Olet täällä

Juntttimaisinta mitä tiedät

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Juntttimaisinta mitä tiedät

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.12.2020 06:54:34

Yksityisten ihmisten jouluvalot parvekkeilla, pihoilla ja ikkunoissa, vai mitä talvivaloja ne nyt ovatkaan, kun niitä käytetään nykyään lokakuulta alkukeväälle saakka. Vähintään jokatoisella parvekkeella tai töllin pihalla on nykyään näitä virityksiä, eikä ole tavatonta sekään, että homma on vedetty tyystin överiksi. Pahimpia ovat ne moniväriepilepsiadiskot, mutta eivät yksiväriset/valkoiset valoshow'tkaan silmiä hivele. Tämä ei ole edes makuasia. On ihan tutkittu juttu, että valosaaste aiheuttaa haittaa paitsi luonnolle, myös ihmisten terveydelle. Pohjolassa kuuluu olla talvella pimeää, tykkäsi siitä tai ei. No, sen verran katuvaloja on ihan jees, ettei taajamassa aivan käsikopelolla tarvitse edetä :mrgreen: .

Itse olen valon lapsi ja kärsin tästä kaamoksesta, mutta eivät nuo valolaitokset siihen mitään auta, särkevät ainoastaan silmiä. Auringosta sen oikeasti virkistävän ja ilahduttavan valon pitää tulla. Jos jotakin valoa ja muutenkin koristetta pimeyteen haluaa(Tämän ymmärrän sinänsä koriste-esineiden ja kaikenlaisen krääsän ystävänä), niin kynttilälyhty tai pari aidoilla kynttilöillä riittää mainiosti.

Edit: Se ilo koronasta, että toinen vihaamani junttimaisuuden multihuipennus, eli uuden vuoden rakettien räiskiminen jää ehkä nyt vähemmälle. Siis EHKÄ. Eivätköhän pahimmat juntit sitä tänäkin vuonna innostu harrastamaan, sanovat suositukset sitten mitä vain :roll: :x . Toivoa silti sopii, että tänä uutena vuotena ei olisi täysi Kolmas Maailmansota käynnissä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Re: Juntttimaisinta mitä tiedät

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 30.12.2020 07:50:32

Meidän koiro pelkää sitä pauketta ja erioten vinkua ja vihellystä, ajattele elämää venäläisellä koira tarkalla. Kaveri viedään nurkan taakse ja kuuluu pamahdus eikä kaveria enään näy, ei tarvi olla Einstein että osaa yhdistää äänen pahaan. No itse harrastan ammuntaa ja mökillä käskenyt sen viereen niin sietää ja katsoo mua et oliko tuo nyt mukavaa, no mulle oli mut koirolle ei. Meillä on lähellä ns. rapatunturi joka on perinteinen raketin ampumis paikka eli kovat ajat tulossa, eilen jo oli kuin sodassa. Vaasan kaupunki lahjoitti ilotulitus rahat hyväntekeväisyyteen mutta kaupassa eilen näin ku isät osti jopa kahdellasataa pommeja pikku nassikoillensa, HYI.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna