Valvoja: Päihdelinkin toimitus
Kirjoittaja Nnaana » 17.3.2017 12:44:11
Kirjoittaja Helio Jacques » 17.3.2017 13:16:42
Kirjoittaja Helio Jacques » 18.3.2017 10:18:22
Nnaana kirjoitti:Hmm, no en nyt näkis ihan noinkaan, että seuloissa käyvä on hc-nisti, jolla ei pitäis olla mitään asiaa lasten pariin. Yks mun tuttavani käy seuloissa, että sais korttinsa takaisin ja kyseessä kuitenkin pelkkä budi. Ja EN tiedä, kuinka paljon toi tarina on totta, ja liittyykö siihen jotain muutakin. Mulla kun ei ajokorttia ole. Kuitenkaan en näkisi häntä kelvottomana isänä, jos päättäisi isäksi ryhtyä.
Kirjoittaja Pohjattoman nuiva » 18.3.2017 10:29:38
Kirjoittaja Nnaana » 18.3.2017 11:05:29
Kirjoittaja Chas » 18.3.2017 11:11:58
Kirjoittaja Pohjattoman nuiva » 18.3.2017 11:19:54
Nnaana kirjoitti:^ Ookkonää nyt ihan tosissasi? Eli, jos henkilö jää kiinni ja siks joutuu seuloihin = paska vanhempi, vaikka kyse ei olis budia vakavammasta. Sit esim kun sä et ole jäänyt kiinni, niin et oo paska vanhempi, mut jos teoreettisesti jäisit, ja kävisit antamassa seuloja, muuttuis susta paska vanhempi? Vai mikä logiikka toi on?
Kyllä joo ehdottomasti kannatan lasten aikana selvinpäin oloa, itsehän en tykkää olla edes LAILLISISSA oppareissa, jos vahdin sukulaisten lapsia. Se on mulle vaan periaatekysymys, ja no, en käytä joka päivä, niin voipi musta lapsi sen aistiakin. Mut lääkitys sitten muuten on eri asia. Etpä sä siitä puhunutkaan vaan seuloista, mut kyllä ihminen voi kerran elämässään töpätä ikävin seurauksin, ilman, että hän on loppuiän aivan karsea vanhempi.
Kirjoittaja Nnaana » 18.3.2017 11:33:55
Kirjoittaja Helio Jacques » 18.3.2017 11:37:07
Kirjoittaja Helio Jacques » 18.3.2017 11:39:15
Nnaana kirjoitti:Aijaa, ihme, kun mä keksin ainakin miljoona tapaa, millä perusperttikin voi jäädä pössystä kiinni. Mut eipä mullakaan sen enempää intressejä ole vääntää.
Kirjoittaja grip » 18.3.2017 11:43:56
Kirjoittaja Pohjattoman nuiva » 18.3.2017 11:59:26
Nnaana kirjoitti:Aijaa, ihme, kun mä keksin ainakin miljoona tapaa, millä perusperttikin voi jäädä pössystä kiinni. Mut eipä mullakaan sen enempää intressejä ole vääntää.
Kirjoittaja Nnaana » 18.3.2017 12:10:21
Kirjoittaja Helio Jacques » 18.3.2017 12:14:46
Kirjoittaja Pohjattoman nuiva » 18.3.2017 12:38:17
Nnaana kirjoitti:^ No, esimerkiksi tuolta mun alakerrastani tulee välillä sellaiset sauhun hajut, että tasan, jos soittaisin poliisit, ja heillä olis lapsia, tulis ls-ilmoitus ja seulat. Vaikka lapset eivät olisikaan heidän aikanaan paikalla. Sit esimerkiksi joskus, kun vielä tapas useamminkin käydä nuorempana bilettämässä, niin mun yhdellä kaverilla, joka viihteellä tykkäs sauhutella, oli lapsi. (Edelleen menee ilmeisesti hyvin, kun viimeks harrastin facestalkkausta.) Mä ainakin olen joutunut putkaan ja jos tämäkin henkilö olis joutunut, niin tavarat kun ois kollattu ja joukosta ois löytyny budia, niin ois tullut ls-ilmoitus. Mistään normaalista putkareissustahan ei tule tietääkseni ilmoitusta, koska kyllähän aikuinen viihteellä PÄIHTYNYT saa olla vaikka putkaan asti alkoholista.Mun eksäni taasen sai nuorempana piripäissään ajelusta tuomiot ja kävi seuloissa. Hänen kyvykkyyteensä isänä en ota kantaa, mut pointti, et kertaluontoiset töppäilyt ei kenestäkään tee paskaa isää/äitiä.
Muistaakseni sä itsekin olet kirjoittanut ajaneesi piripäissäsi, olisko susta tullut sit paska isä, jos oisit vaan jäänyt kiinni?
Mut oikeesti, ei mulla ole sen enempää asiaan kantaa kuin, että ei maailma ihan niin mustavalkoinen kuitenkaan oo.