Valvoja: Päihdelinkin toimitus
Kirjoittaja nemi » 5.11.2015 20:47:14
Kirjoittaja Petri687 » 22.11.2015 17:16:06
superban kirjoitti:[Poistettu sääntöjenvastaista - Päihdelinkin moderaattori]
Eli tuosta THL myyjän fentanyylista on ollut paljon puhetta esim sipulikanavalla että olisi jtn tutkarifentaa, esim acetylfentanylia tms. Kuulemma iv käytössä lähes aina tappavaa, olikos et rikkoo munuaiset tms. Oisko villejä Veikkauksia mitä voisi olla. Sipulikanavalla on pitkä viestiketju myös aiheesta. Varsinkin jos jollain olisi kokemuksia juuri tästä nenäsumutteesta jota THL myy niin olisin kiitollinen kommenteista.
Kiitos ja toivottavasti modet ei poista koska olisi hyvä varoittaa ihmisiä jos kyseinen aine on oikeasti hengenvaarallista(ainakin iv käytössä, nenäsumutteena porukka sitä on käyttänyt ilman mainittavia haittavaikutuksia)
Kirjoittaja ReChemo » 29.11.2015 13:06:04
Petri687 kirjoitti:superban kirjoitti:[Poistettu sääntöjenvastaista - Päihdelinkin moderaattori]
Eli tuosta THL myyjän fentanyylista on ollut paljon puhetta esim sipulikanavalla että olisi jtn tutkarifentaa, esim acetylfentanylia tms. Kuulemma iv käytössä lähes aina tappavaa, olikos et rikkoo munuaiset tms. Oisko villejä Veikkauksia mitä voisi olla. Sipulikanavalla on pitkä viestiketju myös aiheesta. Varsinkin jos jollain olisi kokemuksia juuri tästä nenäsumutteesta jota THL myy niin olisin kiitollinen kommenteista.
Kiitos ja toivottavasti modet ei poista koska olisi hyvä varoittaa ihmisiä jos kyseinen aine on oikeasti hengenvaarallista(ainakin iv käytössä, nenäsumutteena porukka sitä on käyttänyt ilman mainittavia haittavaikutuksia)
Oon lukenut sitä ketjua eikä siinä kyllä ole mitään järkeä, ei ole mitään syytä, miksi asetyylifentanyyli olisi fentanyyliä vaarallisempaa IV-käytössä.
Kirjoittaja solstagylle » 21.12.2015 03:47:02
Kirjoittaja FantasyMask » 10.2.2016 13:24:43
Kirjoittaja Päihdelinkin toimitus » 24.2.2016 12:56:30
Kirjoittaja tramadin » 14.3.2016 07:40:17
Kirjoittaja Petri687 » 15.3.2016 18:32:18
tramadin kirjoitti:ne jotka haluavat muun kuin metadonin ja asuvat paikkakunnalla jossa ei muuta saa niin yrittäkää muuttaa jos vain mahdollista!xonella ainehimoni ovat palanneet et pari keraa kk:ssa tekee mieli vetää mut klinikalla sanottiin et sekin asia menee ajan kanssa ohi kunhan toleranssini laskee...se on pieni hinta siitä et tuntee taas olevansa ihminen ja rakkaus ym tunteet palanneet!!alussa tunteet olivat liianki pinnassa et tuli pyydeltyä anteeksi kaikenlaisia tekemisiään mitä ei olisi ehkä tarvinnut...
Kirjoittaja Junkie » 29.4.2016 20:28:19
Kirjoittaja jopasjota » 6.5.2016 21:50:12
Kirjoittaja Junkie » 8.5.2016 18:57:19
Kirjoittaja Nietzsche » 15.5.2016 13:13:11
FantasyMask kirjoitti:Koko käyttöaikanani pahimmat olot oon saanu siitä hiton kemiallisesta "cannabiksesta" (cannabis-sanaa en haluaisi tähän myrkkyyn edes yhdistää!) Kaikkea muutako hyvä olo! Fyysisesti tuntu siltä että elimistö on sähköä täynnä mikä aiheutti painetta silmiin ja koko kehoon, penin totaaliseen paniikkiin enkä tienny enään missä oon ja mitä olin ottanu. Kaajoin pöydät ja huusin muille "auttakaa mua, auttakaa!" Muita nyt sivusta seuranneena voin sanoa ettei kukaan oo entisensä.. kaikilla on psyyke jollain tapaa ihan paskana ja moni käyny teholla asti, suljettuja unohtamatta... En haluaisi kenenkään koskaan tähän myrkkyyn itteensä sotkea, tästä haluan mainita erikseen vaikka siitä on paljo varoteltu ja uutisoitu. Totta, pysykää kaukana tästä.
Kirjoittaja Päihdelinkin toimitus » 10.6.2016 13:33:36
Kirjoittaja Petri687 » 11.6.2016 16:18:21
Kirjoittaja Päihdelinkin toimitus » 31.8.2016 14:29:36