Olet täällä

Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 22.9.2019 05:58:22

Muiden ihmisten syistä en tiedä, joten vastaan vain omasta puolestani. Ihan osoittaakseni siviilisäätyni ja sen, että mullapa on käynyt lykky ja tuo puolestaan kai johtuu puhtaasti perinteiden kunnioittamisesta ihan tavan vuoksi. Tuskin parisuhteeni ja avioliittoni siitä mihinkään paranevat, että toitotan niistä kaikelle kansalle tuollaisella pienellä ulkoisella rekvisiitalla. Ovat ne sormukset myös nätin näköiset, näin kun tykkään vähän koruilla koreilla. Tosin kai sitä sormuksia voi käyttää muutenkin, kuin vasemman käden nimettömässä :? . Oman kokemukseni perusteella ne rinkulat eivät kyllä toimi lainkaan idioottipokaajien karkoittimena. Päinvastoin; vähän väliä sitä on joku keijo tyrkyttämässä itseään, vaikka istuisin kädet pöydällä ja olisin asentanut discovalot sormuksiini :roll: . No, tuo saattaa koskea nimenomaan niitä keijoääliöitä, eli ehkä ovatkin toimineet "älä yritä" -signaaleina fiksumpien tyyppien kohdalla. Sitähän en voi tietää.

Montako parisuhdetta sinulla on ollut elämäsi aikana? Tarkoitan nimenomaan parisuhteita tai ainakin niiden yritelmiä, en yhden yön juttuja tai panokavereita. Suhteen kestolla ei ole väliä, kunhan siinä on ollut vähän vakavampi sitoutumisaikomus takana.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 22.9.2019 07:01:44

^ Tämä nykyinen ja pari muuta harjoitelmaa ennen sitä ja toinen niistä joskus 1800-luvulla. Naiset on olleet mysteeri niin kauan,
kunnes oli karistanut sellasen tarpeettoman arkuuden, joka oli keijomaisen pelon esiaste ja tehnyt ittestään luunkovan ja
jokapaikan parisuhdanne-petterin. Tarvii siis vain sen yksi (1) gimma ja hanibeibe päivittäin hurmata, nice.

Mitä näistä halajat, otat mukaasi tai tavoittelet tänä syksynä2019 ?
- uutta futista tai petankkilodjua,
- eksän laadukasta seuraa ja lovea,
- tulevan kumppanin kiehtovaa lompakkoa,
- tätä nykyistä näkkileipäistä ja tasasta arkimusta,
- päihdänteitä niin paljon kuin vaan jaksaa vetää sepon henoiinia,
- raikkaan raikasta, ratkiriemuista rakkaan kanssa kiehnäämistä halkoliiterissä,
- seuraavia isoja urheiluskaboja ootellen ja kisakatsomon etiäistäkoppia pystytellen,
- tämän säävaiheen ohittemenemistä ja läpitte tulevan talven ja alitte kaikkien tavoitteiden
Bentsoitta 22.2.17 alkaen
ja selkeenä sulhasena since 8.1.19 !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 22.9.2019 12:54:03

Tätä nykyistä eloa ja arkea. Elän nykyään toistaiseksi elämäni parasta aikaa. Päihdykkeitä tullee käytettyä enemmän tai vähemmän, ellei nyt mikään yht'äkkinen raitistumisherätys iske, mutta todennäköisesti ja toivottavasti vähemmän, kuin nuorempana ja Sepon henoiini jääköön ainakin sinne menneisyyteen. Rakkaan kanssa kiehnään myös mieluusti, mutta mieluummin en halkoliiterissä kuitenkaan. Saattaisi olla tähän vuoden aikaan sen verran kylmä paikka, ettei siinä läheisyyskään lämmittäisi tarpeeksi.

Ilahduttaako sinua tänään jokin aivan erityisesti? Onko jopa aihetta juhlaan?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 22.9.2019 15:52:40

^ Joo, ehkä ! Saan sellasen, massiivisen lukeman viestilaskuriin, ettei sulla aivan heti ja huomenna ole mahiksia mua saavuttaa !

=> Tää nykyinen elämä tällasenaan, jos vaan muutoin suhtterveenä pysyy. Eikä ole kierroksessa mitään pkv-myrkkyjä tai lääkityksiä.

Mikä joutais tänään heittää tunteena kanavaan tai kamana kadulle, mitä fiilistä kaipaat tai toivoisit mökkiisi uutena romuna ??
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.9.2019 05:49:57

Tähän onkin helppo vastata, että sellaista zeniläistä tai edes sinnepäin tyyneyttä tänne, kiitos, ja pihalle voisin viskata vastaavasti yleisen hermostuneisuuden pikkuasioista ja turhan murheen kantamisen tulevasta.

Noin yleensä olen kyllä sitä mieltä, ettei mitään tunnetta sinänsä ole tarvis heittää romukoppaan. Tunteet ovat vain tunteita, eivätkä ne vahingoita ketään, jos niiden antaa vain tulla ja mennä ja toteaa ja ihmettelee, että jaa, nyt musta tuntuu tältä. Olennaista on, ettei takerru loputtomasti tunteeseen X ja toimi ja ohjaudu elämässä liikaa kaikenmaailman tunteidensa mukaan. Tässä sitä opeteltavaa on mullakin vielä kokolailla, vaikka onpa edistystäkin tapahtunut hurjasti, jos menneeseen vertaa.

Kerro jokin outo sattuma elämästäsi. Siis sellainen, että olet melkein jo alkanut miettiä, voiko näin käydäkään ilman, että jotkin yliluonnolliset voimat ovat pelissä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 23.9.2019 06:52:20

Naiseni uudelleenkohtaaminen viime vuoden Elokuussa,
samassa duunimestassa kuin oltiin edellisenä vuonna ja
1.8. uuden tilapäispomon aamupalaveriin päätyminen klo 9.

Siinä oli niin monen muuttujan merkitys mukana ja
niin paljon mahdollisia esteitä ajoituksellisesti ennen molempien
töiden alkua jne bla bla ja onhan se kiva nähdä sellasena romanttinsena vyörynä,
jota se sitten käytännössä alkoi hiljalleen ollakin ja on vieläkin, eikä loppua ole kirjoitettu.
Asioita tapahtuu, kun olosuhteet ja taivaankipaleet ja luonteet ja ympäristön tarjoamat puitteet ovat kohdallaan.

Onhan niitä muitakin juttuja, jotka on vaikuttaneet yliluonnollisilta nimenomaan kaikessa pahuudessaan tai
sitä saattaa eritoten jälkikäteen kelata sellasia, mut antaa niiden negatiivisuuksien vaan olla ja kasvaa sammalta.
Kaikille varmasti pitemmän päälle eläessä tapahtuu jotain sellasta, joka on erilaisuudessaan jotain jykevää ja jopa järisyttävää.

Etenkin mun ja kohta myös naiseni entiselle työkaverinaiselle, joka suoltaa livenä ja netissä sellasta määrää valheita, ettei
vjittu mitään rajaa ! Se oli taas viime viikonloppuna ollut jossain humanitaarisessa koulutuksessa Helsingissä ja sieltä heti
singahti koirakoulutukseen Pirkkalaan ja kuten me seuraajista välkyimmät tiedämme, niin aina ja kaikki_on_valetta, ah ah !
Se on menossa maratoonille Saksaan, Israeliin lomailemaan ja vaikka mitä ja mitään oikeaa elämää sillä ei edes ole olemassakaan...

Soritze, tämä tämmösenä summittaisena maanantaiaamupurkauksena liittymättä ihan suoraan tähän kysymykseen, tällä kertaa.

==>

Manselaa on rempattu hämäläisen hitaasti tuntuvalla tahdilla ja vuosien ratikkaremppa alkaa kääntymään nyt voitoksi.
Mitä sinun kotitaajamassasi on sellasta, ettei meillä muilla ole ja
miksi olet kenties rakastunut asuimistosi taajamaan,
kun sielläpäin näköjään asut ?

edit. 24/9 amusella ennen jalan uloslaittamista:

ja jatketaan Winstoni ensi kerralla, milloin se sitten onkin ja hyvää jatkumåa, jee !
Mulla on nykyään kyl parempaakin tekemistä kuin täällä röllikeijolassa tuhlata kallista aikaani,
se kun menee aivan harakoille ja hukkaseen tässä nykyisessä... mikä tää palsta nykyään ees on ?? -> en tiiä, ah ah !

=> meen panemaan tästä ja sitä mä kyl suosittelen kaikille terveille antikeijoille !

RIGHT ON

edit: 25/9 klo 14:00 ignoorasin kaikki tämän palstan pellekeijon rållihahmot. Tulevat nimmarit kans samaan elämääpelkäävien peräkammaripoitzujen kokoelmaan.

Suosittelen lämmöllä tuota toimintoa !

Bye Bye !

8) :D 8)
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 25.9.2019 20:54:26

1970 kirjoitti:Manselaa on rempattu hämäläisen hitaasti tuntuvalla tahdilla ja vuosien ratikkaremppa alkaa kääntymään nyt voitoksi.
Mitä sinun kotitaajamassasi on sellasta, ettei meillä muilla ole ja
miksi olet kenties rakastunut asuimistosi taajamaan,
kun sielläpäin näköjään asut

Täällä sivistyksen keskellä on keksitty kaivella maan alle tunneleita, joita pitkin junat kulkee.
80-luvulla tehtiin tuo itälinja, jonka silloinen presidentti Mauno Koivisto kävi korkkaamassa.
Pari vuotta sitten saatiin myös tuo länsilinja valmiiksi, jolla pääsee peräti Espooseen asti.
Vastaan silti kysymykseen, että täällä on ilmainen joukkoliikenne, kunhan välttelee HSL:n tarkastajia.

Mikä on mieluisin omistamasi vaatekappale?
Huhut kuolemastani, uskoontulostani saatikka raitistumisestani ovat aiheettomia.
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 26.9.2019 02:14:17

Niitä on monia mieluisia, mutta jos nyt pitää 1 valita, niin vastaan, että sellaiset 70-luvun farkut, jotka ostin aikoinaan kirpparilta. Ovat edelleen todella hyvässä kunnossa, vaikka ovat olleet mullakin ahkerassa käytössä jo liki 20 vuotta ja istuvat hyvin ja jopa mun olematon perseeni näyttää niissä hyvältä. Ennen tehtiin laadukkaita ja kestäviä vaatteita(kin) ja ennen ei ollut läskejä tai se ei ainakaan ollut oletusasetus ihmisillä. Juuri edellä mainituista syistä suosinkin laadukkaita kirpputoreja ym. vanhojen vaatteiden kauppoja, vaikka toki niiden kiertäminen ja penkominen vaatii enemmän aikaa ja vaivaa, kuin henkkamaukkashoppailu. On kuitenkin sen väärtiä, koska kun löytää jotakin hienoa, niin se sitten myös on sitä muutenkin, kuin ensinäkemältä ja -sovitukselta.

Pelkäätkö ketään ihmistä? Siis sellaista, jonka tunnet henkilökohtaisesti?

P.S. Mickille terveisiä, notta palaillaan, enkä mä sua hylännyt ole. En vain jaksa/ehdi minäkään täällä nykyään päivät pitkät päivystää. Sitä ignorea suosittelen todella lämpimästi minäkin tämän yhden tapauksen kohdalla. Itse otin käyttöön ja tulen laittamaan sen päälle aina uuden nickin ilmestyessä välittömästi jo aikaa sitten, kun tajusin, että kyseessä ei ole mikään tilapäinen häiriö, eikä tuo tuosta mihinkään parane.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rakas hörhöni » 3.10.2019 18:23:42

En pelkää enkä oo koskaan pelänny.Näin jälkikäteen aateltuna ois joskus ehkä pitäny mut jälkiviisaus on paras viisaus.Sillonen mies ketä tapailin oli mustasukkanen, kuvitteli ties mitä millä ei ollut mitään tekemistä todellisuuden kanssa.Käsittämättömäst syystä jatkoin tapailua kunnes sitte rysäsähti kunnolla ja pahoinpitelystä oltiin käräjillä.Onneks tuo on ikävä muisto vaan menneisyydestä.
Sillon tietty oli elämää mullistava kokemus josta kesti pitkään toipua.Millä helvetin oikeudella joku ihminen tekee tuollasta :twisted:

-Missä menee mustasukkasuuden raja?-
Rakas hörhöni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 5.10.2019 05:29:22

Niin no, yhtä hyvin voisi kai kysyä, missä menee rakkauden/vihan/ilon/surun raja. Mustasukkaisuus on tunne siinä, missä mikä tahansa muukin tunne ja luulen, että mustasukkaisuusfiiliksiä on joskus jossakin määrin ollut jokaisella, joka ei aivan tunnekylmä ole.

Jos meinasit sitä, miten on sopivaa näyttää mustasukkaisuuden tunteensa ja käyttäytyä, jos mustasukkaisuus riivaa, niin mielestäni raja menee ihan siinä, että ei ole oikein, eikä reilua esittää siipalleen(Tai kenestä nyt onkin mustasukkainen) epäilyksiä ja syytöksiä, jos niille ei ole mitään muuta pohjaa, kuin omat ajatukset, puhumattakaan siitä, että alkaa esittää vaatimuksia esim. siitä saako mustasukkaisuuden kohde mennä sinne tai tänne, tavata kavereitaan, puhua vastakkaisen sukupuolen edustajalle jne. tai stalkata esim. puhelinta tutkimalla tai muulla tavoin kyttäämällä. Kyllä ihmisellä pitää olla oikeus yksityisyyteen, omiin menoihin ja sosiaalisiin kontakteihin parisuhteessakin. Yleisellä tasolla voi toki kertoa, että mulla on nyt tällaisia ja tällaisia fiiliksiä ja paha mieli, mutta se on aivan eri asia, kuin syytellä siippaansa siitä, että itsellä viiraa päässä.

Totta kai sitten on ihan perusteltuakin mustasukkaisuutta, jos on ihan oikeasti aihetta epäillä tai ihan varmaa tietoakin siitä, että toinen käy vieraissa tai on rakastunut johonkin kolmanteen osapuoleen, mutta eipä sekään asia taida rähjäämällä, vaatimalla, uhkailemalla, stalkkaamalla tahi muulla draamalla mihinkään parantua. Itse olen ainakin sitä mieltä, että tuollaisen aiheellisen mustasukkaisuuden osuessa kohdalle, se suhde oli sitten siinä.

Kirjoitin nyt parisuhdenäkökulmasta. Toki mustasukkainen voi olla vaikkapa ystävistään tai lapset ovat monestikin mustasukkaisia sisaruksen tai vaikkapa naapurin kersan saamasta huomiosta. Pikkulapsilta en sentään edellytä mitään kypsää tunteiden käsittelyä ja hillintää.

Koska viimeksi olet loukannut jotakuta?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rakas hörhöni » 14.10.2019 20:29:52

Kylllä se on äiti ketä tullu loukattua , vaikka ihan tahtomattomaan.Hän kun aina niin positiivinen ja kaikkeen aktiviteetteihin hirmu innostunu ja pyytää minuu mukaan ja kun ei oikeen iske joku tumpeloille tarkotettu ompeluseura ni sit vähän niinku loukkaantuu kun ei oikeesti kiinnosta ja sanon sen ääneen.Tässä tullaan tähän ei haluis ”tuottaa pettymystä”mut jossain se raja menee.Mä olen mä ja hän jotain muuta vaikka samaa verta ollaa .Ehkä hän pikkuhiljaa alkaa oppia et mul on oma tahto, :D
Rakas hörhöni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rakas hörhöni » 14.10.2019 20:34:35

Nii, vastakysymys unohtui :oops:
Ootko huomannu et tupakan hinta taas kallistui?
Rakas hörhöni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 16.10.2019 06:08:22

Henk.koht. en ole huomannut, kun en enää käytä normiröökiä, vaan vaihdoin sähkötupakkaan jo muutama vuosi sitten(Se tulee edelleen perinteistä tupakkaa halvemmaksi siitäkin huolimatta, että siirtyi perustupakkalain ja -verotuksen piiriin), mutta olen toki lukenut tupakan hinnan ja tupakkaveron noususta.

Kärsitkö kaamosmasennuksesta?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 16.10.2019 09:42:25

^ En.

Pidätkö plinkin ylläpidon toimintaa ja linjauksia puolueettomina?

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 16.10.2019 16:27:53

En. Tässä vuosien saatossa olen huomannut, että Plinkin ylläpidolla tuntuu olevan vakkarikeskustelijoiden joukossa(Ainakin jossakin määrin) lemmikkinsä, joilta hyväksytään paljon enemmän ns. rankempaakin tekstiä ja vastaavasti myös silmätikkunsa, joiden kohdalla sensuuripyyhekumi viuhuu huomattavasti herkemmin(En tarkoita nyt mitään silkkoja trolleja). Itse kuulun ennemmin näihin lellikeihin, joten en sinänsä valita, mutta eihän tuollainen puolueellisuus missään tapauksessa oikein ole :? .

Horoskooppimerkkisi? (Mielikuvitukseni on tänään lomalla, joten en keksinyt parempaakaan kysymystä)
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna