Olet täällä

Maksimiannos oksikodonia kerralla?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Maksimiannos oksikodonia kerralla?

ViestiKirjoittaja Petri687 » 3.2.2014 04:21:46

anajuhani kirjoitti:Ite ku tyyppasin ensimmäistä kertaa kontteja, nokitin kerralla 120mg annoksen :D

Notkuihinhan siitä meni, mut ei ollu kyl mitää onelmaa hengityksen kanssa. Makasin sillo sohvalla melkeen samas asennossa noin 6-8 tuntia tsiigaillen kaiken maailman valve-uni settii. Unohtumaton kokemus kyl oli :)

:idea: Mut en todellakaan suosittele KENELLEKKÄÄN tollasta annosta ekaa kertaa otettuna ja varsinkaan kerralla :!:

Vähän hämäävää, jotain opioiditaustaa taisi kuitenkin tuossa vaiheessa olla jo enemmänkin? Muuten olisi näet ollut lähes varma sairaalareissu.
Se on sellasta "fly high" huumeidenkäyttöä, kun on matot lattialla.

"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Petri687
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jopasjota » 3.2.2014 05:59:30

Jos on hirmutolet opiaatteihin, niin meneehän tuota.
Itse olen ottanut montasataa mg, tosin tuossa vaiheessa oli jo kunnon tolet oksyyn,morf ja her...
jopasjota
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja tuulia52 » 6.2.2014 15:10:04

Pepsico kirjoitti:Oon tähän asti napsinut 10-20mg annoksia kerralllaan, maksimissaan 80mg päivässä. Välillä tulee väkisinkin mieleen ottaa esimerkiksi 50mg kerrallaan, joten olisiko isot riskit? Ja myöhemmin ehkä vielä toiset?

Tottakai tiedän riskit, kuolemahan tän lääkkeen väärinkäytöstä voi seurata mutta välillä vaan tekisi mieli olla hetken aikaa voimakkaammin siinä mahtavassa tilassa jonka tämä aine tuottaa. En rännitä mitään, en ole koskaan rännittänytkään ja ns. laittomia huumeita käytän hyvin vähän - psykedeelejä lähinnä koska ne on parasta.

Kysymys kuuluukin oikeastaan lyhykäisyydessään; Mikä määrä on sopiva? Jos ottaa liikaa niin menee hommat vituiksi ja jos ottaa liian vähän niin, no ei se huono ole mutta vaikuttaa vaan vähemmän :D

Kysely muuten: Onkos täällä muita, joilla jatkuvia kroonisia ja kovia kipuja joihin kova lääkitys? Jos on niin voisitteko valaista minua?

Moi!

Täällä yksi oksikodonin monivuotinen popsija. Alussa oli nuo annokset tosi vaatimattomia, sellainen 10mg Oxynormia tai 20 Oksycontinia auttoi kipuun hyvin ja nopeasti. Tosi pian kuitenkin annokset nousi, ja tällä hetkellä syön kontteja 3 kertaa 70mg päivässä + normeja vaihtelevasti tarpeen mukaan 20-40 mg. Lisäksi on liimattuna 100+25 mikroa fentanyylia iholla. Tuolla annoksella pärjäilen jotenkin.
Ole varovainen annosten noston kanssa, ettet päädy näille määrille. Ei oleenää mukavaa tämä. Vaikka lääkäriltä nämä myrkyt saan, eikä ole siis vaikeuksia niiden hankkimisessa, niin ei tunnu kivalta olla koukussa tällaiseen lääkemäärään.
Euforiat häviää, on loppuneet jo kauan sitten, ja kivun lievityskin on heikompaa. Tarkkana siis, ja jos mahdollista, lopeta kokonaan. Tältä tieltä on hankala poistua.
Kaikkea hyvää sulle, ja kerran vielä: Mieti tarkkaan, mitä teet. Oksikodoni, kuten myös fentanyyli, ovat kovia myrkkyjä.
tuulia52
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 6.2.2014 15:28:40

Miehille vielä varoitus, vievät mieskunnon. Ihan oma kokemus ja kun pudotin määrät niin palautui. Munaton mies on turhake, vai mitä raati sanoo.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja resukka » 6.2.2014 21:51:46

tuulia52 kirjoitti:
Pepsico kirjoitti:Oon tähän asti napsinut 10-20mg annoksia kerralllaan, maksimissaan 80mg päivässä. Välillä tulee väkisinkin mieleen ottaa esimerkiksi 50mg kerrallaan, joten olisiko isot riskit? Ja myöhemmin ehkä vielä toiset?

Tottakai tiedän riskit, kuolemahan tän lääkkeen väärinkäytöstä voi seurata mutta välillä vaan tekisi mieli olla hetken aikaa voimakkaammin siinä mahtavassa tilassa jonka tämä aine tuottaa. En rännitä mitään, en ole koskaan rännittänytkään ja ns. laittomia huumeita käytän hyvin vähän - psykedeelejä lähinnä koska ne on parasta.

Kysymys kuuluukin oikeastaan lyhykäisyydessään; Mikä määrä on sopiva? Jos ottaa liikaa niin menee hommat vituiksi ja jos ottaa liian vähän niin, no ei se huono ole mutta vaikuttaa vaan vähemmän :D

Kysely muuten: Onkos täällä muita, joilla jatkuvia kroonisia ja kovia kipuja joihin kova lääkitys? Jos on niin voisitteko valaista minua?

Moi!

Täällä yksi oksikodonin monivuotinen popsija. Alussa oli nuo annokset tosi vaatimattomia, sellainen 10mg Oxynormia tai 20 Oksycontinia auttoi kipuun hyvin ja nopeasti. Tosi pian kuitenkin annokset nousi, ja tällä hetkellä syön kontteja 3 kertaa 70mg päivässä + normeja vaihtelevasti tarpeen mukaan 20-40 mg. Lisäksi on liimattuna 100+25 mikroa fentanyylia iholla. Tuolla annoksella pärjäilen jotenkin.
Ole varovainen annosten noston kanssa, ettet päädy näille määrille. Ei oleenää mukavaa tämä. Vaikka lääkäriltä nämä myrkyt saan, eikä ole siis vaikeuksia niiden hankkimisessa, niin ei tunnu kivalta olla koukussa tällaiseen lääkemäärään.
Euforiat häviää, on loppuneet jo kauan sitten, ja kivun lievityskin on heikompaa. Tarkkana siis, ja jos mahdollista, lopeta kokonaan. Tältä tieltä on hankala poistua.
Kaikkea hyvää sulle, ja kerran vielä: Mieti tarkkaan, mitä teet. Oksikodoni, kuten myös fentanyyli, ovat kovia myrkkyjä.

Kaveri jolla on joku luusyöpä niin saa 4*80mg Oxycontia ja tarvittaessa 20-60mg Oxynormia. Aivan käsittämätön annos. Toisaalta kaveri ei saa mitään hoitoja että sellasta loppuvaiheen kivunlievitystä. Surullista tässä lääkehoidossa on se että kannabista hän ei saa reseptillä minkä avulla saisi syötyä paremmin sekä poistaisi pahoinvointia. 380mg oksikodinia vrk on ok mutta kannabis pitää hommata laittomasti. Pistää todella vihaksi.
resukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Joker » 6.2.2014 23:12:46

Kaikki on ihan toleransseista kiinni. Täysin ilman toleja oleva hemmo laattaili 0,4mg Teemusta!
Toleton, alkoa ja pameja vetävä voi vaihtaa hiippakuntaa ihan jo 20mg OC annoksella :( .
Taviksille maksimi kerta-annos kovaan kipuun on se 5mg! Vanhuksille luokkaa 2mg!

Kerran annoin yhdelle pitkän linjan polakka nistille 40mg OC:ta (tosin viimevuodet mennyt 4mg/vrk Texiä), joka kommentoi vetoja mulle: ”Kiesus mitkä olot!” ”Ihan kuin ois hyvää polakkaa vetänyt!” Kuukauden kuluttua tämän hemmon annos olikin 400mg/vrk :oops: (arvaat varmaan kuinka hyvin sotki raha-asianansa tuossa).

Mulla meni joskus pidempään (viikkoja) 6-7x80mg/vrk. Itselläni 80mg on aina vajarit ja 120mg aika hyvä (mulle sopiva*), mutta 160mg on jo melkein liikaa. Ite suosin tuota 120-160mg, mutta tolettomat kyllä delaa tuohon. Ite join aina kaljaa, ennen kuin vedin vedot, jotta aine toimisi paremmin. Texihän blokkaa kaiken, joten taukoa taukoa...

Tosin Jokeri ei ole heinäkuun 2013 jälkeen vetänyt mitään kiellettyjä aineita pl. 2 nipsua :D . Joskus tuohon narkkaamiseen kyllästyy ihan jokainen, mutta se vie sen 10–15 vuotta, jos nyt sen aikaa sattuu säilymään elävien kirjoissa :roll: .

Jokeri

* = En ole koskaan ollut humalahakuinen narkkari.

Jos tulee kenkku olo, niin Primperania tai Metopramia vaan päälle! Kyllä se siitä :mrgreen:.

Edit: Vähän selvensin, että 20mg OC:ta on vaarallista tolettomalle.
Viimeksi muokannut Joker päivämäärä 7.2.2014 23:42:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Troubles?
Joker
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja resukka » 7.2.2014 20:47:08

Joker kirjoitti:Kaikki on ihan toleransseista kiinni. Täysin ilman toleja oleva hemmo laattaili 0,4mg Teemusta! Toleton, alkoa ja pameja vetävä voi vaihtaa hiippakuntaa ihan jo 20mg annoksella :( .
Taviksille maksimi kerta-annos kovaan kipuun on se 5mg! Vanhuksille luokkaa 2mg!

Kerran annoin yhdelle pitkän linjan polakka nistille 40mg OC:ta (tosin viimevuodet mennyt 4mg/vrk Texiä), joka kommentoi vetoja mulle: ”Kiesus mitkä olot!” ”Ihan kuin ois hyvää polakkaa vetänyt!” Kuukauden kuluttua tämän hemmon annos olikin 400mg/vrk :oops: (arvaat varmaan kuinka hyvin sotki raha-asianansa tuossa).

Mulla meni joskus pidempään (viikkoja) 6-7x80mg/vrk. Itselläni 80mg on aina vajarit ja 120mg aika hyvä (mulle sopiva*), mutta 160mg on jo melkein liikaa. Ite suosin tuota 120-160mg, mutta tolettomat kyllä delaa tuohon. Ite join aina kaljaa, ennen kuin vedin vedot, jotta aine toimisi paremmin. Texihän blokkaa kaiken, joten taukoa taukoa...

Tosin Jokeri ei ole heinäkuun 2013 jälkeen vetänyt mitään kiellettyjä aineita pl. 2 nipsua :D . Joskus tuohon narkkaamiseen kyllästyy ihan jokainen, mutta se vie sen 10–15 vuotta, jos nyt sen aikaa sattuu säilymään elävien kirjoissa :roll: .

Jokeri

* = En ole koskaan ollut humalahakuinen narkkari.

Jos tulee kenkku olo, niin Primperania tai Metopramia vaan päälle! Kyllä se siitä :mrgreen:.

Vedin tänä aamuna 2mg buprenorfiinia ja siitä n.6h myöhemmin vedin 80mg Oxycontin ja pärähti yllättävän hyvin.

[Poistettu IV-käytön ohjeistusta -Päihdelinkin moderaattori] Puolessa välissä stopppasin ihan vaan oman turvallisuuden takia. Mulla on vielä alla diapamia, stilkkareita ja lyricaa. Toimi helkkarin hyvin mutta uskalsin painaa loput ja kyllä siinä yli 80mg oli.
resukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Joker » 8.2.2014 00:01:51

[Poistettu IV-käytön ohjeistusta -Päihdelinkin moderaattori]
Siis mun perskoista ei varmasti ole ollut kenellekään hyötyä :P

Vähän alkoi taas tehdä mieli OC-vetoja. Mitä vittua mä teen täällä Saunassa itseäni kiusaamassa :? ?!?!?

Jokeri

Uusi - sigu :wink:
Troubles?
Joker
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja resukka » 8.2.2014 04:33:56

Joker kirjoitti:[Poistettu IV-käytön ohjeistusta -Päihdelinkin moderaattori]

Vähän alkoi taas tehdä mieli OC-vetoja. Mitä vittua mä teen täällä Saunassa itseäni kiusaamassa :? ?!?!?

Jokeri

Ne oli väsätty kahteen klikkiin. Vettä oli silloin varmaan 4-5ml.
resukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja resukka » 9.2.2014 13:12:17

Joker kirjoitti:[Poistettu IV-käytön ohjeistusta -Päihdelinkin moderaattori]

Jokeri

Sensuuri iski kovalla lädellä. Jotenkin tulee sellanen fiilis ettei täällä saa kohta puhua päihteidenkäytöstä lainkaan. Ei tätä "plinkiksi" ainakaan voi enään kutsua. Sääli :?
resukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja anajuhani » 14.2.2014 23:21:24

Petri687 kirjoitti:
anajuhani kirjoitti:Ite ku tyyppasin ensimmäistä kertaa kontteja, nokitin kerralla 120mg annoksen :D

Notkuihinhan siitä meni, mut ei ollu kyl mitää onelmaa hengityksen kanssa. Makasin sillo sohvalla melkeen samas asennossa noin 6-8 tuntia tsiigaillen kaiken maailman valve-uni settii. Unohtumaton kokemus kyl oli :)

:idea: Mut en todellakaan suosittele KENELLEKKÄÄN tollasta annosta ekaa kertaa otettuna ja varsinkaan kerralla :!:

Vähän hämäävää, jotain opioiditaustaa taisi kuitenkin tuossa vaiheessa olla jo enemmänkin? Muuten olisi näet ollut lähes varma sairaalareissu.

No joo oli, mutta ei todellakaan paljon. Bupresta oli kokemusta joku noin 15~ käyttö kertaa enne tot kontti jubaa. Ja nyt ku ruvin muisteleen, en ollu koskenu pupree enne niit nokkii tasan viikkoon, eli seitsemän arkipäivään. Tiiä sit miks kestin niin hyvin ilman mitään suurempii ongelmii ton dosen kontteja. Tai no ilman mitäään ongelmii. Ei oksenteluu, hnegitys katkoksii, ei mitään ! Muistan et otin kahteen satsiin ne nokat, about puolen tunnin välein. Vikojen jälkeen ehin varmaa polttaa about 2-4 röökii, enne ku liikkumine oli,no,vähemmä kiinnostavaa ku makoilu sohvalla ja notkuilu siin ohessa. Koko yö siin sit meni.
Seuraavan aamuna lähinki junalla vanhoille koti konnuille dokaan sun muut.
Liian pitkällä, kaikki tapahtunu enne.
anajuhani
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Buli-Mikko K-Mikko » 15.2.2014 08:35:00

Pepsico kirjoitti:
malibu kirjoitti:En todellakaan lähtisi viina-bentso-pohjalla kokeilemaan suuria oppari-määriä, vaikka toleakin on! On turhan usea frendi kuollut hengityslamaan. Kaikki ko. aineista vaikuttavat keskushermostoa lamauttavasti, joten on melko mahdotonta sanoa paljonko on liikaa!

Näin nopeasti laskettuna "vaivaiset" 9hlöä. Suurin osa bupreen, osa herskaan, kontteihin tai fentaan. Alkon ja bentsojen kera!

Tuo 50mg on kyllä turhan vaarallinen annos, otin 20mg "pari" tuntia sitten ja herärin äsken näppäimistöltä, jumalauta että on paikat kipeänä. En edes muista että olisin laittanut silmät kiinni.

Ja sori dexmex-cowboy, suun kautta vaikutaa huomattavasti pidempään.

hah repesin ai havahduit näppäimistöltä ja suunnittelit siinä aiemmin vähän lisää ottavasi kun tulee niin kiva fiilis. 8) joo o siistii .. Ei se normaalisti syötynä 50 nyt hirmu kova annos ole ,kun sulla tolea niihin kuitenkin ,niin tuskin heität lusikat nurkkaan ja näppäimistön ikkunasta. Mutta kun olet dokannut ja syönyt pameja ,niin se viimeinen 10mg on sitten liikaa,ja ne ketkä ovat yksin ovat vielä suuremmassa vaarassa tukehtua tai unohtaa hengittää kokonaan nukkuessa. Ole varovainen sekakäytön kanssa ,olen itse 15vuotta sitten 3 eri kertaan saanut lääkäri ambulanssin paikalle pollella ja benzoilla tai polakalla ja viinalla,vaikka olin vuosia vetänyt ja noina kertoina en tavallista enempää vetänyt. Konteilla meinasin myös muuttua ainakin pariin kertaan nuoreksi kauniiksi ruumiiksi kun olin dokannut ja syönyt nappeja ,silloin kun olin yksin himassa ja ketään ei ollut paikalla taittaa soittamassa. Nukahdin myös käteni päälle ,joka jäi puristuksiin ja ranne ei toiminut pariin viikkoon ,huonommin olisi voinut käydä myös ja ihme että olen hengissä suht. terveenä. Ole oikeasti varovainen niitten nappien ja viinan &konttien yhteiskäytössä. jalat maassa ,pää pilvissä ei jalat koukussa ,pää näppäimistöllä
This is the life. Believe it or not , i haven't forgetting any of it. -Keith Richards -

si vis bacem para bellum.
Buli-Mikko K-Mikko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pepsico » 16.10.2014 17:56:20

Nostan tämän triidin koska aiheeni on samantyylinen.

Olen siis jatkuvassa oxycontin-hoidossa ja annokseni oli aiemmin 40mg x 2 päivässä, nyt sitten alennettiin 10mg x 2 ja 20mg x 2 päivässä ja parin viikon päästä vielä laskettaisiin annos 20mg x 2, johon sitten jäätäisiin.

Olen jo sanonut lääkärille useita kertoja, että se ei tule riittämään, kun en edes tässä 60mg päiväannoksessakaan pysy.

Eli siis kysymykseni on, että onko siinä mitään konkreettista haittaa olisiko se päiväannos sitten 80mg vai 40mg? Merkitseekö se 40mg siinä muka niin paljon?

Aiemmin mulla oli tramaleita ja panacodeja hirveillä annoksilla ja niistä tuli jokapäiväinen huono olo ja muitakin tivuvaikutuksia, mutta oxycontinin kanssa ei ole ongelmia ollut (Mitä nyt vähän ummetusta :mrgreen:)

Vastauksia please nopsasti, pitäisi lääkäriaika varailla.
Pepsico
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Petri687 » 18.10.2014 00:25:25

Ei siitä mitään haittaa ole, kunhan et ylitä annostasi (ts. nosta toleranssia jolloin se 80mg ei enää toimisi). En näe kyllä mitään syytä laskea tuota annosta, jollei tilanteessasi ole mitään sitä selittävää syytä (tai siis tapahtunut jonkinlaista asian selittävää muutosta).
Se on sellasta "fly high" huumeidenkäyttöä, kun on matot lattialla.

"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Petri687
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pepsico » 19.10.2014 16:31:10

Petri687 kirjoitti:Ei siitä mitään haittaa ole, kunhan et ylitä annostasi (ts. nosta toleranssia jolloin se 80mg ei enää toimisi). En näe kyllä mitään syytä laskea tuota annosta, jollei tilanteessasi ole mitään sitä selittävää syytä (tai siis tapahtunut jonkinlaista asian selittävää muutosta).

Nokun nimenomaan se nostettiin tähän annokseen 50mg:stä ja sitten heti ovat vinkumassa alaspäin, jolloin ei taatusti riitä annos kipuun. 80mg päivässä oli juuri sopiva annos, sen sai pidettyä kurissa mutta pienemmällä olen kusessa.
Pepsico
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna