Kirjoittaja tabularasa » 21.11.2021 13:25:50
Kappas vaan Giovanni Italiasta on poistunut perusteellisesti koko palstalta, vaikka hän minulle tässäkin ketjussa kirjoitti. Sikäli vastaukseni alla hänelle on tarpeeton. Mielenkiintoista muuten, että toisilla on mahdollisuus poistua noin totaalisesti monien viestin kera nimimerkkeineen päivineen. Siihen lienee pätevä syy. Hän kuitenkin arveli minua kirjoitukseni perusteella 'pääkaupunkilaiseksi'.
Kadonneella Giovannilla meni veikkaus pahasti pensaikkoon, vai oliko se nokkela yritys saada minut kertomaan mistä olen. Yhtä stadilainen olen kuin Giovanni italialainen.
Ei sillä mitään väliä oo, mutta jostakin Kymenlaaksosta lienee hän. Ainakin antoi vankat vinkit asiasta.
Olen asunut vajaan vuoden Itä-Helsingissä ja kyllä viihdyin, mutta en voisi ajatella asuvani siellä loppuikääni. Ja aiemmassa elämässäni eri puolilla Vantaan lähiöitä ja viimeksi Tikkurilassa, mitä jäi parhaat muistot. Pääkaupunkilaista nuo lyhyet jaksot eivät minusta tee.
Ns. landeilua kokeilin kuihtuvassa pikkukaupungissa ja ei tosiaan ollut minun tuleva hautapaikkani siellä ei.
Lisäksi olen syntynyt niin maalla kuin maalla voi syntyä, metsänreunassa, talossa joka oli suuren 200 vuotta vanhan kuusen vierellä. En silti ole mies metsänreunasta, enkä metsien mies. Naapureina lapsuudessa oli lähinnä metsän eläimiä. Siksikin ehkä sattuu jonkun vihreän vittuilut maalla asumista ja landelaisia kohtaan.
Mikä helvetin 'arvon' tabularasa? Junttimaista on muuten olla tietävinään, että joku toinen on kirjoittanut jollakin toisilla nimimerkeillä tänne joskus tätä tai tuota. Ja arvailla mitä nimimerkkejä on joskus käyttänyt. Tuota tietoa voi olla palstan ylläpitäjillä, mutta ei luultavasti lääke- tai muissa päissään täällä samoilevalla.
Oletetaan että niin on käynyt, että muita nimimerkkejä olisi ollut, kuten edellä mainitulla vadelmalla, jonka hän on itsekin reilusti myöntänyt. Niin mitä sitten? Se kuulunee tähän päihteistä toipumisen prosessiin. Toipilaan oma asia, eikä kenekään muun. Jotkut toipuvat, toiset jatkavat hyväksi valitsemallaan tiellä nuppi sumussa hamaan loppuun. Toipumiseen kuuluu myös, ettei hyökkäile toisia kohtaan ja siten pura huonoa oloaan. Enkä koe fiksuna sitä, että alkaisin dissailemaan heikompia, tai huonommassa tilanteessa olevia kanssakulkijoita.
Ja jos, arvoisa winston, olisitkin oikeassa ja minä mahdollisesti olisin ollut täällä toisilla nimillä niin edelleen: Mitä sitten? Olisi mielenkiintoista kuulla mitä olettamasi muut nimimerkikkini ovat? Listaa esiin. Kerro samalla omasi. 12528 viestiä winstonina, kuinka paljon muilla nimillä?
Niin paljon en tätä pastaa itse rakasta, että olisin pöyhinyt kaikki kirjoitukset esiin ja tehnyt päätelmiä kukahan minkäkin nimimerkin takana esiintyy. Kun hei, elämää on plinkin ulkopuolellakin. Ettet muuten sekoita minua toiseen Tabula Rasaan, sellainenkin täällä näkyy kirjoitelleen. Oli työtapaturma, että lähes saman otin itselleni.
Tämän tabularasan rekkasin, koska minulla oli dosetissa kysymys kahdesta lääkkeestä, niiden vaikutuksista ja vieroitusoireista.
Kukaan ei siihen ole viitsinyt vastata, vaikka tietoa löytynee, muttei halua antaa sitä vertaistukea. Jota varten tämä foorumi lienee joskus perustettu.
Olen riippuvuuksieni kanssa aika hyvässä tilanteessa ja uskon tilanteeni olevan hallinnassa vuoden sisällä. Sitten se on morjens tälle foorumille. En tosiaan aio jäädä tänne viisastelemaan kun pää on lopullisesti kirkas. Viisastella voi muilla mestoilla ihan kyllikseen halutessaan.