Olet täällä

Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

ViestiKirjoittaja Rakas hörhöni » 7.1.2020 21:24:14

niin se kysymys!
Mikä piirre/ominaisuus naisessa/ miehessä on semmonen mikä vetää puoleensa ja herättää/herätti mielenkiintosi?
Rakas hörhöni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 8.1.2020 03:19:11

^^^ Mä aivan liikutuin Korkkiksen "uudenvuodenpuheesta" <3.

Se on se jokin, eli käytännössä kait se, että on useampia mua miellyttäviä ominaisuuksia, jotka tietyssä yksilössä sitten vain mätsäävät juuri mulle sopivassa suhteessa. Esim. ns. yleisen miesmakuni puolesta tykkään enemmän vaaleista, kuin tummista miehistä, mutta tumma mies voi silti olla aivan ihana ja vaalea tyystin plääh, jos kokonaiskuvassa kaikki on kohdillaan tai vastaavasti jokin mättää. Suunsa pitää saada auki ja supliikin sujua, enkä tarkoita supliikilla lipevää lepertelyä(yök!), vaan oikeasti iskevää sanailua puolin ja toisin niin, että kuunteleekin välillä vastapuolta ja uskaltaa pitää oman päänsä, jos on eri mieltä. Tämän pitää sujua myös selvinpäin.

Mikä on pisin aika, minkä olet valvonut putkeen, joko jonkin aineen avustuksella tai silkkaa unettomuuttasi/olosuhteiden pakosta? (Mielikuvitus tänään taas lomalla ja tuollainen tuli mieleen ihan siitä, että tässä juuri, en onneksi enää, kärsin suht pahoista univaikeuksista)
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 18.1.2020 19:58:21

Armeijassa meni yhdellä hektisellä leirillä käytännössä 3 vuorokautta samoilla silmillä. :o

Minä olen aina ollut hyvin herkkäuninen enkä saanut teltassa juuri lainkaan nukutuksi. :?

Tuon leirin viimeisenä yönä en mahtunut vartiovuoron jälkeen edes telttaan yöpymään, joten nukuin taivasalla sikeämmin kuin kertaakaan teltassa. 8)

Millaisia kokemuksia sinulla on nettideittailusta?
Maksa kestää koko elämän.

-Juice Leskinen-
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 19.1.2020 06:43:20

Henkilökohtaisesti ei kerrassaan minkäänlaisia. Olen ollut oman armaani kanssa jo kohta 16 vuotta ja hänet löysin ihan sattumalta baarista(Toki nettideittailu jo tuolloin oli keksitty). Olen niin vanhanaikainen, että ajatus nettideittailusta tuntuu mulle kovin vieraalta ja tämä pätee myös kaverisuhteisiin, eli en ihan äkkiä ryhtyisi hankkimaan netistä IRL-kavereitakaan. Jotenkin vain ajattelen, että Sen Oikean tai kenen tahansa tyypin, jonka kanssa viihtyy, pitää vain tulla vastaan jossakin ilman sen suurempaa etsimistä. Ei mulla tosin ole koskaan ollutkaan mitenkään haku päällä. Ehkä ajattelisin toisin, jos olisin sinkku, haluaisin asiaan muutoksen, eikä kapakoiden tai klubien tarjonta miellyttäisi tarpeeksi :? .

Muuan kaveri harrasti aikoinaan pidemmänkin aikaa nettideittailua ja kävi treffeillä monenkin netissä tapaamansa miehen kanssa. Tuli aina noilta treffeiltä naama sitruunalla ja sitten sai kuulla pitkän rimpsun haukkumista, mikä kaikki siinä ja siinä tyypissä oli vialla. Kyseisellä kaverilla on kyllä vähän nirson vikaa ja muutenkin negatiivinen elämänasenne, että tiedä sitten, kenessä se ongelma lopulta oli. Löysi lopulta nykyisen siippansa, jonka kanssa on ollut jo pidempään, ihan muista yhteyksistä. Eräs vanhempi sukulainen löysi eronsa jälkeen tämän nykyisen miesystävänsä nettideittailun kautta, ovat olleet jo vuosia yhdessä ja käsittääkseni ja kuulemani mukaan ihan onnellisesti, vaikken suhdettaan mitenkään sen tarkemmin tunnekaan.

Mikä on miehessä/naisessa/mistä sukupuolesta nyt tykkäätkin romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä sellainen ehdoton turn off, joka saa sinut juoksemaan huutaen karkuun, vaikka kokonaiskuvassa ei välttämättä mitään isompaa vikaa olisikaan?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 19.1.2020 11:56:47

Ylimielisyys. Olen huomannut että eräillä naisilla on melko korkeat kriiteerit miesten suhteen vaikka ovat itse sairaus eläkkeellä olevia mielenterveys potilaita ja päihdeongelmaisia.

Tunnetko ylimielisiä ja huomiota kaipaavia henkilöitä tällä foorumilla tai IRL?
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 21.1.2020 21:13:50

Varpushaukka, Jenni, autistinen lapsi ja mitä näitä nyt olikaan. :roll:

Mikäli satut joskus juomaan olutta, niin onko juoma saatava optimaalisen kylmänä asianmukaisessa lasissa vai meneekö yhtälailla kädenlämpöisenä suoraan tölkistä?

-Juice Leskinen-
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 22.1.2020 05:51:04

Juon useinkin. Silloin kun juon kotona tai kavereiden luona, juon suoraan tölkistä. Mitä sitä suotta tiskiä tekemään. Pussikaljalle en ainakaan raahaa mukanani mitään laseja. Baarissa juon tietenkin siitä lasista, mihin olut lasketaan. Jos juon baarissa pullo-olutta ja baarityöläinen kysyy, juonko pullosta vai kaadetaanko lasiin, vastaan, että juon pullosta. Mitä sitä sielläkään suotta tiskiä tekemään. Onhan se ihan kivaa, jos jokin erikoisolut tarjoillaan hienosta tai hauskasta lasista, mutta ei se mitään kummempaa lisäarvoa bissenkittaamiseeni tuo. Kai noilla kaikenlaisilla laseilla on ulkonäön lisäksi jokin muukin funktio, esim. oluen aromeihin liittyen, mutta mä juon olutta ensisijaisesti sen keskushermostovaikutuksen vuoksi. Lämpötila saa lähtökohtaisesti ja ainakin kesällä olla kylmä, mutta jos kovasti talvisin palelen, niin ei haittaa yhtään, vaikkei bisse suoraan jääkaapista olisikaan. Ja kyllä ne taskulämpimät ja auringon lämmittämät kaljatkin hyvin ovat uponneet hellesäässäkin, jos kylmää ei ole ollut saatavilla esim. siellä pussikaljalla.

Onko sinun helppo ottaa vastaan kehuja vai hämmennytkö sellaisessa tilanteessa ja alat herkästi suomalaiseen tyyliin vähättelemään, että eihän tämä nyt mitään? Koska sinua on viimeksi kehuttu?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 22.1.2020 10:33:07

Korkinkadottaja kirjoitti:Varpushaukka, Jenni, autistinen lapsi ja mitä näitä nyt olikaan. :roll:

Mikäli satut joskus juomaan olutta, niin onko juoma saatava optimaalisen kylmänä asianmukaisessa lasissa vai meneekö yhtälailla kädenlämpöisenä suoraan tölkistä?

Nimimerkkeijä on ollut varmaan yli 15 vuosien varrella.

Suosin jääkaappi kylmää ja juon aina tölkistä kotona mutta en myöskään kaihda lämpöistä. Baareissa en ole käynyt enään vuosikausiin.

Harrastatko fyysistä treeniä krapulassa esim. perinteistä murtomaanhiihtoa ja eikö se ole hyvin kuormittavaa elimistölle kysyy Varpusemo.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 12.2.2020 21:14:33

Olen sen verran reilu jätkä, että vastaan molempiin. 8)

Winston-84 kirjoitti:Onko sinun helppo ottaa vastaan kehuja vai hämmennytkö sellaisessa tilanteessa ja alat herkästi suomalaiseen tyyliin vähättelemään, että eihän tämä nyt mitään? Koska sinua on viimeksi kehuttu?

Hyvin harvoin minua on kehuttu yhtään mistään, jonka vuoksi profiili madaltaa omantunnon osalta, mutta tiedostan silti pärjääväni joissain asioissa eikä niistä kuuleminen hämmennä tätä pääkoppaa.

Varpusemo kirjoitti:Harrastatko fyysistä treeniä krapulassa esim. perinteistä murtomaanhiihtoa ja eikö se ole hyvin kuormittavaa elimistölle kysyy Varpusemo.

Enpä osaa sanoa, sillä tälle juopolle ei tule käytännössä koskaan krapulaa. :)

Napit vai vetoketju?

-Juice Leskinen-
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 13.2.2020 09:47:42

Tällä hetkellä päällä mustat "halpis" farkut vetoketjulla. Suosin nappeja.

Brunette vai blondi?
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 14.2.2020 09:44:01

Korkinkadottaja kirjoitti:
Napit vai vetoketju?

Molempi parempi ja riippuu vähän housuista, mutta jos nyt valita pitää, niin sanon napit. Eivät ainakaan hajoa ja/tai jumita niin helposti.

Koska viimeksi olet järkyttynyt oikein kunnolla ja mistä asiasta?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 21.2.2020 22:06:42

No mä en tiedä onko se nyt "järkytystä" mutta JOKA KERTA kun eräs mies tulee AA-palaveriin, on kuin SYNKKYYS laskeutuisi palaveritilaan.. :( :( :( koko palaveri muuttuu pessimistiseksi kuoleman ja sairauden ja tuhon odottamiseks.. :( :(
Olen EX-ALKOHOLISTI kuulit OIKEIN.. EX..
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 22.2.2020 12:50:30

Tuo on hyvin ikävää koska ihmiset jotka hakeutuvat AA-palaveriin kaipaavat mieltä nostattavaa vertaistukea ei tarinoita katuojasta.

Mikä on sinun pisin ryyppyputki?
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 22.2.2020 21:15:16

Minä olen jo pidemmän aikaa pitänyt hyvänä sääntönä, että promillet käy joka päivä nollassa, joten teknisesti ottaen en ole koskaan putkijuopottelua edes harrastanut.

Se voi aikuisten oikeasti olla vahingollista, mikäli jatkaa törpöttelyä päivästä toiseen ilman että promillet koskaan nollautuu.

Juokaa siis kohtuudella.

T. Korkkis

Synnyitkö oikeaan aikaan oikeaan paikkaan, vai olisiko sinun pitänyt putkahtaa pihalle 1950 Kalifornian lämpöön todistaaksesi optimaalisessa iässä 1969 Woodstockin rakkauden festivaalin tai jotain muuta merkityksellistä?

-Juice Leskinen-
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 24.2.2020 13:16:10

Woodstock festarit pidettiin New Yorkin osavaltiossa USA:n itärannikolla ei Kaliforniassa. Oli pakko korjata tuo virhe.

Jatkakaa.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna