Olet täällä

KOMBO: psykedeelit ja kunnon horror-filmi..

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

KOMBO: psykedeelit ja kunnon horror-filmi..

ViestiKirjoittaja exalkoholisti » 6.3.2018 21:44:23

Oletteko testanneet? kokemuksia? katsoin aika friikkiä vainoharhoihin ainakin hyvin sopivaa leffaa nimeltä Creep
Absoluuttinen Totuus on AINA SIINÄ lahkossa missä olet ITSE
exalkoholisti
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Re: KOMBO: psykedeelit ja kunnon horror-filmi..

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 8.3.2018 04:13:27

^ Nääh... Psykedeelit ovat ihan lällärikamaa. Vedä sellainen oikein reipashenkinen viinaputki, vaikka pari viikkoa riittää ainakin ensialkuun(Tästähän sulla jo kokemusta onkin ja ettei vain olisi parhaillaankin korkki auki), stoppaa se sitten seinään, etkä fuskaa millään nössöjen Diapamilla. Sitten katselet sen kauhuleffan krapulasi ratoksi. Voi olla varsin tajunnanräjäyttävä kokemus :wink: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja exalkoholisti » 8.3.2018 15:09:09

En jaksa nyt ryypätä - olen mieltynyt muiden substanssien vaikutuksiin.. Livahdin paikkaan josta sain Bhenobarbitaaleja
Absoluuttinen Totuus on AINA SIINÄ lahkossa missä olet ITSE
exalkoholisti
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja loppuriitti » 18.3.2018 11:56:21

Kerran happo mainingeissa katsoin ilmestyskirja nyt! leffan, ei toki kauhua mutta melko jännä ja erilainen leffa jota on mahtava katsoa psykedeelien vaikutuksen alaisena :)
loppuriitti
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jopasjota » 8.10.2022 19:15:19

EI deeleissä saa tuijottaa mitään laitteita, telkkarit kännykät ja kellot piiloon ku trippailu alkaa, tossa mun säännöt... :twisted:
jopasjota
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sir Jacques » 17.10.2022 21:20:00

jopasjota kirjoitti:EI deeleissä saa tuijottaa mitään laitteita, telkkarit kännykät ja kellot piiloon ku trippailu alkaa, tossa mun säännöt... :twisted:

Joo, olen osittain samaa mieltä, mutta toisaalta varsinkin LSD:n vaikutuksen alaisena tuntuu joistakin leffoista tajuavan niiden hienouden ja mahtavuuden. Esim. Mestariteos klassikko fear and loathing in las Vegas muuttui käsittämättömän eläväksi ja silloin tuntui vasta, että ymmärsi mitä tämän elokuvan tekijät tällä leffalla hakevat.

Jos ei happoa ole ennen kokeillut tai sen saatavuus on vaikeaa, niin silloin en ehkä "tuhlaisi" niitä arvokkaita kauniita tunteja muuhun kuin itsetutkiskeluun, tai luonnossa olemisen kokemiseen, mutta jos happoa on helposti saatavilla, niin suosittelen kokeilemaan kaikenlaisia asioita tehdä hapoissa, koska moni asia saattaakin muuttua yllättävän terapeuttiseksi :wink:
Can it be so simply
Sir Jacques
Miedosti panostava jäsen

Paluu Sauna