Moi.
En ole mikään deelien ystävä(Eivät vain ole mun juttuni ja dissoista on hyvinkin ikäviä kokemuksia), mutta olen aikoinani kyllä kokeillut muutaman kerran(Ehkä viidesti) LSD:tä, eikä mulla ole siitä mitään pahaa sanottavaa, joskaan ei mitään hehkutettavaakaan.
Visuaaleja, ihan selkeää näköhallusinoosia ja ympäristön vääristyminen unimaailman kaltaiseksi, kuitenkin erilaisella fiiliksellä, mikä unessa on. En osaa pukea tuota nyt sanoiksi tuon tarkemmin. Lisäksi irrallisuuden tunne, ts. maailman tarkkailu ikään kuin siihen kuulumattomana, sekä depersonalisaatiokokemus. Siinäpä se oikeastaan, mitä nyt monen vuoden takaa muistan. Millään tavoin ahdistavana/pelottavana/ikävänä en tuota kokenut, vaan tiesin kaiken aikaa, mistä on kyse; olen hapon vaikutuksen alaisena ja ihan hauskaa tässä ihmetellä tämä trippi. Mitään maailmaa mullistavia oivalluksia tai ylipäätäänkään oivalluksia en happotrippailusta ole koskaan saanut. Jälkiolotkaan eivät olleet mitenkään erityisen hyvät tai muutenkaan erikoiset, hitusen väsynyt vain olin.
Summa summarum: Ei millään muotoa kamalaa, mutta ei myöskään mitenkään antoisaa, koska mä en vain henk.koht. saa tuollaisesta juurikaan mitään irti.
Ylläkerrotut ovat sitten vain allekirjoittaneen kokemuksia ja mut on ilmeisesti varustettu sellaisella aivorakenteella, ettei happo vaikuta muhun kovinkaan voimakkaasti, vaikka muuten olen suorastaan yliherkkä monien roippeiden vaikutuksille(Esim. parin päivän kannabiksen pössyttely johti sairaalahoitoa vaatineeseen psykoosiin). Monilla on ollut hyvinkin voimakkaita huonoja trippejä ja tosiaan se trippivahti kannattaa olla messissä ja kannattaa trippailla aluksi mieluiten tutussa ja turvallisessa ympäristössä. Lisäksi varalla voi pitää jotakin neuroleptiä(Ketipinoria nyt luulisi nykyään löytyvän jokaiselta

), mikäli meno liian hurjaksi äityy. Sillä saa katkaistua trippiä. Tosin suun kautta otettujen leptien vaikutus alkaa yleensä kunnolla vasta parin tunnin kuluttua ja siinä ajassa ehtii kyllä tapahtua jo vaikka mitä. Nämä "luulet osaavasi lentää ja hyppäät katolta" tai "kuorit itsesi appelsiinina" -jutut ovat toki jotakin muinaisaikaista höpövalistuspropangandaa(Joidenkin päihteiden liikakäytön seurauksena moinen on toki ihan mahdollista, mutta ei LSD:n), mutta trippille jääminen on
mahdollinen skenaario.
Äärimmäisen harvinainen toki, mutta silti
mahdollinen.
Edit: Liikakäytöllä saa toki päänsä sekaisin vähän terveempikin tapaus, mutta tämä nyt pätee aineeseen, kuin aineeseen. Liikakäytöllä en tarkoita tässä liian suurta kerta-annosta(Hetkellisesti sekin tietty voi aiheuttaa varsin ikävät olotilat), vaan liian usein tapahtuvaa trippailua. Eipä LSD:n/yleensä deelien päivittäisessä tai edes viikottaisessa käytössä mitään mieltä olekaan, ellei nyt sitten nimenomaan havittele niitä mielenterveysongelmia itselleen.