^ Moi Winstoni, ekan kerran tänä vuonna. Ennen Vappua viimeksi lueskelin vastentahtoisesti Plinkkendaalia. Ei oikein kolissut tai kiinnostanut. Oli rehdimpää päättää olla edes tsekkaamatta omanketjunsa numeraalisia saaliita, vaan nyt vois vaikka viimeistellä uransa ja lähteä tyylillä tai ilman tyyliä, mutta vähän täällä on ees mitään luettavaa, kommentoitavaa. Oletin jo, että tämä liiteri on kaadettu ja suljettu, kun ei täällä ollut enää ketään, edes viimeistä sammuttamassa valoja. Hieman Saunan kylmyydessä jonkin aikaa vapisin ja pelkäsinkin, että olen jäänyt yksin tänne kolkkoon mestaan synkistelemään. Etten löydä poijes ja alan käpertymään umpikeijoksi, joka tuijottaa ja vihaa naisia, noita planeetamme ihanimpia olentoja, joiden kanssa vietin duunissakin puoli vuotta, mutta se oli ammatillista, tietenkin...
Mua ei saa mitenkään kuormittaa, sillä olen herkässä elämänvaiheessa ja suhteeni naiseeni on voimassa viidennellä vuosikurssilla.
Sauna tuskin kauheesti ressiä tuottaa ja muuttuvasssa Maailmassa senkin on aika muuttua joksikin muuksi, kuten vaikka mullaksi.
Ehkä tämä on viimeinen rypistys ilman silitystä ja kohta tämä mesta jyrätään plinkkitraktorilla pois maisemaa haittaamasta.
Olen valmis Saunan tuhoutumiseen ja veikkaan, että vuodenvaihteessa tämä on jo bittihistoriaa. Vuosinumeroa en vaan tiedä.
Tämä voi näköjään entisestäänkin hiljentyä ja lopussa meitä on vain kaksi, kunnes sitten vielä yksi,
måderaatoparka, jolle ehdotettiin yleisön toimesta uutta käyttöä eli jonkinlaista bingoemäntähommaa.
Olen ollut pari kertaa vaivaistalobingossa menneenä kesänä ja ei, se ei ole sellasta rokkenrollia, johon kannattaa sijoittaa. Ja mitä joku tavis tietää päihdepuolen meiningeistä, ei mitään. Jengi ei muutenkaan juttele keskenään ja sitten pitäis vielä alkaa bingoomaan, njää. No, siihenhän se äksöni vanhainkodissa perustuikin. Jonkinlaisessa aamudoupissa ja muistamattomassa tilassa ikäjengi rustaili lappuja pöydässä. Toisaalta kahvin hinnan kivutessa siihen vois laittaa jonkin kofeiinibonuksen ja täten saada vanhat kävyt innostumaan hetkeksi, aye.
Taantuma lapseksi on monella edessä. Muutama hoitsu kyl sanoi suoraan, että tappavat ittensä ennen muistisairautta. Tietenkin jos muistavat. Entä jos hätäisenä hyppää jyrän alle, vaikkei muistissa edes ole ongelmaa. On vaan vähän tilapäisvetämätön.
^-> No, nyt on ratkottu tämä naisvihamielisyys, jota en ole itse potenut, vaan olen inhonnut/halveksinut ihmistä sen käytöksen vuoksi.
Kaitse yksi yhteenveto on myös, että nainen pelkää, että mies tappaa hänet ja mies pelkää, että nainen nauraa hälle.
Onneksi kumpikin joutuvat usein pettymään tämän odotuksen suhteen, jos kyse on jostain pervomasosta tai toisen vahingoittamisesta. Mainittakoon, että hoitokeinoa ei ole incellipelleporukan tervehdyttämiseksi ja seksi se ei ole,
sillä jotain tasoa sentään pitää olla, ettei mee ihan ponderoosaksi. Sinänsä hassu leffa, vaan todella huono.
Fiksasin edellisen osion kyssärin, ettei mene ihan laittomaksi tämä pedanttisesti hoidettu, asianmukainen kyselyvastaustunti.
K: Onko sinulla odotettavissa jotakin erityistä kivaa vielä tälle vuodelle?
V: Kivaa on viikoittain, välillä päivittäin, mutta erityistä ei ole tiedossa, ellei se sitten ole jotain yllätyksellistä, ei suunnitelmallista.
Joulupukkiuskoni on karissut neljälläkymmenellä ja muutoinkin karaistuminen on tapahtunut lisäaineiden huvetessa eli
tyystin loppuessa viime vuosikymmellä.
Ikäisesi mies elää keskimäärin vielä 29,3 vuotta. Näin ollen eläisit 81,3-vuotiaaksi.
Tällasta lupaili mulle interneetteri. Puhun siis lopunajan elämän tienoosta.
Tuo ennustuksellinen vuosikasa on syytä tietää osapuilleen, jos hankkkii
jatkolainaa jo ennestään isolle lainarahastolle tai uutta henkivakuutusta.
K: Mitä pitää tapahtua, että ihmispoloinen saapi rauhan ja löytää tasapainon ja
mikä se Sinulle oli tai on, tänään eikä viidestoista päivä ??