Olet täällä

Juntttimaisinta mitä tiedät

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Juntttimaisinta mitä tiedät

ViestiKirjoittaja grip » 30.11.2014 01:19:15

Ei nyt ihan mee ehkä junttiuden puolelle toi "alisuoriutuminen".

- Parin markan hiusvärjäykset, usein väh. kahdella värillä.

- Ns. Edm-musan täysillä luukuttaminen autostereoista.ysärillä käytettiin nimitystä "amispop" samasta menosta
grip

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.11.2014 05:50:31

Junttimaisinta, mitä tiedän, on kirjoittaa juntti kolmella t:llä :wink: . Hehei, hauska ketju, älkää, plz, ottako tätä liian vakavasti, ettei tätä ainakaan ihan heti lukittaisi :D . Allekirjoitan suuren osan tässä jo mainituista jutuista, vaikken niitä niin kovin perusteellisesti ehtinytkään vielä lukea. Pitää miettiä hieman paremmin heränneellä päällä, josko keksisin jotakin "omaakin".

hilbert kirjoitti:Minä ainakin väännän sätkiä, vaikka olisi toisten mielestä kuinka junttimaista.

Minäkin poltan ihan liikaa tupakkaa, myös sätkämuodossa, sekä esim. juon itseni tämän tästä hirvittävään örvellyskänniin, vaikka nuo ovat omasta mielestänikin niin vitun junttimaista toimintaa, että oikein oksettaa ja hävettää :roll: :oops: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja sakeiv ätään » 30.11.2014 06:33:14

Se nyt on ihan samantekevää polttaako joku sätkiä vai tehdastupakkaa. Sätkistä tekee junttia se kääntäminen ja sen topan kanssa puljaaminen yleisillä paikoilla. Kai niitä voisi kääntää vaikka himassa sen verran, että riittää. Nuuskaaminen on myös mielestäni kohtuullisen junttimaista. Se räkiminen ja biittien heittely esim. kattoon :roll:

Ja joo, tosissaan ei parane ottaa. Varmasti jokaisesta löytyy joku piirre, jota joku toinen pitää junttina.
Siellä missä on hippejä ja hamppua, tarvitaan Nokian kumipamppua
sakeiv ätään
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.11.2014 06:52:57

^ Mä pidän nuuskaamista vielä junttimaisempana, kuin tupakanpolttoa, vaikka nuuskaamisesta ei niin pahaa haittaa ympäristölle aiheudukaan, ellei nyt oteta lukuun sitä biittien väistelyä :x :mrgreen: . Räkiminen yleensäkin on ihan vitun junttimaista. Itse pyrin kääntämään sätkät kotona valmiiksi, en siksi, että se topan kanssa puljaaminen mua nyt enää sen enempää hävettäisi, kuin tupakointini noin muutenkin, mutta se on paljon käytännöllisempää napata valmiiksikääritty sätkä jostakin askista keskellä katua, kuin alkaa levitellä niitä sätkätarpeitaan ympäriinsä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja sakeiv ätään » 30.11.2014 07:06:12

Winston-84 kirjoitti:^ Mä pidän nuuskaamista vielä junttimaisempana, kuin tupakanpolttoa, vaikka nuuskaamisesta ei niin pahaa haittaa ympäristölle aiheudukaan, ellei nyt oteta lukuun sitä biittien väistelyä :x :mrgreen: . Räkiminen yleensäkin on ihan vitun junttimaista. Itse pyrin kääntämään sätkät kotona valmiiksi, en siksi, että se topan kanssa puljaaminen mua nyt enää sen enempää hävettäisi, kuin tupakointini noin muutenkin, mutta se on paljon käytännöllisempää napata valmiiksikääritty sätkä jostakin askista keskellä katua, kuin alkaa levitellä niitä sätkätarpeitaan ympäriinsä.

Niin no, nuuskaaja ei tosiaan aiheuta harmia ympäristölleen. Ja kyllähän monilla tupakoijillakin tuntuu se syljen eritys olevan hyvinkin voimakasta. Typeriä tapoja toki molemmat. En tiedä kuinka voimakkaita vieroitusoireita tupakointi aiheuttaa, mutta nuuskaamisen lopettaminen oli ihan todella aika rankka rasti.

Junttimaisinta, mitä tiedän, on kirjoittaa juntti kolmella t:llä

Sillälailla, nyt vasta huomasin. Minähän nyt olen toki ihan totaalinen juntti. Vaimoa tuntuu toisinaan häiritsevän hortoiluni pitkin ruokakauppoja missälie pieruverkkareissa ja reinoissa.
Siellä missä on hippejä ja hamppua, tarvitaan Nokian kumipamppua
sakeiv ätään
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 30.11.2014 08:38:04

Mun mielestä tatuoinneista yleensä turhimpia on ne 10 x 10 cm kuvat ja toki turhimpia tehdäkin. Miks helvetissä pitää ottaa tatuointi, jos ei sitä kehtaa edes käyttää? Nyt kun aiheeseen päästiin, niin tatuoijat eivät yleensäkään voi/pysty tehdä jotain monimutkaista tatuointia tulitikkuaskinkokoisena kuvana. Koittakaa itse piirtää 10 x 10 cm alueeseen, joku hieno piirrustus. Se ei ole mahdollista, siksi ne sanovat, että tätä kuvaa ei voi toteuttaa näin pienenä.

Junttiutta on myös asioiden arvostelu, ottamatta selvää, mitä se vaatii. Ihan jokainen jamppa joka tilaa tatuointikoneen netistä, ei ole mun mielestä tatuoija. Se on vaatii ensinnäkin piirtotaitoa, taitoa yleensäkin ja tilan tajua, myöskin sen tajuamisen ettei helvetin yksityiskohtaista kuvaa saa tehty 10 x 10 cm tilaan. Suomessa ne jopa sanovat sen asiakkaalle, jos tatuoijalla on yhtään ammattiylpeyttä.

Mutta mun mielestä juntteja on lähinnä ihmiset, jotka puuttuvat toisten ihmisten asioihin, ellei ole aihetta. Mun mielestä tuulipuvut on vitun rumia, mutta en pidä juntteina ihmisiä, jotka niitä käyttävät.

Tiedättekö mikä vasta junttimaista on? Kuulla 50-vuotiaalta räkäkännissä olevalta täti-ihmiseltä terassin ohi kävellessä, kuinka rumia tatuointisi ovat. Eipä mulla tule mieleen kuulutella ihmisille miten vitun rumat niiden vaatteet on tai naama. Mutta meitä on moneen junaan... On niitä jotka huutelevat, ja niitä jotka ovat sen yläpuolella. :twisted:
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nasaalisti » 30.11.2014 11:57:59

- Ihmiset, jotka etenkin lentokoneessa (toki muuallakin) kiskovat viiniä jne. järkyttäviä määriä, kun ilmaiseksi saa. Etenkin pitkällä lennolla tuollainen vieruskaveri on todella ärsyttävä - myös lentoemäntien mielestä. Ja ne jotka urputtavat siitä, kun lennolla x juomat ovat maksullisia. Ei esim. Finskin käytäntöjä ihan niin vaikea ole ymmärtää, jos niihin vain perehtyisi.

- ilmaisten asioiden kerjääminen kaupan päälle oli kyseessä sitten telkkarin tai auton osto. Tinkiminen ylipäätänsä Suomessa.

- Ne turistit ulkomailla, jotka puhuvat vain suomea eivätkä edes yritä puhua englantia. Haloo, kyllähän nyt jokainen osaa sanoa edes kiitos englanniksi..

- Kännykän pitäminen täysillä äänillä luennoilla, kokouksissa jne. koska "mä odotan tärkeää puhelua". Ei sit värinä riitä tai edes pienemmät äänet. Sit sitä puhelinta kaivetaan laukusta puol minsaa ja sanotaan "mun on pakko ottaa tää"..
Läppää asiasta ja asian vierestä

nasaalisti@hotmail.com
nasaalisti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 30.11.2014 18:25:08

Junttimaista on omaan pelkkään napaan keskittyminen. Ja ettei osaa kunnioittaa kaikkea sitä hyvää, mitä ympärillä on, vaan vaatii vaan enemmän ja enemmän, lisäksi vielä sitä, ettei sitä hyvää saa antaa kenellekään muulle. Ei varsinkaan niille, jotka sitä eniten tarviis.
LOVE is kindness, HATE is blindness.
iina
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hailioquel » 30.11.2014 21:57:58

-Huumemaailman/käyttämisen ihannointi (paistaa läpi vaikka aiheesta ei suoraan puhuttaisikaan). Harvoin kukaan edes sanoo suoraan ihannoivansa, mut kyl sen silti spottaa. Eniten mua vituttaa se, että mäkin nuorena vähän salaa ihannoin huumeita kun vertasin esim. juopotteluun. Ajattelin että mieluummin huumeet kuin alkkis -läträys. Nyt myöhemmin sitä pitää kaikkia riippuvuuksia samanlaisina pääpiirteittäin.

-Keltaseks värjätty tukka blondaamisen toivossa.

-Se on junttia kun ei näytetä bussille kunnolla kättä kun haluaa sen pysähtyvän. Oletetaan että kyllä se kuski tajuaa kun vain seisoo vähän pysäkistä erillään. Justjoo...

-Laihuuden ja tatuointien paheksunta. Samalla logiikalla olis ok huudella lihaville kadulla että hyi vittu miten rumaa tai paheksua ihmistä että vähän sä oot lame kun et halua tatuointeja. Hohhoijaa.

-Holtiton ruokavalio. Tää onkin aika arka aihe eikä missään nimessä kuulu mulle, mutta jos tässä oikein mielipiteen saa sanoa, niin eineksien syöminen on musta älyttömän junttia, jos sitä harrastaa useita kertoja viikossa. Oman safkan tekeminen ei ole todellakaan aika-kysymys. Joskus jos on liikenteessä koko päivän niin on ihan ok vetää joku lätty akuuttiin hätään, mutta jos ruokavalio koostuu pitkälti täysvalmisteista, niin sorry vaan, musta se on junttia.

-Mä kans vähän ihmettelen ihmisiä jotka käärivät sätkiänsä tyyliin jossain terveyskeskuksen odotustilassa. Siis ei mua häiritse, yhtään, mut jos mä harrastaisin sätkiä, niin käärisin himas valmiiks. Mut tää on niin pieni paha etten mä juurikaan ajattele sitä junttimaiseksi.
Hailioquel
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja piitsu » 30.11.2014 22:04:21

Mies pyytää naista ulos syömään, treffit on sovittu ja pari tuntia ennen H- hetkeä kundi varmistaa txt-viestillä "Ethän sä ajattele että mä aion sunkin ruoat maksaa?" ..kuinka ollakaan daami ei koskaan ilmesty ravintolaan. :lol:
piitsu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Fernetti » 30.11.2014 22:15:42

Tampereen murre.
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen?
Fernetti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja iina » 30.11.2014 23:30:20

^^
:lol:
LOVE is kindness, HATE is blindness.
iina
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 1.12.2014 05:53:32

piitsu kirjoitti:Mies pyytää naista ulos syömään, treffit on sovittu ja pari tuntia ennen H- hetkeä kundi varmistaa txt-viestillä "Ethän sä ajattele että mä aion sunkin ruoat maksaa?" ..kuinka ollakaan daami ei koskaan ilmesty ravintolaan. :lol:

Ei saatana. Ei ole ONNEKSI sattunut omalle kohdalle :lol: . Tosin tapasin mieheni 17-vuotiaina ja silloin juotiin pussikaljaa puistossa. :lol:
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 1.12.2014 06:16:01

ROSKAAMINEN :evil: :twisted: .

Ei voi olla niin tuskallisen vaikeaa raahata puistopiknikillä oltuaan niitä jätöksiään lähimpään roskikseen tai kantaa tyhjentynyttä tupakka-askia max. muutama kymmenen metriä mukanaan, kun kyllä jokin roskis kuitenkin pian tulee vastaan, eikä se paljoa paina. Jotenkin se metsäpolun varteen heitetty nenäliina tai kadulle pudotettu karkkipussikin vielä menettelevät, vaikka typerää sellainenkin roskien viskely on, mutta, voi vittu, näitä runkkuja, jotka raahavat ongelmajätteensä jonnekin metsätien varteen :twisted: . Itse myönnän heitteleväni melko surutta tupakannatsojani kadulle, jollei minkäänlaista tuhkakuppia ole näkösällä :oops: , mutta eipä se suurta vaivaa vaatisi pitää jotakin tiivistä pikkupurnukkaa mukanaan, mihin tumpit voisi tarvittaessa tunkea :? . Jos istun jossakin puistossa tai rannalla pussikaljapiknikillä ja poltan siinä ohessa toki useammankin tupakan, niin silloin käytän esim. tyhjää bissetölkkiä tuhkakuppina.

Myös minun mielestäni tuo, että puhuu ulkomailla suomea paikallisille ja vielä olettaa, että niiden on ymmärrettävä sitä, on vitun junttia. Jos oma kielitaito ei riitä, niin kannattaa ottaa mukaan kaveri, joka osaa edes ne englannin alkeet. Tuohon liittyen, on todella junttimaista lähteä käymään "komeasti" ulkomaan matkalla, eli tunkea johonkin turistirysään, jossa voi tutusti ja turvallisesti katsella muita kännisiä suomalaisia ja syödä junttituristeille tarkoitetuissa mestoissa lihapullia ja muussia, minkä omalta örvellykseltään ehtii. Sitten voi hankkia sen eksoottisen kokemuksen syömällä kerran ns. paikallista ruokaa ja kummastelemalla sitä, vaikka se olisi jotakin peruspaellaa, sekä käydä kerran opastetulla kierroksella katsomassa jotakin turhaakin turhempaa paikallista nähtävyyttä, joka on järjestetty sinne lähinnä näiden junttituristien iloksi. Sen jälkeen voikin koto-Suomessa leveillä sillä, kuinka tuli käytyä ulkomailla. Minä en moisesta maksaisi(vaikka saisin matkan halvallakin) ja vaivautuisi liikkumaan oikein lentokonekyydillä, kun tuon kaiken voin hoitaa ihan täällä meidän käpykylässämmekin :roll: .

Eiväthän tuollaiset reissut ole enää niin kovasti muodissa, eiväthän :| ???
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 1.12.2014 11:09:47

^ Kyllä ne ovat! :lol: Olin Ateenassa muutama vuosi sitten, no siellä ei ollut onneksi juurikaan suomalaisia turisteja, koska tais olla jopa ei-suositeltavaa matkustaa sinne sen poliittisen tilanteen vuoksi, mut itse olin hoitamassa ihan muita juttuja. No, anyways, heti kun meni saaristoon päin, niin kyllä siellä oli Suomi-turisteilla oikein turistimeno päällä. ;) Sieltä kuului oikein suomiperkeleet ja arvatkaa vaan oliko joka toinen kännissä sitten lennolla takaisin. :roll: No mutta kyllä swedut ja englantilaisetkin osaavat, olen huomannut niidenkin sikailevan suomalaisten veroisesti matkoillansa.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna