Olet täällä

Juntttimaisinta mitä tiedät

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Juntttimaisinta mitä tiedät

ViestiKirjoittaja Fernetti » 1.12.2014 11:11:31

Korkinkadottaja. :roll:
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen?
Fernetti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 1.12.2014 11:15:36

Niin ja murteista, entäs sitten Turun murre? :lol:
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Fernetti » 1.12.2014 11:32:53

Mä meinasin laittaa savon, pohjanmaan, ja turun murteen tuohon viestiin. Mutta tampereen murre voitti niin kirkkaasti tässä junttiasiassa että noi muut jäi kauas taakse. :lol:
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen?
Fernetti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja sakeiv ätään » 1.12.2014 12:11:43

En kyllä alkuunkaan ymmärrä kuinka murre voi olla junttimaista. Kirjakieltäkö sitä pitäisi puhua? Aika karua, että jokainen kummelikieltä molottava tamperelaistyttö tai poika on tuomittu ikuiseen junttiuteen :D

-Naiset joilla on hiuksissaan 2-4 eri väriä
-Pummilla matkustaminen julkisissa
-Naapurikateus
Siellä missä on hippejä ja hamppua, tarvitaan Nokian kumipamppua
sakeiv ätään
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 1.12.2014 22:34:38

Fernetti kirjoitti:Korkinkadottaja. :roll:

Eikö alkukantainen karismani tee vaikutusta? :o

Iinakin aluksi haukkui minut juntiksi, mutta nykyään eukko lukee aina juttujani pöksyt märkänä. :P

Iso W ei sen sijaan ole koskaan pahemmin äksyillyt minulle. 8)
Maksa kestää koko elämän.

-Juice Leskinen-
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 2.12.2014 05:39:44

^ Ei se tarkoita sitä, etten pitäisi sinua juntti(maise)na :P . Mä olen niin juntti, että pidän junteista juopoista :mrgreen: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nasaalisti » 2.12.2014 20:40:39

- Ihmiset, jotka ovat jostain ulkomaisesta tv-sarjasta bonganneet jonkun lauseen, jota toistavat joka välissä osaamatta ääntää kyseistä lausetta edes oikein ja/tai käyttävät sitä väärässä asiayhteydessä. Ja kyse siis etenkin niistä ihmisistä, jotka muuten eivät osaa englantia ollenkaan.

- humaltuneen esittäminen: esim. joku juo yhden annoksen alkoholia ja on muka niin kännissä. Lisäksi jo alkuillasta tapahtuneiden avautumisten jne. selittäminen seuraavana päivänä sillä, että "olin niin kännissä" tai "en muista mitään eilisestä". Teininä muistan parin kaverin juoneen 0,7% kaupan siideriä yrittäen tulla siitä känniin (kun eivät saaneet ilman papereita muuta ostettua, eivätkä kehdanneet myöntää sitä ja pyytää apua)

- vanhempien/sukulaisten rahoilla leveileminen (joiden eteen itse ei ole tehnyt mitään, mutta silti voi katsoa nenänvartta pitkin niitä, jotka eivät käytä rahojaan merkkivaatteisiin jne, ja itse surutta elää vanhempiensa siivellä)
Läppää asiasta ja asian vierestä

nasaalisti@hotmail.com
nasaalisti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 3.12.2014 02:31:55

nasaalisti kirjoitti:- humaltuneen esittäminen: esim. joku juo yhden annoksen alkoholia ja on muka niin kännissä. Lisäksi jo alkuillasta tapahtuneiden avautumisten jne. selittäminen seuraavana päivänä sillä, että "olin niin kännissä" tai "en muista mitään eilisestä". Teininä muistan parin kaverin juoneen 0,7% kaupan siideriä yrittäen tulla siitä känniin (kun eivät saaneet ilman papereita muuta ostettua, eivätkä kehdanneet myöntää sitä ja pyytää apua)

Täh?! Kuka tuollaista muka tekee, ellei sitten oikeasti jotenkin hyödy siitä humalaisen esittämisestä? Teinit tuota toki harrastavat, ainakin minun aikoinani harrastivat ja heille moinen hassuttelu annettakoon anteeksi, mutta siis aikuiset ihmiset :shock: . Se ihan oikeasti kännissä oleminen on niin junttimaista ja noloa, että miksi moista pitäisi vielä esittää. No, toki siinä on tuo pointti, että voi pistää huonon käytöksensä viinan piikkiin, mutta se nyt on äärimmäisen typerää, vaikka olisi ihan oikeastikin kännissä, kun itse itsensä siihen tilaan on kuitenkin saattanut.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 3.12.2014 08:34:20

- selvän esittäminen: Mitään en oo ottanut, äänestä ei meinaa saada selvää ja jampalla ei meinaa jalat kantaa. Pitäis vaan saada ostaa lisää kaljaa tai vaihtoehtoisesti päästä kuppilaan sisään. :lol:
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 3.12.2014 10:53:14

^ Niin tai näin, aina väärinpäin :lol: . Älä siis esitä mitään, vaan ole oma itsesi. Esittäminen on junttimaista :wink: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja piitsu » 3.12.2014 17:31:47

Lucrezia kirjoitti:
piitsu kirjoitti:Mies pyytää naista ulos syömään, treffit on sovittu ja pari tuntia ennen H- hetkeä kundi varmistaa txt-viestillä "Ethän sä ajattele että mä aion sunkin ruoat maksaa?" ..kuinka ollakaan daami ei koskaan ilmesty ravintolaan. :lol:

Ei saatana. Ei ole ONNEKSI sattunut omalle kohdalle :lol: . Tosin tapasin mieheni 17-vuotiaina ja silloin juotiin pussikaljaa puistossa. :lol:

Juu saatana, mulle sattu :lol:Annoin tyypille vielä 2. mahdollisuuden (hölmö hölmömpi hölmöin minä) Tyyppi oli kännissä jo kun tavattiin lopulta oksensi mun vessaan. Uskomaton tunari ja miten idiootti/epätoivoinen paapomisvietti mulla on ollutkaan päällä. En kestä!! :roll:
piitsu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 3.12.2014 21:16:50

piitsu kirjoitti:
Lucrezia kirjoitti:
piitsu kirjoitti:Mies pyytää naista ulos syömään, treffit on sovittu ja pari tuntia ennen H- hetkeä kundi varmistaa txt-viestillä "Ethän sä ajattele että mä aion sunkin ruoat maksaa?" ..kuinka ollakaan daami ei koskaan ilmesty ravintolaan. :lol:

Ei saatana. Ei ole ONNEKSI sattunut omalle kohdalle :lol: . Tosin tapasin mieheni 17-vuotiaina ja silloin juotiin pussikaljaa puistossa. :lol:

Juu saatana, mulle sattu :lol:Annoin tyypille vielä 2. mahdollisuuden (hölmö hölmömpi hölmöin minä) Tyyppi oli kännissä jo kun tavattiin lopulta oksensi mun vessaan. Uskomaton tunari ja miten idiootti/epätoivoinen paapomisvietti mulla on ollutkaan päällä. En kestä!! :roll:

Onneksi kolmansia treffejä ei tullut, en pysty edes ajatella mitä tyyppi olisi niitä varten keksinyt. Tuonut kenties ruusuja anteeksipyyntönä, jotka sinun olisi pitänyt maksaa :lol: .
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Buli-Mikko K-Mikko » 3.12.2014 22:25:30

Aseiden esittely.

(Menet kylään jonnekin,missä joku nobody yrittää vakuuttaa sinua esittelemällä vaikka ysimillistään ja toivovan sinun pitävän häntä nyt kovan luokan "badmuthafukana")
This is the life. Believe it or not , i haven't forgetting any of it. -Keith Richards -

si vis bacem para bellum.
Buli-Mikko K-Mikko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja sakeiv ätään » 3.12.2014 22:31:48

Buli-Mikko K-Mikko kirjoitti:Aseiden esittely.

(Menet kylään jonnekin,missä joku nobody yrittää vakuuttaa sinua esittelemällä vaikka ysimillistään ja toivovan sinun pitävän häntä nyt kovan luokan "badmuthafukana")

Jep. Ihan yhtä säälittävää, oli se tosimies sitten aseharrastaja tai pikkurikollinen.
Siellä missä on hippejä ja hamppua, tarvitaan Nokian kumipamppua
sakeiv ätään
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja sekaiv » 4.12.2014 00:06:44

Känniset suomalaiset ulkomailla turistirysissä ja sitten istutaan seuraavat 10 vuotta se 1 <3 rhodos paita päällä lähiräkälässä ja kehutaan miten ollaan maailmaa nähty. Ja ylipäätään räkäkännissä olevat avautujat. Tämän takia en ikinä edes harkitse matkustavani mihinkään turistirysä kohteeseen vaan menen ihan omatoimisesti matkustellen mihin huvittaa ja ystäviäkin on monessa eri maassa niin pystyy pysyttelemään erossa noista idiooteista omilla lomilla. Sitten luku erikseen nämä nykyajan ns. wannabe ganstat jotka vielä kuuntelevat jotain suomenkielistä gansta rappia ja fb profiilikuvanakin on oikein jenkkiohjelmista matkitut jengi sormimerkit esillä. Jotkut vielä +30 vuotiaat tätä harrastavat niin :lol: :lol: Tätä listaa nyt voisi jatkaa loputtomiin mutta tossa ensimmäiset jotka tuli mieleen.
sekaiv
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna