Hei!
Tämä on nyt ainoa paikka mihin voin kirjoittaa ja kysyä neuvoja tästä.
Eli tilanne on se, että olen tosiaan riippuvainen subutexistä. Käyttöä takana nyt kolmisen vuotta (yli 2v päivittäistä iv käyttöä)
Mulla on alaikäisiä lapsia joiden yksinhuoltaja olen.
En ole kuitenkaan mikään ns. sanakirja narkkari (Toivottavasti kukaan ei pahastu) ja käyn siis töissä eikä musta näe käyttöä ainakaan vielä päällepäin. Olen siisti ja asiani hyvin hoitanut (paitsi ehkä raha-asiat).
Tähän asti "lääkityksen" mulle on hoitanut mun entinen puoliso, joka on taas ollut jo vuosikausia aivan pohjalla ja on taas aivan sanakirja sekakäyttäjä spurgu eli päivittäin menee suuret määrät alkoa, subua ja mm.bentsoja tai mitä vaan lääkkeitä millä päätä voi sekoittaa.
Meidän välit on olleet pitkään tosi tulehtuneet ja lapset ei edes halua olla sen kanssa tekemisissä. Mua on vituttanut ihan suunnattomasti, että mulla ei ole väylää hoitaa itse omia juttujani, eikä tää mun exä sellaista ole mulle suostunut järjestää, sillä hyötyy rahallisesti mun auttamisesta eli mulle säätämisestä.
Olen miettinyt jo pitkään myös korvaushoitoa sillä en yrityksistä huolimatta pääse tästä riippuvuudesta irti.
Syitä miksi en ole tehnyt mitään asian eteen, no ekaksi lapset, pelkään menettäväni ne jos tunnustan jossain taholla huumeriippuvuuteni. Meillä on lastensuojeluasiakkuus, mutta sieltä kukaan ei ole koskaan millään tavalla kyseenalaistanut mun vanhemmuutta saati epäillyt päihteitä. Mähän en käytä alkoa enkö edes tupakoi.
Seuraavaksi työ. Työskentelen hoitoalalla, tosin en sellaisessa paikassa jossa olisin lääkkeiden kanssa tekemisissä. Pelkään, että mun pomolle ilmoitettaisiin musta ja menettäisin mulle tosi tärkeän ja rakkaan työn ja oikeuden harjoittaa mun ammattia.
Mähän en koskaan käytä töissä tai ennen töitä vaan aina ainoastaan iltaisin ja viikonloppuisin. Mut millä mä sen todistan.
Ja vihdoin itse asiaan. Meillä tuli iso ja lihava riitä tässä illalla tämän mun entisen puolisoni kanssa. Hän sitten ilmoitti, että tekee mun käytöstä lastensuojeluun ilmoituksen. Enkä tässä kohtaa epäile, etteikö se olisi sitä oikeasti kostaakseen tehnyt.
Onko täällä muita käyttäjiä, joilla lapsia ja jäänyt kiinni? Mitä mun pitää odottaa tapahtuvan?
Mua vaan itkettää ja mietin että pieni hetki ja kohta olen menettänyt kaiken mikä on mulle tärkeää. Tämä vitun riippuvuus sitten lopulta vei multa mun elämän.
Oon tässä aiemminkin miettinyt itsemurhaa, ja nyt alkaa tuntua siltä, että siihenkö on lopulta päädyttävä. Vai onko mulla mahiksia taistella lapset takaisin jos ne otetaan huostaan ja hakeudun hoitoon? Työasialle ei ole varmasti mitään tehtävissä. Tuntuu niin hirveeltä jos kaikki mun työkaveritkin saisi tietää tämän mun synkän salaisuuden.