Olet täällä

Juntttimaisinta mitä tiedät

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Juntttimaisinta mitä tiedät

ViestiKirjoittaja Peinteinen Joulu » 31.8.2021 15:35:16

Off topic: Mutta näillä marsuilla oli jopa nimet. Siihen marsuun mihin tutustuin oli nimeltään "Pilkku". Kaveri harvoin päästi niitä ulos häkistä koska niillä oli taipumusta jyrsiä perheen nahkakalustoa.
Joulun iloinen hetki saapuu
Peinteinen Joulu
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 31.8.2021 23:10:16

Nykyään lasken JUNTIKSI jo viimeiseksi otetun tatskan hehkuttaminen ja Sinkkuparitus-ohjelmien katsomisen :lol: :D :lol:
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 3.9.2021 02:03:13

^ Tosi-TV on kyllä kumma keksintö. Silloin kun se aikoinaan tuli(BB:stäkö se Suomessa alkoi?) ajattelin, että tämä on tällainen muotivillitys, joita tulee ja menee, mutta taisi tulla jäädäkseen. Mitä ilmeisemmin sille riittää katsojia, sekä ihmisiä, jotka niihin ohjelmiin haluavat. Ei sitä muuten tuollaisella syötöllä puskettaisi joka tuutista. En edes tiedä, millaisia kaikkia formaatteja nykyään pyörii, kun en noita niin seuraa. Joskus töllötin oli auki ja näin, tai oikeastaan kuulin, kun siellä mainostettiin Sex tapes Suomi -nimistä tosi-TV-sarjaa. Ajattelin, että ristus sentään, joko ne nuokin asiat haluavat levitellä telkkarissa kaikelle kansalle :shock: . Nykyään on somekin, jossa saa halutessaan levitellä kaikki asiansa ympäri nettiä ja saada sen 15 minutes in shamensa. Kai se on edelleen sitten eri asia päästä oikein televisioon.

Se huutokauppakeisari Palsanmäki ja vaimonsa ovat ihan hirveitä(Kyllä, olen joskus katsonut). Ei siinä vielä mitään, jos ovat juntteja ja osto-myyvät ylihinnalla typeriä romujaan. Duuni kai se on sekin ja ilmeisesti ollut kannattavaa. Se minut vetää murheelliseksi, että niin monet suomalaiset fanittavat tätä pariskuntaa ja pöljää ohjelmaansa aivan tosissaan. Menee jälleen usko ihmiseen, jos sitä nyt pahemmin on enää jäljellä :( .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 4.9.2021 13:06:45

Nytkin klo 16 on alkamassa YouTUbessa "rappiotubettajien" miitti Treella.. katsokaa, päihittää reilusti TOSITV:n tason :D :D :D :D
kanavat joilla livetetään ovat ainakin YouTubeJani ja RistoHML
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Ihmisen Lapsi » 7.9.2021 16:53:01

Brittiläiseit ääri-konservatiiviset Brexit-kannatajat. Muutakoon jenkkeihin jos Euroopassa olo ei maistu.
Joulu saapuu
Ihmisen Lapsi
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 8.9.2021 06:24:10

Ihmiset, jotka eivät tervehdi naapureita kerrostalossa(Miksei myös omakotitaloalueella tai rivitalossa).

Kuuluu ihan alkeellisimpiin käytöstapoihin, eikä se "moin" tai "terven" sanominen mitään maksa tai vie niin paljoa aikaa ja vaivaa, etteikö sitä voisi tehdä. Tai ihan vain nyökkäys, jos on syystä tahi toisesta puhekyvytön. Tervehtiminen ei myöskään tarkoita, että pitäisi sen enempiä ryhtyä sen naapurin kanssa kaveeraamaan. Itse moikkaan rapussa tai pihamaalla kaikkia vastaantulijoita, olipa kyseessä sitten naapuri, vieraileva tähti, posteljooni, siivooja, huoltomies tai joku epämääräinen hiippari.

Jos jollakulla on niin paha sos.fobia, että pikainen tervehtiminenkin oli ylitsepääsemätön suoritus, niin sen toki ymmärrän. Esim. tässä talossa asuu yksi äijä, joka vaikuttaa aidosti niin ahdistuneelta ja estyneeltä, että sen vuoksi ei tervehdi, vaan haahuilee vain seiniä pitkin, jos sattuu yhyttämään jonkun rapussa. Tuskin läheskään jokaisella tervehtimättä jättäjällä kuitenkaan on kyse tällaisista ongelmista.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 17.11.2021 06:19:32

Tämä only in Finland -kitinä. Ainoastaan Suomessa on hoidettu koronakriisi aivan päin vittua. Suomessa on kustu valtiontalous niin maan perusteellisesti, ettei missään muualla koskaan. Vain Suomessa pitää maksaa veroja. Julkinen terveydenhuolto on Suomessa niin kammottavalla tolalla, ettei sieltä selviä kukaan hengissä ulos. Vain Suomessa on ihan järjettömän tiukka alkoholilainsäädäntö tai vaihtoehtoisesti ainoastaan Suomessa juodaan liikaa viinaa. Vain Suomessa narkkarit kuljeskelevat kaduilla keskellä kirkasta päivää ja saa pelätä joutuvansa rikoksen uhriksi aina kun pistää nokkansa ovesta ulos jne., jne.

Näistä only in Finland -marisijoista tulee mieleen, etteivät ole tainneet paljoa ulkomailla käydä, siitäkin huolimatta, että siihen porukkaan kuuluu myös niitä, jotka ovat tiettävästi reissanneet enemmänkin. En voi kehuskella, että olisin itse kummoinenkaan maailmanmatkaaja, mutta kylläpä tuo selväksi käy jo ihan silloin tällöin uutisia vilkaisemalla, etteivät asiat tässä maassa nyt niin hirveän huonosti ole vs. aika hiton moni muu maailmankolkka :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja tabularasa (poistunut käyttäjä) » 20.11.2021 09:10:53

Junttimaista on trollailla keskustelupalstoilla muka nokkelana yrittäen saada aikaan riitoja. Omata vahvat mielipiteet jostakin, yleensä kaikesta, ja nähdä ne ainoana oikeana totuutena. Ja auta armias, jos joku sattuu olemaan erimieltä kyseenalaistaen kyseisen junttimestarin näkökulman! Silloin pöytä on katettu loputtomalle eipäs-juupas väännölle, jossa junttimestari pääsee nostamaan itseään kohtalaisen kirjoitustaitonsa avulla yrittäen nolata erimieltä olevaa.

Epäjunttimaista olisi keskustella asioista kunnioittaen sitä, että ns. demokraattisessa sananvapautta kunnioittavassa maassa on ihan luvallista olla asioista omaa mieltä ja jopa tuoda julki se oma mielipide. Ainakin toistaiseksi, vaikka huonompaan suuntaan ollaan menossa.

Jos esim. ei kuulu kirkkoon, kuten minä, tai ei usko Jumalaan, on junttimaista halveksia ja pilkata niitä, jotka sattuvat uskomaan.
Joillekin joulu on tärkeä, on junttimaista kirjoittaa silloin joulun keskiössä olevasta Jeesuksen syntymäpäivästä ivallisesti käyttäen uskoville tärkeästä Jeesuksesta sanaa Marian ja Josefin kakara. Tällaista hiljan jossain luin. Ylipäätään on juntimaista käyttää jonkun vauvasta sanaa 'kakara', vaikka ei olisi sellaista itse koskaan onnistunut tekemään. Tai pilkata uskoville tärkeitä asioita.
Jos jollekin jumala on lapsenomaisesti valkopartainen ukko pilven päälle, mitä väliä?
Toiselle se voi olla olematta, tai olla vaikka David Bowie.

Junttimaista on halveksia niitä, jotka ylipäätään elävät eritavalla kuin itse. Kuten Helsingin ytimessä asuvat saattavat halveksivat landella asuvia tyyliin: "Ainut syy muuttaa metsään on insesti ja se, että kukaan ei kuule, kun vaimo huutaa apua". Kun tuollaisen päästää suustaan tai näppikseltään, on turha yrittää poistaa junttimaista sammakkoaan sanomalla, että en minä sitä ihan noin tarkoittanut, kun paskat on jo housussa.
tabularasa (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 21.11.2021 05:46:51

^^^ Eipä se Vadelma koskaan myönnä erehtyneensä, saati, että jonkun eriävän mielipiteen/näkökulman omaavalla voisi olla ihan fiksuakin pointtia ajatuksissaan. Sitä en ymmärrä, millä tavoin tuo estää jotakuta muuta olemasta omaa mieltään ja kertomasta mielipidettään. Ei Vattua sentään pelätä tarvitse tai pitää jonakin auktoriteettina. Ei hän ketään kykene nolaamaan, paitsi tietysti niissä tapauksissa, joissa vastapuolella ei alunperinkään ole mitään kantavia argumentteja mielipiteidensä takana.

Mitä sinuun tulee, arvon tabularasa, niin ei se oma ulosantisikaan niillä monilla aiemmilla nimimerkeilläsi aina ole ollut kovin asiallista ja toisia kirjoittajia/yleensä ihmisiä kunnioittavaa. Aikamoista provoamista, vittuilua ja alatyyliä sieltä näppikseltäsi on monesti puskenut. Meinaatko, että omalla kohdallasi nämä junttimaiset sammakot ovat poistettavissa nimimerkkiä vaihtamalla?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja tabularasa (poistunut käyttäjä) » 21.11.2021 13:25:50

Kappas vaan Giovanni Italiasta on poistunut perusteellisesti koko palstalta, vaikka hän minulle tässäkin ketjussa kirjoitti. Sikäli vastaukseni alla hänelle on tarpeeton. Mielenkiintoista muuten, että toisilla on mahdollisuus poistua noin totaalisesti monien viestin kera nimimerkkeineen päivineen. Siihen lienee pätevä syy. Hän kuitenkin arveli minua kirjoitukseni perusteella 'pääkaupunkilaiseksi'.

Kadonneella Giovannilla meni veikkaus pahasti pensaikkoon, vai oliko se nokkela yritys saada minut kertomaan mistä olen. Yhtä stadilainen olen kuin Giovanni italialainen.
Ei sillä mitään väliä oo, mutta jostakin Kymenlaaksosta lienee hän. Ainakin antoi vankat vinkit asiasta.
Olen asunut vajaan vuoden Itä-Helsingissä ja kyllä viihdyin, mutta en voisi ajatella asuvani siellä loppuikääni. Ja aiemmassa elämässäni eri puolilla Vantaan lähiöitä ja viimeksi Tikkurilassa, mitä jäi parhaat muistot. Pääkaupunkilaista nuo lyhyet jaksot eivät minusta tee.
Ns. landeilua kokeilin kuihtuvassa pikkukaupungissa ja ei tosiaan ollut minun tuleva hautapaikkani siellä ei.

Lisäksi olen syntynyt niin maalla kuin maalla voi syntyä, metsänreunassa, talossa joka oli suuren 200 vuotta vanhan kuusen vierellä. En silti ole mies metsänreunasta, enkä metsien mies. Naapureina lapsuudessa oli lähinnä metsän eläimiä. Siksikin ehkä sattuu jonkun vihreän vittuilut maalla asumista ja landelaisia kohtaan.

Mikä helvetin 'arvon' tabularasa? Junttimaista on muuten olla tietävinään, että joku toinen on kirjoittanut jollakin toisilla nimimerkeillä tänne joskus tätä tai tuota. Ja arvailla mitä nimimerkkejä on joskus käyttänyt. Tuota tietoa voi olla palstan ylläpitäjillä, mutta ei luultavasti lääke- tai muissa päissään täällä samoilevalla.

Oletetaan että niin on käynyt, että muita nimimerkkejä olisi ollut, kuten edellä mainitulla vadelmalla, jonka hän on itsekin reilusti myöntänyt. Niin mitä sitten? Se kuulunee tähän päihteistä toipumisen prosessiin. Toipilaan oma asia, eikä kenekään muun. Jotkut toipuvat, toiset jatkavat hyväksi valitsemallaan tiellä nuppi sumussa hamaan loppuun. Toipumiseen kuuluu myös, ettei hyökkäile toisia kohtaan ja siten pura huonoa oloaan. Enkä koe fiksuna sitä, että alkaisin dissailemaan heikompia, tai huonommassa tilanteessa olevia kanssakulkijoita.

Ja jos, arvoisa winston, olisitkin oikeassa ja minä mahdollisesti olisin ollut täällä toisilla nimillä niin edelleen: Mitä sitten? Olisi mielenkiintoista kuulla mitä olettamasi muut nimimerkikkini ovat? Listaa esiin. Kerro samalla omasi. 12528 viestiä winstonina, kuinka paljon muilla nimillä?

Niin paljon en tätä pastaa itse rakasta, että olisin pöyhinyt kaikki kirjoitukset esiin ja tehnyt päätelmiä kukahan minkäkin nimimerkin takana esiintyy. Kun hei, elämää on plinkin ulkopuolellakin. Ettet muuten sekoita minua toiseen Tabula Rasaan, sellainenkin täällä näkyy kirjoitelleen. Oli työtapaturma, että lähes saman otin itselleni.

Tämän tabularasan rekkasin, koska minulla oli dosetissa kysymys kahdesta lääkkeestä, niiden vaikutuksista ja vieroitusoireista.
Kukaan ei siihen ole viitsinyt vastata, vaikka tietoa löytynee, muttei halua antaa sitä vertaistukea. Jota varten tämä foorumi lienee joskus perustettu.
Olen riippuvuuksieni kanssa aika hyvässä tilanteessa ja uskon tilanteeni olevan hallinnassa vuoden sisällä. Sitten se on morjens tälle foorumille. En tosiaan aio jäädä tänne viisastelemaan kun pää on lopullisesti kirkas. Viisastella voi muilla mestoilla ihan kyllikseen halutessaan.

ViestiKirjoittaja tabularasa (poistunut käyttäjä) » 21.11.2021 20:50:10

Junttimaista alentua vääntämään tällaisella pastalla jostain asiasta millä ei ole mitään merkitystä.

Huuhkajat -hypetys ja vouhkaaminen siitä, että Suomi olisi muka jotenkin hyvä potkupallossa.
Erityisen junttimaista oli kyseisen jengin riemu, kun paikka EM-kisoissa oli varmistunut pari vuotta sitten. Letkajenkka lentokoneessa
paluumatkalla. Mä häpesin. Samoin kun jonkun Pukin terveiset Portugalin Ronaldolle ennen tulevaa ottelua. Häpesin vielä lisää.
Pukki on Kymenlaakson poikia :wink:

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.11.2021 05:38:19

tabularasa kirjoitti:Oletetaan että niin on käynyt, että muita nimimerkkejä olisi ollut, kuten edellä mainitulla vadelmalla, jonka hän on itsekin reilusti myöntänyt. Niin mitä sitten?

Sanoinko, että sillä on jotakin väliä, onko jollakulla ollut monta nimimerkkiä tai montako nimimerkkiä jollakulla on ollut? En sanonut. Ei ole kovin kohteliasta myöskään alkaa keuhkota täysin asian vierestä. Ei minua haittaa yhtään, jos joku vaihtaa nimmaria, kuin sukkia. Pointtini oli, että minusta on sangen erikoista ohjeistaa toisia netiketistä, jos se ei ole itsellään hallussa. Viittaus aiempiin nimimerkkeihisi oli olennaista ainoastaan tuon asian selventämiseksi.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja tabularasa (poistunut käyttäjä) » 23.11.2021 09:32:16

Winston-84 kirjoitti:
Sanoinko, että sillä on jotakin väliä, onko jollakulla ollut monta nimimerkkiä tai montako nimimerkkiä jollakulla on ollut? En sanonut. Ei ole kovin kohteliasta myöskään alkaa keuhkota täysin asian vierestä. Ei minua haittaa yhtään, jos joku vaihtaa nimmaria, kuin sukkia. Pointtini oli, että minusta on sangen erikoista ohjeistaa toisia netiketistä, jos se ei ole itsellään hallussa. Viittaus aiempiin nimimerkkeihisi oli olennaista ainoastaan tuon asian selventämiseksi.

Mun pointti taas oli, että ei ole kovin fiksua pilkata toisille arvokkaita asioita vain koska ne poikkeavat omista näkemyksistä. Niin netissä, kuten netin ulkopuolellakaan se ei ole kovin viisasta. Oli sitten kysymys uskonnosta, politiikasta, tai mistä tahansa. Minä en nimiä maininnut. Täällä keuhkoavat ihan toiset, kuin minä, btw.
Mun puolesta oli tässä. Ketjun otsikon mukaisia junttimaisuuksia saatan kyllä vielä kertoa, jos sellaisia tulee mieleen.

ViestiKirjoittaja tabularasa (poistunut käyttäjä) » 3.12.2021 09:39:37

Junttimaista on, että taloyhtiön neljän tunnin vieraspaikalla joku ilmeisesti talossa asuva on alkanut pitää autoaan jatkuvasti.
Kun on se yksi ainoa vieraspaikka ja muillakin asukkailla saattaa käydä ihan oikeitakin vieraita.

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 6.12.2021 06:07:20

tabularasa kirjoitti:Junttimaista on, että taloyhtiön neljän tunnin vieraspaikalla joku ilmeisesti talossa asuva on alkanut pitää autoaan jatkuvasti.
Kun on se yksi ainoa vieraspaikka ja muillakin asukkailla saattaa käydä ihan oikeitakin vieraita.

Tämä voi olla niitä juttuja, kun joku ei-virallisesti-talossa-asuva luuhaa jatkuvasti seurustelukumppaninsa tai vaikkapa vanhan äitimuorinsa kämpillä ja katsoo oikeudekseen vallata vieraspaikka. Rekkarin perusteellahan se selviää, kenelle auto kuuluu. Sitten vain noottia sinne suuntaan. Ei se välttämättä mitään auta, jos kyseinen henkilö ei näe toiminnassaan mitään väärää. Onhan se teknisesti ottaen vieras, jos ei ole talossa kirjoilla ja jos vielä vaivautuu välillä siirtelemään autoaan tai edes pysäköintikiekkoa. Pitäisi palkata pysäköintivalvonta päivystämään sinne parkkipaikalle tai ainakin harrastaa aktiivista kerrostalokyttäämistä, että sen saisi pätevästi narautettua tuosta.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna