Olet täällä

Bentso vai oppari reflat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Bentso vai oppari reflat? Kummat koet enemmän tuskalliseksi?

Voit valita vain 1 vaihtoehdon

Näytä tulokset

Bentso vai oppari reflat

ViestiKirjoittaja Matilda-Täti » 17.8.2019 12:33:04

Bentso vai oppari reflat? Kummat koet enemmän tuskalliseksi?
Matilda-Täti
Vahvasti panostava jäsen

Re: Bentso vai oppari reflat

ViestiKirjoittaja Helio Jacques » 17.8.2019 13:28:42

Itse kummatkin kokeneena olen sitä mieltä että oppari reflat ovat ylivoimaisesti nihkeämmät.
heliotropicum@luukku.com
Helio Jacques
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 1.9.2020 03:45:16

Mä pidän kumpiakin yhtä vittumaisina. Opiaateissa se sairastelukin kestää useita kuukausia. Samoin bentsoissa. En ole koskaan kumpaakaan kokonaan onnistunut lopettamaan. Metadon -hoidon jätin väliin, kun oli pää silti pönttönä ja lihoin puolessa vuodessa 181cm pitkäsnä 60 kilosta 80 kiloiseksi, 4,6kk:ssa, koska nälätti ihan koko ajan. Söin viime jouluna enemmän torttuja kun Juha Mietaa. :lol: Sinne meni nekin rahat, jotka doupin puolesta säästi hoidossa ollessa. Sit tympi se jatkuva klinel ravaaminen. Aattelin, et jossain vaiheessa koitan päästä niille buprenorfiini-injektioille, että ei tarttis ihan joka päivä ravata. Ja vaikka olin haittojavähentävässä kh:ssa, niin pari kertaa kokeilin yhteensä amfetamiinia. Toisella, eli ekalla kerralla heti narahdin, vaikka seuloja oli harvoin. Tottakai mä kerroin, et olin retkahtanut, mutta ei ikinä niit lomalääkkeitä saanu. Lisäksi ujokusiongelma, niin piti 3 tuntia yks kerta siellä ilman vaatteita vessas koittaa kusta. Onneks niis ei ollu vahtia vaan vaatteet annettiin luukusta toiseen huoneeseen. Mut ovessa oleva "TALLENTAVA VIDEOVALVONTA" ei tosin helpottanut ujokusta.

Tuli hauska tarina mieleen ku viel jonotin kh. Niin ton kusiongelman takia, ku en voinu antaa näytteitä, ni kuletin rintsikoissa positiiviset OMAT KUSET. Niit ei tarvinnu ottaa, mut ton jälkeen ku jäin kiinni kai ku niit kusipusseja oli siel seulavessan roskiksis, ni piti rintsikatkin ottaa pois. Vois kait jos viel ongelmia tulee, niin tunkee perseeseen ne omat kusinäytteet. Pysyvät viel lämpiminäkin. :lol:

Huumepsykoosiin jouduin kesäl ekaa kertaa synystä ja musita tutkareista. Siel huumetesti otettiin verikokeella, koska en voinu kusta kenenkään pallinaaman edessä... Sais olla vähän kehittyneemmät nuo kusinäytteiden otot ja seulan annot, koska tolle on ihan oikee dg. olemassa kusiongelmalle siis. Lapsena neuvolassa join 1,5l limsaa, eikä tullu kusi, ku vasta neuvolan pihalle pusikkoon... 8)

Kesäl menikin sitten ihan holtittomaksi huumeidenkäyttö, josta vin joskus skriivailla. :P
Jos tätillä ois munat, niin se ois setä, paitsi mun tapauksessa.. City: Kokkola, westside
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 1.9.2020 03:48:43

it was a trap kirjoitti:Mä pidän kumpiakin yhtä vittumaisina. Opiaateissa se sairastelukin kestää useita kuukausia. Samoin bentsoissa. En ole koskaan kumpaakaan kokonaan onnistunut lopettamaan. Metadon -hoidon jätin väliin, kun oli pää silti pönttönä ja lihoin puolessa vuodessa 181cm pitkäsnä 60 kilosta 80 kiloiseksi, 4,6kk:ssa, koska nälätti ihan koko ajan. Söin viime jouluna enemmän torttuja kun Juha Mietaa. :lol: Sinne meni nekin rahat, jotka doupin puolesta säästi hoidossa ollessa. Sit tympi se jatkuva klinel ravaaminen. Aattelin, et jossain vaiheessa koitan päästä niille buprenorfiini-injektioille, että ei tarttis ihan joka päivä ravata. Ja vaikka olin haittojavähentävässä kh:ssa, niin pari kertaa kokeilin yhteensä amfetamiinia. Toisella, eli ekalla kerralla heti narahdin, vaikka seuloja oli harvoin. Tottakai mä kerroin, et olin retkahtanut, mutta ei ikinä niit lomalääkkeitä saanu. Lisäksi ujokusiongelma, niin piti 3 tuntia yks kerta siellä ilman vaatteita vessas koittaa kusta. Onneks niis ei ollu vahtia vaan vaatteet annettiin luukusta toiseen huoneeseen. Mut ovessa oleva "TALLENTAVA VIDEOVALVONTA" ei tosin helpottanut ujokusta.

Tuli hauska tarina mieleen ku viel jonotin kh. Niin ton kusiongelman takia, ku en voinu antaa näytteitä, ni kuletin rintsikoissa positiiviset OMAT KUSET. Niit ei tarvinnu ottaa, mut ton jälkeen ku jäin kiinni kai ku niit kusipusseja oli siel seulavessan roskiksis, ni piti rintsikatkin ottaa pois. Vois kait jos viel ongelmia tulee, niin tunkee perseeseen ne omat kusinäytteet. Pysyvät viel lämpiminäkin. :lol:

Huumepsykoosiin jouduin kesäl ekaa kertaa synystä ja musita tutkareista. Siel huumetesti otettiin verikokeella, koska en voinu kusta kenenkään pallinaaman edessä... Sais olla vähän kehittyneemmät nuo kusinäytteiden otot ja seulan annot, koska tolle on ihan oikee dg. olemassa kusiongelmalle siis. Lapsena neuvolassa join 1,5l limsaa, eikä tullu kusi, ku vasta neuvolan pihalle pusikkoon... 8)

Kesäl menikin sitten ihan holtittomaksi huumeidenkäyttö, josta vin joskus skriivailla. :P

Joo ja meidän benet lopetettiin asteittain kh:ssa ja sama käytäntö kai kaikille pikku hiljaa tulossa. Miksi lääkkeitä tehdään jos niitä ei saa kun rikkaat ja huorat. Okei olen jälkimmäinen välillä, mutta kuitenkin :roll: Äidilt lopetettiin 68 vuotiaana Xanor 1mg (UPJOH 90) mustikat, joita se oli syöny erittäin vähän paniikkihäiriöönsä yli 20 vuotta. Joskus ei ottanu yhtään nappia vuosittain. Kirjotettiin 3 iteroitua 30 kpl 15 mg Opamox -lootaa sen jälkeen kun hyperventilaatioissa sairaalaan viime syksynä. Vittu sanon minä. No nyt sillekin joudun hommaa bentsoja välillä. Kiitos Käypä Hoito -huoritus.
Jos tätillä ois munat, niin se ois setä, paitsi mun tapauksessa.. City: Kokkola, westside
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Sauna