Olet täällä

Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 5.12.2021 05:57:21

Kyllä se olisi jokin Suuren Maailman rokkibändi. Tällaista Metallica-tasoa. Ei sen välttämättä Metallica tarvitse olla(Sekin kyllä kelpaa mainiosti), mutta vastaava megaluokan suuruus. Hirveästi en kyllä pidä noista jättisisähallikeikoista. Sisätilakeikat mieluummin pienemmillä klubeilla tai pubeilla ja isot keikat sitten ulkoilmassa kauniina kesäpäivänä. Joskus on tullut oltua jälkimmäisillä ruminakin kesäpäivinä. Ei se liikaa tunnelmaa latista, mutta mitä vanhemmaksi tulee sitä enemmän muuttuu mukavuudenhaluiseksi hienoperseeksi ja vähemmän arvostaa mutavellissä uimista.

Huomenna on taas itsenäisyyspäivä, joten pistetään tämä "pakollinen": Mitä se sinulle merkitsee? Ei siis päivä, vaan itsenäinen Suomi? Onko itse päivälle jotakin erityistä ohjelmaa?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 5.12.2021 08:34:23

^ Hienoperseys on ihan hyvä asia tätä nykyä. Se ei ole ylpeyttä tai parempana itseensä pitämistä. No, jos on parempi, niin sitten se on sitäkin ja ansaitusti onkin. Itse olen parempi, kuin se entinen repaleinen versio meikästä, jota ei edes nykyään ole olemassa.

Hienoperseily on ylipäätään mahdollista tässä hienossa maassamme paljon laadukkaammin, kuin missään muualla.
Ruotsi on menetetty ja pilalla, pelkkää paskaa tilalla. Euroopassa on joitain maita, jotka voi olla ihan kohtuullisia
asua taloudellisesti ja henkisesti ja ovat joltain osin turvallisiakin. Useimmat on ylikansoitettuja ja sisäiset ongelmat on turhan suuria.

Ei ole hurraamista Afrikassa, Aasiassa tai Lähi-Idässä. Etenkään jälkimmäisessä, jossa tsekkasin tilanteet ammoin ennen näitä
helvetillisiä nykyisiä sotia. Ei mennyt silloinkaan millään maalla kovin kaksisesti ja se naapurimaan vihaaminen on todella sairasta.

Ylipäätään liikakansoitus kaikin tavoin on tän lajin isoin ja alati paheneva ongelma. Pidän ihmislajia ihan vitun tyhmänä kaiken kaikkiaan. Suuntaus on, että nämä tyhmät ja sosiaalisesti täysin kelvottomat, työkyvyttömät ja mielisairaat pyryharakat vain sikiävät, vaikkei suurin osa niistäkään tiedä esim. kahden ihmisen välisestä elämästä mitään. Tuloksena on ruotseja ja puolia, venäjiä ja pohjois-amerikoita.

No, mikäs minä sitten olen. Olenko helmi.
Mähän olen siis ihan helvetin hyvä jätkä.
Ja lisäksi vielä aivan todella mukava tyyppi,
jolla alfaominaisuuksia ja kivasti taipuva kihara tukka.

Suomi on kaikin tavoin ja joka mittarilla ykkönen. Täällä myös vähiten osataan arvostaa tätä statusta. Tai sitten valittavan jengin ääni ylittää sen kiitollisuuden ja arvostuksen, joka ehkä huomenna jotenkin näkyy vai näkyykö, kun ei oikeestaan näy. Aika on sellanen, että tyhmyys, pinnallisuus ja itsekkyys on ikäänkuin hyve ja tavoiteltava määre. Eihän se suinkaan ole vai onko asiat sittenkin muuttuneet niin paljon.

En ole sellanen järkyttävän nolo ja alimittainen jellonakorutettu ja kiitos-paitainen juntti, mutta ymmärrän, että historiamme on lajissaan ihan omaa luokkaa viimeisten satojen vuosien ajalta. Sodat kuuluu lähtemättömänä osana siihen, torjuntavoitot ja hävityt skabat. Ja viherpiipertäjille voin sanoa, että armeijan lakkauttaminen on suurin virhe, minkä he koskaan tekisivät. Haluaahan meidän sisäministerikin lakkauttaa poliisin, vaikka on niiden korkein esihlö.

"Ei sillä armeijalla ole mitään merkitystä" No, se ei olekaan hyökkäysarmeija, vaan ihan puolustuskäyttöön suunniteltu laaja reservi, joka suojaa ja turvaa myös Ruotsin.

Ongelma on aina ihminen. Se on ongelman alku ja loppu. Sotaisa ja tappava ihminen.
Just siksi on pakko olla armeija joka maassa. Pasifismin isä Einstein itsekin
myönsi, ettei se hänen ideansa toimikaan, että aseistakieltäytyminen lakkauttaisi armeijan.
Sitten tuli natsit ja alpertti muutti Jenkkeihin, jossa kannatti natsien tappamista. Armeijalla.

Mutta että näitä ja meitä tämän liharobottilajin monen kirjavia kädellisiä on aivan vitusti ja koko ajan vaan jostain tulee lisää.
Mitä ne oikein tekee? Ai niin, panee ilman ehkäisyä. Nimenomaan jengiä on liikaa. Siihen se kaatuu.
Siihen ne kauniit asiat loppuvat. Siitä ne vaikeudet alkaa ja moninkertaistuu. Mahtaa "taivaanisää" naurattaa,
kun kattoo näitä kehittymättömän luomuksensa touhuja. Kohta onneksi populaa kuolee,
kun tulee jokin paljon rankempi tauti ja tappaa ekana vuotena viisi miljardia lajimme korvaamatonta, uniikkia edustajaa.

Tai räjähtää silmille Bosniasta kunnon sota, joka leviää Venäjälle asti ja siitä meille ja pläjähtää suoraan jokaisen
suomalaisen suuren kaupungin kaduille: á la mallia kolmas iso rähinä, joka kestää kymmenen vuotta ja
tappaa 150 miljoonaa pelkästään siviilejä. Ja jenkit tienaa sillä monen vuosibudjetin verran.

Kiina nousee koko ajan ja on tuleva maailman herra, mutta yhteenotto
vanhan, plösöjen ja idioottien ahdasvallan kanssa on ilmeinen ja väistämätön.
Hyvässä lykyssä emme ole täällä enää, eikä tarvii syntyä uudelleen,
vaan nämä tapahtumat sijoittuvat tän vuosisadan loppu½:lle.

Ihminen on vieraantunut järjestä. Ja luonnosta eli tämän planeetan "alkuperäiskansasta".
Ihminen pitää itseään korvaamattona ja ikuisena, vaikka planeetan näkökulmasta se on laji muiden joukossa.
Haitallinen laji, joka poistetaan tulevien tuhansien vuosien aikana ja ihminen itse tekee koko ajan samansuuntaista työtä kaikin tavoin.
Joskus kymmenien tuhansien vuosien päästä kukaan ei muista sellaista lajia, kuin ihminen. Sitä ei ole, eikä se ole kehitetty kestämään.

Mulla on kaikki ihan jees ja olen ehtinyt elää sitä oikeetakin elämää, joten poislähtö johonkin aivoödeemaan
tai rintamalla reikäkauhaksi posottaminen ei silleen kauheesti ja oikeestaan ollenkaan meikää haittaa,
mutta ne poloiset, voi niitä poloisia, jotka eivät ole vielä edes kokeilleet oikeaa elämää. voiii heitä.

==> Ei ihme, ettei jengi kestä olla selvinpäin. Tosin ajattelu ei ole ominaista tälle lajille tai lajitovereista välittäminen. Mutta sekin on ymmärrettävää, kun lajike on niin paska ja huonoja yksilöitä on enemmistö. Ei mitään rajaa ihmisen huonolle käytökselle.

==>

=> Joulunaika on aikuisilla aitoa ja laskelmoivaa teeskentelyn aikaa. Liikakansoitetut, ylitarjonnallaan ja plösöydellään pursuavat tyypit esittävät muka jotain pyhimystä pari päivää. Lajimme edustajana näen tämän fuulan läpitte helposti. Mua ei vjittu huijata.
Halveksin ja ilkun tätä itsensäkusettamisen kehnoa teatteria ja vajaamielistä asioiden siirtämistä huomiseen
ja ensi vuoteen ja seuraavaan elämään. Spämmimällejä trollin tekokyrvässä.

Kysymykseni koskee totutun tuttuun tapaan sosiaalispsykologista lähestymistapaa ja malliesimerkin otantaa arjesta.

Onko joku tuntemasi ihmiseläimen persekuva ja perikuva
ihan järkyttävän upeesti parantanut tapansa ja muuttunut
totaalisesti siitä vanhasta mallistaan, ootko ollu paikalla ??
Kerro samalla koordinaatit, niin lähetän tieteenalanjulkaisun
toimittajan ja kuvausryhmän sinne utopiankadulle.
Bentsoitta 22.2.17 alkaen
ja selkeenä sulhasena since 8.1.19 !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 6.12.2021 05:49:09

^ Hyvin kirjoitettu. Olen pitkälti samoilla linjoilla.

Kysymykseen: Piti ihan miettiä ja tulin siihen tulokseen, että ei. En tunne. En sitten varmaan ollut paikalla. Joskus jostain ihmisestä sanotaan, että se on muuttunut ihmisenä. Mihin tai miten se on muka ihmisenä muuttunut, ts. mihin sitä tiikeri raidoistaan pääsee? Siinä on toki paljon eroja, että jotkut pölvästit hakkaavat päätään seinään loputtomasti tismalleen samalla tyylillä ja jotkut vähän fiksummat sitten vaihtavat taktiikkaa, kun toteavat, että tämä nykyinen/entinen ei toimi. Samat tarkoitusperät siellä taustalla kuitenkin vaikuttavat. Yksittäisissä asioissa monikin on toki tehnyt muutoksia elämässään, mutta se liittynee juuri tuohon edellisessä lauseessa mainittuun.

Onko kaikki sallittua sodassa ja rakkaudessa?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 6.12.2021 08:41:00

^Halailuwuudissa on muuten paljon muuttuneita ihmisiä. Naamasta enimmäkseen ja osa pankkitilin kohdalta.
Liikaa raha on aina vaarallista, vaikka voisin taas kokeilla sitäkin laatua ja latua. Olen vaan melkosen vakuuttunut,
että ongelmia tulee ihan tavistiinalle ja tanelille, kun millit paukkuu kortille. Järki lähtee ja todellisuudentaju vääristyy.

Sekin voi olla muuttumista ihmisenä, kun käy vaikkapa polvileikkauksessa.
Mullon muutama murtuma ropassa ja olen siltä osin muuttunut ihmisenä.
Kukaanhan ei täällä mua tunne edellisestä elämästä, joten kaikki puheeni
omasta, käytöksellisestä ja käytännön tason elämästä voi olla vahvasti
liioteltuja tai kokonaan tuulesta tempaistuja tai sitten jopa vähäteltyjä.

V: => Voi olla. Ehkä olen "vienyt toisen naisen" pari kertaa. Ei siinä mitään draamaa silleen tv-sarjan tavoin ollut. Mukaan läksi ihan vapaaehtoisesti ja kertoi tilanteen kotonaan jo ennen kuin alettiin "seukkaamaan" ja tutkimaan napojamme. Tai toisen napaa, siis.
Aikamoinen teko ja riski lähteä tällasen pennittömän uneksijan matkaan. Tai silloin siis olin, nyt olen sentitön uneksija.
Rahayksikkö on sama, mutta ilmaisu on muuttunut, ei sen luoma kevyttä tunnelmaa tavoitteleva kepeä irrottelumentaliteetti.

Rakkaus vain joillain kuolee. Moni tai ainakin jotkut naiset jäävät sellaseen suhteeseen, jossa ei enää tuiki tunne tähtönen.
Syynä lapset tai taloudellinen turva ja nuutuneet tavat ja hyvät yhteydet runkkukaupan samin dildovarastoon. Paksua parrua tarjoova sähkömies. Sujuva sivusuhde santerin ja santerin samuli-veljen kanssa. Taukokopissa aamulla ennen muiden töihin tuloa.

Samaa tekevät (eli jäävät liittoon olemaan yksipuolisesti onnellisia) tahollaan jotkut äijänpenteleet ja mikäs ollessa,
jos huolto ja seksipalvelu vielä toimii. Pitäisi siinä mielestäni olla rakkauttakin. Just sitä. Sitä just.

Miksi sitten niin käy toisille pareille. Syy on yksinkertainen. Ne ei ole sen oikean kanssa, vaan jonkun laastarin tai
randompanokamun kera leikkivät paria. Ei se kiima ja intohimo pelkästään riitä, vaan tarvitaan jotain todella poikkeuksellista,
peräti mystistä magiaa ja kemiaa. Just sellasta, jota halvat komediat koittavat eteen näyttää ja jota klassikkokirjallisuus
ja kuvataide ja harrastelijoiden kesäteatteri maailman kylillä ei ole onnistunut vieläkään valoon ja esiin tuomaan.

Toiset ei vaan sovi toisilleen. Mä varmaan luulin, että oisin diggaillut isosti, jos mun ½-osana ois ollut vaikka
Tiina Lymi, Elena Leeve, Mia Nuutila, Minna Haapkylä, Laura Birn, Pihla Viitala, Pamela Tola, Iina Kuustonen,
njäää. Tollanen lössi kerralla meikän kaksiossa ois ollut rasittavaa, vaikka hetken aikaa oiskin ajatuksena houkutellut.
Ei kuiteskaan jaksais niitä diivoja tai niiden yliherkkää esiintymiskulttuurillista ulostuloa aamuisin(kaan). Milloinkaan.

Ns. tavallisten naisten suurista rivistä tulee parhaat naiset ikuna. Ne erikoistilaukset, ja ainakin tää mun omani.
Tähän suhteeseen ei kuulu kieroilu, valtapeli, heikot luonteet, kyttääminen, alituinen riitely tai toisistaan loittonevat ajankäyttökäsitykset.

Vastakappaleeseen pitää tutustua selvinpäin. Käyttää tarkkailuun paljon aikaa. Pudottaa kyydistä potentiaaliset ja aktiiviset sarjamurhaajat. Tämä on tärkeä aloitus, sillä sarjamurhaajan kanssa arki on tavallisesta poikkeavaa. Juuri *tavallisuutta arvostan.

*tavallisuus

päivänkulu on odotettavuudeltaan sitä, että aamulla herätään ja syyään ja toimitetaan aamutoimet ja mennään jonnekin.
naisen kanssa puhutaan ja lemmitään ja tehdään asioita, joita me halutaan tehdä ja niistä päätetään yhdessä, kuten kaikesta. jne.

Miten käy elämässä myöhemmin, on sen myöhemmän elämän aikana selvitettävä asia.
Minäkin voin saada johdatuksen ja lähden saarnaamaan maailmalle ja yövyn vain yhden yön samassa paikassa.
Tai liityn scientologeihin ja alan noudattamaan sitä heidän ehdottomuuttaan harjoittaessaan tuota mainiota uskomusoppia.
Lähden myöhännäisenä muukalaislegioonaan ja toteuttamaan Ranskan hallituksen käytännön oppeja demokratian laajalla saralla.

Mikä ois kivaa ?? Tänään tai loppuvuodesta. Uuden vuoden alusta.
Saattaa olla montakin asiaa tai että kaikki ois vaan niinkuin ennenkin.
Voi olla ihan uusikin asia tai uusinta aiemmasta elämästä.

Sää Winstoni varmaan vastaat kuitenkin, kaikista yksistä vaihtoehdoista valikoidut.

Täs kohtaa määää kyl toivotan jatkumoita ja siirryn tästä plinkin perkeleestä sivummalle,

hyvän sään ja tuntuvan pakkassään aikana kuitenkin - hyvii pyhii, loppuvuotta ja tulevaa alkavaa toivotan Sulle, kylsää pärjäät, jes !
Bentsoitta 22.2.17 alkaen
ja selkeenä sulhasena since 8.1.19 !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 7.12.2021 05:57:32

^ Hyviä pyhiä ja kaikkea muutakin hyvää sulle myös ja koko pienelle jengillesi <3.

En minä halua, että kaikki olisi niin kuin ennenkin, mitä se ikinä tarkoittaakin. On tässä ollut isompi henkilökohtainen suru, joka ei ole kivaa :( . Kivaa olisi myös, jos näistä rajoituksista päästäisiin joskus(No, eivät ne mua tällä hetkellä pahemmin rajoita, mutta onhan se passin kanssa räpeltäminenkin oma vaivansa ja ainakin vähän outoa) ja ylipäätään tästä korona sitä, korona tätä -soutamisesta ja huopaamisesta. Tämä aika on kuitenkin tullut elettyä ja jälkensä se jättää, niin kuin kaikki muukin elämässä, hyvässä ja pahassa. Ehkä tämän saisi pyyhittyä pois, jos jollakin konstilla formatoisin kovalevyni, mutta niin radikaaleihin toimenpiteisiin ei ole tarvetta tai halua ryhtyä.

Kivaa olisi, jos kohta tuleva lääkärikäynti olisi hoidettu kunnialla pois päiväjärjestyksestä. Ei sieltä mitään kuolemantuomiota pitäisi tulla, mutta aina ne lääkärikäynnit vähän stressaavat etukäteen, kun on se epätietoisuus, että miten tästä eteenpäin.

Kivaa olisi, jos ei olisi näin perkeleen kylmä. Tykkään kyllä ehdottomasti tästä, että talvella on talvi, mutta tämä palelu on täyttä helvettiä :twisted: . Ulos menen silti joka päivä, vaikka sataisi kirveitä ja pommeja putoilisi niskaan, koska psyyke ei kestä sisällä käkkimistä.

Kaikenlaista pientä kivaa tullee tässä olemaan arjessa ja juhlassa, jos eivät peruunnu minusta johtumattomista syistä. Jos peruuntuvat, sitten keksitään muuta kivaa. Ei kiva maailmasta lopu :D .

Mikä on pahinta, mitä sinulle voisi tapahtua?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 15.12.2021 14:26:21

Winston-84 kirjoitti:

Mikä on pahinta, mitä sinulle voisi tapahtua?

Huomata joutuvansa elämään ikuisesti :shock:

Jehovan todistajat vai Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko jos olisi ryhdyttävä tiiviiseen seurakuntayhteyteen?
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 18.12.2021 05:49:54

Piti ihan tsekata, keitä nämä Myöhempien Aikojen Pyhät ovat. Mormoneitahan ne. En tiennyt/muistanut, että niillä on tuollainen hienompikin nimi.

Valintani on jehovat. Perustelut: Mormonit eivät saa juoda viinaa :mrgreen: . Eivät saa myöskään juoda kahvia ja teetä. Ei minua kiinnosta elää ilman noita, siis varsinkin jälkimmäiset kuuluvat ihan jokapäiväiseen elämääni. Ensiksi mainittu onneksi ei ihan jokapäiväiseen. Varmaan sähkötupakkakin on kiellettyjen nautintojen listalla. Sitten mormoneilla on tämä moniavioisuusjuttu. Minä olen yksiavioinen, eikä takuulla kiinnosta jakaa ukkoani kolmen muun eukon kanssa. Sekin nyppii, että moniavioisuus on vain miesten yksinoikeus. Ei kai moniavioisuutta enää harjoiteta, kuin korkeintaan jossain Utahin superfundamentalistien piirissä, mutta onhan mormoneilla se ajatus, että mies on vaimonsa pää(jota vaimo kääntelee, hehheh) ja jokin jumalan sijainen, joka ohjastaa naista kaidalle polulle. Tuskin jehovillakaan mikään matriarkaatti vallitsee, mutta siellä naiset eivät käsittääkseni ole niin pahanlaatuisesti hellan ja nyrkin välissä. Tekeväthän nimenomaan naiset enimmäkseen sitä ovelta ovelle -saarnaustyötä. No, molemmilla lienee omat hullutuksensa. Kyllä minä verensiirron haluan, jos meinaan vuotaa kuiviin ja sillä voi pelastaa henkeni. Toisaalta mormoneilla on ihan hyviäkin juttuja. Tosin voin minä esim. olla kasvissyöjä ilman mitään lahkoakin.

Yleensä lienee parempi pysyä etäällä kaikenlaisista jengeistä. Olivat sitten jehovia, Helvetin Enkeleitä, taloyhtiön juorukerho tai Subu-nistisekakäyttäjien sähläysporukka.

Syötkö elääksesi vai elätkö syödäksesi? Tarkoitan, että merkitseekö ruoka sinulle muutakin, kuin hengissäpysymisen kannalta välttämätöntä polttoainetta?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 6.1.2022 12:13:55

Näin TAMMIKUUSSA mä nautin The Mässäilystä eli elän Mässäilläkseni, vieläkin on repullinen joulukarkkeja ja suklaita ja yhden repullisen olen syönytkin jo..

Oletko käynyt koskaan NA-palaverissa? rules? sucks? kumpi?
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja tpi (poistunut käyttäjä) » 11.1.2022 07:09:44

toimii mulle vaikka lähinnä aa-tyyppi olisinkin.

onko monellakaan halua päästä aineista?
tpi (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 12.1.2022 07:19:20

En voi vastata, kuin omasta puolestani ja EHKÄ muutaman harvan hyvin tuntemani henkilön puolesta.

Itselläni oli aito halu päästä eroon aineista ja sitten mä pääsin eroon aineista ja vieläpä verrattain helposti, ainakin näin jälkeenpäin ajatellen. Oppareiden kanssa olin vain kulkenut sen tien loppuun. Ne eivät antaneet mulle enää mitään, joten niiden lopettaminen kävi varsin iisisti lähinnä vain fyysiset reflat lusimalla. Stimulantit olen myös käytännössä lopettanut. Niiden suhteen en ole koskaan tehnyt mitään erityistä lopettamispäätöstä, mutta niiden käyttö ei vain ole voinut vähempää kiinnostaa enää moneen vuoteen. Etanoli on poikkeus. Sen käyttö on mulla kyllä vähentynyt ikään kuin varkain ilman mitään päätöksiä ja tietoisia vähentämissuunnitelmia, mutta olen siihen edelleen enemmän tai vähemmän psyykkisessä koukussa ja haluan pitää auki sen mahdollisuuden, että voin "hyvällä omatunnolla" dokata sitten, kun suu alkaa jälleen napsuttaa. Alkoholista en siis ainakaan toistaiseksi halua päästä eroon.

Empiiristen kokemusteni mukaan moni addikti ei niinkään halua lopettaa narkkaamista tai ryyppäämistä, vaan haluaa päästä eroon niihin liittyvistä ikävistä lieveilmiöistä.

Kumpi parempaa: Fazerin vai Maraboun suklaa?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 11.6.2022 01:19:16

MARAPOY on parenpata=)

nyt kun LOPULTA festiskesä saa vapaasti olla - MIHIN MEET?
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 12.6.2022 18:07:41

Ainakin menen Tuskaan ja Puntalaan, jos ei nyt mitään ihan ylitsepääsemättömiä esteitä tule. Liputkin olen jo ostanut kyseisille kekkereille. Lisäksi aion mennä muutamille muillekin festareille. Sitä en vielä varmaksi tiedä mille. Riippuu aikatauluista ja mikä sattuu kiinnostamaan. Kyllä noita rock-, punk- ja metallitapahtumia Suomen suvessa riittää.

Kuinka tiiviisti pidät yhteyksiä sukulaisiisi?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Projekti 0 » 12.6.2022 19:53:19

@Winston, näitä sun rivejä on kiva lukea. Vaikka ootkin besserwisser, usein syystä. Menin ja tilasin sun nimimerkin alkuperän ja se oli ihan paska. Meinaan lukea kaikki klassikot läpi (mikä on klassikko, en jaksa avata) ja esim Orwellin oma Guernica oli paljon parempi. Ei mulla ollut mitään asiaa. Kunhan vituttaa ja masentaa.
Projekti 0
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

Edellinen

Paluu Sauna