Kiroilusta: Mä kiroilen ihan liikaa ja todellakin käytän sitä vittua välimerkkinä, vaikka se onkin mun mielestäni äärimmäisen junttimaista ja sitä paitsi muutenkin tyhmää, koska siinähän ne voimasanat menettävät tyystin merkityksensä

. Tuntuu, että tässä näpytellessäkin puskee vähän turhan paljon kaikenlaista tarpeetonta vittua ja saatanaa, mutta tässä ehtii sentään hieman miettiä ja sensuroida tekstiään. Kuulisittepa, kun mä puhun tuolla IRL

. Sinänsä kiroilussa ei ole mun mielestäni mitään pahaa, jos osaa sanoa muutakin ja sovittaa sen oikeaan kohtaan. Sen verran tilannetajua multakin sentään löytyy, etten esim. hautajaisissa mene sanomaan "Perkele, otan ihan saatanasti osaa, vittu"

ja ainakin lasten seurassa pyrin parhaani mukaan välttämään kiroilua.
Peruskiroilua suuremmaksi häpeäkseni mun on tunnustettava, että joskus innostun, ihan vahingossa, homottelemaan ja huorittelemaan

.
Se on jo
todella junttia ja ääliömäistä ja sitä yritän ihan tosissani vältellä, mutta pikaistuksissaan tuolta suusta pääsee väliin kaikenlaista harkitsematonta

. IMO junttia on myös vammainen-sanan käyttö vähän joka välissä, tyyliin: täällä on ihan vammanen meininki ja vähänkö se on vammanen. Olenpa tosin itse tuohonkin syyllistynyt.
Sitten tuosta jonoissa huokailemisesta ja ähisemisestä

. Inhoan sitä ihan suunnattomasti, kun joku läähättää niskaan ja vieläpä sellaisessa tilanteessa, jossa ei itse voisi toimia sen nopeammin ja itseäkin ärsyttää, kun pitää kupata siinä ja olisi mieluummin jossakin ihan muualla. Silti mä itse monesti huokailen varsin suurieleisestikin, kun joku on mun mielestäni liian hidas siinä edessäni ja mulla on muka hirveä kiire jonnekin tyhjää toimittamaan

. No, jos siinä jonossa mua ennen on esim. joku vanhus, jolla on ihan oikeasti vaikeuksia löytää rahojaan tmv., niin yritän todellakin hillitä kaikenlaista epämääräistä ähisemistäni.
Tuohon liittyen, mua ärsyttää se, kun esim. apteekissa, ihmiset alkavat kaivella niitä Kela-korttejaan ja vielä mahdollisia paperirespojaan jostakin laukkunsa syvistä syövereistä vasta siinä tiskillä, vaikka jonoa olisi sen verran, että kaikkien tarvittavien asiakirjojen etsiminen olisi onnistunut jo jonottaessa. Samaiset ihmiset ovat juuri vähän aikaisemmin valittaneet siitä, kuinka jonossa kestää niin kauan. No, oma napahan se tärkein on

.
IMO tässä ketjussa jutut rönsyävät varsinaisesta junttimaisuudesta kaikkeen ylipäätään ihmisiä henk.koht. ärsyttäviin juttuihin ja jollakin tapaa huonoon/ajattelemattomaan käytökseen. Ei se rönsyily mua haittaa ja vedänhän itsekin kaikki ketjut täyteen pelkkää offia. Hauskahan näitä on lukea. Mä en kuitenkaan luokittele kaikkea paskakäytöstä tai itseäni ärsyttäviä ilmiöitä junttimaisuudeksi. Joo, lämpimikseni tässä rölöttelen, kun mulla on taas junttimaisesti korkki auki ja kohta lähden varmaan taas todistamaan junttimaisuuttani tuolla live-maailmassa. Mun ryyppäämiseni ainakin
on junttimaista

.