Olet täällä

Hämmästyttävät asiat.?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Hämmästyttävät asiat.?

ViestiKirjoittaja Chas » 1.4.2017 14:00:52

Joo, noi on nimenomaan niitä kauhukuvia, mitä pahimmillaan epäonnistuneesta im.yrityksestä voi seurata.
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Zeus76 » 1.4.2017 14:27:48

^ Ja just tollasten asioiden takia, ja vaikeasti sairaiden ihmisten joilla ei ole enää toivoa parantumisesta, pitäs saada se ns. armo-kuolema/eutanasia ihan lekureiden toimittamana ja sairaalassa.
Silloin se lähtö olis täysin kivuton, ystävät ja muut vois hyvästellä rauhassa, ja sit ku on omasta mielestä "valmis" niin sais painaa sitä nappia ja nukkuu pois... :? :wink:
Ja huom. en tarkoita et jokainen vois saada sen eutanasian jos joku juttu vaik vituttaa ja hetkellisesti tulee olo et nyt mä lähen, vaan vain niissä tapauksissa joissa on oikeasti painava syy sille.!
-Tää maa on syntinen laulu, elämä vitsi, kuolema nauru.
Turhaa tääl on vitutukseen hukkuu, anna pois sun lapsesi nukkuu...

Zeus.76@yahoo.com
Zeus76
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 1.4.2017 14:32:03

Joo siis kyllä mä olen eutanasian kannattaja ja allekirjoitin adressin. Esim. syöpäpotilaidenkin kohdalla tuntuu se saattovaihe järjettömältä kiduttamisen muodolta, jos potilaalla olisi vielä mahdollisuus hyvästellä rakkansa ja päästä kivuista kauniisti nukahtamalla, läheisten läsnäollessa.
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Zeus76 » 1.4.2017 14:38:44

^ Just noin. Se olis kaikille osapuolille parempi valinta ja vaihtoehto, kuin kattoa viikkoja/kuukausia, jopa vuosia, sitä kun se läheinen riutuu ja kärsii hiljalleen pois..!!
-Tää maa on syntinen laulu, elämä vitsi, kuolema nauru.
Turhaa tääl on vitutukseen hukkuu, anna pois sun lapsesi nukkuu...

Zeus.76@yahoo.com
Zeus76
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 1.4.2017 14:45:59

Nimenomaan, olemme asian ytimessä. :wink:
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja exalkoholisti » 1.4.2017 23:22:55

Helluntalaisilla on oikein Fetissi siitä kun ihmisiä kidutetaan ja ihmiset kituvat tuskissaan.. heille HELVETTI on kaikki kaikessa, ilman sitä ei olisi koko uskontoa olemassakaan - ei olisi mitään syytä pingottaa ja vauhkota.. He jakavat ympäri nettiä sadistisia helvettikuvauksia - joihin verrattuna äsken katsomani Hostel on lähinnä klo 17 teetilaisuus.. :shock: :shock:
Absoluuttinen Totuus on AINA SIINÄ lahkossa missä olet ITSE
exalkoholisti
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 5.12.2018 08:18:51

Löytyihän täältä tällainen ja vielä itsensä Kalen aloittamana :D . En viitsinyt kirjoittaa juttuani Ärsyttäviin asioihin, koska tämä oli puhtaasti hauskaa.

Tuossa päivänä eräänä sain hämmästellä jälleen kaupassa ihmisten(Tässä tapauksessa vain yhden) kassajonokäyttäytymistä: Jonotin kassalle ja edessäni oli 2 naista, joista ensimmäistä kassa jo palveli täyttä häkää ja tämä toinenkin oli jo aloittanut ostostensa latomisen hihnalle. Viereiselle suljettuna olleelle kassalle tuli työntekijä, avasi kassan ja ilmoitti asiasta isoon ääneen. No, tälle edessäni olleelle rouvalle tuli armoton kiire, laittoi takaisin kärryyn ne ostokset, jotka oli jo saanut nosteltua hihnalle ja ryntäsi siihen juuri avatulle kassalle :lol: . Jos se palveltavana oleva rouva nro. 1 olisikin häslännyt ja sotkenut korttiensa ja rahojensa kanssa jotakin, jossa olisi oletettavasti kestänyt ikuisuus, olisinkin vielä ymmärtänyt siirtymisen, mutta mistään tuollaisesta ei ollut tällä kertaa kyse, vaan homma sujui hyvin jouhevasti. On se kai vain niin hienoa ja tärkeää olla eka :? :lol: .

Olen toki ennenkin todistanut kaupassa ihmisten maanista uusi kassa aukesi -ryntäystä ja itsekin joskus siihen syyllistynyt ja välillä sillä seurauksella, että se lähinnä vain hidasti asiointiani, mutta tämä tapaus oli kyllä lajissaan pahin tähän mennessä näkemäni :lol: :shock: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 5.12.2018 14:14:43

Minä olen silläKIN tavalla outo, että tarvitsen makuuhuoneeseen pimennysverhot nimenomaan näin kaamosaikana. Kun ulkona on pilkkopimeää, niin unensaantia häiritsee niin hemmetisti, jos esim. auto ajaa kadulla ohitse ja sen valot näkyvät makkariin. Se on se kontrasti, katsokaas, joka siinä sotkee pasmat niin maan perusteellisesti.

Kesän valoisimpana aikana mulle riittävät makuuhuoneen "pimennykseksi" ihan perussälekaihtimet ja/tai ohuet sisustusverhot. Kun aurinko mollottaa miltei puolille öin ja sitten taas jo parin tunnin päästä aamuyöllä alkaa tulla valoisaa, niin eihän siinä tasaisessa valossa mitään autojen valoja ymv. häiritseviä välähdyksiä ja äkillisiä valoilmiöitä huomaa. Jos en saa unta valoisaan vuodenaikaan, niin se johtuu sitten jostakin ihan muusta(Valon aiheuttama yleinen ylikierroksilla käyminen tahi jokin ihan muu unta häiritsevä päänsisäinen tekijä), enkä saisi unta kuitenkaan, vaikka miten tehokkaasti pimentäisin koko kämpän.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 6.12.2018 17:14:51

Hämmästyksiä on hirveen paljon tai sitä mielialaa hämmästellä.
Ehkä yksi perusjutuista on oikean löytäminen ja vastaan käveleminen
tai eihän se mitään löytämistä tai vastaankävelemistä ole.

Se, että ei ole mitään merkkejä, että tapahtuu asioita, joilla on suuri merkitys.
Että loogisuus on pelkkää paperinohutta sutattua nuttuhuttua isoissa kohtaamisissa
ja niin päin poijes, ah ! Mut toisaalta... onko sen väliä, sitten kun on tapahtunut.
Bentsoitta 2013 - 2015, ja 22.2.2017 alkaen,
selkeenä sulhasena since 8.1.2019, aye !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 12.3.2019 06:53:33

Mua on alkanut tosissaan huvittaa oma suhtautumiseni keinomakeutusaineisiin niin hirveinä myrkkyinä, että niihin kuolee/niistä vammautuu pysyvästi suunnilleen kertanauttimisella :lol: . No, tuskinpa mitään kovin terveellisiä ovat, ei sillä, mutta on se nyt aika surkuhupaisaa, että viinaa voin juoda tyystin surutta ja onhan tässä muitakin myrkkyjä tullut eläissään kiskottua vailla mitään huolta :mrgreen: . Mä en juo koskaan limpparia, koska en tykkää siitä, PAITSI viinalla lantrattuna tuo menee alas, jollei parempaakaan lantrinkia ole saatavilla. Silloinkin olen niin pirun tarkka siitä, että kyseessä on varmasti sokerilimu, eikä light-versio. Niin, sillä viinallahan ei siinä kombossa mitään terveydelle haitallisia vaikutuksia ole :mrgreen: :roll: . En mä tosin käyttäisi keinomakeutusaineita muutenkaan, koska A) maistuvat aivan saatanan pahalle ja B), vatsani kestää niitä todella huonosti, mutta enpä mä viinaakaan maun vuoksi juo, eikä alkoholi sen kummemmin vatsan terveyttä edistä...

Tunnen erään todella pahasti alkoholisoituneen naisen(On siis saanut ryystämisestään jo oikeasti vakavia ja pysyviä terveyshaittoja, eikä niistä huolimatta ole aikeissakaan sulkea korkkia), joka lisäksi vetää röökiä, kuin korsteeni ja hän on vakaasti sitä mieltä, että e-pillerit ovat niin hirveää myrkkyä, että sellaista ei kukaan täysjärkinen suuhunsa pistä :lol: . Joo, haittansa tietty niilläkin, eikä niitä ilman tarvetta kannata popsia, mutta enpä ihan hirveästi kauhistelisi niitä tämän mainitsemani rouvan elämäntavoilla :roll: . Niin, tulipa vain mieleen tuo, että en mä ainut hullu ole keinomakeutusainekammoni kanssa...
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 3.4.2019 06:48:36

Eivätkö ihmiset enää nykyään osaa tehdä reklamaatioita ilman hirveää julkista somelynkkausta? Näihin juttuihin törmää tämän tästä(Ei tarvitse olla edes somessa, noita päätyy ihan ns. normiuutisiinkin), että joku on saanut tilaamaansa pizzaan väärät täytteet, ostamaansa puhelimeen tulikin väärän väriset kuoret tai pitkänmatkan bussi myöhästyi niin paljon, että siitä aiheutui jo taloudellista tappiota tälle kiireiselle matkalaiselle ja sitten messutaan somessa, kuinka firma X on ihan paska ja sen vuoksi on nyt koko loppuelämä piloilla :roll: . Eikö sitä voi vain ottaa ihan itsekseen yhteyttä siihen mokanneeseen puljuun ja selvittää, mikä mättää? Oman kokemukseni perusteella asiat yleensä selviävät kyllä parhainpäin ihan tuollaisella asiallisella kommunikoinnilla asianosaisten kesken ja jos eivät joskus selviäkään, niin sitten voi olla yhteyksissä kuluttaja-asiamieheen tmv. "asianajotahoon". Mikäli kyse on yleisesti ihan luotettavasta ja asiakkaitaan hyvin palvelemaan pyrkivästä lafkasta(Kämmejähän sattuu välillä paremmissakin piireissä), niin ei mulla ole mitään tarvetta julkisesti nolata sitä ja vielä pahemmin itseäni meuhkaamalla netissä kaikelle kansalle, kuin ihmisoikeuksiani olisi loukattu hyvinkin verisesti ja vieläpä aivan tahallaan :roll: . Ymmärrän sen, että kaikkinainen keskustelu on siirtynyt paljolti nettiin ja toki siinä ohessa jutellaan siitäkin, mitä kukin tykkää putiikki X:stä, mutta nyt ei olekaan kyse siitä, vaan asioiden hoitamisesta ihan asioina ja asiallisesti.

No, mä olenkin niin vanhanaikainen, etten ymmärrä muutenkaan somea, saati sitä, että siellä levitellään koko elämänsä omalla naamallaan ja nimellään. Niin, ja tuskin olen ainut joka tätä asiaa hämmästelee. Eiköhän niitäkin ihmisiä riitä edelleen, jotka osaavat tehdä ne rekkulansa suoraan ja asiallisesti. Nämä julkiset somepöhköilyt tietty vain nousevat kaikkien nähtäville.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 19.6.2019 06:49:55

Mua on jo pitkään huvittanut seuraava asia: Kun poliisi etsii julkisella ilmoituksella jotakuta(Esim. rikoksesta epäilty, mahdollinen silminnäkijä, kadonnut henkilö...), niin tuntomerkit ovat aina tätä luokkaa: tukevahko, 170-180 cm pitkä, keski-ikäinen mies, jolla on siniset farkut ja musta takki tai 10-vuotias poika, joka on pukeutunut huppariin, harmaisiin housuihin, sekä tennareihin. Tuollaiset tuntomerkit nyt täsmäävät vähintään jokatoiseen vastaantulijaan, joten ilmeisesti pitäisi ilmoitella kytille jokatoisesta vastaantulijasta, mikäli sattuu liikkumaan samoilla huudeilla, kuin tämä haettava henkilö oletettavasti liikkuu :lol: . Vaikka ilmoituksessa olisi valokuvakin, niin yleensä se henkilö on sellainen äärimmäisen tavallisen näköinen pallinaama, kuten suurin osa suomalaisista, ettei sitä kukaan ei-tyyppiä-entuudestaan-tunteva muista enää siinä vaiheessa, kun on lähtenyt ulos, eli n. 10 min. kuluttua kuvan näkemisestä.

Olen tosin miettinyt, että tarkkojen ja yksilöllisten tuntomerkkien antaminen voi olla pirun vaikeaa siinä tilanteessa, kun ne pitäisi antaa suurelle yleisölle :? . Kyllä mä tiedän itse varsin hyvin, miltä esim. mieheni näyttää ja erotan hänet helposti suurestakin ihmismassasta, mutta jos mun pitäisi kertoa poliisille tahi jollekin muulle randomille tuntomerkkinsä, niin aika äkkiä se lista alkaisi kuulostaa sellaiselta 13 tusinassa -tapaukselta :? .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 20.6.2019 06:04:28

viewtopic.php?f=126&t=40277

Jo on aikoihin eletty taas :shock: :lol: :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Jenni » 1.7.2019 11:26:57

Mietin että saako nykyään suljetulla pitää puhelinta? Viimeksi kun olin hoidossa niin kaikki henk.kohtaiset esineet kuten lompakko ja irtonaiset lantit piti laittaa muoviastiaan joka pantiin lukkojen taakse.
Jenni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Jenni » 2.7.2019 13:28:28

Eilen kello kolme yöllä heräsin kaameaan krapulaan. Pulssi oli ebout 130. Käytetty löökitys: Orloc 10mg, Diapam 50mg, Optipar 10mg ja Peratsin 2mg. Sillä lähti ja nukahdin uudelleen, muuten olisin soittanut lanssin.
Jenni
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna