Olet täällä

Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

ViestiKirjoittaja recklessroad » 16.10.2019 20:53:05

Skorpioni.

Elämäsi paras vuosi tähän mennessä? Kerro ihmeessä myös miksi.
Siinä kaikki.
recklessroad
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 17.10.2019 05:53:30

Vaikea sanoa, kun hyviä vuosia on ollut useampi, jos toki huonoja vielä paljon enemmän. Nuo huonot vuodet ja ajat sijoittuivat enimmäkseen nuoruuteeni, eli aikaan, kun olin alle kolmekymppinen ja niinpä vastaankin, että viime vuosi tai toissavuosi oli paras. Näin ihan siitä syystä, että psyykkinen vointini on parantunut huimasti iän myötä, koen elämän nykyään elämisen arvoisena ja pystyn nauttimaan siitä useinkin erinäisistä vaikeuksistani huolimatta. Nykyään mua myös kiinnostavat ihan muut ja kehittävämmät harrastukset, kuin pään sekoittaminen. En mä tokikaan päihteilystä tyystin luopunut ole, mutta kovasti se on vähentynyt männä vuosiin verrattuna. Tämä vuosikin on ollut ihan hyvä, mutta sen verran stressiä ja huonoa mielialaa tähän vuoteen on sisältynyt, etten tätä ihan ykköseksi viitsinyt rankata.

Harrastatko jonkinlaista sijoittamista tai rahastosäästämistä?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 17.10.2019 07:44:00

Winston-84 kirjoitti:
Harrastatko jonkinlaista sijoittamista tai rahastosäästämistä?

Kyllä, mutta enimmäkseen nettipokeria monella eri pöydällä peliriippuvaisten ja amatöörien kustannuksella :mrgreen: Helppoa kuin heinän teko.

Kuinka pätevänä pidät Dosetin vierailevaa proviisoria asteikolla 1-10?
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 18.10.2019 06:51:19

Sikäli kun olen pätevä :mrgreen: arvioimaan kenenkään ammatillista pätevyyttä ja vieläpä nettikirjoitusten perusteella, niin heitän arvosanaksi 7 tai 8. En mä niin hirveän tarkkaan niitä kaikkia juttuja läpi kahlannut, saati, että tähän hätään kaikkea muistaisin, kun sitä tekstiä kyllä riitti. Kukaan ei ole täydellinen ja olihan siellä niitä ihan selkeitä kämmejä, jotka puistokemistikin bongaa, mutta selkeästi plussan puolelle kuitenkin saamani kuva kyseisestä proviisorista jäi. Ainakin ulosantinsa on varsin vakuuttavaa ja perehtyy esitettyihin kysymyksiin vakavasti ja monelta kantilta.

Uskotko, että tästä sekavasta ikuisuusprojektista nimeltä Brexit tulee valmista joskus tässä maailmassa?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 18.10.2019 20:00:40

^ Uskon

Kumpi lahko on mielestäsi julmempi, lestat vai mormoonit?

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 18.10.2019 20:57:00

Riippuu aikakaudesta.. 70-80lukujen hoitokokous-aallon aikaan lestadiolaisuus oli julmempi.. mormonismi kenties ollut ennallaan ilman mitään erityistä "piikkiä" Paikkakunnittain on myös suuria eroja, riippuen millaista porukkaa sattuu olemaan sielläpäin..

Mihin näistä menisit hakemaan apua addiktioosi? 1.AA 2. NA 3 A-Kilta?
Olen EX-ALKOHOLISTI kuulit OIKEIN.. EX..
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 20.10.2019 05:34:53

A-kiltaan. Sehän on A-klinikkasäätiön alainen toimija ja näissä ongelmissa turvaudun mieluummin ammattiapuun, kuin korkeimpiin voimiin ja 12:n askeleen steppaamiseen muiden hörhöjen kanssa. Olen käynyt kerran sekä AA-, että NA-paltsussa(Puhtaasti mielenkiinnosta, kun luppoaikaa oli, en halusta raitistua, joten ehkä olen jäävi ja luopio mitään puhumaan...) ja IMO se touhu vaikutti vähän kummalliselta(Ei mulla mitään ongelmaa silti sen kanssa ole, jos joku muu noista ryhmistä avun saa). Eipä kyllä A-klinikkakaan aikoinaan iskenyt ja miksi olisikaan, kun ei mulla ollut pienintäkään mielenkiintoa päihteilyn lopettamiseen :mrgreen: .

Laadi leikkimielinen(Tai vaikka vähemmänkin leikkimielinen, jos vakavissasi sellaista harrastat) ennuste tulevan talven säästä sammakkoprofessorin tyyliin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 20.10.2019 06:08:55

Pakkasukko tulee teilaamaan sakkia kuin kärpäsiä ja maassa on sellaset sohjot ennen sitä, että on vaikea kävellä 500metriä kauemmaksi. Tulee vielä sellaiset pääkallokelit, että ne sammakotkin katoo kartalta ja sääprofeetat voi mennä nurkkaan häpeemään.

Uskotko vapaana elävien delfiinien kykenevän auttaamaan ihmisiä erilaisten traumojen hoidossa?

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 21.10.2019 03:53:23

Uskon. Onhan siitäkin näyttöä, että koira- tai hevosterapia, lemmikkieläinten paijaaminen ja metsässä käyskentely vaikuttavat psyykeen korjaavasti. Mikseivät siis myös delfiinit. Sitä en tiedä, miten tuollainen terapia käytännössä toteutettaisiin vapaana elävien delfiinien kanssa.

Hienoin paikka, missä olet käynyt? Voi olla kaupunki, rakennus, luontokohde, mikä vain.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Postgre » 21.10.2019 06:32:02

Winston-84 kirjoitti:Hienoin paikka, missä olet käynyt? Voi olla kaupunki, rakennus, luontokohde, mikä vain.

Vienan Karjala.

Miten lähiruuan hinta saataisiin sellaiseksi, että kaikilla olisi siihen varaa?
Katse eteenpäin!
Postgre
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 22.10.2019 13:53:00

Oulangan Kansallispuisto ja Inarijärven seutu.

Ruaan hinta on nykyään halventunut kun on näitä miinus 30% tuotteita.

Kyssäri: käytätkö vanhaa maitoa kahvin kera?
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rakas hörhöni » 25.10.2019 21:09:41

En käytä.

Oletko eutanasian puolella vai vastaan?
Rakas hörhöni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 28.10.2019 13:13:46

Puolesta niissä tilanteissa, kun ihminen on lääkäreiden toimesta todettu parantumattomasti sairaaksi siten, että loppuelämä olisi silkkaa kipua, kärsimystä ja hitaasti kitumalla kuolemista ja toki potilaan itse tätä ratkaisua halutessa. HUOM!: Koskee sitten vain somaattisia sairauksia. Vakavienkaan psyykkisten sairauksien ollessa kyseessä en eutanasiaa puolla, koska se homma voisi mennä äkkiä siihen, että joku bipopää haluaa kuolla jokatoinen päivä ja jokatoinen taas ei ja monesti aurinko alkaa paistaa risukasaan vakavimminkin masentuneella ihmisellä lopulta jossain vaiheessa.

Oletko aamunvirkku ja illantorkku vai päinvastoin?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 28.10.2019 18:49:11

Winston-84 kirjoitti:Mikseivät siis myös delfiinit. Sitä en tiedä, miten tuollainen terapia käytännössä toteutettaisiin vapaana elävien delfiinien kanssa.

Ne vapaana elävät jotkin yksilöt tykkää ihmisten seurasta. Ne elukat keskenään diagnosoi ihmisen ihan omalla kielellään ja sit puuhaillaan yhdessä sen mitä tarpeelliseksi näkevät. Ilman mitään korvauksia ohjaajia lukuunottamatta. Aika empaattisia ja fiksuja otuksia :-)

Nykyisin aamivirkku.

Saunomisen miellyttävyys sinulle asteikolla 0-10?

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 29.10.2019 07:00:50

Hmm... Sanotaan 6. Muuten kyllä tykkään saunomisesta paljonkin, MUTTA kun saunasta on tultava joskus poiskin tähän kylmään maailmaan ja sen jälkeen olen pitkään ja hartaasti aivan läpijäässä, tällainen vilukissa kun olen :evil: . Siksipä en kovin usein saunokaan. Kesähelteillä tuota ongelmaa ei ole, mutta silloin saunominen ei nappaa muuten vain.

Millaista liikuntaa harrastat ja oletko himoliikkuja vai liikutko vain sen tähden, että niin pitää tehdä, jottei aivan rapakuntoon menisi?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna