Olet täällä

Juntttimaisinta mitä tiedät

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Juntttimaisinta mitä tiedät

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 11.7.2015 09:38:18

Leopardikuosi :twisted: :shock: :roll: !!! Etenkin vaatteissa, mutta oikeastaan missä tahansa muuallakin. Ehkä se johonkin kissan retuuttamaan pehmoleluun sopii :mrgreen: . Myös muut vastaavat eläinkuosit, mutta tuo leopardi lienee kaikista pahin. Niiiiiiin halvan näköistä, mummomaista, vanhanaikaista ja... aivan naurettavaa ja junttt-tt-ttimaista. En löydä sopivaa nassukkaa tähän väliin. Joo, eilen tuli vastaan sellainen tapaus, eikä ollut edes mikään mummo :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Re: Mansen kuumin keli, minkä tiedän

ViestiKirjoittaja 1970 » 20.7.2015 10:21:30

^ älä ny vinstoni herjaa, ehkä sillä eilen vastaan tulleella oli menossa jokin kriisi ja oli vaikkapa saanut tömäkät pakit illalla tai oli huonot tropit tai jotain muuta rankkaa oli tapahtunut, vaikkapa ei oltu hyväksytty plinkkaamaan tai eristetty pihapiirissä jo skidinä ja ei ollut tissiä saanu beibenä tai aikuisenakaan...

no, on ne kaikki eläinkuvioidut matskut aika karmeita, mutta esim. salihousut olivat vain täyttä totta ja joillekin aivan välttämättömät hankinnat muinaisella kasarilla ja ysärillä. muoti sinänsä tuntuu olevan pienen porukan liikkeelle laskema propagandistinen syöte, johon innokkaimmat massaan uppoavat daijut tarttuvat ensimmäisenä.

esmes verkkarit ja jokin paita ja lenkkarit on ikuinen vaatekokonaisuus tai farkut ja kauluspaita - näitä suosin itse, muttei asia aina niin ole ollut ja vaikka musta kausi onkin kohdaltani määräävänä värityksenä päättynyt, niin saattaa se silti ohjata aatoksia ja muutoin imagoa, silllä alitajuisesti väriskaalat viestivät meille ja ohjaavat käytöstämme ja vitivalkoisuus sopii mielestäni vain Wimbledoniin ja sekin on varsin junttimainen perinne, eihän se kontrasti sovi Serenalle mitenkään... hän on ainoa nainen, joka siellä finaalissa alituiseen on palloa mäiskimässä - kuin mies.

en tiiä onko junttimaista, mutta ongelmien kasaaminen ja niiden pitkittäminen, vaikka itse kärsii tilasta eniten.
se olikin sitä riippuvuuden anatomiaa ja ongelman kieltämistä. Itse olen puoleni valinnut, enkä tänään juntahda viunaan.
Bentsoitta 2013 - 2015, ja 22.2.2017 alkaen,
selkeenä sulhasena since 8.1.2019, aye !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja sukkulamato » 17.8.2015 23:24:49

Heh, viihdyttävä ketju.

Mietin 3-4 tuttavapiirini jäsentä, ja rakensin valaisevan listan koskien heidän edesottamuksiaan.

Junttimaisimmat käyttäytymismaneerit ja luonteenpiirteet:

- liika kiroilu, erityisesti sosiaalisessa mediassa
- julkisella paikalla räkiminen, piereskeleminen, röyhtäileminen, mesoaminen
- ahdasmieliset ajatukset, vanhempien tai vertaisihmisten mielipiteiden omaksuminen sulattelematta tai kritisoimatta niitä ollenkaan
- elämän pyöriminen bissen tai pirin ympärillä, ja tällaisen elämäntavan ihannointi ja tyrkyttäminen muille
- lokkeilu
- huonon itsetunnon pönkitys korostamalla omaa erinomaisuuttaan tai nöyryyttämällä muita
- rattijuopumussyytteistä mussuttaminen Facebookissa
- tilannetajuttomuus
- huonon käytöksen perusteleminen temperamenttisella luonteella ja "tiukkapipoisten hikareiden" julkinen nöyryytys
- vastuuttomuus, muiden syyllistäminen, olettaminen että muut hoitavat juntinkin asiat
- vieraiden ihmisten haukkuminen päin naamaa
- lasten mahdollisten harrastuskulujen ja hankintoiden kerjääminen läheisiltä, koska omat rahat menee sinne lähikapakkaan
- jokaisesta vastoinkäymistä (esim. liikenneruuhka) raivoaminen Facebookissa, viljeltynä termeillä "vitun naiskuskit", "että voi pientä ihmistä vituttaa" jne.
- täydellinen mielenkiinnon puute uutisiin, yhteiskunnallisiin asioihin, maailman tilanteeseen tai mihinkään. (Esimerkki muutaman kuukauden takaa: oltiin viettämässä kolmisin iltaa kahden kaverin kanssa ja kaksi meistä halusi katsoa televisiosta vaalitenttiä mistä oltiin etukäteen tälle toiselle naiselle ilmoitettu. Kolmas seurueen jäsen loukkaantui tästä ja huusi meidän esittävän parempia kuin ollaan.)

Junttimaisimmat ulkonäölliset piirteet:

- kaverin kolmen promillen humalassa tehty tribaalitatuointi
- suomileijona, "Karjala takas", "alle 90 kg painavat punnitaan neuvolassa", ja muut vastaavat paidat
- Fiorella-farkut
- puolet naisen tisseistä paljastavat liian kireät leopardikuvioiset topit
- sotkuinen meikki yhdistettynä koppavaan ilmeeseen
- liekkipipo ja vauhtilasit

Muuta junttimaista:

- Ruotsin/Tallinan-laiva -reissut, joiden päämotiivina on juominen. Jos maissa käydään niin se neljä tuntia podetaan ensin krapulaa sataman läheisessä baarissa ja sitten Superalkon kautta takaisin dokaamaan. Laivatuliaiset on juotu jo kahden tunnin matkan aikana rääkyen bussin takaosassa Popedaa. Missään tapauksessa Tallinnan historialliset kohteet, Vanhankaupungin ravintolat, museot tai mikään muu vastaava ei kiinnosta, ja niistä kiinnostunutta matkaseuralaista pilkataan porukalla
- Kerskuminen sillä, että "mua ei ainakaan mikää vitun taide tai kulttuuri tai itsensä sivistäminen kiinnosta." (Kävin muutama vuosi sitten treffeillä pari vuotta vanhemman muikkelin kanssa, ja Helsinkiin kohdistuvasta päivänreissusta kiertämään taidenäyttelyitä kysellessään totesi että "mua ei ainakaan mikään taidepaska kiinnosta. Sori oon vähän juntti." Hymyilin ja käytiin kebabilla eikä sen koommin nähty.)
- Lasten nimeäminen ulkomaalaisilla nimillä, jos molemmat vanhemmat suomalaisia ja lapsella suomalainen sukunimi. Esimerkit Jessica Romppainen, Veronica Mäkinen, ja ehkä järkyttävin ja omituisin teini-äidin päättämä lapsensa nimi Christina. Sukunimi Ylinen. Lapsiparat.
- Musiikkimakuna Popeda, Kaija Koo, Yö, ja näiden kokoonpanojen fanaattinen ihailu
- Romuautoilla paskarinkiä Keravan keskustassa vetäminen
- Lähikapakassa tapahtuva pubiruusujen kokoontuminen laulamaan Aikuista naista tuhannen tötterössä. Toista vähintään joka viikonloppu
- Tuuri, Kummeli, Kumman kaa
- Viini-ekspertin esittäminen jakamalla somessa kuvia Alkon kyykkyviineistä kuten makea El Tiempo.

Ekstrana ultimate edition junteimmista puheessa ja sosiaalisessa mediassa käytetyistä termeistä (perustuu tosielämän juntihtavien ihmisten seuraamiseen tuttavapiirissä ja somessa):

- emäntä ja isäntä (sallitaan ainoastaan maaseudulla)
- femakko/venakko puhuttaessa feministeistä ja venäläisnaisista
- "kyä näillä taas pärjää" *mukana kuva Karjala-lavasta ja kahdesta Leijona-pullosta
- "katteltii äiten kaa että mahtaa olla helkutin halpaa bensaa mut siinä vitun mittarissa oliki joku helvetin virhe!!!!!!!!"

Kirjoittaja syyllistyy itsekin useampaan listan piirteeseen, ja viesti on laadittu tarkoituksella provosoivaksi. :twisted: Junttiudessa ei tavallaan ole mitään pahaa, mutta kyllästyttää törmätä ihmisiin, joidenka elämä pyörii näiden asioiden ympärillä.

Nykyään trendikäsitteinä on junttius, "elämänkoululaisuus" ja white trash. Näilläkin kolmella ihmistyypillä on selkeitä eroja. :wink:
Kaikki ne auringon nousut ja laskut. Ja elämä siinä välissä.
sukkulamato
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 17.8.2015 23:41:47

Transformaatio useasta nisäkäslajista maantonkijaksi ja Päihdelinkin kirjoittelijoiden moralijoiksi.
Maksa kestää koko elämän.

-Juice Leskinen-
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pohjattoman nuiva » 21.8.2015 12:14:24

Mulla oli hiljattain hieronta-asiakkaana kaveri, jolla selässä valtava Jokerit-tatska :roll:

Alan pikkuhiljaa kääntymään sille kannalle, että tatuoinnit ylipäänsä ovat lähes poikkeuksetta mauttomia, rumia ja juntteja. Useasti joutunut häpeämään noita omiakin käsiä
Pohjattoman nuiva
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 21.8.2015 12:45:46

^ Olisiko jokin muu joukkue ollut vähemmän junttimainen :P ? No joo, toivottavasti ko. Jokeri-selkä ei hirveästi syyllisty siihen yhteen toiseen junttimaisuuteen, eli ilman paitaa julkisilla paikoilla esiintymiseen kesäisin. Epäilen tosin vahvasti, että saattaa syyllistyäkin, jos noinkin perkeleen juntti on :roll: .

Aikalailla samoilla linjoilla olen kanssasi tatuointien suhteen. Onhan niitä olemassa tosi hienojakin, sellaisia, joita oikeasti kehtaa näyttääkin, mutta melko harvassa ovat. Onneksi, niin juntti kuin olenkin, en itse ole erehtynyt koskaan ainuttakaan kuvaa itseeni ottamaan. Joskus nuorempana pidin tatskoja pääsääntöisesti cooleina, mutta mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän junteilta ne ovat alkaneet näyttää :? .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Ilman paitaa

ViestiKirjoittaja Narkkitehti » 21.8.2015 14:05:22

Winston-84 kirjoitti:^ Olisiko jokin muu joukkue ollut vähemmän junttimainen :P ? No joo, toivottavasti ko. Jokeri-selkä ei hirveästi syyllisty siihen yhteen toiseen junttimaisuuteen, eli ilman paitaa julkisilla paikoilla esiintymiseen kesäisin. Epäilen tosin vahvasti, että saattaa syyllistyäkin, jos noinkin perkeleen juntti on :roll:

Hahaa, mä olen syyllistynyt tohon ilman paitaa kulkemiseen tuon tuosta. Se nyt vaan on mageeta punttiksen jälkeen talsia pari tuntia kadunlaitaa ilman paitaa! Tulee oikeen mukavan tasainen rusketus, vaikka eiköhän tuo taas kalpene ennen ensilumia. Tatskoja ei tosin ole, eikä varsinkaan mitään homokiekkotunnuksia! :lol:
Narkkitehti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pohjattoman nuiva » 21.8.2015 17:11:20

^ Olisiko jokin muu joukkue ollut vähemmän junttimainen :P ? No joo, toivottavasti ko. Jokeri-selkä ei hirveästi syyllisty siihen yhteen toiseen junttimaisuuteen, eli ilman paitaa julkisilla paikoilla esiintymiseen kesäisin. Epäilen tosin vahvasti, että saattaa syyllistyäkin, jos noinkin perkeleen juntti on

Koko jääkendo siinä määrin junttia, ettei minkään muunkaan joukkueen logo olisi suuremmin lämmittänyt. :lol:
Pohjattoman nuiva
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kirkas » 21.8.2015 18:10:36

Tatuoinnit on kääntynyt mielestäni jo sinne junttimaisuuden puolelle. Niitä tuntuu olevan vähän jokaisella (juntilla), se on niin hienoo ja sitten niitä hakataan vielä yleensä aivan helvetisti. On meinaan aika rumaa.. Kyllä joku yks sopivassa paikassa voi olla joo ihan hieno, mutta koko touhu on mun mielestä erittäin junttimaista kun se menee överiks :mrgreen:

Tuntuu et nykyään on harvinaisempaa jos oot täysin ilman mustetta, ite oon ylpee ilman mustetta nahkassa ja ei tuu mustetta nahkaan koskaan. (tai never say never, mut..)
thats it!
kirkas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 21.8.2015 18:16:45

No voi perse, aika nolo olisi myös tatuointi jostain bändistä... :lol:

Musta tatuoinnit on yleensä paremman näköisiä jos niitä on enemmän kun se yksi kappale. Erityisesti jos niillä on joku teema, eli sopivat toisiinsa niin ne on paremman näköisiä. En mä nyt itsekään tykkää että niitä on ihan täynnä, mutta paremmalta se näyttää että niitä on vähän enemmän kun joku 1 kappale hauiksessa jota sit esitellään baarissa hihattomassa paidassa.

Ehkä mä olen juntti, mutta en mä omia tatuointejani häpeä, ne on osa mua ja jokaisella on merkityksensä. Silti en tykkää olla hirveästi sillä tavalla että tatskat näkyy, koska jotenkin ne on mun oma juttu, enkä tykkää esitellä niitä. Mielummin pidän juuri sellasia paitoja et jotain tatskoista voi näkyä, mutta ei tarkoituksella. No niitä onkin sen verran reilusti et sais kulkea pitkähihasessa jos haluais kaikki peittää. Mitäs mulla on, 13 kpl:tta. 4 isoa, osa keskikokoisia ja sitten suht pieniäkin on.

Tulevaisuuden varalle olen suunnitellut neljää kappaletta. Yhtä isoa ja muut aika pieniä, mutta saa nähdä toteutuuko tuo koskaan kun rahoja tarvitsee nyt muualle.
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kirkas » 21.8.2015 19:05:28

^
Mitä sun kirjotuksista voi päätellä niin et sä kovin juntti ole :D

Mutta tosiaan, toi tatuointi touhu on vaan semmosta et tuntuu et IHAN kaikki nuoret ottaa niitä ja ihan oikeesti tuntuu et enemmistöllä on tatuointeja kuin toisinpäin, vaikka ei se taida ihan noin olla jos jotain tilastoo lyötäis tiskiin, mutta ihan hurjasti ne on tässä ihan viimesen 10v aikana tuntuneet lisääntyneen.

Toikin ihan totta et joku tribaali jossain hauiksessa ei todellakaan ole mikään hieno vaan joku isompi kokonaisuus muualla voi olla paljon komeempi.
thats it!
kirkas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Spitfire14 » 21.8.2015 20:41:06

!No voi perse, aika nolo olisi myös tatuointi jostain bändistä... :lol: !

Millä perusteella bändistä oleva tatuointi on juntti? Koska kuten itsekin sanoit, jokainen tatuointi yleensä merkkaa kantajalleen jotain.
Mulla on muutama kuva, ja yksi niistä juurikin yhden lempparibändin logo, ja alla pätkä tekstiä yhestä lempparibiisistä enkä mä kyllä itte pidä sitä mitenkään junttina..
No joo tietty joku piikkilankatatska käsivarressa saattaa näyttää hassulta jonkun kuuden lapsen äidillä mutta se on varmaan joskus ollu merkityksellinen jollain tapaa sille kuvan ottajalle.
I like big butts and I cannot lie
Spitfire14
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 22.8.2015 02:28:58

Spitfire14 kirjoitti:!No voi perse, aika nolo olisi myös tatuointi jostain bändistä... :lol: !

Millä perusteella bändistä oleva tatuointi on juntti? Koska kuten itsekin sanoit, jokainen tatuointi yleensä merkkaa kantajalleen jotain.
Mulla on muutama kuva, ja yksi niistä juurikin yhden lempparibändin logo, ja alla pätkä tekstiä yhestä lempparibiisistä enkä mä kyllä itte pidä sitä mitenkään junttina..

No joo, mulle tuli ensinnä mieleen, joku Take That-tatuointi tai Metallica. No mikäs siinä toisaalta. Itseasiassa yhdessä musavideossa näytetään ihmisten tatuointeja ja siinä sormissa siis rystysten alla lukee jollain jätkällä toisessa nyrkissä Take ja toisessa That. Se oli musta makea tatuointi, koska omaa selkeän toisenlaisen merkityksen kun kyseinen bändi.

Enpä tiedä mikä nyt on tatuoinneissa junttia ja mikä ei. Helposti sanoo tässä ketjussa jotain, mikä sitten ei olekaan välttämättä junttia, jos sillä on merkityksensä, niinkun kai suurimmalla osalla ihmisistä on (siis joku merkitys niille tatuoinneilleen). Niin nyt kun tähän päästiin, niin juntimpaa on arvostella muiden tatuointeja. :wink:

Joo mullakin on erään bändin lyriikoita kahdessakin paikassa, eli voisin yhtä lailla olla juntti. Ne vaan on tulleet niin osaksi elämää ne sanat. No mä heitän kyllä aina miehenkin kanssa läppää, että olen fucking hillbilly ja ihan hyvällä meiningillä :lol: .

Niin joo ja Kirkas kyllähän noi tatuoinnit on yleistyneet tosi paljon kun tekniikat ja osaaminen ym. on lisääntynyt huimasti viimeisen 15 vuoden aikana.
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 22.8.2015 06:35:41

Jääkendo :lol: :lol: !!! Juurikin se.

Winston-84 kirjoitti:Leopardikuosi :twisted: :shock: :roll: !!! Etenkin vaatteissa

Vaikuttaisi tuo olevan nyt oikein suurtakin muotia ja jumalauta, vielä nuorilla ja näteillä ihmisillä :shock: :roll: . Enhän mä pääse enää edes roskia viemään ilman, että törmään johonkin "kuumaan kissanaiseen" :x . Tiedä, uskallanko pian edes ikkunasta ulos katsoa.

Tatuoinneista vielä: Nuorempana pidin niitä tosiaan ennemminkin hienoina, mutta siihen aikaan ne eivät olleet lainkaan niin yleisiä, kuin nykyään, joten siihen liittyi tietynlaista kapinallisuusaspektia. Minun mielestäni siis ja nuorempana mä yhdistin kapinahengen moneen muuhunkin tyystin typerään juttuun :roll: . No, kuulunee ikään. Tosin, silloin "ennen vanhaan" taisivat olla tatuoinnit monesti paljon huonolaatuisempia söherryksiä, kuin nykyisin, mutta silti juuri se, että niitä on jokaisella ja joka paikka täynnä, tekee sen, että eipä niissä järin paljon mitään hohtoa enää ole, tylsää junttien juttua vain.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pohjattoman nuiva » 22.8.2015 07:37:01

Jääkendo :lol: :lol: !!! Juurikin se

Myös keppitappelu on kuvaava nimi tuolle marginaaliselle puuhastelulle, jota syystä tai toisesta suomalaiset pitävät jonain huippu-urheiluna.
Pohjattoman nuiva
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna