Olet täällä

Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

ViestiKirjoittaja 1970 » 19.11.2017 08:49:23

Munhan tää on otettava. Samiksii kätisyydessä. Vasurilla kynäilen ja muutoin oikealla hyvin pikälti operoin arjessa ja juhlassa.

Ehkä vajaa sata tonnia, mitä nyt yhden päivän ostariliikkeen myynnistä tulee ja tämä oli mk-aikaan ja yösäilöaikaan. Vein ne summat kasetissa huolettomasti aina likaisessa muovipussissa hämäyksen vuoksi.

Toisten rahat on olleet sydämenasiani. Jo kasarilla vaihdoin lennosta 22 kassalle vaihtorahaa vuosien ajan kärrynlykkimisen ohessa. Syyriassa vastuullani oli komppanian kassakaappi jne. perintömasseja vastenmielisesti odotellen.

Oletko koskaan juonut itseäsi kovastakin humalasta joksikin aikaa täysin selväksi ?
Bentsoitta 2013 - 2015, ja 22.2.2017 alkaen,
selkeenä sulhasena since 8.1.2019, aye !
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 21.11.2017 04:48:32

Meinaatko nyt sitä tilaa, kun on ihan hirveässä pöhnäsoseessa ja sitten kun juo lisää alkoholia, niin skarppiintuu ja tulee toimintakykyiseksi ja tämä siis muutenkin, kuin vain omasta mielestä? Joo, olen mä tuon tehnyt ja se on ihan testattukin mm. anniskelumestoissa ja Alkon kassalla. Promillet tuskin laskivat, joten siinä mielessä en itseäni selväksi juonut :mrgreen: . Vai tarkoititko, että juonut itsensä selväksi esim. vedellä? Kyllä sitäkin on tapahtunut. Olen juonut itseni jopa känniin vedellä. Siis tämä ilmiö, kun oli joskus sammunut, heräsi siitä, olo oli krapulainen/laskuhumalainen ja sitten kun joi vettä, olikin yhtäkkiä nousukännissä.

En keksi mitään omaa, joten laitetaan vanha: Kumman pelastaisit palavasta rakennuksesta: Oman lemmikkisi vai vieraan lapsen?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 21.11.2017 09:09:59

=> Perinteistä, tosijuopon kännissä itsensä selväksi juomista humala-aine alkoholilla.
Arvasinkin, että olet tuon tehnyt. Mulle jäi mieleen erityisesti 1995 jussin seutu,
kun tulimme jyväskylä-lahden seudun alueelta ja kippasin itteni sen rännin
loppuvaiheilla aivan tautisen skarpiksi, mutta menetin tuon tilan kylläkin
saman vuorokauden aikana. Ja olin 2femma tuona kesänä.
Mielenkiintoinen kemiallinen psyyken huijaus.

=> Lapsen tietysti, sehän on melko selvä. Mutta siinä savussa on vaikea nähdä, miksi kuolisin kummankin takia,
sillä en ole ehkä sankari tai palomies, joksi jotkut lähtevät pillun takia, jos ei oma supliikki riitä, vain raaka lihas,
joten asiaa on mietittävä laajemmin, enhän mä toisen kämppään pääse ja omassani ei voi olla toisten lasta,
en usko.

Mitä olet pahimmissa väsymyksissäsi tehnyt, pahin ja/tai hauskin muistosi ?
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Lavuska » 21.11.2017 10:18:08

Useitakin muistoja kyllä väsymykseen liittyy, tai varmaankin täysin lapasesta lähteneeseen valvomiseen. Ikävä kyllä amfetamiinihan se on valvottanut hulluimmillaan liki viikon, ja silloinhan toki ollaan psykoosin alkulähteillä. Tuon aineen muuten hyvästelin nyt lopullisesti, enkä luultavammin siihen enää tule koskemaan, ellei sitten joskus ole jokin illanistujainen kera alkon, ja haluaa pysyä kovin kernaasti hereillä. Tuossa piilee se riski kylläkin, että affepäissään saattaa juoda täysin epähuomiossa kamalia määriä alkoa, ja siten aiheuttaa itselleen aivan kamalan olotilan, no jaa mikä lie pohjustus tuokin sitten edes oli :)

Ainankin väsymyspäissään joskus oli kulmapussukka kateissa, joka nyt yllättäen sisälsi piriä, ja sitähän ei niin mistään löytänyt, koska olihan se tullut viisauksissaan jonnekkin jemmattua :shock: Sehän meni kyllä asia jo sille tolalle, että täytyi oikein alkaa vesurilla tekemään asunnosta sälettä, kun sitä pussukkaa ei vaan löytynyt, kun oli jokin mielikuva, että jossakin talonrakenteissa pussi nyt pyörii. Siinä kuitenkin tuhoutui väliseinää, lekalla tuli hutkittua tiiliseinääkin rikki, ja osumaa sai usea muukin paikka asunnossa. Kovin kävi kulmapussukka kalliiksi, kun loppujen lopuksi se sijaitsi itse rakentamassani salataskussa, jota en väsymykseltäni toki muistanut. Ompas sitä muutes ollut pöllö joskus, kun ihan nyt tätäkin ajattelee, noh suunta on toki vain parempaan suuntaan :)

Omitusin paikka josta olet herännyt ? Tai kummallisin tapa jolla olet sinne jollakin tapaa ajautunut ?
Lavuska
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 21.11.2017 11:34:31

Lavuska kirjoitti:
Omitusin paikka josta olet herännyt ?

Teräsvillapeti varastossa eräässä pienehkössä Suomalaisessa kaupungissa kaukana omasta kotoa ja ei hajuakaan miten sinne oltiin päädytty. Joku treenikämppä se tais olla ja muistaakseni votkaa+lämpimiäleipiä oli saatavilla heti aamusta sekä musajamistelua :D

Onko sinulla ollut täitä?
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 22.11.2017 04:45:17

Ei. Ihan vannomaan en mene lapsuusajoistani, mutta melkeinpä uskaltaisin sanoa, että ei ole ollut silloinkaan.

Onko sinulla ollut sukupuolitautia? Mitkä kaikki?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Lavuska » 22.11.2017 08:34:18

Niiltä olen ihan 100% varjeltunut, ja se on siunaus. Kyllä mie kuitenkin olen HIV-testeissä käynyt ja kuumotellut tulosta. Osaavat olla piinaavia minuutteja odotella. Vaan tosiaan ei mitään sukupuolitauteja ole matkaan tarttunut :)

Mikä on hassuin kokemus, kun olet lääkärin pakeilla käynyt, tai jopa hulluin kokemus, tai tyhmyys, jota lääkäri on sinulle ehdottanut ?
Lavuska
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 22.11.2017 09:07:21

^ Hivi-pelko oli itselläni hyvin todellinen ja kävin testeissä ehkä puolisen vuotta epäilyn tapahtuneen jälkeen.
Keniassa aktiivisesta seksiä tarvitsevasta väestöstä ikähaarukassa 16-64 joka neljännellä oli tuolloin hivi tai aids.
En voi sanoa, että mulla oli hivi, kun ei sitä löytynyt ja tulos olikin itselle positiivinen uutinen.

=> Parasta mitä minä oisin keksinyt hyvälle ja mukavalle naislääkärille, ois ollut pitkä seksisuhde.
Karmeinta, mitä tayssin ihotautipuolen tyypit keksi oli, että tullaan koko suku nauramaan mun
kokovartalosyyhypunkille, jonka olin saanut israelilaisesta kasvihuonepuutarhasta.
Eivät sitten tulleetkaan, tarkoitus oli kai tuoda vain opiskelijoita ottamaan polaroid-kuvia, tämä tapahtui 1993.
Kävi niinkin hassusti, että siivooja kuuli tuon keskustelun ja sanoi mulle, ettei hän ainakaan suostuisi.
Sangen vittumainen syyhypunkki läks ropasta lopulta desintan-aineen sivelyllä.
Hoito uusittuna joitain kertoja ja siihen meni vain muutamia kuukausia.

Miksi käytöksesi on muuttunut ja miten se on muuttunut ?
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Lavuska » 22.11.2017 11:07:56

Miussa ei muuta jäykkää ole, kuin käytös :) No joo onhan se muuttunut merkittävästi, koska nykyseltään tahtipuikkoa ei heiluta päihdepiru kovinkaan aktiivisesti enää. Toisinsanoen pystyy huolehtimaan täysipainoisesti itsestään, joten voi ottaa huomioon muutkin ihmiset. Totuushan on, että kunnolla päihdevammaantunut ihminen ajattelee ensisijaisesti aina vaan itseään. No kyllähän välillä viuna maittaa, mutta sekin tuntuisi olevan lähinnä iloittelua, eikä tavallaan sitä semmoista tasaista tunteiden turruutusta, ja puudutuspiikkiä sydämeen, tai olejensa pitämistä normaalina vältellen milloin mitäkin refloja. :shock: Ulkonäöllisesti lienee tässä on kovinkin jotenkin fressimpi, kun ammoin. Tuopa ei muuten kuuluun osastoon käytös milläänmuotoa :) Parempaan suuntaan käytös on muuttunut. Se on ihan varma asia :)

Tunnetko olevasi yksinäinen, ja miksi ? Mikä sen ehkä on saattanut aiheuttaa ?
Lavuska
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 22.11.2017 19:41:31

Minäkö muka yksinäinen, en sitten vittu ikinä. :twisted:

Noista ajoista en vielä mitään muista, mutta kun putkahdin ainoaksi pelinappulaksi alkoholistivanhemmille, joista toinen narsisti ja toinen läheisriippuvainen.

Toistuva hylkäämisen tunne lienee peräisin pienestä pitäen ja sikäli kun lapsen ensimmäiset vuodet ovat kuulemma kriittisimpiä sosiaalisen ja emotionaalisen kehityksen kannalta, tuskin on mikään yllätys että minusta tuli niin arka ja varautunut.

Isä lähti lätkimään kun olin kolmen vanha ja kun tämä vuoden päästä palasi kuvioihin, äiti teki toisen kriittisen virheen, otti ukon takaisin ja siinä sitten taas kolmistaan palloiltiin.

Kaikki lähipiirin vähäiset lapsuudenkaverit muuttivat yksi kerrallaan pois ja koulussa minut arvottiin psykopaattien seuraan.

Kodin tunneköyhästä ilmapiiristä ymmärsin ettei tunteitaan saa näyttää, joten pidin koulukiusaamisen aiheuttaman pahan tunteen sisälläni.

Ymmärsin, ettei kenelläkään ole velvollisuus olla kaverini missään olosuhteissa ja se ulkopuolisuuden tunne on seurannut minua joka ikiseen paikkaan.

Siinä oli vasta vähän alkua, mutta jotain piti muilta kysyäkin: mitä kaikkea karvoitusta lyhennät/poistat ruumiistasi sisältäen myös intiimialueet päälaesta kantapäihin.
Maksa kestää koko elämän.

-Juice Leskinen-
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Lavuska » 23.11.2017 09:36:54

En juuri poistele karvoituksiani, joskin ihan randomilla leikkailin semmosella trimmerillä pois orastavia rintakarvojani, koska mielestäni ne ovat melko kuvottava ilmestys ihmisessä, kuitenkin on kovanluokan siunaus, ettei vaikkapa olkapäiden seudulla kasva semmoisia karvatuppoja, ja mättäitä, yih helvetti sentään. Hassua viikko sitten parturoin rintakarvani pois, ja nyt asia tulikin täällä esille. Mutta joo poistelenhan mie rehuja sittenkin kropastani. Niitän korviin tulevaa karvaa pois, sekä nenäkarvoja, kovin ovat nekin ellottavia, ja tosiaan kyllähän mie lettiäkin lyhentelen ihan säännöllisesti, et saamari poistelenhan mie sittenkin karvojani :)

Mitenpäin sen vessapaperirullan on olatava telineessään ? Sitenkö että se irroitettava arkki on seinässä kiinni, vai siten että irroitettava arkki on seinästä irti arviolta noin 10 senttiä, riippuen toki missä vaiheessa rulla on menossa, saatana en osaa selittää. Arkki kiinni seinässä vai irti, ja miten perustelet valintasi ?
Lavuska
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 23.11.2017 10:57:28

Pitikö tässä nyt odottaa aamuun, jotta joku vastaa... kun joka tapauksessa aina on kysymys esillä... eli
Persepesu ja pyyhe käteen sillä tavalla, että se käsi on siellä pyyhkijän puolella ja perustelen sen Exit Only:lla.

Suosikkikansakuntasi, miksi ja kielialue,
jossa viihdyt tai jonka hallitset ?
1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Lavuska » 23.11.2017 11:44:00

Kuulostaa varmaan jopa perverssille, mutta Ruotsi on oikein mukava kansakunta. Joo ja kyllä on tässä tullut reissailtua, ja kierreltyä, mutta Ruotsissa on mukavia ihmisiä, ja jostain jopa hassusta syystä rankkaan tuon rakkaan naapurimaan kovinkin kärkeen. ehkä siksikin, kun siellä on asustellut. Kielistä taittuu tuo Ruotsi, vieläkn paremmin taittuu Venäjä, jota varmaan haastelen samanverran, kun omaa äidinkieltäni Suomea. Tyydyttävällä tasolla taittuu myös Englanti, jota en periaatemielessä juurikaan koskaan käytä.

Jokin täyte, mikä mielestäsi millään muotoa ei sovi pitsaan ? Täyte joka siinä on eittämättä taas oltava ?
Lavuska
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 24.11.2017 02:06:16

Frutti di mare -tyyppiset täytteet, eli mustekala, simpukat ja sen sellaiset ovat ihan yök :x . Kala on ihan okei ja katkaravutkin kyllä menettelevät. Myös maissi pitsassa on aika vastenmielistä, vaikken muuten mitenkään maissia inhoakaan.

Juustoa sitten taas PITÄÄ OLLA. Tarkoitan siis, että sen perusjuuston lisäksi ainakin paria kolmea muuta sorttia, esim. sinihomejuusto, vuohenjuusto, feta, juusto...

Mikä on kammottavin päihde, jota olet kokeillut? Nyt en kysele mitään "vedin aikani, eli jotakin 20 vuotta ja kivaa oli, kunnes ei enää ollutkaan yhtään kivaa" -kokemuksia, vaan roipetta, josta tuli yhdellä kokeilulla selväksi, että kiitti, mulle riitti.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Lavuska » 24.11.2017 09:05:14

Onhan sitä tullut kokeiltua vaikka mitä roipetta, mutta salvia tulee mieleeni. Sain siitä oikein kammotavan trippimäisen olotilan, enkä kyllä siihen enää koske. Psykeihin en kyllä koske muutenkaan enää, kasetti ei nimittäin kestä flasäreitä yhtään enää :shock: Jäin salviapäissäni, jaa olihan siinä kai tullut pajauteltuakkin, mutta kuitenkin kieppumaan semmoiseen saatanan ihmeelliseen lasiseen kupuun, joka kieppui aivan hillitöntä vauhtia, eikä siitä päässyt millään pois koittipa sitä kupua takoa rikki keinolla millä hyvänsä. Semmosen kumman akselin ympärillä kieppuminen vaan jatkui ja jatkui. Onneksi tuo salvia laski aika nopeasti, mutta tuli jotenkin sen vaikutuksen loppuvaiheessa semmoinen saamarin levoton ja tärisevä olo. Salviasta vaan tuli oikeen epämiellyttävä olo, paljon vittumoisempi, kun vaikkapa lapuista pahimmillaan on minulle tullut.

Odotatko jo joulua jollakin tapaa ? Mikä siinä on mukavaa, mikä taas saattaa olla vähemmän mukavaa ?
Lavuska
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna