Olet täällä

Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 14.7.2021 14:34:18

Puisto: Enemmän vihreyttä ja vehreyttä.

Bussilla tulee useimmiten kuljettua. En omista sellaista turhaa kuluerää, kuin oma auto. Julkinen liikenne toimii ihan riittävän hyvin mun tarpeisiini. Kieltämättä se on välillä luksusta kulkea yksityisautolla, ainakin, jos olen kyydissä. Autolla ajamisesta en mitenkään nauti, jos en nyt aivan hirvittävästi kärsikään.

Lähtökohtaisesti alkuperäinen, mutta onpa tullut joidenkin asioiden kohdalla huomattua, että varakappale on aivan yhtä hyvä ja joskus jopa alkuperäistä parempi.

Tuuletin tai ei-tuuletin. En ole huomannut suurta eroa.

Puhelimella enimmäkseen soitan ja lähetän tekstiviestejä. Internetissä operointi on mukavampaa hoitaa pöytäkoneella tai vielä mieluummin läppärillä. Joskus harvoin tulee tilanteita, kun on "pakko" turvautua puhelimen nettiin jossain tien päällä.

Kenet haluaisit tavata? Voi olla kuka vain: tavis, julkkis, nykyään jo kuollut henkilö tai jopa ihan mielikuvitusolento?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 15.7.2021 06:20:18

Morrisonin, Hendrixin ja Elviksen. Jimbolta kysyisin huimausainekoktailistaan ja muuten rupattelisin kivoja ja mielenkiintoisia. Henkalta tiedustelisin seikkoja satumaisesta soitostaan ja pyytäisin tietenkin skulaamaan skittaa. Elvarilta utelisin naisista(aan). Haluisin myös syväluodata, millainen tämä elvistelijä todella on luonteeltaan ja pyydystäisin sille jostain tamperelaisen alkuperäisnaaraan ajanvietehaasteeksi. Luulisi 44 vuotta raatona olleen panomiehen innostuvan uittamaan rokkikapulaansa. Näitä kolmea pyytäisin yhteiskuvaan ja tekemään kimpassa levyn. Haastattelut myisin Rumballe ja perikunnille näyttäisin persettä. Neljästään sitten mentäis koiralenkille ja mussuttamaan mustaamakkaraa Särkänniemeen suoraan Ilveksen ja Tapparan lätkäpelistä. Mitä kliseisemoi, sen parempi. Tietty rassella eli raitzikalla. Ja melkein perille sillä pääseekin. Seuraavan laajennuksen valmistuttua varsin lähelle.

Jos tämä delanneiden sukantamppaajien tapaamisoikeus olisi pysyvänlainen lisenssi, kohtaisin kernaasti kuuluisia kuolleita keissejä joka aamu ja ilta ja niitä haastattelisin ja perikuntaa pilkaten myisin haastattelut vaikkapa seiskaan ja tenaiset-lehteen. Jos tyyppi osoittautuisi äkäseksi ja tylsäksi, lapioisin hänet takaisin ikiunen routaan tai rovioon.

Jaksatko kinata tai hienommin sanottuna arvokkaasti vaihtaa näkökantoja, jos polemiikki tai livekohtaaminen ei olekaan niin harmooninen kohtaaminen ??
Bentsoitta 22.2.17 alkaen ja selkeenä sulhasena since 8.1.19 !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 17.7.2021 05:12:21

Mielipiteensä pitää uskaltaa sanoa ja puolensa pitää silloin, kun se on aiheellista. Tietenkään mielipiteitään ei ole tarpeellista joka tilanteessa julistaa suureen ääneen, vaikka vähän mieli tekisikin. Nuo eivät tosin edellytä kinaamista. Yleensä menevät perille paremmin ihan lyhyesti ja napakasti ilmaistuina, jos ylipäätään ovat mennäkseen.

Väittely on välillä ihan mukavaa ajanvietettä, kunhan se pysyy puolin ja toisin suurinpiirtein asiallisella linjalla. Tätä et tosin tainnut kysyä.

Sitten on näitä ihan turhia tilanteita ihan turhien tyyppien kanssa, joihin linjani on nykyään(Nuorempana oli vähän toisin...) sama, kuin eräällä edesmenneellä valtiomiehellä: Ei pidä provosoitua, jos provosoidaan.

Esim. Tänä kesänä olimme isännän kanssa yhden kuppilan terassilla. Viereisessä pöydässä istui silminnähden päihtynyt, reippaasti alkoholisoituneen oloinen ukko. En tuntenut sitä tyyppiä, en ollut koskaan ennen nähnytkään, saati puhunut sille eläissäni sanaakaan. Yhtäkkiä ilman mitään esipuheita se kysyi multa suureen ääneen "ooks sie lespo?" Hämmennyin vähän tällaisesta keskustelun avauksesta ja vastasin "joo, oon mie. Lähdetään tästä kohta mun mieheni kanssa nussimaan". Se jatkoi ihan innoissaan "siis ooks sie oikeesti lespo? Miten sie voit olla miehen kans, kun sie oot lespo?" Isäntä ärähti sille siinä vaiheessa, mä sanoin, että anna olla, joku vitun ääliö tuo on. Se vain jatkoi sitä saman levyn soittamista. Ilmeisesti tämä potentiaalinen lesbouteni oli sille sillä hetkellä maailman isoin asia :roll: . Vähän aikaa ignoorasin kyseisen keijon täysin. Lopulta kyllästyin kuuntelemaan sitä harvinaisen tyhmää juttua ja menin sanomaan portsarille, että tuo tyyppi nyt vähän häiritsee. Poke poisti sen siitä terassilta ja me jatkoimme isännän kanssa siinä vielä vähän aikaa iltaa ja päivittelimme, että kaikenlaisia sitä :roll: :lol: . Olin sillä tavalla kivasti pikkupäissäni, että olisin voinutkin alkaa vasta-argumentoida tyyliin: A) En ole lesbo, B) mitä vitun väliä, vaikka olisinkin ja C) tuollainen huutelu on ihan keijojen hommaa, mutta tuskin se olisi johtanut mihinkään rakentavaan lopputulokseen. Hoidan nykyään tällaiset tilanteet mieluiten noin, kuten nyt hoidin.

Koska olet viimeksi saanut jonkun itkemään?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Megadth90652 » 17.7.2021 05:24:55

Eihän minun tarvitse kirjoittaa noin pitkää tarinaa?

Itseni olen viimeksi saanut itkemään, kun pyyteettömästi voitin yhden palkinnon! En koskaan voita mitään, ja palkinnon antajat ovat maailman parhaita tyyppejä!

Sueraavalle:
Kuunteletko 1990-luvun musiikkia?
kaikki on mahdollista, ja kaikki on perseestä!
Megadth90652
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 18.7.2021 04:27:10

Voi, kuuntelen paljonkin. Olin teini 90-luvulla ja sinne olen jämähtänyt henkisesti :D . Grungea, ysäribläkkiä ja skeittipunkia(Jonkun puritanistin mukaan se on varmaan 80-luvun musiikkia, mutta ihan pirusti sitä ysärillä tehtiin) tulee kuunneltua usein. Ja monia, monia sen aikalaisia pop-, rock-, metalli- ja punkralleja, suomalaisia ja ulkomaalaisia iloisesti sekaisin. Onhan niitä vaikka ja mitä hyviä. Nu metallia en koskaan ole oppinut ymmärtämään. No, en varmaan ymmärrä montaa muutakaan musiikinlajia, mutta nu metal on selkeästi ysärimusiikiksi luokiteltavissa.

Mitä siintää tulevaisuudessasi? Toiveet, pelot, todennäköisesti toteutuvat asiat..?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rakas hörhöni » 23.7.2021 19:40:07

Tällä hetkellä tuntuu tulevaisuus pelottavalta.Mulle hyvin läheinen ihminen on sairastunut vakavasti.Jotenki vaan odottaa milloin kunto romahtaa ja miten siitä selvitään.Miten riittää omat voimavarat jne.Vaikeaa on löytää mitään positiivista oikeestaan mistään.Melkeinpä itse sairastuisi mielummin kuin nähdä toisen tuskaa.Omaa kärsimystä jotenkin helpompi käsitellä.Näin arvelisin.
Jos saisin toivoa niin ihmeparantumista.Se lienee liikaa pyydetty kuitenkin.Hetki kerrallaan vaan.

Ja kysymys sitte seuraavalle:
Pelkäätkö punkkeja ja teetkö punkkisyynin säännöllisesti?
Rakas hörhöni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Thatspecialsomeone » 23.7.2021 23:30:59

En pelkää punkkeja, enkä tee punkkisyynejä. Edesmenneellä koiralla se oli vakio prosessi aina kesäisin.

Jos saisit valita kaikki maailman rikkaudet(huumeet mukaan lukien) ja ikuisen elämän mutta vasta painona olisi että kaikki muut ihmiset menisivät ikuisuudeksi helvettiin. Niin miten valitsisit? Toinen vaihtoehto olisi olla ottamatta rikkauksia eikä kukaan joutuisi minnekkään vaan "katoaisivat" kuoltuaan.
“I had no particular desire to enlighten them, but I had some difficulty in restraining myself from laughing in their faces, so full of stupid importance.”
Thatspecialsomeone
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 24.7.2021 12:42:45

^Valitsisin jälkimmäisen vaihtoehdon jo pelkästään siitäkin syystä, että en todellakaan halua elää ikuisesti olisi olosuhteet sitten aivan mitkä tahansa.

Kuka suomalainen poliitikko on mielestäsi kaikista todennäköisin ihan ehta valkokaulus psykopaatti?
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 27.7.2021 05:55:44

Monikin ja varmaan ainakin kaikki kokkarit. Eikös siihen puolueeseen kuuluminen suorastaan edellytä psykopaattista luonnetta :mrgreen: . No joo, se oli vähän kieli poskessa ja asenteellisesti sanottu. Jos nyt äkkiseltään pitää joku nimetä, niin sanotaan vaikka Laura Huhtasaari ja Elina Lepomäki... eiku siis nykyinen Valtonen.

Paljon psykopaattisuutta yleisempää suomalaisilla poliitikoilla on epäkypsä persoonallisuus, ts. kiukutellaan lapsellisesti ihan ihme asioista ja tätä tapahtuu iloisesti yli puoluerajojen. Mm. Hjallis Harkimo on tästä mainio esimerkki.

Seuraatko Olympialaisia?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 28.7.2021 07:25:38

Aika hintsusti, snadisti ja skidisti tulee töllättyä. En varta vasten vääntäydy vastaanottimen välittömään läheisyyteen tuon vuoksi.
Muutoin sain laitettua ton sontaluukun varsin hyvään paikkaan eli tavallaan väliseinän tuntumaan kiikutin 60-tuumaseni tässä yhden petterin talkoissa hiljattain, vastaan kysymättä. Ja nää kisat nyt on mitä on. Ehkä se on enempi kiinni meikästä, etten oikein saa otetta tai ole koskaan niin paljoa kiinnostanut. Kummallisena poikkeuksena oli -83 Helsingin yleisurheiluMM, jota seurasin melkosella innolla tuolloin Nastolassa käydessäni faijavainaata ja herkkupeppu-hoitsuvaimoaan morjestamassa. Birgitta oli täydellinen seksisymboli ja vain 9 v mua vanhempi hunajasuttura. noniin...

Toki seuraaminen on huippuhyvän kameratyöskentelyn ansiosta nautinnollista lajista riippumati. Siis näiden hikikisojen.

Enpä oikein keksi kysymystä, mutta tässä tyhjää naputellessani koitan kiivaasti saada jotain aikaiseksi...

Montako kertaa on riittävästi ja oisko lisättävä tai oltava tyytyminen vähempäänkin, qi o, hä ??
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 28.7.2021 13:56:31

Vanha ja hyvä totuus on, että laatu korvaa määrän. Kyllähän sitä usein ahneuksissaan haluaisi lisää sitä ja tätä, mutta tarvitsenko mä oikeasti jotakin enemmän tässä elämäntilanteessani. Eipä tule äkkiseltään mitään mieleen :? . Mitä vähempään tyytyy, sitä helpompi elämä. Kai..?

Pitäisikö Suomessa olla pakolliset kutsunnat myös naisille?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 29.7.2021 10:04:01

!!!

Tiedätkö minkä niminen on kaupunkisi jossa asut niin se kunnanjohtaja, pormestari yms. Kiinostaako sinua oman kaupunkisi poliittiset asiat ?

Lavuska

ViestiKirjoittaja 1970 » 13.4.2018 08:57:56

=> Lylyn Latehan se on, ei onneksi sentään lylyn keijo :lol:

Jonkin verran kiinnostaa, mutta pitäisi kiinnostaa enemmän, kun täällä asun. Jotkin valtakunnalliset tai Helsinki-keskeiset päätökset jäävätkin vaikutuksiltaan suppealla alueelle. Sanna Marin kiinnostaa terveellistä ja normaalia enemmän, sillä tuo supernainen on tuleva pääministerimme, joskus. Ensikohtaamisemme oli lyhyen virallinen kaupungintalon edustalla ja hurmaavan osuuden suoritti kultsikkani. Sanna Marin on asialinjalla oleva älykäs nainen, eikä puolueella ole väliä, jos ihminen on hyviä asioita eteenpäin vievä ja voimakas johtaja.

!!!

30/7 2021: Kerroin jo yli 1½ vuotta ennen, että Sannasta tulee Suomen johtaja. Tämä osui mulla öögaan, kun plarasin vanhoja kyssäreitä. Hauskaa hupia, etenkin kun itse oli niin poikamiestä tuolloin ja heittänyt haaveilut kunnon naisesta menemään toivottomana, ah ah.

Nyt teen seuraavan ennnustuksen tulevaisuudessa totetutuvasta poliittisesta virasta:
Olli Rehnistä tulee seuraava pressamme. Tämän olen lausunut puh.keskustelussa
jo takavuuosina ja nythän se on ollut otsikoissa jo tavistenkin jutuissa. Tulee tapahtumaan,
vaikken pysty todistamaan tätä vuosia sitten tekemääni lausuntoa enää mitenkään.

jooo

==>

^ Eipä. Ei se Israelin malli toimi tai ole tarpeellinen täällä Pohjolassa, kun emme ole jatkuvassa sotahälytystilassa. Eikä meillä ole Amerikan kaltaista suurta, aseteollisuuden lipunkantajan rajatonta taloudellista tukea ja koulutusapua. Vaikkei se jenkkiarmeija sen kummempi ole, todellakaan. Kadulta poimittuja yhteiskunnasta pudonneita päihdevammaatikkoja parin, neljän vuoden sopimuksella ja lähinnä ilmaisen hammas- ja muun terveydenhoidon piiriin pääseminen suurimpana motivaationa. USA on monilta osin yliarvostettu, ja myös sotaväkensä materiaalin osalta, mutta silti se operoi massalla vieraisiin valtioihin melko nopealla aikataululla siirtyvällä hyökkäysarmeijalla, jonka pääasiallinen tehtävä on turvata pienen eliitin sijoitukset ja paljolti rauhoitella sisäpoliittisesti. Jenkit repii tulevaisuudessa itsensä ja moni osavaltio päättääkin itsenäistyä. Kehitys alkaa itä- ja länsirannikolta. En minä tiedä milloin. Ensi viikolla ? 2200-luvulla. May be.

Liittovaltio,

monesta yhdeksi: Olemassaolevat itsenäiset valtiot päättävät yhdistyä liittovaltioksi.
Yhdestä moneksi: Yhtenäisvaltio päättää jakautua pienempiin itsehallintoalueisiin
kuten esimerkiksi osavaltioihin, jotka muodostavat yhdessä liittovaltion.

Suomessa todella pieni prosentti naisistamme haluaa tonne omaan kansalaisarmeijaan. Menisinkö itse naisena, tuskinpa vaan.
Se käy noususuhdanteisen, uraohjukseisen ja akateemisen nuoren naisen CV:n kaunistamiseen. Kuinka moni jää upseerina tekemään uraa naisista ? Naurettavan vähän. Johtajiksi käy sopiva henkilö. Sellanen ei-rambo, täyspäinen ja luontaisesti toimiva tyyppi,

joka tekee osaltaan kaikkensa, ettei mitään sotia koskaan tule ja pelkää sellasta.
Homer Simpson, O.J. Simpson ja Jessica Simpson ei sovi siihen rooliin.
Ne sopii enempi hajottamaan ja rauhaan pakottamiseen,
ja siinä ensin läpsitään naamalle, sitten lyödään ja
lopuksi ammutaan reikiä täyteen ja lähdetään pois.

Olet tullut valituksi kuntasi päättäviin elimiin. Miten suhtaudut tähän vastuulliseen jobiin ??
- vedät välittömästi himmeet huput tiesmillä substanssilla,
- siirryt torille ilakoimaan, tanssimaan pappojen sekaan,
- kukitat itsesi ja meet pääväylälle telttailemaan,
- et oo mitenkään päin, vaan käännät kylkeä,
- alat hermoilemaan ja hyperventiloit,
- heräät kauhuissasi ja nukahdat,
- heräät helpottuneena,
- alat valmistautua,
- otat rennosti,
- jätät väliin,
- naurat,
- itket,
- nyit !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 31.7.2021 05:01:23

Hermostun ja hyperventiloin ja sen jälkeen jätän väliin. Sitten saatan vetää himmeät huput ties millä substansseilla, jos enää järkytykseltäni jaksan ja pystyn. Että mitenhän siinä niin pääsi käymään :shock: ? Kyllä se on kaikille parempi, että minä pysyn kaukana poliitiikasta ym. päätöksentekohommista. Olisin varmasti pahimman luokan populisti ja oman performanssin vetäjä. Juuri sellainen tyyppi, joita viimeiseksi politiikkaan kaipaan.

Missä olit, kun Estonia upposi? (En viitsinyt kysyä: missä olit, kun Kennedy ammuttiin, koska siihen olisin saanut vastaukseksi luultavasti vain: pilkkeenä isän silmäkulmassa, jos sitäkään)
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 31.7.2021 09:29:13

Pispalassa asuin, olin töissä Tampereen Koskikeskuksessa.

Olin tuolloin totaalipuhumaton ja karmea paniikkihäiriöinen pelkokeijo, joten uutinen tavoitti mut vasta iltasella. Nyt en ole.

Elämäni oli yhtä estoniaajatitanikkia 1986 - 2010. Nyt ei ole.

Kennedykeissin aikaan vanhempani olivat 14-vuotiaita, toisistaan tietämättömiä. Nine11-aikaan olin kännissä, koko vuoden ja Breivikin tapauksen aikaan hirveis rapulois.

Missä olit, kun Sua duunattiin ??
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 1.8.2021 05:02:57

Olin tässä varsin lähellä tämänhetkistä sijaintipaikkaani, eli Kuusankoskella, joka vähän reilut 29 vuotta sen jälkeen liitettiin Kouvolan kaupunkiin. Maantieteellisesti ei tokikaan ole siirtynyt minnekään ja kyllä se Kuusaa on edelleen muutenkin. Ihan tarkkoja koordinaatteja en arvaa antaa. Oletan vahvasti, että se tapahtui vanhempieni/perheeni silloisessa asunnossa, mutta mistäs minä tiedän, vaikka olisivat panneet jossakin puskassa tai vaikka autossa :shock: . Vaikeaa kyllä kuvitella sellaista hyvin kunnollisista porukoistani. Eipä ihmisen tosin kuulukaan ajatella vanhempiaan kovin seksuaalisina olentoina. Se on ihan biologiaa. Muutenhan täällä olisi täysi sukurutsa päällä. On tietenkin mahdollista, ettei se tapahtunut Kuusankoskella ollenkaan. Saattoivathan vanhempani olla junassa menossa tai tulossa ja panivat junan vessassa jossakin huitsin Nevadassa. Tähän uskon kyllä vielä vähemmän. Olihan heillä tuolloin jo 2 pientä lasta, joita piti varmaan vähän vahtia. Pitäisi ehkä kysyä tätä asiaa joskus.

Onko sinulla jäänyt sanomatta jollekulle jotakin sellaista, joka on jäänyt vaivaamaan?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna