Olet täällä

Hämmästyttävät asiat.?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Hämmästyttävät asiat.?

ViestiKirjoittaja Jenni » 2.7.2019 13:38:29

Tämä kaikki on hyvin ikävää ja miksi sen pitää olla aina näin huonosti?
Jenni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.11.2019 07:05:02

Ei jumalauta, mulla on sitten hulluja sukulaisia! Sainpa tuossa kuulla jälleen erään sukulaistädin(Kutsun häntä nyt tässä tädiksi, vaikka onkin hieman kaukaisempaa sukua, kuin äidin tai isän sisko) uusimmista edesottamuksista, joihin oli taas saanut vedettyä pöljän miehensäkin mukaan, vaikken välttämättä olisi edes halunnut. Mitään vaaraa ei aiheutunut kenellekään, mutta muuten oli kyse sen sortin sekoilusta, että oksat pois tarkemmin tapahtumia nyt tässä avaamatta :shock: . Päihteillä ei ollut osuutta asiaan(Ei sillä, että päihtymystila mikään puolustus olisi, mutta on se usein silti selitys), tämä täti ei juurikaan päihteile, ottaa joskus kaljan tai kaksi ja sukujuhlissa ne "lakisääteiset" kahvikonjakit, eli hyvin kohtuukäyttäjä on, mutta sekoilla kyllä osaa ja täysin selvinpäin. Eipä tosin tämä täti ole ainut umpihullu sukulaiseni, joten ihmekös tuo, että mäkin olen vähän tällainen :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Harhailija » 3.1.2020 21:31:33

Kuulinpa vallan omituisen episodin. Eräs lääkäri oli saunomassa henkilön kanssa jota en voi tässä tarkemmin kuvata. Niin kävi niin että juotavat loppuivat kesken niin silloin tämä lääkäri tilasi ambulanssintyöpaikaltaan kuskaamaan saunojat apteekkiin hakemaan spriitä tms alkoholipitoista. Ja tämä on tosi kuulin itse osalliselta tämän jutun.
Harhailija
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna