Olet täällä

Maksimiannos oksikodonia kerralla?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Maksimiannos oksikodonia kerralla?

ViestiKirjoittaja Eazy » 22.10.2014 02:34:46

Minulle maksimiannos oli 260mg, kun olin noin 3 viikkoa käyttänyt 40-260mg annoksilla. Ai ai sitä kylmää kalkkunaa joka iski joulupäivänä 2008, ikimuistoinen kokemus :) Niin ja sen 'pienen' kärvistelyn jälkeen alta pitkään jatkuneet bupreviekkarit :!:
Hollywood Holocaust
Eazy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja slangmydope » 11.11.2019 06:42:24

Joo oxycontit on kyllä itse saatana sanon minä en tarkota siis kipupotilaille jotka sitä tarvitsevat eivätkä käytä päihteenä mutta tuossa pari kolme kuukautta sitten aloin vetämään näitä päivittäin aluks se oli vaan joskus ja yleensä vedin bupree ja halvempia opiaatteja ku ollu jo pitkään koukussa mutta näiten vetäminen oli tyhmin asia mitä ikinä rupesin tekemään ja toivon etten ois ikinä näitä löytänytkään , aluks tosiaa 40mg oli jo todella hyvä annos ja nyt meneeki päiväs se 250-300mg ja olot kestää sen 15min kerrallaan ja sit rupeet tuntemaan jo ku aine alkaa laskemaan , joka aamu herää todella paskoissa oloissa ja eipä mulla muuta elämää nyt ookkaa ku näiden vetäminen, aluks se oli paras olo ikinä mutta kun todella addiktoituva persoona olen ni näiden kanssa en pysty pitämään tätä mitenkään hallinnassa ja mene 150-200e päivää näihin nappeihin, jos olet opiaattiriippuvainen ja huomaat että oxy alkaa viemään sua mukanas ni toivon todella että hankit ajoissa siihen Jeesiä ei tää oo enää yhtään kivaa ja nyt odotan katkolle pääsyä ja sekin pelottaa mua ihan helvetisti ku se ei oo bupreavuisteinen katkasu eli siellä ei saa ku diapamia ja verenpainelääketgä viekkareihi , mä todella toivon että pääsen näistä nopeesti nyt eroon ja tsemppiä kaikille kohtalotovereille . Toivon että pystyt nyt pysähtymään hetkeks miettiä omaa tilannettas jos olet vasta aloittelemassa näiden nappien kanssa joo ei mulla muuta tuntuu vaan että tää on lääke on suoraan helvetistä jos vedät näitä päihdekäyttöön ja polle käyttäjät sanoo et näistä on vaikeampi päästä irti ku pollesta, siis jenkeissäkin mut joo sori pitkästä tekstistä, muistakaa miettiä tätä asiaa :)
slangmydope
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Särkynyt Lasienkeli » 11.11.2019 13:18:15

Moi kaikille sairaille ym.!

Tiedän, että tämä on yksi parhaista kipulääkkeistä. :)

Miten nämä kontit sopivat yhteen alkoholin kanssa?
Särkynyt Lasienkeli
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 11.11.2019 16:49:09

Mulla kipulaastari ja sain punasen respan tuohon oksidoniin, otin yhden ja sitten kaksi. Ei mitään apua kun ne mitätöi toisensa, olin just lääkärissä ja pyysin että kirjoittaa paketin voimakkaampia kipulaastareita kun mulla on muutto edessä. Ei koska hänen mielestään mulla on tarpeeksi kipulääkettä, terkkarin nuori nais lääkäri kyllä kirjoittaa, turhaa vaivaa vaan koska ilman en muutosta selviä. Ei mun kantaa tarvi ku sen hoitaa muuttofirma mutta pakkaaminen ja purku käy myös voimille, tuskin musta narkomaania tulee, 61V ukosta joka ennen kipulaastaria söi teemuja vuosi kausia. Mulla on pari pakettia teemuja jotka ovat jo vanhoja mutta tuntuvat toimivan, en vain tykkää siittä noususta ja laskusta. Oksyjä on lähes täysi paketti ja voin koittaa niillä ilman kipulaastaria, on ne tullu tiukoiksi. Terveet niitä saa kun myyntiin riittää.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna