Olet täällä

Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 22.10.2017 04:06:19

Maun puolesta omena, mutta muiden ominaisuuksiensa vuoksi banaani. Yleisemmin siis banaani.

Klubikeikka vai ulkoilmafestarit?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 22.10.2017 16:43:56

Markkinoille on tulossa vielä tällä vuosituhannella bantsun ja ompun yhdistävä hetelmä:bonzu.

V => no ei ehkä kumpikaan. En oo vastoin luulemia ollut konsertissaravaajatyyppinen ollenkaan.
Mut Tullikamarin klubi-ilta sitten, jos on pakko lähteä, tällasen kotikoiran jonnekin mölymestaan.
Ja pitäis olla tarpeeksi iso stara ja ilmaiset liput ja juomista ei niin väliä tai seurastakaan...

Soitatko mitään instrumenttia ja miten opit, onko tuo harraste tai tai taito tuonut sinulle elämään jotain hienoa, mitä ?
Bentsoitta 2013 - 2015, ja 22.2.2017 alkaen,
selkeenä sulhasena since 8.1.2019, aye !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 29.10.2017 07:45:35

Olen yrittänyt aikoinaan(N. 100 vuotta sitten) kovasti opetella, rumpujen soittoa lähinnä, ja ihan nk. amatööriopettajan johdolla. Koska en omaa minkäänlaista musiikillista lahjakkuutta, saati kärsivällisyyttä, opin vain alkeet ja tämän vuoksi harrastukseni ei tuonut elämääni juuri mitään hyvää, lähinnä turhautumista ja vitutusta :evil: . No joo, oli se ihan hauskaakin välillä. Nykyään en edes viitsi yrittää verestää vanhoja "taitojani", koska iän ja eritoten erinäisen päihtelyn ja siihen liittyvien lieveilmiöiden vuoksi koordinaationi on niin paska, että hommasta ei tulisi sitäkään vähää, mitä nuorena :roll: :oops: . Yritin kyllä tuossa joskus parisen vuotta sitten vielä, mutta lopputulos oli jotakin sellaista, etten kehtaa siitä tässä edes kertoa. Lyhyempi ja ytimekkäämpi vastaus lienee siis: ei.

Talvi- vai kesäaika?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 7.11.2017 23:00:32

Tälle(kin) tyhjäntoimittajalle on niin vitun tärkeetä että näyttääkö kello nyt 22.57 vai 23.57, joten äänestän tyhjää. :o

Tumma vai vaalea?

Tuota on saatettu aikaisemminkin kysyä, mutta nyt tarkoitan preferenssiä ihmisten ihoa ja karvoitusta koskien.
Maksa kestää koko elämän.

-Juice Leskinen-
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 7.11.2017 23:27:24

Tummat hiukset, vaalea iho.

Mitä olette harrastaneet ja nyt ei lasketa ryyppäämistä tai narkkaamista. 8-) Vaan esim. nuorempana vai harrastatko jotain edelleen?
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 7.11.2017 23:51:35

Potkista junnuna VPV:ssä, luullen sen olevan jalkapalloa, Maailman ykköslaji. Kolikonkeräilyä lapsempana. Valitettavasti vieläkin, sillä tuloni ovat maltillisia. Kitaranrämpytys on vaihtunut sointujen soittamiseen. Satunnainen koirailu on vakiintunut vakituiseksi ja vakavaksi ihmis-eläinsuhteeksi. Lenkkeily on vain lisääntynyt. Lukeminen ehkä sekä että. Musiikki ! Seitsen vuotiaasta, kuuntelumielisesti harrastaen. Ainoa todellinen rakkauteni.

Nyppiikö aamut, mitä teet ensimmäisenä. Entä illat, sama ja kumpi olet ihmisenä ?
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 8.11.2017 04:34:20

Riippuu ihan aamusta(Tai kai se lähinnä vallitsevasta mielentilastani riippuu) nyppiikö vai ei. Tänään nyppi vähän, koska heräsin suht ikävään suonenvetoon ja olisin voinut nukkua vielä vähän enemmän, mutta muuten ei valittamista.

Ensimmäisenä otan imaisut sähkötupakasta, laitan kahvit tulille ja käyn vessassa. Nämä eivät välttämättä mene juuri tuossa järjestyksessä.

Illalla touhuan milloin mitäkin, yleensä kuitenkin niin, että koetan rauhoittua yötä kohden. Viimeisimpänä toki menen maate ja odottelemaan, että miten se uni tänään tulee.

Aamuihminen olen nykyään ihan selkeästi, nuorena homma oli päinvastoin. Illat ovat kuitenkin yleensä, tavallaan, mukavampaa aikaa, koska silloin olen seesteisempi ja on sellainen fiilis, että kyllähän tämä tästä, eikä hätiä mitiä. Aamuisin olen enemmän stressaantunut ja kierroksilla, siis vaikka olisi kaikinpuolin hyväkin aamu, eikä sinänsä mitään erityistä stressiä päällänsä. Johtuneeko kahvista(Tosin kierrokset saattavat pyöriä jo ennen ensimmäistäkään mukillista) vai ihan siitä, että stressihormonipiikkini ajoittuu heti heräämisen jälkeiseen aikaan :? .

Aiemmin kyselin tekoa, joka kaduttaa eniten ja sain vain jonkin tyhmän TV-lupavastauksen. Luultavasti saan ihan yhtä tyhmän vastauksen nyt, mutta kysymykseni kuuluu silti: Tekosi, josta olet eniten ylpeä?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 8.11.2017 18:59:46

No, meikä ottaa kun ei tää tunnu muuten etenevän and it feels so empty without me
ja on sitten perkeleen hyvä ketju, jota ihmiset sais muutenkin
skulata keskenään ja yhteyden kadottaneet parit vaikka suullisesti.

Emmä tosta ylpeydestä tiiä, vältän sitä sananmitassakin. En tajua sitä. Korvaan sen ehkä muilla sanoilla.
Tässä tapauksessa varmaan röökin polton lopettaminen ja dokaus ja bentsot ja särkylääkkeet, alituinen
valehtelu ja muu epärehellinen toiminta, välistäveto ja huono käytös livenä ovat nähdäkseni loppuneet.
Ne on tekoja, joita ei harrasta enää tai en ainakaan tietoisesti suorita. Ehkä ne anteeksipyynnöt,
joissa on ollut takana aito minä ja omuus ja teot, jotka ovat olleet aitoja. Koirani miltei
ammatillisesta hoidosta, rakkaudella. Että en kiusaa eksiä, joita en halua nähdä ikinä. :D
ja että oon ollut niin helvetin hyvä työkaveri, hombresti paras. ja todella mukava jätkä
ja hyvää seuraa ja siksi olen hauska, kun juttuja kertoessa en itse naura ollenkaan.
Näin sanoi mulle Israelin armeijan käynyt ukrainalainen, Kiovan yliopistossa
psykologiaa lukenut Vladimir viime vuonna ja kun en tätä itse keksinyt,
niin mitä mä olen ensinkään siihen vastaanväittämäänkään, hä´

Miten reagoit ihmisten töppäilyyn liikenteessä ja miten itse olet viimeksi joukkoliikenteessä mogaillu ? ja häpeisit
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Nnaana » 8.11.2017 20:36:29

Olen perseillyt matkustamalla pummilla bussissa. :lol: Se olkoot eka ja vika kerta. Koska kyse ei edes ollut siitä, etteikö olisi ollut rahaa.

Mikä on lempialkoholijuomasi?
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 9.11.2017 09:39:31

No, meikä ottaa...

Moni viinapitoinen oli: etupäässä olut eli kalja ja tiukka, kirkas viina ja viski ja halpa valkkari ja jallukola ja rommi. Kihahtaa melkein kauhujen hiki otsalle, kun muistelee tärpätin aiheuttamia vaivoja, rapuloita,
tärinöitä, onnettomuuksia ja hulluuskohtauksia, rahanmenetyksiä ja sosiaalista kraateria ja sielullista tuhoa...

miten suhtaudut siihen, että sinua kehutaan ja annatko muille helposti kivaa ja myönteistä palautetta,
oletko jutustelija ja "tyhjänjauhaja", onko mitään kynnystä vieraisiin pöytiin ja tuntemattomien huudeille,
menetkö omaantilaasi vai oletko omimmillasi kun pääset pölöttämään joutavia,

mikä mielentila tai paikka tai tekeminen tai harraste
tai tilanne tai esine tai sana on sinun tutuin ja omin muudisi ?
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Lavuska » 9.11.2017 10:39:36

Tylsältähän se tuntuu vastailla, että lienee mieluisin paikka on koti, kun ei tarvitse olla millään muotoa esillä. Mieluiset asiatkin liittyy kotiin, tai siihen mitä siellä tekee. Itse tykkään kirjoitella. Olen tuntemuksiani purkanut paperille iät ja ajat, riimitellyt milloin mitäkin. Tai joo kesäisin kyllä saatan pakkailla kyniä ja papereita ja lähteä jonnekkin luonnonhelmaan kirjoittelemaan, missä todennäköisesti ei keneenkään törmää. Onhan se vähän helkutin ahistava tilanne, kun tullaan hieromaan tuttavuutta vaikkapa sen tyylisillä heitoilla, kun ompas ilmoja pidellyt, jokseenkin vaikea suhtaantua semmoiseen, joskin hyvänhyvyyttään lienee ihmiset tuollaisia laukoo ilmoille :) Esineenä kynä, ja paperi. Mielentilana varmaan onnistumisen tunteet joistakin ihan mitättömän pienistä asioista. Sanoina miellyttää kaikki, mikä poikeaa mukavasti valtaväestön käyttämistä sanoista, vaikkapa murre-sanat ovat oikein kivoja :)

Minkäkainen nainen/mies saa jollakin tapaa mielenkiintosi heräämään ?
Lavuska
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 9.11.2017 12:01:54

Nainen, joka suostuu puhumaan mulle kahta tavua pitempiä lauseita ja virkkeitä
Nainen, joka myös kuuntelee ja miettii sanomisiaan
Nainen, joka ottaa aloitteet omiin käsiinsä
Nainen, joka ilmaisee tuntonsa suoraan
Nainen, joka kietoo minut varteensa
Nainen, joka kiskoo minut luolaansa
Nainen, joka jää aina aamuun ja
Nainen, joka odottaa mua illalla
Nainen, joka ei muuten odota
Nainen, joka ei ole aina yössä
Nainen, joka on skarppi iltapäivällä
Nainen, joka viihtyy kaikissa aikamuodoissa itsenään

Mikä on tökeröin kuulemasi iskuyritys ?
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 18.11.2017 04:57:15

"Lähetäänks paneen, vaikka oothan sä nyt ihan hirvee muija?" tjsp.

No niin, aikani odottelin, että joku olisi tullut heittämään tähän jonkin oikeasti kuolemattoman pokausrepliikin, jotta ketju olisi edennyt, mutta taas piti tämäkin asia hoitaa itse ja rimaa hipoen.

Eteläisin sekä pohjoisin paikka maapallolla, jossa olet käynyt?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 18.11.2017 08:56:21

^ Näinpä. Ja mä en nyt oottele.

En tiedä tarkkaan pohjoista ulottuvuutta. Norjassa en tiedä kuinka korkeella käytiin 1975 isin ajamalla pienellä punaisella mazdalla, jossa 1.6 pensakone. Armeija-aikaan asuin Rovaniemen Someroharjulla, 8 km ylöspäin roitsusta. Se etappi oli varmasti isolle nipulle stadin it-porukkaa elämän pohjoisin keikka. Heitä oli paljon jonkun kassurempan takia siellä ja sain oppia slangista siis Lapissa.

Ehkä Kemijärvi ja joku mettäkeikka ylempänä. JA eteläisin Nairobi/Mombasa. Näitä etäisyyksiä ei sitten yhdistänyt mikään.

Oletko monikätinen vaiko single hand sailor ja jos olet kädellisesti jakautunut, miten monipuolisesti hanskaat rutiinejasi, esimerkkejä ?
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 19.11.2017 05:25:07

Kyllä se on molempi parempi tässäkin asiassa. Varsin jakomielitautisesti jakautuneena tosin, eli oikea käsi ei tiedä, mitä vasen tekee :D .

Esimerkkejä: Kynällä kirjoittaminen tapahtuu vasemmalla kädellä, oikealla kädellä siitä tulisi vain varsin kryptisiä riimuja. Sen sijaan näppiksellä ja puhelimella oikea käsi liikkuu huomattavasti soljuvammin. Sakset eivät pysy vasemmassa kädessä ensinkään, mutta oikealla leikkelee kädenkäänteessä vaikka millaiset siluetit. Neulominen(Juu, tarkoitan juuri sitä itsensä neulomista) tapahtuu taas vasemmalla kädellä, oikealla kädellä osuisin lähinnä naapuria seinän läpi silmään.

Koskapa elämme digiaikaa ja käsin kirjoittaminen jää vähemmälle ja koska TOIVOTTAVASTI se itseni neulominen edes veden kanssa jää pian lopullisesti historiaan, niin lopputulema lienee, että enemmän oikealla olen kallellaan(En poliittisesti :mrgreen: ). Täysin en kuitenkaan puoltani valitse, koska varsin tarpeellinen vasen kätenikin mulle on.

Suurin rahasumma, jonka olet kerralla käteisenä nähnyt?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna