roll: Pitkää elinikää tuskin voi odottaa, useimmat ovat hyväksyneet ajatuksen; ettei heillä ole enää mahdollisuuksia muuttaa elämäänsä. Miksi edes vaivautua? :o

Aiemmin en itse välittänyt jäänkö henkiin vai en. Jollain tavalla se ei vain ole päätettävissäni; useat ovat soittaneet apua, yrittäessään im:aa.. Itsekin yritän oppia virheistäni, ihminen kuitenkin kasvaa henkisesti koko elämänsä ajan.. Tuo subun kanssa leikkiminen on vaikeaa, koska toleranssi kasvaa, samoin viekkarit tulevat helpommin käyttömäärästä/päivistä huolimatta. Kun lisää pitkän vaikutusajan ja saatavuuden & hinnan, yhtälö on erittäin vaikea.. Tsemppiä tuossa tilassa pysymiseen, päätökset syntyvät ajan kanssa.. Itselläni kodet ja trambot loivat illuusion, että pystyisin lopettamaan; mikäli olisi tarpeeksi itsekuria.. Piikkikoukku ei asiaa auttanut.. :| Tuohon aikaan uskoin lekuria.. :roll:
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Petri687 » 26.8.2013 08:49:51

Kyllä itseänikin ärsyttävät tuollaiset älyttömyydet, etenkin kun olen sanonut että voin katsoa netistä määrät.. Samat ihmiset siis vetävät tappavat määrät Lyricaa ja muita "uusia aineita".. Tällä asialla saa ilmeisesi "katu-uskottavuutta" tai "hullun maineen".. Ei ole nettiä tai mitään muutakaan, korkeintaan myyjän sana; jota ei uskota! On ihme, että usea on vielä hengissä. Kenties "hullun maine" auttaa niitä, keneltä lihakset puuttuvat.. :o :shock: :roll: Pitkää elinikää tuskin voi odottaa, useimmat ovat hyväksyneet ajatuksen; ettei heillä ole enää mahdollisuuksia muuttaa elämäänsä. Miksi edes vaivautua? :o

Aiemmin en itse välittänyt jäänkö henkiin vai en. Jollain tavalla se ei vain ole päätettävissäni; useat ovat soittaneet apua, yrittäessään im:aa.. Itsekin yritän oppia virheistäni, ihminen kuitenkin kasvaa henkisesti koko elämänsä ajan.. Tuo subun kanssa leikkiminen on vaikeaa, koska toleranssi kasvaa, samoin viekkarit tulevat helpommin käyttömäärästä/päivistä huolimatta. Kun lisää pitkän vaikutusajan ja saatavuuden & hinnan, yhtälö on erittäin vaikea.. Tsemppiä tuossa tilassa pysymiseen, päätökset syntyvät ajan kanssa.. Itselläni kodet ja trambot loivat illuusion, että pystyisin lopettamaan; mikäli olisi tarpeeksi itsekuria.. Piikkikoukku ei asiaa auttanut.. :| Tuohon aikaan uskoin lekuria.. :roll:

Näinpä. Kaveri, jolla ei siihen aikaan ollut mainittavaa opioiditoleranssia, oli vetänyt neljäsosan Durogesicista, kun oli subupäiden toimesta neuvottu, että kolmasosa on hyvä annos. Ihme että on hengissä, ja yksi puhelu minulle olisi pelastanut tilanteen, kun kaveri vielä tiesi, että olen noita pari aikoinani käyttänyt.

Kiitos tsempistä! Nimenomaan tuo, kun sitä subua oli kokoajan ilmaiseksi tai ainakin erittäin halvalla, johti sitten siihen, että sitä tuli myös käytettyä liikaa. Ja kun muita päihteitä ei tule käytettyä käytännössä ollenkaan, niin lopettaminen tarkoittaisi samalla kokonaan päihteettömyyttä. Piikkiin en ole onneksi itse sortunut (tai no, on sinne hihaan yksi morfiiniampulli mennyt), kun päätin aikaa sitten, että se on liian suuri riski saatavaan hyötyyn nähden.

Petri687
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dadasdaxxx » 1.9.2013 10:20:43

Jotenkin vaikea uskoa että joku on kuvitellut ettei opioideihin koukahda. Itse kun käytin opiaatteja niin ajattelin että näihin varmasti koukahtaa, mutta tapan itseni parin vuoden kuluttua kun aineet eivät toimi tai jos alkaa näyttämään nistiltä. Siihen aikaan oli ajatuksena muutenkin joko räjäytytää itsensä väkijoukossa tai tehdä pelkkä itsemurha. Ne tekijät jotka tuollaisen ajatusmaailman aiheuttivat/aiheuttavat oli syvä katkeruus ja viha (länsimaalaisia) ihmisiä ja yhteiskuntaa kohtaan. Lopetin opiaattien (ja muiden päihteiden) käytön kun itsetuntoni alkoi paranemaan eri tekijöiden johdosta, sen jälkeen itsetuntoheittelyjen aikoina on ainoana turvana toiminut itsemurhaisku, mielellään olisi tappanut länsimaalaisia naisia.

Ei sillä että tällä hetkellä juurikaan tuollaista ajattelen, olen tehnyt paljon töitä jotta psyykkeeni voisi paremmin. Itse alusta alkaen hoidin äärimmäisen huonoa itsetuntoani päihteillä, siinä on tasan tarkkaan tiedostanut että päihteet koukuttaa ja edenkin omalla kohdallani itsehoito vie varmuudella riippvuuteen. Hyvin harvoin päihdeurani aikana kyse oli viihteilystä, kun aloitin päihteiden käytön niin suunnittelin itsemurhaa, joten mahdollinen koukahtaminen ei ollut ongelma millään asteikolla. Kenties olisin tappanut itseni ellen olisi käyttänyt päihteitä tuona aikana.

Mukava olla rehellinen asioista.
dadasdaxxx
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tole » 21.4.2020 07:43:36

Miksi Subutex ei toiminut ensimmäisellä kerralla kunnolla?
Vedin aluksi varmaan 0,25mg kun kovasti olin kuullut varoittelua oksentelusta sun muusta.
Ehkä vähän yli tunnin päästä nokitin sitten 0,5mg ja tästä 1-2 tunnin päästä taas 0,5mg, mutta ei tullut muita vaikutuksia kuin vähän parempi mieliala ja fiilis, mutta ei mitään euforiaa. Aamulla oli kyllä sitten huono olo, mutta mitään kunnon vaikutuksia en saanut.
Tole
Miedosti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna