Olet täällä

Juntttimaisinta mitä tiedät

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Juntttimaisinta mitä tiedät

ViestiKirjoittaja Chas » 29.8.2015 06:13:25

No joo, siis me ollaan kaikki vaan ihmisiä ja monesti itsekin käyttäydytään sillä tavalla, joka ärsyttää itseä. Mulla on joku helvetinmoinen angsti siitä, että jos joku ihminen alkaa korottamaan mulle ääntään, niin mulla napsahtaa helposti päässä. Se on joku sellanen juttu takuulla lapsuudesta, kun ei ikinä saanut sanottua vastaan ja pelkäsi. Sitten mä sanon tai korotan ääntäni ja sanon todella vittumaisesti jotain takaisin. On sellanen angsti päällä, ettei yksinkertaisesti jaksa enää ottaa joiltain tuntemattomilta ihmisiltä mitään paskaa vastaan. Myöhemmin hävettää ne rajut reaktiot.

En mä ikinä mitään tee (no nuorena kännissä on tehnyt typeryyksiä joskus). Me ollaan miehen kanssa molemmat tosi räjähtäviä ja adrenaliinit iskee helposti päälle, jos joku alkaa aukomaan päätään tai syyttää jostain mitä ei ole tehnyt, erityisesti jos on ottanut alkoholia, mut sitä vaaraa ei nyt ole.

Aargh, mulle on jäänyt yks paha kirosana päälle ja olen valitettavasti sitä käyttänyt yleisillä paikoilla vanhingossa. Eli jos jotain vaikka tippuu lattialle niin multa vaan pääsee "No voi pillu". :oops: Tai voi hevon vittu. Siis pelkkä vittu olisi paljon parempi kirosana kun se pillu tai hevon vittu - junttimaistako? Kyllä todellakin.
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 29.8.2015 06:26:15

Junttimaista on se, kun jotkut ihmiset eivät osaa pyytää anteeksi. En puhu nyt mistään sen syvällisemmistä ihmissuhdekiemuroista, vaan ihan sellaisista tilanteista, kun joku tönäisee toista vahingossa bussissa/kaupassa/kadulla. Silloin olisi ihan kohteliasta tokaista "anteeks" tai vaikka ihan "sori". Kyllä se riittäisi, ei nyt moisen asian tähden mitään sen suurempia hyvittelyjä tarvita, mutta se ärsyttää, jos se tönäisijä mölähtää vain "oho" tai jotakin vielä epämääräisempää "möhhöh" ja parhaimmillaan/pahimmillaan jää vielä tuijottamaan tönäisynsä kohdetta, kuin se olisi juuri tipahtanut siihen ulkoavaruudesta :roll: :x .

No, ylipäätään se, ettei hallitse edes alkeellisimpia käytöstapoja, eli osaa esim. sanoa kaupan kassalle moi ja kiitos tai tervehtiä bussikuskia noustessaan kyytiin, on junttimaista.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 29.8.2015 06:34:45

Nyt pääsit asian ytimeen Winston, muakin vituttaa tollanen. Mä aina sanon, anteeks jos tönäisen jotain laukullani tms. Pahinta on jos joku tönäsee eikä sano mitään. Ei edes mölise. :lol:
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kirkas » 29.8.2015 17:50:31

^
Ei mua toi sinänsä oo häirinnyt kun yleensä mulle ei oo noin käynyt, eli jotain anteeks pyydön tapasta on yleensä sanottu. Ja itsellä toi anteeks tai sori tulee aina ihan automaattisesti, en kehtais olla tuppisuuna.
thats it!
kirkas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja veturi-vesku » 31.8.2015 20:36:42

Jengi ketä ei vejä roinaa.vityun iDIOOtit
LEGALISE SUBU-TEKS!!!
veturi-vesku
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 9.1.2016 00:29:29

Junttia on nimitellä toisia ihmisiä rasistisesti julkisella paikalla. :evil:

Tuossa olin palailemassa lataamoon ja bussipysäkille tuli sitten romaninainen ja se vaihtoi mun kanssa pari sanaa. Eiköhän sieltä sitten hyökännyt joku juntti ölisemään, että "mustalaiset ei koskaan tee töitä, menkää töihin yhteiskunnan elätit" ja blaablaablaa. Ärsytti mua jo ihan heti kun se avasi suunsa, mutta kun se suunsoitto jatkui, niin siinä vaiheessa munkin sanainen arkku aukesi. Oli pakko käskeä lopettamaan pään aukominen ja lisäksi nyt anonymiteetin vuoksi kirjoitan sensuroidusti, että eräs sukulaiseni on puoliromani ja on töissä ihan korkea-arvoisessa asemassa ja kysyin, että missäköhän itse mahtaa olla töissä, aika satavarmuudella ei varmaan ainakaan paremmassa työpaikassa, että kyllä ne joskus töitäkin tekevät. :lol: :evil: Kyllä se oli hiljaista rouvaa sitten.

Se on ihme tunne, kun suuttuu jostain asiasta niin paljon, että menettää kontrollin ja vaan suusta ryöppyää suorat sanat. Minä kun olen perusluonteeltani melko ujo ja rauhallinen. Mutta tarpeeksi kun ärsyttää niin... Osaan mäkin sanavalmis olla.

Tää melkein voisi mennä vittumaisiinkin, kun alkoi vituttaa niin paljon. Juu, kyllä mä tiedän, että tosi monet romaneista ei käy töissä, eikä ne sanomiset muhun hlökohtaisesti osuneet, koska en ole suoraa sukua kellekään romanille, mutta ärsytti, että pitää olla niin juntti, että aukoo päätänsä täysin tuntemattomalle ihmiselle, josta ei tiedä yhtään mitään.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja grip » 9.1.2016 16:36:34

Kuva

Tällä hetkellä tämä sankari. Kuinka vitun kujalla voi ihminen olla? Kyseessä siis Jukka Wallin.
grip

KRP ja HUS on junttimaisinta mitä tiedän

ViestiKirjoittaja Gamemaster » 9.1.2016 16:48:39

Nnaana kirjoitti:Se on ihme tunne, kun suuttuu jostain asiasta niin paljon, että menettää kontrollin ja vaan suusta ryöppyää suorat sanat. Minä kun olen perusluonteeltani melko ujo ja rauhallinen. Mutta tarpeeksi kun ärsyttää niin... Osaan mäkin sanavalmis olla.

Joo, sattuuhan sitä! mulle tulee just 23 päivää täyteen mielisairaalan mielipidevankeudessa kun olen ollut sanavalmis niin netissä kuin tosimaailmassakin. Eli KRP:n ja HUS:in solmima YYA-sopimus on junttimaisinta mitä tiedän! :lol:
Gamemaster
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 9.1.2016 18:10:38

^ Juu ja mulla on täynnä about 200 päivää mielisairaalassa, varmasti osakseen myös suunsoitonkin takia. ;) Aika junttimaista.

Mites Narkkis, alkaako hiipiä pelko niskaan, jos mietit että joutuisit viettämään 200 päivää siellä Kelliksellä? :lol:
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

No Fear

ViestiKirjoittaja SoiKannel » 9.1.2016 18:29:37

Nnaana kirjoitti:Mites Narkkis, alkaako hiipiä pelko niskaan, jos mietit että joutuisit viettämään 200 päivää siellä Kelliksellä? :lol:

Eiköhän Pelaajamme ole hoksannut ajan olevan vain illuusiota eikä pelkoa ole :mrgreen:

Father Time
https://www.youtube.com/watch?v=bxegqv87JhA

Kuva
SoiKannel
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pohjattoman nuiva » 9.1.2016 19:03:18

grip kirjoitti:Kuva

Tällä hetkellä tämä sankari. Kuinka vitun kujalla voi ihminen olla? Kyseessä siis Jukka Wallin.

Tämä. Aivan käsittämätöntä paskaa myös ukon horinat fb:ssä

Sen verran haluan tuoda oman mielipiteeni asiaan, että Rakel Liekki on omalla aikaisemmalla toiminnallaan aiheuttanut sen, että tietyntyyppiset miehet eivät enää tunnista oikeaa tai väärää käytöstä häntä tai muitakaan naisia kohtaan. Tämän tyyppiset miehet ovat henkisesti epävakaita ja ovat yhteiskunnan palveluiden kautta autettavissa ja parannettavissa.

Tässä ollaan täsmälleen samalla tasolla, kuin maturaiskaajat ja heitä puolustelevat hc-suvakit, jotka katsovat pikkutytöt syyllisiksi siihen, ettei vieraan kulttuurin edustaja ymmärrä ettei ilman huivia puistossa oleileva tyttö välttämättä halua antaa.
Pohjattoman nuiva
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pohjattoman nuiva » 28.2.2016 09:29:14

Eilen kävelin erään paikallisen marketin parkkipaikalla kohti autoani, kun havaitsin autonsa vieressä puhelimeen ruotsia puhuvan, tällaisen stereotypisen suomenruotsalaisen näköisen keski-ikäisen herrasmiehen. Ohi kävelee ehkä itseni ikäinen mies, joka käy huutamaan: "Nyt ollaan Suomessa, puhu vitun kusipää suomea". Tämä mies keskeyttää puhelunsa ja toteaa jokseenkin näin: Suomessa ollaan joo, ja minä puhun äidinkieltäni juuri siellä missä haluan. Tiesitkö muuten, että Suomi on kaksikielinen maa? Mies jatkaa puheluaan ja tämä hörhö jää matkan päähän vielä uhoamaan ja huutelemaan jotain. Katselin hetken tilannetta, lopulta tämä vahvassa humalassa ollut luuseri poistui paikalta.

Hienointa oli nähdä, kuinka tämä Volvo-mies ei vähääkään provosoitunut. Teki mieli alkaa itsekkin huutelemaan ruotsiksi jotain :lol: Vittu mitä mulkkuja.
Pohjattoman nuiva
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pasuuna » 28.2.2016 15:10:59

Hyvinvointi ja vauraus kulkevat käsi käsdessä. Ne ovat erottamattomia toisistaan. Suomi on vauras maa, alhaisimmalla mittapuulla. Vauraus perustuu ennenkaikkea ihmisiin, ihmisten väliseen yhteistyöhön. Kylmässä Suomen maassa viihtyvät he, ketkä ovat yhteistyöhalukkaita. Hyvinvointi ja sitä kautta vauraus perustuvat sille, että kaikilla yhteiskunnan jäsenillä on perushyvinvointi turvattu. Suomessa on hyvä sosiaaliturva, mutta eläminen on myös Suomessa erittäin kallista. Ahnehtivien talouskilpailijoiden on siis turha valittaa. Usein luovimpia tulee heistä, ketkä eivät sovi koneiston rattaiksi ja usein joutuvat turvautumaan "etsimis"ajanjaksoon. Jonkinlainen osuus on myös heitä, ketkä tekevät ilmaiseksi enemmän hyvää ja vähemmän pahaa, kuin jotkut hyvin tienaavat. Opimme omat läksymme ja maamme tilanne paranee sitä nopeammin, mitä useampi alkaa työskentelemään yhteiselle edulle, ei vain itselle.

Moni kulttuurivaalija matkustelee lentokoneella ympäri maailmaa, ostaa asuntoja etelästä, muuttaa väliaikaisesti tai joskus pysyvästi. Kaikissa maissa ihmiset hurahtavat kuka mihinkin kulttuureihin milloinkin. Pohjoisessa syödään talvellakin etelän viilentäviä hedelmiä ja muita eksoottisia ruokia arkipäiväisesti, moni edes miettimättä kustannuksia tai kotimaisia vaihtoehtoja, jotka usein sopisivat ilmastollisissa olosuhteissa, sekä genettisesti paremmin. Samoin on monen muunkin asian kohdalla. Minä kannatan vahvasti paikalliskulttuurellisuutta. Mutta ihmiset vaativat kuitenkin aina olla vapaita olemassaolevien mahdollisuuksien suhteen. Ihanneutopiani on maailma, jossa koko ihmiskunta toimii yhtenä siten, että kaikissa kulttuureissa, niiden syntysijoillaan on ylelliset ja ilmaiset oltavat jokaiselle. Saasteita ei ole, joten ruokaa voi kasvaa joka puolella. Joka puolella on myös villiä karjaa.

Viihtymistiloja on joka lähtöön, kuten asuinkommuunejakin, joissa ihmiset elävät yhdessä ja ovat siten motivoituneet tekemään ja jakamaan töitä. Tiloja on rauhallisuuden suhteen joka lähtöön. Näin ihmiset olisivat vapaita liikkumaan saasteettoman tekniikan puitteiden nopeuksissa edelleen ympäri maailmaa, mutta eivät tarvitsisi kantaa mitään mukanaan, kulttuurista kultuuriin, jotka olisi elvytetty rikkaiksi. Ei kukaan ilman omaa työpanosta kauaa jaksaisi asua tai matkustaa, kuin maan paossa.

Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta.

Yksi keino erottaa värejä on ottaa tarpeeksi takaisin päin.
Pasuuna
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Totuus vai tequila » 28.2.2016 21:08:10

Tässä ollaan täsmälleen samalla tasolla, kuin maturaiskaajat ja heitä puolustelevat hc-suvakit, jotka katsovat pikkutytöt syyllisiksi siihen, ettei vieraan kulttuurin edustaja ymmärrä ettei ilman huivia puistossa oleileva tyttö välttämättä halua antaa.

Aivan umpityhmä väite. Kuka tommosta muka oikeasti väittää? Jännä, että meitä "suvakkeja" haukutaan just tommosista asioista, muttei yleensä löydy kuitenkaan mitään evidenssiä, että joku todella näitä raiskaajamatoja puolustaisi tuolla tavoin.
Henry (Barfly): Some people never go crazy. What truly horrible lives they must lead.
Totuus vai tequila
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pohjattoman nuiva » 28.2.2016 22:50:26

Totuus vai tequila kirjoitti:

Aivan umpityhmä väite. Kuka tommosta muka oikeasti väittää? Jännä, että meitä "suvakkeja" haukutaan just tommosista asioista, muttei yleensä löydy kuitenkaan mitään evidenssiä, että joku todella näitä raiskaajamatoja puolustaisi tuolla tavoin.

Onhan näitä eri henkilöiden puheenvuoroja ollut, joissa tullaan siihen päätelmään, että suomalaisen miehen tekemä raiskaus, ja Lähi-Idän tai Afrikan miehen tekemä raiskaus eivät ole saman arvoisia tekoja, koska kehitysmaalainen ei mahdollisesti tiedä tekevänsä väärin. Voin tarvittaessa kaivaa sitä evidenssiä, mutta en tähän kellon aikaan.

Kun itseäsi tituleeraat suvakiksi, voit varmaan vastata miksi uskot monikulturismi nimiseen ideologiaan? Ideologiaan, joka on luonut ympärilleen ainoastaan köyhyyttä, kurjuutta ja näköalattomuutta. Monikulturismi on kuin kommunismi, ihan mukavaa teorian tasolla, mutta käytännössä kumpikaan ei ole missään toiminut edes välttävästi.
Pohjattoman nuiva
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna