Olet täällä

Elämän tarkoitus

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Elämän tarkoitus

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.2.2022 02:10:08

NeuroKipu kirjoitti:Uskotko enemmän Neurologiin, kuin Wistoniin.. Mä uskon Neurologiin enemmän.

Minäkin uskon neurologiin enemmän, kuin itseeni. Sinähän se tässä koko ajan haukut lääkäreitä ja kyseenalaistat niiden ammattitaidon. En minä. Psykologeistakin mulla on ihan hyviä kokemuksia. Jos ei aina niin hyviäkään, niin silti ovat ihan ammattiinsa päteviltä vaikuttaneet.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja madtrue » 16.3.2022 01:05:07

Ite miettinyt samaa, jälleen kerran.
Minua pelottaa että vanhat kuviot sotkee jopa PARHAIMMAKSI todetun parisuhteen. Vaikka alussa puhuttiin että ei anneta tilaa päihteille. Taas vaihteeksi itse mokannut juomalla ja nokittamalla. Ei helvetti että sitä pitää olla tyhmä. Tästä on pakko nousta paremmin kuin ennen. Enää en halua töpätä tasaiseen tahtiin .
-Rocky Has Left The Building-
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Hiippari » 24.8.2022 21:58:08

Maailmankaikkeudessa esiintyvän elämän tarkoitus on kokea kaikki mahdollinen jokaisesta mahdollisesta näkökulmasta.
Hiippari
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna