Viimeksi diabetes lääkäri printtasi heidän listan mulle ja käski tarkistamaan onko oikein, eli kunnallisessa on tiedot koneella ja aikoinaan kirjoittanut monta lappua että saavat mun tiedot joka paikasta. 7-8V sitten olin Vaasan keskussairaalassa eri talossa niin sihteerin piti printata ja lähettää tiedot taloon joka kivenheiton päässä. Ne oli mun elämän kaksi ainoata kertaa kun olin psykiatrilla joka vanha mies eikä sen tietokone ollut edes päällä mutta oli pätevä mies joka jäi eläkkeelle mutta soitti mulle ettei jätä pulaan ja hän ilmoittaa terkkariin ettei mun kipulääkitystä lopeteta, siltä mä pamit ja teemut sain kun kipupolin raja oli tramal/lyrika. Kipupoli mut sinne passitti koska kipu voi aiheuttaa masennusta, tämä mielestäni hyvä psykiatri totesi mun pääni olevan kunnossa, tiedä sitten onko enään.
Migreenistä tuli mieleen jännä juttu mulla, kun pidän MP kypärää päässä reunojen "vilkkuminen" aiheuttaa mulle pahoinvointia ja sain vapautuksen kypärän käytöstä. Ei ole kivaa pysähtyä oksentamaan ja sitten diapeetikkona pakko syödä jotain yrjön päälle.