Best Funky Grooves... In The Kitchen! Breaks & Beats https://youtu.be/V96NzK4CqJ0Acid Jazz & Grooves Radio - 24/7 https://youtu.be/_KTtvUfz5YU^ Asiaa, taas kerran, nainen. Tuuppasinpa nuo linkit tuohon esimerkkinä musasta, jossa
ei tarvitse
mielestäni tietää ko. musasta mitään, vaan antaa sen vain soljua ylitse tai joinain päivinä hieman ohitse. Tätä metodia noudatan just funkyn ja jazzin suhteen, päivittäin. Mulle uuden matskun löytäminen on kans kivaa hommaa ja vehkeet ja sovellus on sitä varten eli juutuuppi.
Tämä vaati hieman kuulemisrungon ja analogisen kasettikotelon ikääntymistä, että pystyi laajentumaan
oikeasti, eikä siis fyysisesti vaan korvallisesti, jolloin annetaan värähtelyjen tulla eteistöhnää pitemmälle.
Rokki- ja muissa bändeissä on toisille tärkeää tietää myös niistä tarunhohtoisista, mahtavista henkilöistä, liimankultaisista esikuvista
ja soittajista enempi ja orkesterin taipaleesta ja historiasta, biisien syntytavasta ja bändäreitten kuppikoosta.
Se vaihe on ehkä mennyt, kun luin kaikenlaisia bändikirjoja tyypeistä ja soitin- laulupumpuista, kuten
gunnarit, piitlesit, aerosmith, neil young, johnny cash, keith richards, ronnie wood, eric clapton, jimi hendrix, anthony kiedis
yms. Päihdetarinoita ne myös ovat, aina. Viimeksi mainitulla oli poikkeuksellisin tilanne, kun oli ehkä viitisen vuotta ilman
lisäaineita heidän kitaristin kuoleman jälkeen ja myös suuren megasuosion alettua, kunnes sitten taas alkoi itsensä myrkytys.
Ihan kirjan lopussa tunnusti taas olleensa mierontiellä ja halvassa motellissa räkimässä pollea ja kolaa taipeisiin. Karmeeta.
No, emmä muista paljoa muuta tai paljoakaan yhdestäkään opuksesta. En kerrassaan mitään, enimmäkseen.
Onko musiikin lisäksi jokin muu taiteen/kulttuurin laji lähellä sydäntäsi?=> Arkkitehtuuri, tilan täyttö punteilla ja painoilla, erotiikka, tanssi, elokuva, urheilu rajoitetusti ja omanapa erityisesti ja naiseni napa. Työkavereiden joitain napoja katson kauempaa. Naapurin navat todella vähän iskevät tajuntaan tai etäiseksi jääneet nettinavat eivät ehkä niinkään, vaikka on tuolla ulkona jossain tutustumisen arvoisia ja hienoja ihmisiä, emmäsillä, voin sanoa
napakasti.Olen tänkertaisen elämän aikana kehittynyt jonkin verran ja siihen on melko simppeli keino ja menetelmä, jonka nyt paljastan.
Jos jollain ihmisellä on jotain oikeasti painavaa ja merkittävää sanottavaa joko livenä tai kirjallisesti, mä kuuntelen ja luen sen.
Faktahan on se, että valmista sapluunaa balanssiin ei ole olemassa. Mun ei yksilönä ole tarpeen keksiä pyöriä uudelleen.
Eletty on ennenkin, en luule tietäväni kaikkea. Kyse on enempi tunne-elämän asioista, kuin jostain päntätystä asiatiedosta.
Faktoja ei käy kuitenkaan kieltäminen tai kiertäminen. Joillain ihmisillä on poikkeuksellinen viisaus läsnä heidän olemuksessaan.
Tunnen ja näen näitä genren edustajia mummoissa, papoissa, oman ikäsissäni ja nuoremmissa. Joissain enempi, toisissa vähempi.
Omaan harkintaan jää, otanko vinkit haltuuni ja mukaani. Sitä tarkoittaa ehkä se, että totuus on tuolla ulkona.
Tai että ulkona on se, joka ei tajua, että omilla teoilla ja sanoilla on seurauksia, eikä loputtomiin voi velloa hälläväliä-mentaliteetilla.
Kun aloin raitistumaan, luin kaikki ne ns. fiksujen ihmisten tarinat ja kommentit ja pellesektorin pidin viihteellisenä joutomaana.
Perserei´illäkin on netissä oma tehtävänsä. Kukaan ei vaan tiedä, mikä se on, mutta se on heille se elämän tärkein asia.
Olen itse ollut sellainen häirikkö, vaan enpä ole enää. En riitele tai mesoa hlökohtaisella tasolla yhtään missään.
Miksi hankaloittaisin omaa elämääni ?? Miksi tekisin kaikesta niin vaikeaa ?? Suurin osa on käärepaperia, mutta keskittyminen olennaiseen on tärkeintä. On paljon asioita, jotka voi kätevästi kopsata ja plagioida. Tämän tajuaminen on jo hyvä alku.
Jää kuitenkin itselle päätös myöskin toteuttaa ne jo valmiit jutut. Miksi en tekisi niin kuin järkevintä on, vaikkei se ole helpointa.
Mulla on sitkeyttä ja luonnetta ja ilmaisu hanskassa. Avainasia on siis kopioiminen ja tarkkailu,
kuunteleminen ja lukeminen. Tuloksena on sitten, mitä on ja mitä_on, mitäon.
Sain juuri varmalta vaikuttavan tiedon, että elämästä ei selviä hengissä.
Se on kuulemma rajallinen aika, jonka täällä olemme ja yhtään mikään ei näytä
viittaavan siihen, että tämä reissu uusiutuisi. Poislähtö tulee olemaan varmasti helpotus,
mutta aion livetä mestoilta totaalibalanssoituneena ja onnellisena.
No, rikkaana ehkä myös, jos ehdin periä muutaman millin, hä
=>
Oletko itse tarkkailija ja havainnoija, panetko koskaan,
meinaan merkille, että joillain on oikeasti sanottavaa, joka kolisee
ja onko tällasii "proffia" suvussa tai kaveripiirissä, kivijalkoja ja tietäjiänäkijöitä,
vai ootko itse sellainen eli millanen elämäntapafilosofi istuu sun saumoihisi ??