Olet täällä

Juntttimaisinta mitä tiedät

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Juntttimaisinta mitä tiedät

ViestiKirjoittaja facsimile » 24.4.2015 22:38:35

Soittaa Aerosmithin "I don't wanna miss a thingiä" sporassa kovaa ja laulamalla mukana ihan fiiliksillä, ilman itseironian häivääkään. Vitsi, kyllä oli myötähäpeässä pitelemistä..
The heart has its reasons of which reason knows nothing. -Blaise Pascal
facsimile@windowslive.com
facsimile
Vahvasti panostava jäsen

.

ViestiKirjoittaja 1970 » 25.4.2015 05:55:28

^ Totta, niillä on paljon parempia piisejä. Tuosta tulee aina mieleen eka Kankaanpään A-kodin keikka 1998 kesällä.
Stadin hörhö% on melko korkea, ehkä täällä pöndekylässä ihmiset ovat pidättyväisempiä ja vähemmän taiteellisia.
Bentsoitta 2013 - 2015, ja 22.2.2017 alkaen,
selkeenä sulhasena since 8.1.2019, aye !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 25.4.2015 06:46:30

facsimile kirjoitti:Soittaa Aerosmithin "I don't wanna miss a thingiä" sporassa kovaa ja laulamalla mukana ihan fiiliksillä, ilman itseironian häivääkään. Vitsi, kyllä oli myötähäpeässä pitelemistä..

Oletko varma, että kyse oli vain junttimaisuudesta? Jos se tyyppi oli jotenkin vammainen, MT-tapaus, päihdepää tai kaikkia noita yhdessä? Eivät nuo toki junttimaisuutta pois sulje :? .

Myötähäpeä on... No, en tiedä junttimaista, mutta aika kumma juttu kuitenkin. Ihan inhimillinen tunne kai ja olen toki itsekin moiseen monesti sortunut, mutta en vain ymmärrä sitä, miksi pitäisi häpeillä toisten tekemisiä, varsinkin, jos kyseessä on joku ihan random-Aerosmithin hoilottaja, jonka tekemisiin ei itse ole millään tavoin syypää :? . Omissa tekemisissäni riittää ihan tarpeeksi hävettävää ja parempi keskittyäkin ruotimaan omia mokailuitaan, kuin toisten suht viattomia performansseja.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja facsimile » 25.4.2015 09:37:36

^ Mä tunsin sillai tavallaan sen hoilottajan. Se on polttanu aivonsa pirillä. Kuvittelee osaavansa laulaa, mut ei tod kuulosta hyvältä, sellasta piipitystä.. Et ehkä se häpeä tuli osaks siitä, et pelkäsin, et porukka tajuu, et oon samaa seuraa sen kaa.

Mut kyl mul tulee myötähäpeä ihan tuntemattomistakin. Mä luulen, et se on joku empatian muoto, en o ihan varma. Jos joku juttu on vaan niin hiton kornia, niin mä meen siitä tunteesta ihan sekasin.. Kai se on myötähäpeää, en osaa muutakaan sanaa keksiä.

Mut ennen kaikkea mä oon välillä niin pettyny ihmiskuntaan. Sitä haluais ajatella ihmisistä hyvää, mut sit törmää tollaseen Aerosmith-hoilottajaan. Täällä on niin paljon ihmisiä, joilla ei kerta kaikkiaan ole mitään makua. Joo joo, sanotaan et makuasiat on makuasioita, mutta mun mielestä on objektiivisesti kornia musaa. Se vaan on kornia. Piste. Ja jos joku ottaa sen tosissaan, ni jossain mättää. En halua vaikuttaa mustavalkoiselta, en todella ole sellainen, mutta joskus pitää olla rohkeasti jotain mieltä. Paska on paskaa! :!:
The heart has its reasons of which reason knows nothing. -Blaise Pascal
facsimile@windowslive.com
facsimile
Vahvasti panostava jäsen

komeinta mitä tiedän

ViestiKirjoittaja 1970 » 25.4.2015 10:13:13

Steven Tyler hoilaamassa omaa piisiään esim. taikasienissä vaikkapa kummitusjunassa on mahtavaa.
Jokaiselle laulamiskelvottomalle sakkoa ja tukka pois ja armeijaan + pitäis suojata paremmin alkuperäinen esitys.
Bentsoitta 2013 - 2015, ja 22.2.2017 alkaen,
selkeenä sulhasena since 8.1.2019, aye !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja solstagylle » 2.5.2015 18:57:58

Määrätä Ketipinoria lapsille.
solstagylle
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja grip » 2.5.2015 19:52:05

oo joo, sanotaan et makuasiat on makuasioita, mutta mun mielestä on objektiivisesti kornia musaa.

Jos musan kuunteleminen on subjektiivinen kokemus, miten sitä voidaan määritellä objektiivisesti millään muilla kuin tempoon, melodiaan / harmonioihin, timeen, soittoon/soittotaitoon tms. liittyvillä kriteereillä? Esim. joku Nickelback on munkin mielestä ehkä korneinta ja paskinta musaa ikinä, mutta ei sitä voi minään lopullisena totuutena pitää. Ja monethan diggaa siitä paljon. Toisaalta monet diggaa myös Cheekistä, tosi-tv -ohjelmista tai einessafkasta. Kyllä muakin vituttaa se, että mm. noi asiat ovat niin suosittuja, mutta eipä sen luuppaaminen oikein mitään auta, eikä niille onneksi tarvitse pahemmin altistua, jos ei halua... :roll:
grip

ViestiKirjoittaja Pölönen » 6.5.2015 19:34:07

Mauri Jormakan tuulisadeasu. Mul oli penskana kaksi. Mut kyl ne ihan käteviä oli, kun jaoin mainoksia... Sitäpaitsi, jos jostain viel saa, emmä tiä onksne sitte must junttimaisia. Tai sit ne just siks sopis mul ku nyrkki parittajan silmään. Mut pärjään mä ny ilman Jormakan asujakin, voinhan mä ettiä kirpparilt jotai viel junttimaisempaa...vaik jonkun kiiltäväkankaisen tätimekon...juu ja olkatoppauksetkin ois aika juntit. Vaatis kyl melkoista siviilirohkeutta pistää tätimekko pääl ja sitte Jormakan tuulitakki. Joo ja siihen sitten nylonpolvisukat ja hetkinen, minkälaiset kengät siihen pitäis hankkia...jotku käytetyt lenkkarit vai korkeakorkoiset sandaalit...hmmm. Oikeestaan noi o vaa pölhöjä asuja, ja must ihmiset, jotka ei piittaa siitä, mitä muut niitten pukeutumisest ajattelee, on itse asias melkosen rohkeita...

Junttia on tyhjänpäivänen nokkiminen ja töykeys... Se, että etuilee bussijonos, kun edellä ois n.80-vuotias selkä koukus kepin kans jotenkuten eteenpäin liikkuva vanhus. Junttia o kohdella ihmisiä eriarvoisesti. Junttia on nuoleskella hierarkias korkeammal olevia. Ett o silleesti niinku lähempänä auktoriteetteja. Junttia on kuvitella olevansa toisten yläpuolel- mullan alla jokaisen luut o samanarvosia...ja kaikkihan me joskus kuollaan.
...one of these mornings You´re gonna rise up singing...
Pölönen
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 6.5.2015 21:37:31

Pölönen
Vahvasti panostava jäsen

Meni jo muutaman viestin yli kansakuntamme 20-vuotisjuhlapäivästä.

Tämä juntti silti seuraa jälleen muna pystyssä pikkumustan hakkaamisen B-majujen keväthöntsää eikä häpeä asiaa tippaakaan. :twisted:

Ei löydy Karjala-lippistä, Kiitos-paitaa tai salihousuja, mutta olutta sitäkin enemmän, joten huomenna Slovenian kaatoon.

Mitä juntimmin, sitä parempi. 8)
Maksa kestää koko elämän.

-Juice Leskinen-
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 7.5.2015 04:31:59

Ai saatana Korkinkadottaja nyt sä pääsit asian ytimeen. Ne ihanat oksennetun väriset (olisko ollut 90-luvulla) salihousut joita oli ihmisillä päällä joka puolella paitsi salilla. Noissa on niinkun tyyliä!
Kuva

Purjehduskengät hawajisortseihin yhdistettynä ja pitkävartisen tennissukat toimii myös aina.

Naisilla tämä tukkatyyli oli aikanaan ihastuttava, mut joo se oli tosi hot ja muotii sillä vuosisadalla, ettei voi syyttää tyttöjä.
Kuva

Mitäs muuta, no nyt tuli mieleen yli 50-vuotiailla naisilla aivan vitivalkoinen puhkiblondattu tukka. Olen nähnyt näitä paljon, se hius on sellasta hamppua enää. Tosin puhkiblondattu hampputukka nyt ei sovi kenekään ikäiselle. Jos haluaa tosi vaalean tukan, niin hoitais sitä hyvillä hoitoaineilla.

Ehkä tuo on todella vielä kauheampaa 50-vuotialla naisilla siksi, että mun mielestä niiden kuuluisi jo tietää että tyyliä on vähän päivitettävä. Nuorella hiuskokeilut sentään kuuluu asiaan kun ovat kasvuiässä.

Pölönen, tuo tyylisi päivitys kuulostaa hyvältä, luulen että keräisit kyllä katseita. :lol:
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pölönen » 7.5.2015 10:25:20

Joskus mä näin kesäl lihavan naisen, joka ajoi pelkkä uimapuku pääl pyöräl....kyl se hymyyn vääsi tämänki hapannaaman. Kasari- ja ysärimuoti oli kyl todella viehättävää... :mrgreen: . Mut ei tääkää, mitä ny näkee farkuis, ett lahkeet kapenee varmaan melkein polvest alaspäin pilliks, mun mielest kyl sovi juuri kelleen. Yleensä ihmisel ku on ne reidet paksummat ku sääret, niin sehän vaa korostaa reisien paksuutta. Mut ku nyt käytetään semmosia... Joo, mähän seuraan -sivusta- ahkerasti muotia :lol: .

Mut silti, arvostan ihmisiä, jotka uskaltaa pukeutua just niinku ne lystää piittamaati muitten katseista. Mul o kamu, ku saattaa pistää mustan jätesäkin pääl, ku sataa. Musta se on hurmaavaa... Sosiaalista rohkeutta!!!

Mut kyl mää ny kuiteski tykkään, että mul itel o mun mielest mua pukevia kuteita, vaikken niitä juuri pohdi... Esim. e n kesälläkään paljasta sääriäni, ku suonet o pullottaneet (sorisori..) jo nuoresta lähtien ja ihottumia olen raapinu arville ja silleen. Se on sangen epäesteettinen näky, ja joku roti se mullakin o... E n ole sosiaalisesti, enkä muutenkaan rohkea. Kai... Tosin en tiä, kui hyvin mun käsitys itsestä vastaa todellisuutta.

Musta Nalle Wahros o ihan juntti. " Köyhyyden ja rikkonaisten perheiden tukemista ei tule jatkaa, koska ihmisiä ei voi verottaa kuten tähän asti". Jep jep. Sanoi suuri talousajattelija, joka joskus valittiin muistamani mukaan jossai talouslehdes kymmenen merkittävimmän -siis maailmassa :shock: - talousajattelijain joukkoon. "Ihmisten" verottamista... Entä suuryritysten, osakkeenomistajien, tai ylipäänsä sellaisten ihmisten, joiden työtä on omistaminen. V*ttu joo.
...one of these mornings You´re gonna rise up singing...
Pölönen
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 8.5.2015 06:34:42

Sitä paitsi tuntuu että vähän väliä joku muoti esim. 80 tai 90-luvun muoti tulee osittain takas. Juuri esim. tiukat kivipestyt farkut. Sellaset saatanan kireät housut sopii yleensä vaan laihoille teineille tai helvetin hoikille ihmisille. Kivipestyt ei mun mielestä kenellekään koska se kuosi on vaan niin vitun ruma. Jos ne housut on ihan ylikireät, niin normaalipainoisetkaan ei mun mielestä näytä niissä usein hyviltä, pitää olla tosi hoikka. Mutta kai tää on vaan mun päässäni :lol: .
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hailioquel » 24.5.2015 01:10:11

Junteinta on mun tapa juoda alkoholia.

Alcohol is a stupid giant octopus head! *hhmphh*!
Hailioquel
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 25.5.2015 16:06:37

Hailioquel kirjoitti:Junteinta on mun tapa juoda alkoholia.

Alcohol is a stupid giant octopus head! *hhmphh*!

On se kyllä vittumainen aine ja helpoin hankkia nopeasti lähes milloin vaan. Pahoillani olen, että sulla on ilmeisesti jäänyt putki päälle. Mulla oli sellanen vaihe vähän aikaa sitten, että meni liikaa lietettä. Kyllästyin siihen kun masennuskin vaan paheni ja itsetuhoisia ajatuksia alkoi taas pyörimään enemmän päässäni. Jos olisin sitä menoa jatkanut, olisi taas tullut joku paha takapakki, tunsi sen jo "sisimmässään".

Ei se silti ole helppo olla ilman, mutta pakko mielenterveyden tähden kun kuitenkin näin selvinpäin tai normilääkityksissäni pystyn kontrolloimaan typeriä impulsseja.

Voimia sulle Haili tohon taisteluun alkon kanssa <3.
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nasaalisti » 25.5.2015 21:43:02

En muista olenko aiemmin nämä laittanut, mutta laitan nyt ainakin:

Julkisissa kulkuneuvoissa ääneen laulaminen (samalla kun kuuntelee musaa kännykällä tmv. laitteella).

Toinen niskakarvat pystyyn nostava juttu on raha-asioista puhuminen. Esim. jos joku kysyy vaikka jonkun mulla käytössä olevan vaatteen, laukun tms hintaa. (Useimmiten noita hintoja kyselee vielä sellaiset ihmiset, joilla ei olisi varaa niihin tai eivät käytä vaikkapa merkkilaukkuja, joten siihen kyselyyn sisältyy paheksuntaa, kateutta tai ihailua.) Ei ole vain omaa tulkintaa, vaan osa on ihan avoimesti myöntänyt ja muut ihmiset. Samoin ärsyttää, jos joku kysyy paljonko tienaan tai olenko ostanut jotain omilla rahoilla vai jonkun toisen, esim. vanhempien. Lähimpien ystävien kanssa voin noista raha-asioista puhua, mutta silloin tietää, ettei ole kateutta tms. ilmassa, eikä jutut liiku eteenpäin.
Läppää asiasta ja asian vierestä

nasaalisti@hotmail.com
nasaalisti
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna