Olen täysin samoilla linjoilla sun kanssa Winston-84
Mulla on ihan samat ajatukset, mua kohtaan nuoret(13-20w) on käyttäytynyt erittäin hyvin, vanhemmista ihmisistä en välttämättä samaa voi sanoa. Monet nuoret on tosi fiksuja, voi ne tulla jotain röökiä pummimaan, mutta eivät haistata vittuja vaikken antaskaan. Jotkut teinit on jopa niin kohteliaita että avaavat oven edellä mennessään, vaikken mä mikään vanha setä olekaan

Tämän päivän teinit/nuoret aikuiset on mun näkemyksen mukaan tosi avoimia ja kivoja...mun kenkiä on monesti ihan tuntemattomat teinit tullut kehumaan kasvotusten ja jotkut hieman ujommat on huudellut perään et "mageet conssit"

Vähän ylempiä sivuten: Junttimaisinta, mitä tiedän on (nyky)nuorison päivittely ja kauhistelu. Ei minulla ainakaan ole ollut mitään kummempia ongelmia nuorison kanssa. Pääosin vaikuttavat ihan asiallisilta ja sitä häiriökäyttäytymistä näkyy huomattavasti enemmän ihan muissa ikäryhmissä, niissä, jotka niin mielellään nuorisoa helvettiin toivottelevat

. Totta kai
jokaisessa ikäryhmässä on häirikkönsä ja ns. mädät omenansa, mutta se, että ihmistä pidetään ihan lähtökohtaisesti potentiaalisena kriminaalina tai vähintään täytenä tollona, joka ei tajua mistään mitään vain siksi, että se on tietyn ikäinen, on käsittämätöntä

. Ja kun tämä nuorison moittiminen(Tiedän kyllä, ettei se ole mikään uusi ilmiö, vaan suorastaan ikiaikainen) vielä tuntuu olevan yleisesti täysin hyväksyttävää. Jos jotain muuta ikäryhmää käytäisiin ylenkatsomaan samalla tavalla, niin johan siitä nousisi meteli.[/quote]