Olet täällä

Muuntohuumeet - ketju huonoille kokemuksille

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Muuntohuumeet - ketju huonoille kokemuksille

ViestiKirjoittaja Sokeakalastaja » 9.1.2020 17:13:09

yrtti kirjoitti:
Junkie kirjoitti:MUUNTOHUUMEET on rektaalista. DMT ja 5 Meo-DMT on ok.

Mun mielestä Taikasienet on ok. Suht turvallisia verrattuna mihin tahansa Tutkimuskemikaaliin.

Noi ei ole tutkareita vaan ayahuascaa ja sammakoiden limaa.
Sokeakalastaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja juustokakku (poistunut käyttäjä) » 22.3.2020 13:14:18

Uutena plinkkläisenä ja vanhana lurkkaajana pistän korteni kekoon. Takana melko pitkän aikaa viihdekäyttöä (nasaali). Alkanu tuntumaan et nyt on kelailtava tarkemmin omaa käyttöä ennen ku käyttökuviot laajenee.

Paskat kokemukset on pari tuntii nokkien (metamixi) jälkeen aivan järjetön tarve oksentaa. Kerkesin onneks himaan, hetkeks makoilemaan ja siitä lähti monen tunnin kakominen. Vittu mikään pysyny sisällä ja järkyttävä olo. Ylkkärit vai hä? Tosin myyjä toitotti et on saakelin vahvaa. Parit linkut vetäsin tunnin sisään ja lonkeron kiskoin näiden välissä.
juustokakku (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja J-FX » 7.2.2022 17:33:51

Mistähän aloittaisin... Oon käyttänyt huumeita n. 25 vuotta, kovia huumeita 20 vuotta. Ja (hyvää) piriä ehdin vetää n. 10 vuoden ajan ilman psykoottisia oireita, lukuunottamatta paria parin päivän piripsykoosia, jotka meni ohi nukkumalla. Mutta sitten aloin käyttää ensin MDPV:tä ja sitten a-pvp:tä hyvin suurilla annoksilla, isoimmat alfa-töötit oli 0,25 g putsia, uskokaa tai älkää. Ja olin niin koukussa alfaan, että vedin n. kolmena päivänä viikossa vähintään, ja aina putsia. Sitten alkoi pää levitä ja laukesi psykoosi. Käyttäydyin niin, että olin vaaraksi itselleni ja muille, mutta silti mua ei otettu osastolle vaan käskettiin mennä nukkumaan. Kuulin että ne kehottivat käyttämään kypärää seuraavalla kerralla... Meni siis pari vuotta psykoosissa, kuulin ääniä ja elin aivan omassa maailmassa. Viimein suostuin uudestaan lääkäriin ja nyt sain psykoosilääkkeet. Niiden avulla äänet ovat jääneet ja alan olla muutenkin täysissä järjissä kun oon niitä lääkkeitä syönyt muutaman vuoden. Mutta vieläkin mulla tulee ajoittain sellainen himo ottaa pv:tä, että vaatii kaiken tahdonvoiman olla vetämättä. Että kohdallani PV on ollut ehdottomasti vaarallisin aine elämässäni ja on aiheuttanut ongelmia, joista todennäköisesti joudun jossain määrin kärsimään loppuelämäni. Pirillä en 10 vuoden erittäin runsaalla käytöllä saanut itselleni pysyvää psykoosia, mutta pv:tä kiskomalla parissa vuodessa. Ja olen viime vuosina vetänyt taas piriä, eikä se ole laukaissut yhtään psykoosia. En suosittele pv:tä kenellekään, koska itselläni oli vahva psyyke, mutta liika on liikaa, itse kullakin.
J-FX
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna