Olet täällä

Juntttimaisinta mitä tiedät

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Juntttimaisinta mitä tiedät

ViestiKirjoittaja tabularasa » 8.12.2021 08:57:43

Heikompien kiusaaminen ja pilkkaaminen.
Törmäsin facessa ryhmään: "Leikitään vanhoja ihmisiä internetissä". Olen kai jotenkin tuossakin suhteessa viallinen, mutta ei yhtään
naurata eikä huvita alkaa laskea leikkiä vanhempien ihmisten some -taidoista.
Kai se on ollut kautta aikojen noin, että nuoremmat kyseenalaistavat vanhempien arvot ja osaamisen. Jotenkin tuntuu mauttomalta.
Niin tyhmää, kun kaikki vanhenemme kovaa vauhtia ja pian nykyiset vanhusten pilkkaajat ovat itse ikäihmisiä.
On kyllä onneksi kulttuureita tuolla isossa maailmassa, missä vanhukset ovat arvostettuja. Välimeren ympäristö tulee nyt ensiksi
mieleen. Varmasti monet muutkin vanhat kansat kohtelevat vanhuksiaan arvostaen.

Samaan hengenvetoon voisi todeta, että lasten henkinen ja ruumiillinen pahoinpitely se vasta junttimaista onkin. Paljonkohan sen seurauksena on tullut yhteiskuntaan tunnevammaisia, mt-potilaita, päihteiden käyttäjiä?
tabularasa
Miedosti panostava jäsen

Re: Juntttimaisinta mitä tiedät

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 14.12.2021 20:03:08

Yksi asia on mikä kummastuttaa on TALOYHTIÖ_ON_ELÄMÄNI<3 ihmiset. :D :D :D :D tuntuu että niillä ei ole mitään muuta elämää kuin se taloyhtiö jossa ne asuvat eräs tällainen joka on PELLE 100% on eräs Suolahtelainen TUBETTAJA joka ei mitään muuta tee kuin jankuttaa sontaa
Olen KOIVIKSESTA, Älä siis rupee VINEE:.???? rupeeks Vinee..? HÄ??
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Edellinen

Paluu Sauna