Olet täällä

Juntttimaisinta mitä tiedät

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Juntttimaisinta mitä tiedät

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 14.1.2020 07:15:06

Rivitalo. Se on niin tyhmä keksintö, että on jo suorastaan nerokas. Siinä yhdistyvät hienosti kaikki omakotitalon ja kerrostalon HUONOT puolet :lol: :mrgreen: .

Mä itse tykkään asua kerrostalossa. Mua eivät voisi vähempää kiinnostaa nurmikonleikkuut, lumityöt, hiekoitukset, roskien kaivelu ränneistä ym. pihatyöt. Eivät edes postimerkin kokoisella pihalla, puhumattakaan suuremmasta läänistä kymmenine kukkaistutuksineen, marjapuskineen ja puineen. Meinaan olla jo nyt helisemässä sen vuoksi, kun isäntä kasvattaa kesällä parvekkeella yrttejään(Siis ihan laillisia maustekasveja ja sen sellaisia :mrgreen: ), vaikkei mun tarvitse edes osallistua siihen hommaan millään tapaa. Se on myös hiton kätevää, jos talossa jokin paikka prakaa ja lahoaa ja voi vain soittaa tuttuun ja turvalliseen huoltoyhtiön numeroon ja sieltä tulee tuota pikaa huoltomies/-nainen korjaamaan repsottavan asian taloyhtiön piikkiin. Ei paljon nappaisi alkaa aivan hädissään käydä läpi kaikkia LVI- ym. remppafirmoja ja siinä sivussa suorittaa vielä hinta-laatu -vertailuakin, kun vesiputki halkeaa tai lämpö ei talvipakkasilla toimikaan. Kaikesta tästä hyvästä olen aivan valmis sietämään seinänaapureiden ääniä, sekä elämään itsekin niin, että otan huomioon sen, että täällä asuu muitakin, enkä huudata musiikkia täysillä, imuroi, pyykkää tai melskaa kännissä keskellä yötä. Ei mulla onneksi ole koskaan ollutkaan mitään ihan hirveitä häirikkönaapureita, enkä muutenkaan ole mitenkään herkkä ja helposti häiriintyvä mitä naapureiden ääniin tulee. Päinvastoin; olen sitä mieltä, että kerrostalossa PITÄÄKIN kuulua normaalin elämisen ääniä, niin on kotoinen olo :) .

Sitten on niitä ihmisiä, jotka tykkäävät tonkia ja puuhastella puutarhassa, rempata itse taloaan ja vaikka korjata vanhaa autonromuaan pihamaallaan ja pitää bänditreenejä kellarissaan, eivätkä halua seinänaapureita vaivoikseen, eivätkä taloyhtiötä tunkemaan nokkaansa asioihinsa. Heille omakotitalo on juuri passeli asumisratkaisu.

Mutta rivitalo. Mitä vittua!? Saa sen minimaallisen kokoisen oman pihaläntin, jossa ei mahdu tekemään muuta, kuin välttämättömän pahan nurmikon lyhennyksen sitä vastaan, että saa myös kuunnella seinänaapureiden häiriköinnit ja valitukset ja tapella taloyhtiön kokouksessa siitä, kuka on hoitanut oman osuutensa lumitöistä huonosti, kenen vieraat valtaavat aina vierasautopaikat ja kuka on tuhlannut liikaa taloyhtiön laskuun menevää sähköä.

Olihan rivitaloasuminen olevinaan hienoa joskus kasarilla kaikenmaailman pyrkyripaskiaisten keskuudessa, mutta se aika meni jo ja helvetin hyvä niin :mrgreen: . Ulkomailla rivitalotyyppinen asuminen onkin enimmäkseen köyhällistön juttuja. Ei sellaiseen suostu kukaan sellainen muuttamaan, jolla on vähänkin varaa valita.

Jos mahdollista, vielä hullumpi asumismuoto on paritalo. Omakotitalo seinänaapurilla. WTF?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 15.1.2020 10:50:15

Ilmastonmuutoksen kieltäminen niinkuin Donald Trump. Täällä sataa vettä kaatamalla, tuulee kovaa ja nyt ollaan jo tammikuussa. Uuden vuoden synkin päivä.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.1.2020 07:23:39

Lentokoneessa taputtaminen, kun se laskeutuu.

En tiedä, kuinka yleistä tämä enää nykyään on ja tuossa hommassa on kaiketi vähän kulttuurierojakin(Kuulemma mm. venäläiset tykkäävät taputtaa lentokoneen laskeutuessa..?), mutta ainakin kolme-neljä vuotta sitten törmäsin tähän ilmiöön ja kyseessä oli ihan Norwegianin lento, joka laskeutui Helsinki-Vantaalle ja ihan toimivien kuuloelimieni mukaan suurin osa koneen matkustajista oli suomalaisia. Saattaa olla, että olen mainittuun tilanteeseen joutunut senkin jälkeen, mutta olen armeliaasti hukannut sen muististani, koska olen aina lentokoneessa hirveässä ryynipöllyssä lentopelon vuoksi :mrgreen: .

Tuo taputtaminenhan on helvetin epäkohteliasta ja epäluottamuslause pilotin ja perämiehen ammattitaitoa kohtaan. Ajatelkaa nyt, jos vaikka kaupassa kassahenkilölle taputettaisiin joka kerta, että jee! Osasit sitten tälläkin kertaa laskea vaihtorahat oikein tai ihan missä vain työssä hämmästeltäisiin sitä, että työntekijä osasi hoitaa hommansa ja nostettaisiin siitä vielä hemmetinmoinen mekkala :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 24.2.2020 14:22:02

USA:n etelävaltioiden ihailu. Kymenlaaksossa näkee paljon "jenkkikaaroja" joissa on takalasissa amerikkalainen "Rebel" lippu ja kiitokset kaikille etelävaltioiden sotilaille. Juuri tämä segmentti USA:n populaatiosta valitsivat Trumpin presidentiksi eli ali koulutettu valkoinen roskaväki.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 26.2.2020 01:02:51

AA-Liikkeen jakautuminen BILL-W-Läisiin ja Tavallisiin AA-laisiin :D :D :lol: :lol: Suomalainen saa ridan aikaiseksi vaikka bananien keltaisen sävyistä.. :D :D
Olen EX-ALKOHOLISTI kuulit OIKEIN.. EX..
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 28.2.2020 07:11:44

^ No voi sua, kun AA jaksaa piinata. Oletko ajatellut jättää menemättä koko kerhoon, niin voisi vaikka se ahdistus helpottaa? Ei sillä, kyllä mäkin aina valittelen ja vittuunnun asioista, jotka eivät mua mitenkään hirveän henkilökohtaisesti kosketa ja joihin mun ei olisi mikään pakko sekaantua :roll: .

Aalto-maljakot tai mikä hiton Savoy-maljakko se viralliselta nimeltään onkaan.

Sellaista hirvitystä en huolisi kotiini edes siivousvadiksi, vaikka mulle maksettaisiin siitä :x . Onneksi nuo ovat menneet jo aika hyvin muodista, mutta yhteen aikaan niitä oli melkein jokaisessa kodissa ja vieläpä keskeiselle paikalle asetettuna, vaikka muutaman viikon homehtunut pizzalaatikkokin olisi ollut esteettisempi sisustuselementti siinä keskellä olohuoneen pöytää. Vanhemmilla ihmisillä noita kyllä edelleen näkee. Esim. omilla vanhemmillani on Aalto-maljakko ja säännöllisesti tukkivat sen täyteen joitakin tulppaaneita ja laittavat keskelle olohuonetta ja ai että, on olevinaan hienoa ja nättiä :roll: .

Pahinta siinä Aalto-maljakkovillityksessä oli se, että niitä tungettiin lahjaksi kaikille ulkomaalaisille arvovieraille siihen tyyliin, että katsokaa nyt, miten upeaa Suomi-designia meillä on. Ulkomaalaiset olivat sitten vaivautuneina, että vau, koska olivat niin hienotunteisia, etteivät tohtineet sanoa, että hyi nyt vittu! Mahdollista toki, että ulkkareillakin on yhtä huono maku, kuin Suomi-junteilla, mutta pidän tuota ensin mainittua vaihtoehtoa huomattavasti todennäköisempänä.

Joo, en arvosta Alvar Aallon suunnittelutyötä noin muutenkaan ja Seinäjoen keskustan läpi ei voi kulkea oksentamatta :x . Onhan näitä muitakin Suomi-designin ulkomaillekin leviteltyjä nolouksia. No, ne Toikan lasilinnut ovat IMO kyllä kauniita ja Marimekolla on joitakin hienoja juttuja(Ei se perkeleen Unikko-kuosi, jolla on tapetoitu joka paikka :roll: ) ja olivat ihan laadukkaita tekstiilejä ennenvanhaan, nykyään en menisi vannomaan. Kaikenmaailman Pallotuolit ja Aarikan typerät puupässit voisi kyllä polttaa roviolla :twisted: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 3.3.2020 10:45:49

Nimet Kyösti ja Kalervo.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 4.3.2020 20:54:26

Se kun TYÖ = Pyhä Lehmä.. vaikka se tuhoaisi KAIKEN ihmisen elämästä ja kaikki ongelmat olisivat siitä peräisin. Suomalainen ei loukkaa Pyhää Lehmäänsä.. :D :D :D Onneksi meille on tullut muualta maailmasta lukuisia kansoja, jotka voivat meille opettaa että ilman tuota Pyhää Lehmää voi elää ja voida hyvin.. Tämä junttimainen kultuuri on LESTADIOLAISTEN aikaansaannos :( :(
Olen EX-ALKOHOLISTI kuulit OIKEIN.. EX..
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 11.3.2020 07:26:38

Ilmaiset ämpärit.

Kuka helvetin tauno senkin villityksen keksi ja ennen kaikkea; miksi jengi lähti siihen niin innolla mukaan?

Jos mulla ei olisi ämpäriä ja sellaisen tarvitsisin, niin totta kai nuukana paskiaisena sen ilmaiseksi ottaisin, mutta en mä nyt aivan innoissani lähde jonnekin halpahallin avajaisiin tai vaaliehdokasta tapaamaan vain, koska sieltä saa ilmaisen ämpärin, semminkin, kun mulla on jo 5 ämpäriä, enkä niistäkään käytännössä käytä, kuin kahta. Luulisin, että valtaosalta suomalaisista löytyy jo ämpäri tai parikin kotitaloudestaan valmiiksi ilman sitä kiimaista jonottelua.

Kuulemma antavat tänä vuonna Kuopiossa ilmaisen ämpärin kaikille synnyttäjille ja tällaisella lahjomiselle yrittävät saada Suomen syntyvyyttä nousuun. Ensin ajattelin, että eihän nyt kukaan oikeasti ala ilmaisen ämpärin toivossa lisääntymään, mutta tarkemmin tätä junttikansaa pohdittuani tulin siihen tulokseen, ettei tuo itseasiassa ole lainkaan mahdoton skenaario :mrgreen: :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 11.3.2020 11:24:03

Kullervo syö maksamakkaraa ja huuhtelee sen alas mieluiten Pirkka tarjousoluella. Hänellä on myöskin B-tyypiin diabetes eli elintapasairaus.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 11.3.2020 12:27:50

Taloyhtiön vuotuinen syysrieha jolloin pihaa kunnostetaan talkoovoimin.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 12.3.2020 09:54:13

Minihame, villasukat ja lenkkarit.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 12.3.2020 10:14:26

Aurinkomatkat, Teneriffa ja halpis lentoyhtiöt kuten Norwegian Airlines.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 13.3.2020 10:30:08

Ihmiset jotka hamstraavat ruokaa, vessa ja talouspaperia.

Pääministeri Sanna Marin: "Hyvät kansalaiset, ruoka ei lopu". :lol:
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja juustokakku (poistunut käyttäjä) » 22.3.2020 13:33:06

Kaikki hassunhauskat techno/räppi biisit. Pasi ja Anssi mitä näit nyt on. Saatana.
juustokakku (poistunut käyttäjä)

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna